Serieus?!? Wat ernstig!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6![]()
Geniaal toch die gastenquote:
Heeft nog een heel topic van op fok! gestaan volgens mijquote:
Triest hequote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Godsamme die VMBO snollen
" Ziet er wel goed uit "
" Ja inderdaad "
Tja men is zeker bang dat je niet werkt tijdens je werktijden... hebben ze hier ook last van...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
openen in ie6 werkt niet.gvd wat een schijtzooi hier
En dat is onze toekomstquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Godsamme die VMBO snollen
" Ziet er wel goed uit "
" Ja inderdaad "
Sjit, moet ik kijken of ik hem kan converteren dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
openen in ie6 werkt niet.gvd wat een schijtzooi hier
nee flash staat er gewoon opquote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
IE 6 zonder een flashplayer geinstalleerd?![]()
(opslaan en openen in IE werkt niet?)
nee, laat maar hoor, bedankt ieder gevalquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit, moet ik kijken of ik hem kan converteren dan?
quote:
Serieus echt ernstig gewoonquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie deze post nu pas
Jij... druk.... in 1 zin? WAT DOE JE!
uh... heb hem net geconverteerdquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, laat maar hoor, bedankt ieder geval
Succes manquote:Op woensdag 3 december 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff wat werk verrichten![]()
Meld me later nog wel even denk
brak.. en druk bezig met wakker worden..quote:
Gast, ik zit thuis... ik ga niet werken vandaag (te veel pijnquote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus echt ernstig gewoon![]()
Het lijkt bijna... bijna op werk
[ afbeelding ]
Succes Sgele!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff wat werk verrichten![]()
Meld me later nog wel even denk
Groot gelijk heb je danquote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gast, ik zit thuis... ik ga niet werken vandaag (te veel pijn![]()
![]()
![]()
)
KLIKquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, laat maar hoor, bedankt ieder geval
Gisteren al een uur eerder naar huis gegaan, vandaag blijf ik thuis...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je dan![]()
Wanneer moet je weer naar de fysio?
Mogguh aho!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef Aho het volgende:
mogguh
P
Droxz¿
Bel
Sgele enne..
eeuhh
dat was het=)
F5 F5 F5 F5quote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
Kan je deze wel openen?
p.s
De rest van mensen niet klikken aubMijn bandbreedte gaat nogal snel daar hahahaha
Ongekend... dan is het momenteel echt een zware periode voor jequote:Op woensdag 3 december 2008 09:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren al een uur eerder naar huis gegaan, vandaag blijf ik thuis...
Morgen weer fysio![]()
Laatste dagen gaat het voor geen meter man... zelfs de extreme pijnstillers van mijn pa (heup operatie) werken bij mij niet
Whehequote:Op woensdag 3 december 2008 09:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh aho!
Ik post bijna 2 weken niet, en zie genoeg nieuwe mensen....
Vast een hint ofzo
Gaat snel die bandbreedte man, ff 6 mb... lijkt weinig... maar open dat even met 10 a 20 man, en het gaat snelquote:
Dus wel geslapen of niet?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
brak.. en druk bezig met wakker worden..
*haalt even warme chocomelk op*
wel geslapen.. maar ik was dan ook helemaal kapot..quote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus wel geslapen of niet?
En hoe staat het met je voorraad redbull?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |