In dit geval hoop ik dat ze nog verder gaat, dat ze vanzelf wel aan haar verwondingen sterft.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef timmmmm het volgende:
Wat een ranzige foto's
Wat het laatste betreft, over ''attention whores'' help je ze daarn u niet mee, geef je ze niet precies wat ze willen? Daar houden ze natuulijk niet door op, als het werkt
Los van het feit dat zij foto's van de wonden maakt: hoe onderscheid ik mensen die daarwerkelijk een probleem hebben met deze "meuk", en het soort mens wat ik zie in de desbetreffende link? Ik vind het namelijk vrij (te) ver gaan wat zij doet.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:38 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat het erge is, mensen die daadwerkelijk problemen hebben met die meuk worden door al deze wannabee's gebagataliseerd.
Dat zijn mensen met een chemische onbalans in hun hoofd, die pik je er niet zomaar uit. Doe je niets aan, maar als je zombie in bloed gaat schrijven dan doe je het gewoon om te shocken. Als je in een ambulance afgevoerd wordt na het ziekenhuis omdat je teveel bloed hebt verloren dan heb je een onbalans of een echt probleem.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:43 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Los van het feit dat zij foto's van de wonden maakt: hoe onderscheid ik mensen die daarwerkelijk een probleem hebben met deze "meuk", en het soort mens wat ik zie in de desbetreffende link? Ik vind het namelijk vrij (te) ver gaan wat zij doet.
Het gaat ook extreem ver.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:43 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Los van het feit dat zij foto's van de wonden maakt: hoe onderscheid ik mensen die daarwerkelijk een probleem hebben met deze "meuk", en het soort mens wat ik zie in de desbetreffende link? Ik vind het namelijk vrij (te) ver gaan wat zij doet.
Of bloed opgehoest?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef swarmahoer het volgende:
dat ze dood mag vallen(raar dat het nog niet gebeurd is btw) en wtf heeft ze in dr hand lijkt wel een lever ofzo
En waarom snijden de "meeste" mensen dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het gaat ook extreem ver.
En daarbij denk ik niet dat ze snijd waarom de meeste mensen snijden.
Het lijkt wel op een machosistische stoornis, gepaard met zware depressie.
Want ik ken mensen die het hebben gedaan, en ik heb er tijdens mijn stage ook veel te maken mee gehad.
Maar zo erg als dit persoon heb ik het never nooit ergens gezien of gelezen.
Er zijn verschillende aanleidingen.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:02 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
En waarom snijden de "meeste" mensen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |