Serieus?!? Wat ernstig!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6![]()
Geniaal toch die gastenquote:
Heeft nog een heel topic van op fok! gestaan volgens mijquote:
Triest hequote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Godsamme die VMBO snollen
" Ziet er wel goed uit "
" Ja inderdaad "
Tja men is zeker bang dat je niet werkt tijdens je werktijden... hebben ze hier ook last van...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
openen in ie6 werkt niet.gvd wat een schijtzooi hier
En dat is onze toekomstquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Godsamme die VMBO snollen
" Ziet er wel goed uit "
" Ja inderdaad "
Sjit, moet ik kijken of ik hem kan converteren dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
openen in ie6 werkt niet.gvd wat een schijtzooi hier
nee flash staat er gewoon opquote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
IE 6 zonder een flashplayer geinstalleerd?![]()
(opslaan en openen in IE werkt niet?)
nee, laat maar hoor, bedankt ieder gevalquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit, moet ik kijken of ik hem kan converteren dan?
quote:
Serieus echt ernstig gewoonquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie deze post nu pas
Jij... druk.... in 1 zin? WAT DOE JE!
uh... heb hem net geconverteerdquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, laat maar hoor, bedankt ieder geval
Succes manquote:Op woensdag 3 december 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff wat werk verrichten![]()
Meld me later nog wel even denk
brak.. en druk bezig met wakker worden..quote:
Gast, ik zit thuis... ik ga niet werken vandaag (te veel pijnquote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus echt ernstig gewoon![]()
Het lijkt bijna... bijna op werk
[ afbeelding ]
Succes Sgele!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff wat werk verrichten![]()
Meld me later nog wel even denk
Groot gelijk heb je danquote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gast, ik zit thuis... ik ga niet werken vandaag (te veel pijn![]()
![]()
![]()
)
KLIKquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, laat maar hoor, bedankt ieder geval
Gisteren al een uur eerder naar huis gegaan, vandaag blijf ik thuis...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je dan![]()
Wanneer moet je weer naar de fysio?
Mogguh aho!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef Aho het volgende:
mogguh
P
Droxz¿
Bel
Sgele enne..
eeuhh
dat was het=)
F5 F5 F5 F5quote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
Kan je deze wel openen?
p.s
De rest van mensen niet klikken aubMijn bandbreedte gaat nogal snel daar hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |