abonnement Unibet Coolblue
pi_63680701








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    Huntelaar naar Madrid, Berg naar ajax? .......
    Fiorentina interesse voor Berg .......


    Download hier de OP!
  • Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63680857
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Ze hebben nog nooit samengespeeld hoor .
    Was ooit wel de bedoeling dat ze samen zouden spelen. Berg was niet gehaald als vervanger -wel geworden, dat terzijde-. Maar goed, verhaal is bekend hoe het met Suarez is verlopen. Ik vrees met grote vrezen de komende tijd.
      maandag 1 december 2008 @ 21:59:32 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63680925
    Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bang voor deze winter. ik heb juist het gevoel dat er in de groep een soort overeenstemming is om dit seizoen met z'n allen af te maken en te kijken waar ze kunnen eindigen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 1 december 2008 @ 22:00:26 #4
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63680971
    tvp
    pi_63681033
    Kost een berg, scoort een beetje.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63681107
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bang voor deze winter. ik heb juist het gevoel dat er in de groep een soort overeenstemming is om dit seizoen met z'n allen af te maken en te kijken waar ze kunnen eindigen.
    Hoop het ook ja.. ik hoef Berg niet te zien in Ajax shirt. Vooral omdat hij veel zal kosten
      maandag 1 december 2008 @ 22:04:42 #7
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_63681161
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef BB-boy het volgende:
    Kost een berg, scoort een beetje.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      maandag 1 december 2008 @ 22:06:51 #8
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63681229
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef BB-boy het volgende:
    Kost een berg, scoort een beetje.
    Wel meer dan Huntelaar .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63681256
    moi
      maandag 1 december 2008 @ 22:11:48 #10
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63681401
    goed'ndag
    pi_63681814
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bang voor deze winter. ik heb juist het gevoel dat er in de groep een soort overeenstemming is om dit seizoen met z'n allen af te maken en te kijken waar ze kunnen eindigen.
    Zou mooi zijn, helemaal als er nog wat versterkingen bij komen in de winter.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63682182
    Jullie kunnen opgelucht ademhalen; volgens Coronel is Berg een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63682234
    quote:
    'Berg is goed voor Groningen, niet voor Ajax.'

    John van 't Schip heeft maandagavond tegenover highlow.nl ontkent dat Ajax al rond is met Real Madrid over een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. "Je weet meer dan ik", antwoordde de assistent van hoofdcoach Marco van Basten op geruchten dat Huntelaar per 1 januari een Madrileen is. Voorzitter Uri Coronel vertelde highlow.nl om 21.55 uur: "Het is pertinent niet waar!" Markus Berg wordt bij Ajax niet als kandidaatopvolger gezien van Huntelaar. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."

    Zojuist meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldt de club: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is vandaag een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, melden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Zo melden media in Denemarken dat technisch manager Danny Blind in Denemarken is om met de 23-jarige Baye Djiby Fall te praten over een overgang naar Ajax. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."

    Wordt ongetwijfeld vervolgd...

    highlow.nl
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 1 december 2008 @ 22:45:35 #14
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63682744
    Als het wel zo was zou hij het denk ik ook niet zeggen. Afwachten.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63682971
    quote:
    "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."
    Of hij liegt, of hij heeft geen verstand van voetbal.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63683033
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef The_Verve het volgende:
    Als het wel zo was zou hij het denk ik ook niet zeggen. Afwachten.
    Dat is ook weer zo.. Gewoon afwachten, je hebt er verder toch geen invloed op.
    Bovendien zou het me niets verbazen als er ook andere clubs Berg wel zien zitten, dus het wordt sowieso een spannende transferperiode.

    Mooiste zou zijn als Berg gewoon blijft en zich bij Groningen nog even door gaat ontwikkelen.
    Als Berg weer in vorm komt gaat hij er nog heel veel maken. Je kunt hem altijd in de zomer nog verkopen.

    Ben benieuwd wat er de komende weken staat te gebeuren, ook wbt aankopen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 1 december 2008 @ 23:10:40 #17
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63683638
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Dit soort berichten betekent meestal dat Blind net even met Nijland heeft gebeld en een hartaanval kreeg van de vraagprijs. De zielige toon "maar Huntelaar levert maar 20 miljoen bruto op" heeft dan ook niet geholpen.

    pi_63683868
    quote:
    Wederom recordopbrengst collecte

    tijdens de collecte van afgelopen vrijdag is een recordbedrag van ¤19.119,32 opgehaald. Dit is meer dan een verdubbeling van de opbrengst van vorig jaar, toen ¤ 9.464,27 werd opgehaald.

    Vorig jaar werd 66 kilo kleingeld in de collectebakken gestopt, nu zorgden meer dan 1.100 bankbiljetten samen met de ruim 99 kilo kleingeld voor een recordopbrengst.

    Wij zijn erg blij met deze enorme opbrengst en wij willen iedereen dan ook hartelijk danken voor zijn of haar bijdrage! Onze dank gaat ook uit naar FC Groningen die ons alle ruimte heeft gegeven om overal in het stadion te kunnen collecteren. Wij zullen het komende jaar laten zien dat de opbrengst niet voor niets zo hoog is!

    Naast inkomsten uit onze eigen merchandise en uit de jaarlijkse bijdrage van de supportersvereniging, vormt de collecte de belangrijkste bron van inkomsten. Kon je niet in het stadion aanwezig zijn of heb je de collectanten niet zien staan? Je kan nog steeds je steentje bijdragen door een bedrag over te schrijven op girorekening 846574 t.n.v. Groningen Fanatics te Winschoten.

    GF


    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 1 december 2008 @ 23:28:14 #19
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63684175
    Netjes!
    pi_63684251
    tvp
    Twinning = boring
      maandag 1 december 2008 @ 23:48:17 #21
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63684712
    Ik zie zelfs de 40 cent van MaxPower .

    Prachtige opbrengst .

    [ Bericht 0% gewijzigd door Bullet-tooth op 02-12-2008 00:03:55 ]
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63684986
    Ziek bedrag hoor.

    Hopelijk de 28e waar voor mijn 40 cent.
    pi_63685239
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef MaxPower het volgende:
    Ziek bedrag hoor.

    Hopelijk de 28e waar voor mijn 40 cent.
    Is al een bestemming voor gevonden.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63685315
    Gezien. Vond het niet echt een dijenkletser.
      dinsdag 2 december 2008 @ 00:20:34 #25
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63685440
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 00:14 schreef MaxPower het volgende:
    Gezien. Vond het niet echt een dijenkletser.
    Klopt.
    pi_63685510
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 00:20 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Klopt.
    qft
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63686905
    Geen Berg aub. Waarschijnlijk overschat en sowieso financieel overgewaardeerd. Groningen blij, wij blij.
    pi_63687851
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Daarom komen ze nu bij ons uit voor Van Wolfswinkel ( ook nog goedkoper ) , ze kiezen dit keer dus de lange termijn i.p.v de korte.

    Dat zou voor FCG dan wel weer goed zijn , voor ons dan weer minder maar scoren is op het moment toch al 1 van de problemen.

    Goede opbrengst van de collecte , dat er maar weer mooie Tifo gaat komen.
      dinsdag 2 december 2008 @ 09:12:22 #29
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63688642
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 03:07 schreef El_Bassie het volgende:
    Geen Berg aub. Waarschijnlijk overschat en sowieso financieel overgewaardeerd. Groningen blij, wij blij.
    Hap!
    Dit soort berichten lazen we ook veelvuldig ten tijde van Suarez..
    pi_63688838
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 09:12 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Hap!
    Dit soort berichten lazen we ook veelvuldig ten tijde van Suarez..
    Oh ja ontzettend veel.
    pi_63689616
    Goeiemorgen !

    tvp
      dinsdag 2 december 2008 @ 10:58:29 #32
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63690859
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 09:22 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Oh ja ontzettend veel.
    '3 miljoen was nog teveel voor die overgewaardeerde zuidamerikaanse duikelaar'

    pi_63690955
    O god.. Dat hele geroddel begint weer opnieuw..
    http://www.aftonbladet.se(...)ll/article3898209.ab

    Toivonen naar de FC mocht Berg naar Ajax gaan?

    Moa - Toivonen .. tja.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63691349
    Moi

    tvp
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      dinsdag 2 december 2008 @ 11:23:30 #35
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63691444
    de tamtam draagt ver. Het is nog niet eens januari..
      dinsdag 2 december 2008 @ 11:37:09 #36
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63691733
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 09:12 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Hap!
    Dit soort berichten lazen we ook veelvuldig ten tijde van Suarez..
    Ik denk dat Berg een goede spits is en onder de 10 miljoen zou die van mij best naar Ajax mogen komen. Lijkt me alleen dat Nijland het bedrag wel een stuk hoger legt en dat Berg dus mooi bij de FC blijft.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63691794
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 11:37 schreef S-Two het volgende:

    [..]

    Ik denk dat Berg een goede spits is en onder de 10 miljoen zou die van mij best naar Ajax mogen komen.
    Wat ben jij voor een zuinige krent?

    Afellay moet trouwens het duel met de FC missen komend weekend.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63691879
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wat ben jij voor een zuinige krent?

    Afellay moet trouwens het duel met de FC missen komend weekend.
    Dat mag best in grotere letters hoor Goed nieuws, al ben ik er alsnog niet gerust op.
    pi_63691968
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef Ephemera het volgende:

    [..]

    Dat mag best in grotere letters hoor Goed nieuws, al ben ik er alsnog niet gerust op.
    Ik vrees dat PSV met die Manco in de basis gaat beginnen aangezien onze verdedigers nogal moeite hebben met snelle wendbare spelers..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 december 2008 @ 11:48:17 #40
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63692023
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wat ben jij voor een zuinige krent?
    . Berg is misschien best 15 miljoen waard. Maar ik vind niet dat Ajax dat er op dit moment voor over moet hebben. Houden zelf waarschijnlijk maar iets van 15 miljoen over aan de transfer van Klaas-Jan, dus om dan direct alles weer aan de FC te doneren, dat hoeft van mij niet. En Groningen heeft op dit moment toch genoeg geld, dus die zal een hoge prijs vragen - wat natuurlijk volkomen terecht is.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63692384
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik vrees dat PSV met die Manco in de basis gaat beginnen aangezien onze verdedigers nogal moeite hebben met snelle wendbare spelers..
    Dat valt toch wel ietwat mee... maar die van Koevermans en Nijland zaten er goed in, vorig weekend.

    Als Jans in de basis begint met de besten, dan kan het een 1-1 of zelfs 1-2 worden...
    Maar als hij begint met Mattthijs, dan komt ie niet om te winnen en krijgen we met 4-0 aan de broek.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Karrs op 02-12-2008 12:26:15 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63692529
    Tering, aardig veel geld opgehaald
    pi_63692711
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]


    Kolere, das veul!


    Gemiddeld 1 euro per supporter zo'n beetje. klasse voor de tifo wereld in Nederland. complimenten.
    'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
    'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
    We zullen je nooit, nooit vergeten
    1947-2016
    pi_63693722
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 11:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik vrees dat PSV met die Manco in de basis gaat beginnen aangezien onze verdedigers nogal moeite hebben met snelle wendbare spelers..
    Op het moment dat Manco erin kwam werd Heerenveen weggespeeld ja. Zal wel tegenover Stenman komen en dat zal lastig voor hem worden! Verder zou ik als ik PSV was toch Bakkal voor Nijland erin zetten. Op de goal na was hij toch onzichtbaar.
    pi_63696056
    Ik weet niet hoor, maar die Manco heeft ook net een kwartiertje goed gespeeld
    pi_63696145
    Even wat quotes uit de nieuwsbrief van vandaag:
    quote:
    De komende week is er een speler op proef bij de Beloften. Het betreft de 18-jarige Togolese linkermiddenvelder Lalawele Atakore.”


    “Nu de berichtgeving rond een mogelijk vertrek van Klaas Jan Huntelaar bij Ajax op gang is gekomen, krijgen wij steeds meer vragen over het eventueel vertrek van onze spelers of juist het aantrekken van nieuwe spelers. Deze vragen kunnen we op voorhand heel duidelijk beantwoorden met de mededeling dat wij via onze eigen website mogelijk transfernieuws kenbaar zullen maken, als daarvoor aanleiding is. Wij gaan dus niet op voorhand reageren op speculaties.”

    “Morgen (woensdag – red.) worden door Sport&Markt de resultaten gepresenteerd van de jaarlijkse meting van het CPM-model, de barometer waarin draagvlak, achterland en populariteit van de club worden gemeten. We hebben daarnaast zelf adviesbureau Hypercube onderzoek laten doen naar de kansen en mogelijkheden van de club in de toekomst. Deze week zullen zij de resultaten aan directie en management van de club presenteren. Wij gaan vervolgens intern discussiëren over de bevindingen en aanbevelingen die uit dit rapport naar voren komen.”
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63699320
    Dit is die Lalawele Atakora:





    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:37:51 #48
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63699350
    Wel een vette laatste foto
    pi_63699380
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:46:13 #50
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63699607
    quote:
    Young and good player, he always announces his presence in game with his intelligence, power and technique, excellent read of the game. He’s fast and powerful, good dribbler and very technical. He’s often called the Togolese Joe Cole. Atakora has an excellent drive of the ball on the wings and always put the ball where wants it. He has a good use of both feet. Versatile player can play on the left or right side or even in Midfield. He’s regarded as one of the best youngster to highlight the Togolese football in the near future and also in the spot light of some big European clubs
    Ik ga er vanuit dat het niets wordt. Maar je weet het maar nooit ..
    pi_63700064
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63700210
    Lekker schot. En aan het juichen kun je zien dat ie ook aardig snel is.

    Hoe maak je die images venomsake?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:08:49 #53
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63700310


    "Hij heeft zijn specifieke kwaliteiten, alleen niet wat we op dit moment zoeken, we houden hem zeker in de gaten"
    pi_63700383
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Hoe maak je die images venomsake?
    Ik rip het betreffende moment met ScreenVirtuoso, dat programma slaat het op als avi.
    Dat avi filmpje laad ik in gif movie gear, dan kan ik het filmpje opslaan als .gif bestand en hier posten.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63700663
    dank je
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63703355
    Lekkere opbrengst van de GF
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63718359
    quote:
    FC Groningen doet eerste bod op Koç

    Serhat Koç staat in de concrete belangstelling van FC Groningen. De eredivisionist heeft inmiddels al een eerste bod uitgebracht bij zijn club FC Eindhoven.

    Dat bevestigt technisch manager van Eindhoven, Marcel Wouterse, tegenover Omroep Brabant. Volgens Wouterse is Groningen niet de enige belangstellende voor de spits, maar zijn er geen andere clubs zo concreet.

    Koç, die nog een contract tot medio 2011 heeft bij Eindhoven, is met dertien doelpunten één van de uitblinkers in de Jupiler League. De Brabanders hopen de spits nog wel tot de zomer te kunnen behouden.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63718558
    Hier nog een stukje over Berg in Aftonbladet
    Staat onder andere in dat Groningen een bod boven 100 miljoen kronen niet afslaat, hoeveel euro is dat?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 3 december 2008 @ 10:06:33 #59
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63718763
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 09:55 schreef Kerol het volgende:
    Hier nog een stukje over Berg in Aftonbladet
    Staat onder andere in dat Groningen een bod boven 100 miljoen kronen niet afslaat, hoeveel euro is dat?
    Volgens wisselkoersen.nl 9,6 miljoen euro. Dus dat betekent dat Berg voor 10 miljoen weg mag?
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63718827
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:

    [..]

    Volgens wisselkoersen.nl 9,6 miljoen euro. Dus dat betekent dat Berg voor 10 miljoen weg mag?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63718967
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 09:46 schreef Kerol het volgende:

    [..]
    Leuk jong talentje met potentie.. Duur zal hij niet zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63719056
    Heeft Groningen ook een zaalvoetbalteam?
    pi_63719091
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef TerroRobbie het volgende:
    Heeft Groningen ook een zaalvoetbalteam?
    Slechts indien er een dak op de Euroborg komt.


    geen idee
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63719182
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef TerroRobbie het volgende:
    Heeft Groningen ook een zaalvoetbalteam?
    Supporters?
    pi_63720710
    Overigens is het een versterking voor volgend seizoen volgens TVNOORD. Eerst nog uitlenen dus. Spelertje voor de toekomst.
    quote:
    Groningen wil de 18-jarige aanvaller vanaf volgend seizoen aan de selectie toevoegen. Koç is één van de ontdekkingen in de Jupiler League. Hij is met dertien doelpunten topscorer van Eindhoven.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63721212
    Leuk voor in de zaal of in het circus. Matige versie van GGG.
    pi_63721300
    Het is sowieso een gok die je neemt. Maar duur zal hij waarschijnlijk niet zijn, dus je kunt het proberen. Wie weet wordt het wat, dan heb je voor weinig geld een leuke voetballer in huis.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63722435
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef TerroRobbie het volgende:
    Heeft Groningen ook een zaalvoetbalteam?
    Waren er een tijdje terug geen plannen om Leekster Eagles om te dopen tot FC Groningen?

    Wat betreft Berg, als er een goed bod komt gewoon verkopen en verder niet moeilijk over doen. Grote kans dat zijn vervanger beter in het team past dan hij.
      woensdag 3 december 2008 @ 12:25:17 #69
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63722509
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef Cruoninga het volgende:

    [..]

    Waren er een tijdje terug geen plannen om Leekster Eagles om te dopen tot FC Groningen?

    Wat betreft Berg, als er een goed bod komt gewoon verkopen en verder niet moeilijk over doen. Grote kans dat zijn vervanger beter in het team past dan hij.
    Beter in het team lijkt me niet, beter in het huidige 4-3-3 systeem lijkt me wel inderdaad. Berg heeft, zo blijkt maar weer, gewoon iemand naast hem nodig in de spits en zodra Berg als enige daar staat hij het heel moeilijk heeft.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 3 december 2008 @ 12:27:56 #70
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_63722592
    Ik vind dat Berg hier toch wat onderschat wordt. Dat hij niet in het team past, ben ik het absoluut niet mee eens. Dat hij vormverlies vertoont de afgelopen weken, dat mag wel duidelijk zijn. Maar met zijn doelpunten en assists is hij (zelfs in dit tot dusver matige seizoen van hem) al van dusdanige waarde geweest dat ik hoop dat hij gewoon nog een halfjaar bij de FC voetbalt. Zou er flink van balen als hij weg ging in de winter, ook al heb ik vertrouwen in de scouting. Berg is gewoon een heerlijke speler om in je team te hebben (lijkt me ook buiten de kleedkamer geen verschrikkelijk moeilijke jongen)
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_63722633
    Berg heeft min of meer hetzelde probleem als Huntelaar (al kan Berg dat soms nog verbloemen door zijn snelheid). Ze kunnen beide niet echt een actie maken, dat wil zeggen een man simpel uitspelen, meters maken en scoren. Het zijn spitsen die gewoon bediend moeten worden en dodelijk zijn in de 16. Dus dieptepasses waardoor ze alleen voor de keeper staan, voorzetten etc. Als ze die niet krijgen dan heb je er niet veel aan. Met name Lovre speelt de laatste wedstrijden niet best, en dat is een speler die Berg moet bedienen.

    Prima spits en in mijn ogen de beste afmaker in de eredivisie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 3 december 2008 @ 12:33:39 #72
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63722737
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:29 schreef venomsnake het volgende:
    Berg heeft min of meer hetzelde probleem als Huntelaar (al kan Berg dat soms nog verbloemen door zijn snelheid). Ze kunnen beide niet echt een actie maken, dat wil zeggen een man simpel uitspelen, meters maken en scoren. Het zijn spitsen die gewoon bediend moeten worden en dodelijk zijn in de 16. Dus dieptepasses waardoor ze alleen voor de keeper staan, voorzetten etc. Als ze die niet krijgen dan heb je er niet veel aan. Met name Lovre speelt de laatste wedstrijden niet best, en dat is een speler die Berg moet bedienen.

    Prima spits en in mijn ogen de beste afmaker in de eredivisie.
    Dat Lovre minder speelt dan voorheen heeft volgens mij ook te maken met het systeem wat ze spelen. Ik denk echt dat zodra er een handige spits wordt aangetrokken in de winter (Moa) Jans weer 4-4-2 gaat spelen met Berg en Moa voorin en Lovre erachter.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63723235
    Misschien wel inderdaad. Maar vind wel dat Lovre veel persoonlijke fouten maakt de laatste tijd zoals onnodig balverlies door nog een extra man te willen uistpelen, veel (slappe) slordige passes etc.. Ook valt het me op dat als Matthijs speelt hij veel te ver naar achteren gaat lopen, maar dat komt ook omdat hij dan werk gaat opknappen dat eigenlijk voor Matthijs bedoeld is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63725209
    Ben benieuwd. Denk niet dat zo'n jongen veel kost en wat ik van hem heb gezien was goed. Een goede actie in huis en veel scorend vermogen. Laat maar komen. En het liefst al tijdens de winterstop.
    pi_63726033
    lovre is echt een top middenvelder. Terecht ook dat van halst hem een paar keer uitlichtte afgelopen seizoen. Hij oogt heel lui, daar verkijken veel mensen zich op. Loopt veel en staat altijd los van een man. Veel loopvermogen en als zijn pass weer net zo zuiver wordt als vorig jaar is het weer genieten. Dit jaar loopt hij echter teveel op de eigen helft, zeker toen matthijs speelde. Met femi blijft hij toch meer hangen.
    pi_63727683
    quote:
    De Roover wacht operatie

    Sepp De Roover gaat vrijdag in Rotterdam onder het mes. De Belgische verdediger van FC Groningen wordt na aanhoudende liesklachten geopereerd. Zijn herstel zal enkele weken vergen.

    De Roover kreeg gedurende de eerste helft van het seizoen te kampen met klachten, die wezen op overbelasting. Na een paar wedstrijden rust sloot de rechtsback langzaam maar zeker weer aan bij de groep. De Roover zat voor de competitietopper tegen AZ weer bij de selectie. Hij bleef echter de volle negentig minuten op de bank.

    Toch weer last
    “Tijdens de warming up van dat duel kreeg ik toch weer last. Het voelde niet goed. Daarop is besloten me nader te laten onderzoeken. Dat heb ik gisteren (dinsdag – red.) in Rotterdam laten doen”, vertelt De Roover. “De uitkomst was dat ik drie weken volledige rust zou moeten nemen en als ik dan al pijnvrij zou zijn, het bovendien maar de vraag was of de klachten de rest van het seizoen zouden wegblijven. Een ander voorstel was om me op zeer korte termijn te laten opereren.”

    De beste optie
    Overleg met de medische en technische staf resulteerde in de laatste variant. “Daarover waren we het met elkaar eigenlijk vrij snel eens”, zegt De Roover. “Gezien de situatie was dit de beste optie. Ik kan vrijdag al geholpen worden en voor het herstel staan zo’n vier weken. Normaal gesproken moet ik na de winterstop weer volledig kunnen aansluiten bij de groep en ga ik in de tweede week van januari gewoon mee op trainingskamp naar Marbella.”

    FC Groningen
    Godver!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63727822
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63727882
    och venom we hebben nog svejdik en hiariej..
    pi_63728036
    Dat weet ik wel. Maar ik vond De Roover het juist zo enorm goed doen. Stond als een huis achterin.
    Maar goed, tis nait aans. .

    Svejdik vind ik meer een centrale verdediger (al deed ie het best aardig op RB), dus wmb gaat Hiariej weer eens minuten pakken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63737112
    morgenmiddag persconferentie
    pi_63739106
    Zal wel over Moa of Koç gaan
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63740930
    Nou, ben benieuwd..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 3 december 2008 @ 23:03:49 #83
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63741215
    Hoe laat is die persconferentie?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63743697
    16:00 dacht ik.
    pi_63743836
    Roepen ook een paar mensen dat Nijland morgen naar het noorden gaat reizen op het fcgforum..

    Anyway, dit weekend vlammen in Eindhoven.. 1-2 .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63758101
    Hoe zit het met die persco.?
    pi_63758116
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:10 schreef Sef het volgende:
    Hoe zit het met die persco.?
    vroeg ik me ook net af.
      donderdag 4 december 2008 @ 16:13:35 #88
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63758213
    Die is er dus niet.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63758498
    Afgezegd, of nooit sprake van geweest?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63758751
    blijkbaar liep mijn bron weer eens te zwammen. (heeft ook al gezegd dat Garcia in de winterstop naar de Graafschap gaat, dat lijkt me stug)
    pi_63758852
    Geen nieuws is goed nieuws toch...
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63759696
    Amrabat twee doelpunten bij rentree maar het is nog niet zeker of hij speelklaar is voor FC Groningen. Zou wel schelen of hij meedoet of niet. Maarja, met of zonder Amrabat we verliezen in Eindhoven. 2-0.
    pi_63759767
    Amrabat er niet bij, Afellay er niet bij.. We verliezen altijd in Eindhoven, dus de dag dat we daar winnen komt steeds dichterbij.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63759850
    Als ze ooit te pakken zijn... ze hebben niet voor niks al 5x verloren.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63768696
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:16 schreef venomsnake het volgende:
    Amrabat er niet bij, Afellay er niet bij.. We verliezen altijd in Eindhoven, dus de dag dat we daar winnen komt steeds dichterbij.
    Als Roda kan winnen van PSV, dan moet Groningen dat met Berg (en PSV zonder Amrabat en Afellay) helemaal lukken. Laten we het hopen . Ben ik alweer voor Groningen deze week!
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      donderdag 4 december 2008 @ 22:38:44 #96
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63769086
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Als Roda kan winnen van PSV, dan moet Groningen dat met Berg (en PSV zonder Amrabat en Afellay) helemaal lukken. Laten we het hopen . Ben ik alweer voor Groningen deze week!
    Roda wint regelmatig in Eindhoven en zijn gewoon een echte angstgegner voor PSV. Wij zijn daarentegen altijd de verliezende partij in Eindhoven en ik zie echt geen reden waarom dat zaterdag zal veranderen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63769120
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:16 schreef venomsnake het volgende:
    Amrabat er niet bij, Afellay er niet bij.. We verliezen altijd in Eindhoven, dus de dag dat we daar winnen komt steeds dichterbij.
    venom, blijf uit de buurt van een casino. De kans dat het na 20 keer rood weer rood wordt is net zo groot als dat de roulette bal op zwart beland. Even zo met voetbal.

    De bal is rond en heeft geen geheugen
    pi_63769202
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:38 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Wij zijn daarentegen altijd de verliezende partij in Eindhoven en ik zie echt geen reden waarom dat zaterdag zal veranderen .
    Ik hoop niet dat de spelers ook met die instelling hel veld op gaan, want dan win je daar echt nooit.
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef achterop23 het volgende:

    [..]

    venom, blijf uit de buurt van een casino. De kans dat het na 20 keer rood weer rood wordt is net zo groot als dat de roulette bal op zwart beland. Even zo met voetbal.

    De bal is rond en heeft geen geheugen
    Ik zet 20 euro in op een overwinning van de FC. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 4 december 2008 @ 22:50:36 #99
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63769538
    Wanneer we weer met 1 spits gaan spelen zet ik ¤20 in op een 3-0 voor PSV.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63769575
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:50 schreef The_Verve het volgende:
    Wanneer we weer met 1 spits gaan spelen zet ik ¤20 in op een 3-0 voor PSV.
    En als Jans besluit 4-4-2 te spelen met Andersson en Berg in de spits?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 4 december 2008 @ 22:54:25 #101
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63769670
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik hoop niet dat de spelers ook met die instelling hel veld op gaan, want dan win je daar echt nooit.
    Ik ga ervan uit dat ze nooit met zo'n instelling een wedstrijd ingaan, maar als supporter is het toch makkelijker om zo te denken. Het is gewoon een feit dat Groningen in Eindhoven een hele zware pot te wachten staat en met name met onze uit-vorm is niet denderend.
    Als er weer 4-3-3 gespeeld wordt zie ik het gewoon heel somber in.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 4 december 2008 @ 22:54:47 #102
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63769682
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    En als Jans besluit 4-4-2 te spelen met Andersson en Berg in de spits?
    En Garcia erachter op 10. Dan zet ik die ¤20 net zo makkelijk op de FC.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 4 december 2008 @ 22:58:07 #103
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63769780
    Nou ok 1-1.
    pi_63769896
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Als er weer 4-3-3 gespeeld wordt zie ik het gewoon heel somber in.
    Dat 4-3-3 zie ik ook niet echt zitten in Eindhoven inderdaad.
    Maar kansloos vind ik de FC niet dit jaar, ik vind PSV echt bijzonder matig spelen tot nu toe.
    Enige speler waar ik echt voor vrees is die snelle behendige Manco.
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    En Garcia erachter op 10. Dan zet ik die ¤20 net zo makkelijk op de FC.
    Hehe, dat zie ik niet gebeuren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 december 2008 @ 00:18:12 #105
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63771854
    Jans gaat echt geen 4-3-3 spelen. Dat was tegen AZ een test en hij heeft zelf ook al aangegeven dat het geen succes was en dat het pas weer beter ging toen er naar 4-4-2 werd omgeschakeld.

    En we gaan geen 3x op rij verliezen, dus ik denk 1-1 of 1-2.
    pi_63777880
    quote:
    Veurbeschouwing PSV – FC Grunn (speelronde 14)

    Wanneer wie aaltied tegen dai Grunnegers speeln, dan schrieven wie de veurbeschouwing ook aaltied int Grunnings. Vroag ons nait waorom, wie doun dat gewoon, althans wie pebaaiern dat, want zo makkelijk is dat nait. Gelukkig bestoat er een Grunnegs woordenbouk. Trouwens wel roar dat het woord 'woordenboek' nait in dat bouk stoat...

    Aindelijk wist PSV weer eens een punt te pakkn in een oetwedstried. Afgeloopn zotterdag wist de ploug van Huub Stevens mit twij twij geliek te speulen in Vraislaand tegen Heerenveen, dankzij dei jonge Reimond Manco. Achterof mit een beetje geluk, moar dat dut er op dit moment nait tou. Het spel was, zoals al voaker dit seizoen, nait al te best. Het zal op den duur wel weer goud kommen, moar wie moakn ons wel een beetje drok. De Grunnergers hebben op dit moment gain kui of mui. Net als veurig joar doun ze het weer goud in de competitie, al hoewel ze de loatste twij wedstriedn wel hebben verloren. Afgeloopn vrijdag won AZ mit twij nul tegen de ploug van Ron Jaans, op zich gain schaande natuurlijk, want AZ heeft een verdomd goud elftal.

    Blieft Berg in Grunn?...
    Het liekt er op dat de topspits van Grunn, Marcus Berg, nait zo hail laang meer in Grunn blieft. Diverse clubs hebbn al verstoanboar moakt dat ze hem groag willn hebbn. En zoals altied, hebben dai verdomde schiet Amsterdammers ook interesse in hom. Dizze week werd bekend dat dai kut knien (KJH) van dai Amsterdammers mit Sinterkloas noar Madrid gait. Marcus Berg is ain van dei spelers dei hom mogelijk mot vergeetn. En doar binnen de supporters van Grunn nait zo bliede mit. Veurig joar gingen Rasmus Lindgren en Bruno $ilva in de winterstop noar dei snelkookpan. Zij kriegn dus mogelijk gezelschap van Marcus. Grunn is alvast op zuik noar een neie spits en het gerucht gait dat Serhat Koc van FC Eindhoven noar de Martinistad gait.

    Ibi speult nog nait, Nordin keert terug...
    Goud nais voor ons! Nordin Amrabat speult mogelijk zoaterdag weer in het elftal. Noadat hij een tiedje last had van sien bain of iets, is de kaans groot dat hij sien rentree moakt in het team. Wie kiekn al oet noar een aanval mit Reimond Manco en Amrabat! Heloas is onze Ibi Afellay nog nait beschikboar. Zoals altied hed dat jong weer last van iets. Tis altied wat mit Ibi. Hopelijk keert ie snel terug, want wie kennen hom goud bruukn!

    (Bron: www.psvzuipsite.nl
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63778098
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:53 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    quote:
    Wie kiekn al oet noar een aanval mit Reimond Manco en Amrabat!
    Dat wel
    pi_63778183
    'Dai kut knien'
    Nee serieus, ik kom hier niet meer bij
      vrijdag 5 december 2008 @ 11:16:33 #109
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63778443
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:53 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Whahahaha
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63778790
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:05 schreef Ephemera het volgende:
    'Dai kut knien'
    Hehe .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63779610
    Hilarisch!
    Ze hebben wel humor die brabanders!
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:26:43 #112
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63780223
    Ik hoor net dat van de Laak en Luciano morgen niet mee kunnen doen?
    pi_63780267
    Ok, PSV wint...
    V Loo en geen tegendoelpunten gaan niet samen.

    Begin weer moe van al die blessures te worden. Begint vroeg dit jaar.
    VD Laak, De Roover, Luciano, Levchenko... zucht.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63780564
    Haha als ik eerlijk ben kunnen die Brabanders (ok wel vals gespeeld met het woordenboek) beter Gronings schrijven dan menig Groninger zelf!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63780577
    Waar hoorde je dat Prosac
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:45:08 #116
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63781043
    Ik kan nog nergens een officieel bericht vinden over Luciano en VdLaak?
    Moet er niet aan denken dat zij niet meedoen. Met van Loo kun je zo minstens 2 doelpunten tegen op je toto-formulier zetten.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63781507
    quote:
    Luciano ontbreekt in doel tegen PSV

    GRONINGEN- Luciano ontbreekt zaterdagavond in het doel van FC Groningen tijdens de uitwedstrijd tegen PSV.

    Luciano heeft teveel last van zijn rug en zal daarom worden vervangen door Brian van Loo. Berry Powel is door trainer Ron Jans buiten de selectie gelaten, omdat Powel motivatieproblemen heeft.

    Daarnaast ontbreekt Koen van de Laak vanwege een kuitblessure en zijn De Roover, Levchenko en Veldmate ook nog steeds niet inzetbaar vanwege blessures.

    De opstelling:
    Van Loo; Svejdik, Sankoh, Granqvist en Stenman; Andersson, Femi, Lovre en Holla; Berg en Garcia.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:22:30 #119
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63781642
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:16 schreef Kerol het volgende:

    [..]


    Nederlaag dus.
    Hoewel... nou ik de opstelling zie, alleen het ontbreken van Luciano is een ramp, de rest valt me nog mee. Nee, ik bedenk me en blijf bij mijn voorspelling: 1-2.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:26:28 #120
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63781737
    Powel er ook niet bij.. gaat lekker, ook met die motivatieproblemen van ons. Na Garcia nu Powel. Lekker dan
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:28:51 #121
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63781793
    Powel motivatie problemen .
    Die bereid zich als voor om voor ADO te spelen zeker?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63781839
    Had ik niet verwacht van Powel.. dacht altijd dat het zo'n tot op het bot gemotiveerde kerel was. Nou, niet dus..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:45:39 #123
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63782254
    Motivatieproblemen...? For f**ks sake, dan is de stemming binnen de groep dus ook niet florissant te noemen... moet ik nou alweer m'n voorspelling bijstellen?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:32:00 #124
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63783466
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Powel motivatie problemen .
    Die bereid zich als voor om voor ADO te spelen zeker?
    Het is net FM
    pi_63783560
    Nah lekker dan.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63785629
    Motivatie problemen?
    Snel verkopen die gek, ben toch al niet zo gecharmeerd van hem.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:14:50 #127
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63785764
    Groningen is natuurlijk een kutclub waar een type als Powel altijd in de basis zou moeten staan.
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:15:25 #128
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63785774
    En zo'n wedstrijd tegen PSV stelt natuurlijk niks voor.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63785953
    Hij zal wel aan zijn water voelen dat er nog een spits bij gaat komen en dat hij dan verkocht kan worden oid. Ik bedoel, als je niet gemotiveerd bent terwijl je zo'n dik salaris hebt en in een vol stadion tegen PSV mag spelen weet ik het ook niet meer.. Gewoon een dikke miskoop die Powel, toedels
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:26:21 #130
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63786058
    Jammer van Luciano. En dat Berry Powel snel mag oprotten, vieze noodoplossing
    pi_63786199
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef Sef het volgende:
    vieze noodoplossing
    .

    Interview met Jans
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:40:15 #132
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63786419
    Garcia oho in de basis
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:48:04 #133
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63786601
    Wat wordt Powel hier weer snel afgeserveerd (zonder echt de details te weten)... Het is geen topper, maar hij heeft altijd goed zn best gedaan. Op de flanken zie ik hem best spelen, alleen voor de spits komt hij gewoon te kort.
    pi_63786629
    Powel

    Niks veranderd die jongen
    pi_63786878
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef Grulez het volgende:
    Het is geen topper, maar hij heeft altijd goed zn best gedaan. Op de flanken zie ik hem best spelen, alleen voor de spits komt hij gewoon te kort.
    Allemaal waar (al vind ik hem persoonlijk tekort komen), maar als je niet gemotiveerd kunt raken om in een vol Philips stadion tegen PSV te mogen spelen weet ik het ook niet meer, nog even los van het dikke salaris wat meneer elke maand op zijn rekening krijgt.
    quote:
    Trainer Ron Jans heeft geen begrip voor zijn aanvaller. 'Berry zegt dat hij motivatieproblemen heeft, maar ik kan me daar moeilijk iets bij voorstellen.'

    VI
    Tja...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 december 2008 @ 17:05:31 #136
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63786972
    Er zal hem wel verteld zijn dat er in de winterstop wellicht een andere spits bijkomt en dat hij naar een andere club mag kijken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63787371
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63788927
    Geen Luciano
      vrijdag 5 december 2008 @ 18:43:40 #139
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63789062
    Hopelijk mag Garcia een paar wedstrijden blijven staan. Tijd voor een echte kans.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63789931
    Powel.
      vrijdag 5 december 2008 @ 22:26:35 #141
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63794544
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Er zal hem wel verteld zijn dat er in de winterstop wellicht een andere spits bijkomt en dat hij naar een andere club mag kijken.
    Dit dus. HOOP IK. Want anders is er iets mis met de sfeer binnen de ploeg.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63796048
    Alle voortekenen wijzen er dus op dat Groningen gaat verliezen morgen...

    Kortom: gefeliciteerd alvast met de drie punten
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_63798048


    Unibet..


    Gelijk maar even 20 euro op de FC gezet .

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 december 2008 @ 00:51:52 #144
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63798173
    Hoeveel heb je nog op je Unibet-rekening staan?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63798339
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef The_Verve het volgende:
    Hoeveel heb je nog op je Unibet-rekening staan?
    Maak je daar maar geen zorgen over, dat zit wel goed. Heb daar jaren geleden wat gestort (50 euro) en heb daar een behoorlijk bedrag nu.
    Zit ook nog wat pokerwinst bij..

    Maar kom op, PSV is niet in goede doen en dan zijn dit best nette odds in mijn ogen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 december 2008 @ 01:20:10 #146
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63798682
    Het zijn zeer zeker nette odds. Alleen die Van Loo...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63798821
    ja, dat is waar.. We krijgen er sowieso één tegen . Ik hoop dat Granqvist en Sankoh weer een goede wedstrijd spelen en de druk er wat af kunnen houden. Verder ben ik wel benieuwd naar Garcia, die wil zich vast bewijzen en brengt toch wat creativiteit met zich mee. Verder is Berg er weer bij. Afellay speelt gelukkig niet, ik vrees alleen de creative spelers van PSV zoals Amrabat en Manco. En natuurlijk de corners aangezien V Loo daar altijd problemen mee heeft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63798829
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef The_Verve het volgende:
    Het zijn zeer zeker nette odds. Alleen die Van Loo...

    grunn moet egt op zoek naar goede reserve keeper
    Twinning = boring
    pi_63801209
    Powel eist dus een basisplaats en Jans vind dat hij niet goed kan samenspelen met Berg. Staat in Dvhn.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63801278
    Op eigen verzoek buiten de selectie gelaten? Vreemd...
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63801350
    Hij wil verkassen naar een andere club omdat hij niet op de bank wil zitten.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63801449
    Hij speelt toch best vaak? Ik snap 'm echt niet. Ron Jans blijkbaar dus ook niet.

    Ik heb even de statistieken bekeken en hij is alle wedstrijden in actie gekomen, 7 keer basis, 6 keer invaller.

    Dit nieuws is me gisteren totaal ontgaan.
    Valt me behoorlijk tegen, het leek wel een type die met beide benen op de grond staat.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63802728
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 10:45 schreef Kerol het volgende:
    Hij wil verkassen naar een andere club omdat hij niet op de bank wil zitten.
    Lekker laten gaan
    Een basisplaats eisen wat een pannenkoek.
    Sowieso een dikke miskoop die Powel.
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 10:54 schreef FritsVanEgters het volgende:

    Valt me behoorlijk tegen, het leek wel een type die met beide benen op de grond staat.
    Ik geloof dat hij bij meerdere clubs op deze manier rotzooi heeft lopen trappen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 december 2008 @ 12:40:12 #154
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63802895
    Ach voor dat geld een miskoop? Ik ben wel benieuwd wat zijn verwachting was toen hij naar de FC ging...
    pi_63802976
    Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van Powel. Ik dacht altijd dat het zo'n topvent was..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63803165
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Grulez het volgende:
    Ach voor dat geld een miskoop? Ik ben wel benieuwd wat zijn verwachting was toen hij naar de FC ging...
    Nou ja, miskoop.. Een noodoplossing, laat ik het zo zeggen.

    Elke speler wil natuurlijk iedere week spelen, maar een basisplek eisen is natuurlijk volstrekt debiel.
    Anyway, ik hoorde hem net op de radio zeggen dat Jans van de week heeft aangegeven dat hij in negatieve zin opvalt en hij niet meer op veel speelminuten hoeft te rekenen. Hij wil zelf naar een andere club zegt ie, ook omdat de club heeft aangegeven dat er nog 1 of 2 spitsen bijkomen en hij bang is dan op het 4e plan te geraken.

    Nou, lijkt me een prima oplossing. Verkopen aan ADO, die zoeken geloof ik nog een spits.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 december 2008 @ 13:22:50 #157
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63803607
    Het contract van Powel loopt volgend jaar toch ook af? Lijkt me dan ideaal om hem te laten vertrekken deze winter (of zomer, mocht er geen spits bijkomen deze winter).
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 6 december 2008 @ 13:25:23 #158
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63803647
    Prima, dag Powel. Een basisplaats eisen? Kom op zeg. Gewoon verkopen. Bedankt voor de 5 doelpunten in één jaar. Bedankt voor alles. Succes bij je volgende club. Tot nooit meer ziens.
      zaterdag 6 december 2008 @ 13:28:12 #159
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63803692
    -

    [ Bericht 99% gewijzigd door Sef op 06-12-2008 13:28:25 (oops) ]
    pi_63803790
    quote:
    'Ongemotiveerde' Powel verbaasd over Jans'

    Berry Powel is zeer verbaasd over het feit dat hij buiten de wedstrijdselectie van FC Groningen is gelaten voor de uitwedstrijd tegen PSV. De aanvaller zou volgens trainer Ron Jans kampen met 'motivatieproblemen' en heeft daarom besloten om in plaats van de spits twee spelers uit Jong FC Groningen te plukken: Pepijn Kluin en Frank Olijve. Waar Jans vindt dat Powel ongemotiveerd zou zijn, is de aanvaller zelf een totaal andere mening toegedaan. "De trainer brengt het op zo'n manier naar buiten, dat het lijkt alsof ik niet voor Groningen zou willen voetballen", liet Powel weten tegenover RTV Noord. "Dat is duidelijk niet hoe ik er over denk. Ik heb het hier goed naar mijn zin."

    Powel vindt de manier waarop Jans dit naar buiten heeft gebracht, 'slecht'. "In eerste instantie heeft hij de spelersgroep ingelicht, daarna heeft hij de media gezocht. Pas daarna moest ik zelf gaan informeren wat er nou eigenlijk aan de hand was."

    De waarschijnlijke aanleiding ligt volgens Powel bij een eerder gesprek op woensdag tussen hem en Jans. "Ik zou daar dingen hebben kunnen zeggen, die de trainer anders geïntepreteerd heeft. Maar ik had dan liever gezien dat hij bij mij had nagevraagd wat ik precies zou hebben bedoeld. Maar daar stond deze week zijn hoofd niet naar."

    "Ik wil voetballen, en het liefst bij FC Groningen. De club heeft echter aangegeven dat zij extra aanvallers willen halen en de trainer heeft gezegd dat mijn negatieve aspecten zwaarder wegen dan mijn positieve. Ik mag echter niet weg. Als ik als derde of vierde spits hier zou blijven, dan verdwijnt het plezier. Dan vergaat de motivatie ook snel."
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63803894
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63804364
    quote:
    Het vreemdelingenlegioen van 1899 Hoffenheim wordt in de winterstop mogelijk aangevuld met Dino Drpic. De centrumverdediger maakt dit seizoen een sterke indruk bij Dinamo Zagreb. De koploper van de Bundesliga is niet de enige geïnteresseerde partij. Ook FC Groningen, Sochaux en Watford zijn in de markt voor de 27-jarige mandekker, die één interland achter zijn naam heeft staan. (Diverse Kroatische media)

    VZ


    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63806352
    Hm. Wat is waar in dezen?

    Wat ik zo lees is een gebrek aan communicatie tussen Jans en Powel. Ben benieuwd naar Jans' antwoord hierop.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zaterdag 6 december 2008 @ 17:54:50 #164
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63807886
    Ik kan me wel iets bij Powel voorstellen. Zo onredelijk als jullie het schetsen, komt het niet op mij over.
    pi_63807925
    Succes vanavond!
    pi_63808026
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 13:28 schreef Sef het volgende:
    Doe je pm 's activeren..
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63811686
    Wanneer is Luciano weer fit?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63812060
    't Was ook te mooi om waar te zijn.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63812118
    Eerste helft gewoon prima gespeeld, had je eigenlijk naar 3 of 4-0 moeten gaan.
    2e helft begin je weer UBER SLAP aan de wedstrijd, en als je dan ook nog zo'n enorme kneus in het doel hebt staan.. Tja.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 december 2008 @ 21:22:14 #170
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63812172
    Dat is onze trainer. Lekker afwachtend beginnen de tweede helft...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63812213
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef venomsnake het volgende:
    Eerste helft gewoon prima gespeeld, had je eigenlijk naar 3 of 4-0 moeten gaan.
    2e helft begin je weer UBER SLAP aan de wedstrijd, en als je dan ook nog zo'n enorme kneus in het doel hebt staan.. Tja.
    Zijn alle vier de goals aan hem te wijten dan?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zaterdag 6 december 2008 @ 21:24:15 #172
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63812238
    Kreeg 2 hele blije smsjes op m'n werk, toen ik net thuis kwam snapte ik waarom het volgende smsje een huilend gezichtje was.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63812299
    De pijnlijkste pot van het jaar ook weer achter de rug.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63812407
    Niet normaal. En wat vs zegt, hoe kun je dan slap beginnen aan de tweede helft?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63812447
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Zijn alle vier de goals aan hem te wijten dan?
    één aan hem. 2 aan svejdik, snap sowieso niet waarom die speelt aangezien het geen rechtsback is en hiariej fit is.

    En waarom Jans Andersson eruit haalt voor Metaj terwijl je achter staat is mij helemaal een raadsel.

    Kortom, volkomen aan ons zelf te danken dit verlies, was totaal niet nodig. We doen namelijk niet onder voor PSV in mijn ogen. Dit is gewoon weer slap beginnen in de 2e helft, matig verdedigen van een centrale verdediger die op rechtsback staat... Bah, wat een bagger. Deze wedsrijd had je gewoon moeten winnen, punt uit!

    Wel een heerlijke dolling van Garcia in de eerste helft. Wat een goal.

    Grootste ergenis: : Het slap beginnen aan de 2e helft, en de wissel Metaj/Andersson en V Loo
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63812454
    Toppers!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63812485
    Met Powel hadden we gewonnen.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63812507
    De verdediging stortte ook echt in elkaar in 2e helft zeg.

    Ongelooflijk.
    pi_63812513
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Met Powel hadden we gewonnen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63812529
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
    De verdediging stortte ook echt in elkaar in 2e helft zeg.

    Ongelooflijk.
    Inderdaad.
    En dit Groningen werd juist geroemd om de defensie tot nu toe.
    pi_63812571
    De Defensie van ons Grunn
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63812591
    Andersson heeft ook nog niets laten zien. Ja tegen de Graafschap
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63812610
    Jammer van je 20 euro, venom.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63812623
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:43 schreef Kerol het volgende:
    Andersson heeft ook nog niets laten zien. Ja tegen de Graafschap
    Hij speelde tegen feyenoord bijvoorbeeld ook erg goed.
    Eerste helft vandaag ook, jammer dat hij die kans miste.
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Kerol het volgende:
    Jammer van je 20 euro, venom.
    Boeie..
    Win some, lose some.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63813346
    Het enige lichtpuntje was deze schitterende goal;

    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63813364
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef Kerol het volgende:
    Het enige lichtpuntje was deze schitterende goal;

    Heerlijke goal gewoon, tot 2x toe een geweldige actie van GGG.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 december 2008 @ 22:37:46 #187
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63813548
    Ja maar, ja maar, hij traint zo slecht.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63813964
    Tja.... Ik heb vanavond bij vlagen van hem genoten.
    2e helft minder, maar dat geldt voor de hele ploeg.

    Femi speelde trouwens ook prima.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63814772
    Ik moet op de samenvatting afgaan, maar op mij maakte Garcia ook een goeie indruk.

    Berg daarentegen had op z'n minst nog wel een goal mogen maken (was de 0-1 wel van hem of e.d.?).
    Hij is absoluut één van de beste afmakers in de Eredivisie als hij scherp is maar hij was vanavond niet scherp, iig niet voor de goal.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zaterdag 6 december 2008 @ 23:57:42 #190
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63815292
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Doe je pm 's activeren..
    Been there. Done that!
      zondag 7 december 2008 @ 00:10:45 #191
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63815547
    respect voor groningen, toch best knap om in brabant tot 2x toe het in 15 minuten volledig uit handen te geven. Deze keer zelfs heel knap een 0-2 weggegooid.
    pi_63815599
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef Kerol het volgende:
    Het enige lichtpuntje was deze schitterende goal;




    Wat een controle over de bal.
    pi_63816754
    quote:
    Jans: 'Hoe is het in vredesnaam mogelijk'

    Ron Jans had na afloop van de wedstrijd PSV-Groningen nog steeds het gevoel dat de FC had kunnen winnen in Eindhoven. Huub Stevens zag hoe twee invallers zijn ploeg op sleeptouw namen in de tweede helft.

    Ron Jans: “In 23 wedstrijden PSV-Groningen hadden we nog nooit gewonnen in Eindhoven. In de rust dacht ik vandaag dat het zou gebeuren. Maar de ene helft is de andere helft niet. Ik vond dat je kon zien dat onze ploeg met vertrouwen speelde, ondanks de twee nederlagen van de afgelopen weken. Het enige dat je ons kunt verwijten is dat we pas in de 45ste minuut 2-0 maken. Voor de pauze hadden we minimaal een goal meer moeten maken. PSV had in de eerste helft weinig kansen. Stefan Nijland kreeg twee mogelijkheden.”

    “In de rust zagen we Bakkal en Amrabat warmlopen. We hebben aangegeven, dat ze ‘zo en zo’ gaan spelen en dat klopte. De opdracht was blijf voetballen en vooruit verdedigen. Maar in vijf minuten was de wereld totaal anders. Gonzalo Garcia nam aan zijkant een vrije trap die in de handen van Isaksson belandde. Hij gooide uit en wij hadden veel mensen voor de bal. Dan is het zaak niet te happen, maar terug te plooien. Er waren echter twee die wel hapten. Zo was er veel ruimte en een counter. Lazovic mocht vervolgens in ónze zestien minuten op de elfmeterstip rustig om zich heen kijken en kaatsen naar Bakkal, die de 1-2 binnen schoot.”

    “Vier minuten later was het 2-2. Ook bij die situatie laten we weer veel te veel gebeuren. Lazovic maakte er vervolgens nog eentje bij en bij 4-2 is het gespeeld. En dan te bedenken dat we bij 3-2 nog een enorme kans kregen, voor Granqvist. Dus nog steeds vraag ik me af, hoe het in vredesnaam mogelijk is. Dat gevoel had ik en heb ik nog steeds. Helaas hebben we een probleem in uitwedstrijden dat na een goal tegen de tegenstander sterker wordt en wij veel slechter. Bij Willem II was het snel gebeurd na de 1-0 en ook tegen NEC gingen we achteruit lopen. Ik heb hier nog geen pasklaar antwoord voor, maar we gaan er zeker mee bezig. Ik vind dat we best een aardig ploegje hebben en aardig kunnen spelen, maar dekken is ook belangrijk!”

    Huub Stevens was zichtbaar opgelucht over de tweede comeback van een 2-0 achterstand binnen één week: “Ik heb niet meer zoveel aan de samenvatting van Ron Jans toe te voegen. Ik weet niet wat er in de thee gezeten heeft. En dan bedoel ik aan onze kant. Als je pas begint te voetballen met een 2-0 achterstand dan kun je daar wel veel problemen mee krijgen. Gelukkig hebben we die problemen niet gehad, want het had inderdaad met de rust ook 0-3 kunnen staan en dan hadden we het misschien niet kunnen keren. We hebben met Nordin Amrabat een risico genomen. Hij was de negentiende man bij de selectie en zat er vandaag bij omdat Koevermans wegviel. Samen met Otman Bakkal viel hij erg goed in. Maar niet alleen zij hebben een fantastisch antwoord gegeven. Zij hebben de anderen wel op sleeptouw genomen. Het eindresultaat is 4-2 en wij hebben drie punten.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63816924
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 21:35 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    En waarom Jans Andersson eruit haalt voor Metaj terwijl je achter staat is mij helemaal een raadsel.
    Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar die Andersson werd misschien van 't veld gehaald omdat hij alle ballen aan de jongens in het rood-witte shirt gaf?
    pi_63817125
    Hij speelde net als wel meer spelers geen beste 2e helft. (eerste helft prima trouwens).
    Maar dan nog, wat denk je te bereiken met Metaj als je 2x moet scoren?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63817529
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 01:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Kijk deze trainer snapt het wel
    pi_63820120
    Bekijk de interviews met Ondrej Svejdik, Goran Lovre en Ron Jans...
    Ron Jans over Berry Powel, die hij deze wedstrijd heeft gepasseerd...
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 22:37 schreef The_Verve het volgende:
    Ja maar, ja maar, hij traint zo slecht.


    [ Bericht 32% gewijzigd door venomsnake op 07-12-2008 11:22:06 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 7 december 2008 @ 11:28:57 #198
    188719 Harribo
    Voetbalfan
    pi_63820332
    ik moet 1 ding ff kwijt:
    KANSEN DIE JE KRIJGT MOET JE AFMAKEN!!
    zo...hopen dat ze het gehoord hebben....vooral Lovre....die mist me teveel
    Hoop doet voetballen
    pi_63820429
    Hoe speelde Garcia verder, buiten die assist om? Heb helaas niets kunnen zien.
    pi_63820497
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 11:35 schreef Blawh het volgende:
    Hoe speelde Garcia verder, buiten die assist om? Heb helaas niets kunnen zien.
    Eerste helft speelde hij prima, paar leuke acties en wat goede passes.
    2e helft was het niks meer, maar het hele team presteerde zwaar onder de maat in de 2e helft.
    Ze begonnen enorm zwak aan de 2e helft en binnen no time was het 2-2, toen zag je gewoon dat niemand er opeens meer vertrouwen in had, erg vreemd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63820644
    De eerste wedstrijd van het seizoen, Vitesse uit, heb ik gemist. Deze moest ik helaas ook missen. Ik baalde verschrikkelijk en was tegelijkertijd superblij toen m'n vriend smste dat het 0-2 was...ik dacht shit gaat het toch eens gebeuren ben ik er niet bij! De rest weten jullie Ik baal hier echt van, hoe kan het toch. Ik heb er nog niets van gezien, ik wacht wel ff tot vanavond...ofzo.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63820648
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63820657
    Wat een klasbak, zie ik Powel niet zo snel doen.
      zondag 7 december 2008 @ 12:11:32 #204
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63820949
    Erg jammer, was totaal niet nodig geweest. En dan wisselt Jans Svejdik pas als het al 4-2 staat. Had ie mijns inziens veel eerder moeten doen.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63821176
    Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem.. Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 7 december 2008 @ 12:28:12 #206
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_63821207
    Als het er op aankomt wordt er echt wel 15 miljoen op tafel gelegd, het is allemaal spel.
      zondag 7 december 2008 @ 13:08:27 #207
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63822005
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
    Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem.. Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
    Alsof het zo werkt.. Je hebt nou eenmaal meer te besteden, dan gaat een club echt niet met een schijntje akkoord voor een belangrijke speler.
      zondag 7 december 2008 @ 16:20:14 #208
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63826286
    Net even de goals gezien.. man man man, wat krijgen we de goals triest tegen zeg. Alsof er in de rust is gezegd dat hun gezinnetjes uitgemoord worden als ze wel winnen. Te gemakkelijk, waar is die verdediging van de eerste 10 wedstrijden
    pi_63826840
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63827026
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef Prosac het volgende:
    Net even de goals gezien.. man man man, wat krijgen we de goals triest tegen zeg. Alsof er in de rust is gezegd dat hun gezinnetjes uitgemoord worden als ze wel winnen. Te gemakkelijk, waar is die verdediging van de eerste 10 wedstrijden
    Snapte er ook niets van... Volgens mij hebben ze wat in de thee gehad.
    Maar je kon ook zien dat De Roover gemist werd, die is toch net wat beter op rechtsback dan Svejdik.
    Verder zag V Loo er niet altijd even goed uit, blijft teveel op zijn lijn staan. Het is net Timmer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63827066
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
    Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem.. Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
    Wel haalbaar maar ze willen het er niet voor neerleggen, dat is wel een verschil
    pi_63827079
    Gelukkig is de schade beperkt gebleven, 3 wedstrijden op rij verloren en nog 6e. Maar aan die 30 punten voor de winterstop komen we niet iig.
    Er wordt alleen nog gewonnen van Twente denk ik.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63828326
    Ongelofelijk .
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_63828532
    quote:
    Clubs in de rij voor Berry Powel

    GRONINGEN - Berry Powel heeft over belangstelling niet te klagen. ADO Den Haag, Roda JC, Sparta en De Graafschap willen de aanvaller graag overnemen van FC Groningen.

    Powel heeft moeite met zijn positie binnen de selectie van Ron Jans: hij is geen vaste basisspeler. Het nieuws dat Groningen op zoek is naar een nieuwe spits, is ook niet goed bij hem gevallen.

    FC Groningen is bereid om Powel te verkopen. Volgens directeur Hans Nijland kunnen beide partijen het best uit elkaar gaan. De club wil wel het bedrag ontvangen dat voor Powel is betaald. Het zou gaan om 600.000 euro.

    RTVNOORD
    Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63828550
    Wel handig dat vele concurrenten ook punten verspelen.

    Wat ik op fansites lees dat sommige mensen direct zeggen: "Jans eruit, tijd voor nieuw bloed"
    Dan zeg ik: "flikker op teletekst/succes supporter"
    pfff verwende supporters...slapen onder ajax dekbed vrees ik
    pi_63828604
    Omdat ze niet dezelfde mening als jouw hebben slapen ze onder een Ajax dekbed?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      zondag 7 december 2008 @ 17:58:45 #217
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63828681
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 17:53 schreef achterop23 het volgende:
    Wel handig dat vele concurrenten ook punten verspelen.

    Wat ik op fansites lees dat sommige mensen direct zeggen: "Jans eruit, tijd voor nieuw bloed"
    Dan zeg ik: "flikker op teletekst/succes supporter"
    pfff verwende supporters...slapen onder ajax dekbed vrees ik
    Wat een rare reactie van jou. Sorry hoor, maar wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63828820
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Wat een rare reactie van jou. Sorry hoor, maar wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
    omdat ik die supporters die fcg alleen in goede tijden steunen en in slechtere tijden direct afkraken nogal kansloos vind.

    Wat dat ajax dekbed ermee te maken heeft is dat het ajax publiek dit fenomeen al jaren laat zien.
    Deze opmerking was dus sarcastisch bedoeld mag dat?
    pi_63828951
    Jij begrijpt weinig van de situatie bij Ajax de afgelopen jaren maar dat mag als FCG supporter.

    Maar je praat iig veel bagger.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63828982
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 16:49 schreef venomsnake het volgende:
    Verder zag V Loo er niet altijd even goed uit, blijft teveel op zijn lijn staan. Het is net Timmer.
    Van Loo in Oranje
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63828989
    ik begrijp ajax uberhaupt niet
      zondag 7 december 2008 @ 18:12:15 #222
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63829019
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef achterop23 het volgende:

    [..]

    omdat ik die supporters die fcg alleen in goede tijden steunen en in slechtere tijden direct afkraken nogal kansloos vind.

    Wat dat ajax dekbed ermee te maken heeft is dat het ajax publiek dit fenomeen al jaren laat zien.
    Deze opmerking was dus sarcastisch bedoeld mag dat?
    Die zijn ook kansloos, maar in jouw post komt dat soort gedrag niet naar voren. Alleen dat het wellicht tijd is voor een andere kijk. Dat iemand een andere mening is toebedeeld of kritiek uit betekent niet meteen dat ze de ploeg niet steunen.
    Niet meteen zo oordelen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63829092
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:11 schreef achterop23 het volgende:
    ik begrijp ajax uberhaupt niet
    Jij begrijpt ook niet dat er mensen zijn met een andere kijk op een situatie.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63829115
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Die zijn ook kansloos, maar in jouw post komt dat soort gedrag niet naar voren. Alleen dat het wellicht tijd is voor een andere kijk. Dat iemand een andere mening is toebedeeld of kritiek uit betekent niet meteen dat ze de ploeg niet steunen.
    Niet meteen zo oordelen .
    ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.
    pi_63829213
    Is die Garcia helemaal van jullie of huren jullie hem van ons.

    pssst...we staan wer gelijk in punten zoals het hoort
    pi_63829255
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
    Jij begrijpt weinig van de situatie bij Ajax de afgelopen jaren maar dat mag als FCG supporter.

    Maar je praat iig veel bagger.
    Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
    In de jaren '90 ontstaan denk ik.

    Nu gaat het veel minder op, al was het maar omdat Ajax minder wint de laatste jaren.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 7 december 2008 @ 18:23:00 #227
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63829261
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:16 schreef achterop23 het volgende:

    [..]

    ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.
    Ja, iedereen is gefrustreerd en sommigen roepen dan dingen die ze helemaal niet menen. Ik heb me daar gister ook schuldig aan gemaakt.
    Van Loo kreeg er het meest van langs en ik weet niet eens of dat terecht is, maar na zo'n wedstrijd moet je je even afreageren.

    Nu is het volgende week echt alles of niets en wat mij betreft wordt het alles.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63829287
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Kerol het volgende:
    Gelukkig is de schade beperkt gebleven, 3 wedstrijden op rij verloren en nog 6e. Maar aan die 30 punten voor de winterstop komen we niet iig.
    Er wordt alleen nog gewonnen van Twente denk ik.
    Het mooie is dat we straks de meeste zware uitwedstrijden achter de rug hebben. Ajax uit, PSV uit, NEC uit, NAC uit, en niet te vergeten WillemII uit.
    Verder heb je thuis al AZ en Feyenoord gehad. De competitie duurt nog lang, en alles zit gewoon erg dicht bij elkaar.
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
    Is die Garcia helemaal van jullie of huren jullie hem van ons.
    Is van Groningen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63829288
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:22 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
    In de jaren '90 ontstaan denk ik.
    Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63829314
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:

    [..]

    Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
    Ik denk nu bij dat woord ook meer aan AZ ja.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 7 december 2008 @ 20:15:40 #231
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63831853
    Denk niet dat een club 600.000 neertikt voor Powel.
    pi_63833901
    Eerste helft dacht ik echt: we gaan een dikke, vette jas krijgen. Jullie waren zoveel beter.

    Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_63834981
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Dylan Dog het volgende:

    Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
    Doe dat maar niet inderdaad...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 7 december 2008 @ 22:12:47 #234
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63835595
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.
    Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...

    Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 7 december 2008 @ 22:41:30 #235
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63836660
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...

    Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
    Je vergeet Meerdink
      zondag 7 december 2008 @ 22:45:25 #236
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63836797
    Omdat het wel duidelijk is dat Meerdink niet zal verlengen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 7 december 2008 @ 22:51:46 #237
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63837019
    van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre
    pi_63837303
    Ik vind dat er sowieso nog een centrale verdediger bij moet komen in de winterstop.


    Luciano
    van loo/nienhuis?
    De Roover Sankoh Granqvist Stenman
    Hiariej Svejdik Svejdik Metaj


    Probleem is dat er maar 1 back up is voor de CV, Svejdik. Raakt Svejdik geblesseerd moet je Veldmate er al in zetten, en hij is (nog) geen Eredivisie niveau.
    Ik hoorde laatst ook dat die Nienhuis van de A1 (?) een gigantisch keeper talent is.. Slechter dan Van Loo kan toch haast niet dus zet die Nienhuis maar als tweede keeper, anders Koopmans.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63837440
    Berg is goed maar niet geweldig goed. Als je ziet hoe hij de 3-3 op de schoen had en dat verprutste...
    pi_63837491
    Berg had ook 2 100% kansen in de eerste helft, die hij mistte..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63837640
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Prosac het volgende:
    van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre
    Enige probleem met Lev is dat hij zo vaak geblesseerd is..
    quote:
    Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper?
    Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63837780
    Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
      zondag 7 december 2008 @ 23:27:37 #243
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63838285
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
    Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
    Van Loo moet inderdaad worden vervangen. Maar wat mij betreft niet door Koopmans. Die zit een beetje op het niveau Jeroen Lambers, alleen dan met minder uitstraling.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63840625
    Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.

    Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond? .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63840745
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
    Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
    Sankoh?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63846844
    Sankoh stond weer twee keer te pitten bij goals, maar het lag niet niet alleen aan hem zaterdag. Collectieve wanprestatie. Maar ach, liever groots en meeslepend ten onder dan zoals vorig jaar met een kleurloze wedstrijd in een superkoud eindhoven. En die goal van Garcia --> Berg zal ik niet snel vergeten
    "That rug really tied the room together".
    pi_63846889
    Ik vond Granqvist ook niet overtuigend.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63850047
    Mijn god wat een aanfluiting die 2e helft . Eerste helft opperbeste stemming, hossana hossana, ik dacht nou als dat zo doorgaat wordt het nog een fijn avondje. Toen begon de 2e helft en was het snel voorbij. Wat is er in godsnaam gebeurd in de rust zeg .
    Bij de 3-2 was ik in staat de afstandsbediening door de tv heen te smijten, wat was ik kwaad zeg. Hoe kun je een wedstrijd in godsnaam zo eenvoudig weggeven? En dat lag echt niet alleen aan de dubbele wissel bakkal/amrabat. De motivatie was compleet verdwenen. Bah, bah, bah, ze zouden zich diep moeten schamen, geen enkele speler uitgezonderd. Ik had ze allemaal persoonlijk wel een schop onder de kont willen geven . Ik heb hier echt geen goed woord voor over
    En dat die vieze, vieze, vieze, gore, smerige lazovic dan ook nog 2keer moet scoren is nog wel het ergste
    pi_63851454
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 8 december 2008 @ 16:03:19 #250
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63853590
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
    Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.

    Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond? .
    Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63857293
    KLIK .
    Had ik nog niet gezien..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 8 december 2008 @ 19:04:32 #252
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63857617
    Berg is vieze mooiboy.
      maandag 8 december 2008 @ 19:05:12 #253
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63857630
    Valt me tegen van Martin. Paul een 8... tssk.
      maandag 8 december 2008 @ 19:06:42 #254
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63857670
    Oja zn interviewskills en engels zijn wel hilarisch.
      maandag 8 december 2008 @ 19:35:40 #255
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63858331
    Ik kon m'n lachen weer niet inhouden. Met name de ondertitelaar met z'n klootschieten of ballet .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 8 december 2008 @ 20:11:17 #256
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63859232
    We hebben er zo weer een Nederlander bij!
    quote:
    Sankoh is geslaagd voor zijn inburgeringsexamen. Hij hoopt binnen nu en drie maand zijn Nederlands paspoort te hebben. Na in het bezit te zijn van het paspoort wil hij voor een plek in oranje gaan.
    (sportweek)
      maandag 8 december 2008 @ 20:12:40 #257
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63859266
    Mooi .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63859331
    Sankoh in Oranje !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 8 december 2008 @ 20:20:58 #259
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63859484
    Met Sankoh achterin worden we wereldkampioen in 2010.
    pi_63863167
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 16:03 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.
    Heb maar niet de illusie dat "die Fin" beter is dan Van Loo.
      maandag 8 december 2008 @ 22:28:47 #261
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63863467
    Die illusie heb ik wel.

    Utrecht heeft dus ook belangstelling voor Powel. Bron: Voetbal International (tv).
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63863492
    Snap niet wat iedereen (veel clubs) in Powel ziet. Ik heb het nog nooit wat gevonden.
      maandag 8 december 2008 @ 22:33:39 #263
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63863614
    Powel is gewoon een degelijke spits voor clubs die onder de subtop zitten. Hij is redelijk constant en is doelgericht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63863717
    Gaat ook één of ander (enorm) vaag gerucht dat Groningen interesse zou hebben in ene Marvell Wynne.

    RUN Marvell RUN !!



    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 8 december 2008 @ 22:41:10 #265
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63863896
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Blawh het volgende:
    Snap niet wat iedereen (veel clubs) in Powel ziet. Ik heb het nog nooit wat gevonden.
    Ik ben het volledig met je eens. En dan is Powel nog niet eens transfervrij...

    Niet dat ik het erg vind...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 8 december 2008 @ 22:54:24 #266
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63864352
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
    Gaat ook één of ander (enorm) vaag gerucht dat Groningen interesse zou hebben in ene Marvell Wynne.

    RUN Marvell RUN !!



    Ho ho!

    Marcell Wynne de 2e he.
    quote:
    Marvell Wynne II
    pi_63864551
    Zou zeer opvallend zijn als Utrecht daadwerkelijk geïnteresseerd is in Powel. Immers, hun technisch directeur (Piet Buter) is de oud-zaakwaarnemer van Berry. Zou de interesse kunnen verklaren, ware het niet dat het tweetal met ruzie uit elkaar is gegaan omdat Powel vond dat er te weinig interesse was voor hem en dat verweet hij Buter.
    Was in zijn laatste seizoen in Den Bosch, drie maanden voor Millwall.
    pi_63865074
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ho ho!

    Marcell Wynne de 2e he.
    [..]
    Haha, verrek ja..
    Maar goed, zelfde club, zelfde naam, zelfde positie, neger ...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63878224
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
    KLIK .
    Had ik nog niet gezien..
    Wat een held blijft het toch Martin
    pi_63878386
    quote:
    Jesper Rasmussen nieuwe scout in Denemarken

    Opvolger

    “Na het plotselinge overlijden van scout Ole Fritsen, in mei van dit jaar, zijn wij in Denemarken op zoek gegaan naar een vervanger voor hem. Wij hebben een opvolger gevonden in de persoon van de 52-jarige Jesper Rasmussen. Hij speelde tussen 1978 en 1980 vijftig duels voor PEC Zwolle in de Eredivisie en heeft in die periode nog samengespeeld met Ron Jans en Ben Hendriks, die eveneens scoutingwerkzaamheden voor FC Groningen verricht. Rasmussen speelde ook voor het Deense FC Köge. Hij zal namens FC Groningen wekelijks bij wedstrijden in de Deense competitie aanwezig zijn en is reeds met zijn werkzaamheden begonnen.”

    Nieuwsbrief FC Gronngen
    quote:
    “Inmiddels hebben wij een antwoord gehad op onze brief aan de burgemeester van Tilburg naar aanleiding van de gebeurtenissen rond de competitiewedstrijd Willem II – FC Groningen. Samengevat komt het erop neer dat burgemeester Vreeman vindt dat hij op basis van de hem beschikbare harde informatie een zwaarwegend besluit heeft genomen door een trein met onder andere FC Groningen-supporters bij aankomst in Tilburg direct terug te sturen naar Groningen. Dat antwoord stelt ons nog niet tevreden en wij hebben dan ook gevraagd om een onderhoud zodat we één en ander nog eens met elkaar kunnen bespreken.”

    Nieuwsbrief FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63885465
    quote:
    'Powel toont te weinig motivatie'

    Groningen-trainer Ron Jans en Berry Powel. De twee hebben dinsdagmorgen een gesprek gehad over de ontstane situatie.

    De spits werd afgelopen zaterdag buiten de selectie gelaten voor de wedstrijd tegen PSV. Powel verwijt de trainer dat hij hem daar niet als eerste over heeft geïnformeerd.

    Volgens de trainer toont Powel te weinig motivatie. Jans kreeg in het gesprek niet de indruk dat Powel de intentie heeft om de kwestie bij te leggen. Powel zelf zei in een reactie geen goed gevoel aan het gesprek over te hebben gehouden.

    De trainer wil geen uitspraken doen of Powel aanstaande zondag wel of niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen FC Twente.

    rtvnoord
    Einde verhaal Powel dus.
    Ben benieuwd aan welke club ze hem verkopen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63888513
    Doe maar aan Roda, en dan Meeuwis +1 mil van Grunn ofcourse. Meeuwis mag toch weg bij Roda in de winterstop dus dan maar naar ons.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63889185
    quote:
    FC Groningen akkoord met Eindhoven over Koç

    FC Groningen heeft overeenstemming bereikt met Eindhoven over de transfer van Serhat Koç. Met de 18-jarige aanvaller heeft de club nog geen akkoord, maar Koç heeft eerder al aangegeven graag de overstap naar de Euroborg te willen maken. Koç maakt het seizoen af bij Eindhoven en stapt medio 2009 over naar FC Groningen.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 9 december 2008 @ 21:14:04 #274
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63889206
    dat komt wel goed lijkt me.
    De eerste speler voor 09/10 is dus vastgelegd
    pi_63889489
    Inderdaad, mooi op tijd vastgelegd voordat een andere club ermee aan de haal gaat.
    Jong talent met potentie, ben benieuwd.. Ik ga hem nu in ieder geval volgen in de jup..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 9 december 2008 @ 21:25:26 #276
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63889569
    Ik ken hem niet, maar degene die de jupiler league wel volgen, zijn dolenthousiast over hem.
      dinsdag 9 december 2008 @ 21:38:45 #277
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63889976
    Ken hem ook niet, vind wel dattie een grappig Brabants accent heeft.
    Hij mag zijn kwaliteiten komen laten zien .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 9 december 2008 @ 21:42:25 #278
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63890073
    Goed bezig. Jong talentje. Waarschijnlijk niet te duur. Dikke prima!
      dinsdag 9 december 2008 @ 22:12:54 #279
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63890998
    Volgens mij stond Koç bij Eindhoven nog op een jeugdcontract. Koopje dus...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 9 december 2008 @ 23:41:47 #280
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63893771
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
    Volgens mij stond Koç bij Eindhoven nog op een jeugdcontract. Koopje dus...
    Serieus? Dat is lomp beleid... en Eindhoven heeft al bijna geen geld, dus ik denk zo'n 150.000?
      woensdag 10 december 2008 @ 09:47:37 #281
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_63898369
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 23:41 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Serieus? Dat is lomp beleid... en Eindhoven heeft al bijna geen geld, dus ik denk zo'n 150.000?
    Nou ja, door toedoen van de KNVB mogen er geen contracten worden opengebroken, dus ja, hij zal wel voor een prikkie weg gaan. Volgens mij heeft hij overigens wel een gewoon contact. Heb nog geen bedrag vernomen...... Dit stond iig op de website van fce
    quote:
    FC Eindhoven en FC Groningen bereiken principe-akkoord over Koç
    FC Eindhoven en FC Groningen hebben een principe-akkoord bereikt over een mogelijke overgang van Serhat Koç. De 18-jarige aanvaller zal een dezer dagen om de tafel zitten met vertegenwoordigers van de club uit Noord-Nederland.

    Het contract van Serhat Koç loopt nog tot de zomer van 2010. De topscorer van FC Eindhoven maakt het seizoen af bij zijn huidige werkgever en stapt per 1 juli over naar het Euroborg Stadion.

    Op 17-jarige leeftijd debuteerde Serhat Koç op 11 januari op in een officiële wedstrijd voor FC Eindhoven. Hij kwam vorig seizoen tot 11 wedstrijden, waarin hij eenmaal scoorde.
    Dit seizoen verloopt voor Serhat Koç uitermate productief. Hij scoorde in de Jupiler League dertien doelpunten (in negentien wedstrijden) en in twee bekerwedstrijden driemaal (waaronder tegen FC Twente)waardoor hij de interesse aanwakkerde van diverse clubs.

    Serhat Koç is een puur product uit de eigen jeugdopleiding. Via Eindhoven av kwam hij bij de D-junioren terecht. Hij doorloop alle teams en belandde vorig jaar versneld via de A-jeugd en het Beloftenteam bij het eerste elftal.
    Accept you're dead and start living
    pi_63898869
    De Koç van het Noorden.
    pi_63899284
    Oeh, Zondag!!!

    Ik zal er bij zijn, voor het eerst in de Euroborg...
    Samen met 150(!!!) anderen..
    Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_63899311
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Lamzak_ het volgende:
    Oeh, Zondag!!!

    Ik zal er bij zijn, voor het eerst in de Euroborg...
    Samen met 150(!!!) anderen..
    Waarom uitroeptekens achter 150?
    Is toch niet zo veel? Of is dat voor Twente begrippen wel veel?
    pi_63899356
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef MaxPower het volgende:
    De Koç van het Noorden.
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63899387
    Nee, het is juist opvallend weinig.

    Ben er ook bij zondag maar dit vind ik wel jammer. Had op een mooie wedstrijd met een fel sfeertje gerekend maar dit wordt weer een gezapige zondagmiddag.
    pi_63899397
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Waarom uitroeptekens achter 150?
    Is toch niet zo veel? Of is dat voor Twente begrippen wel veel?
    Nou, Groningen - Twente heeft een groot verleden en is een beladen duel... Tenminste dat was het.
    De haat voor het uitvak van de Euroborg + Trouwerij iemand van de vaste groep uitsupporters + beladenheid ontneming zorgt ervoor dat er gewoon bijna niemand meegaat.

    Ado uit op zaterdag zorgde zelfs voor 200+ man...

    Aan de ene kant wel jammer, Groningen komt ook altijd met 800 man onze kant op.
    Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_63900389
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
    KLIK .
    Had ik nog niet gezien..
    Ik vond het dit keer ook een leuke aflevering
    pi_63900834
    quote:
    Stenman in belangstelling van diverse Engelse clubs
    Frederik Stenman vertrekt aankomende winter wellicht bij FC Groningen. V-bal meldt dat de linkervleugelverdediger van de Groningers in belangstelling staat van diverse Engelse clubs.

    De 25-jarige Stenman speelt vanaf de zomer van 2007 voor FC Groningen. Hij speelde in zijn eerste seizoen 28 wedstrijden in het shirt van de Trots van het Noorden. Dit seizoen kwam hij, tot nu toe, elf wedstrijden in actie.

    Voor de periode bij FC Groningen was de international actief voor Västerås SK, IF Elfsborg, Djurgårdens IF en Bayer Leverkusen.
    Volgens mij was dit hier nog niet geplaatst.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 10 december 2008 @ 13:36:28 #290
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63904099
    150 man maar van twente.. Schandalig lage opkomst. Kan me nog herinneren dat ze na de eerste keer massaal klaagden dat het kut was omdat het zo koud was en hun mobiele rekening zo duur.
      woensdag 10 december 2008 @ 13:37:17 #291
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63904116
    stenman.. Tja eerst maar eens naar de boden luisteren.
    pi_63910226
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Lamzak_ het volgende:

    [..]

    Nou, Groningen - Twente heeft een groot verleden en is een beladen duel... Tenminste dat was het.
    De haat voor het uitvak van de Euroborg + Trouwerij iemand van de vaste groep uitsupporters + beladenheid ontneming zorgt ervoor dat er gewoon bijna niemand meegaat.

    Ado uit op zaterdag zorgde zelfs voor 200+ man...

    Aan de ene kant wel jammer, Groningen komt ook altijd met 800 man onze kant op.
    Ondanks dat Groningen bij jullie nog wel met veel man komt, merk ik dat ook hier de beladenheid afneemt. De rivaliteit is er toch vooral één voor de oudere generatie en veel van de huidige bezoekers van FCG hebben geen idee van de historie. Ajax en vooral Heereveen zijn Twente in dat opzicht gepasseerd. Ik verwacht dat we dit seizoen in Enschede wederom goed vertegenwoordigt zijn, maar dat is naast de rivaliteit ook duidelijk op het conto van jullie uitbreiding (van het stadion) te schrijven.
      woensdag 10 december 2008 @ 18:40:31 #293
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63911805
    ik ben nog nooit met een wedstrijd in enschede geweest, dit omdat ik een hekel heb aan busreizen. Maar met de uitbreiding en wat vrienden die daar nu tweewekelijks zitten, denk ik dit seizoen wel eens te gaan.
    pi_63912102
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Kerol het volgende:
    Doe maar aan Roda, en dan Meeuwis +1 mil van Grunn ofcourse. Meeuwis mag toch weg bij Roda in de winterstop dus dan maar naar ons.
    Zou wel opzich wel lekker zijn, maar dan moet je wel een ander systeem gaan spelen..

    Zoiets:

    ----------------------------Luciano-------------------------
    ---------------------------------------------------------------
    --Roover-------Sankoh-------Granqvist-------Stenman
    ---------------------------------------------------------------
    -----------------Femi----------Meeuwis-------------------
    --------------------------------------------------------------
    ----------------------Andersson--------------------------
    -------------------------------------------------------------
    ------Moa---------------Berg-------------Garcia--------

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63912368
    Schat ik Meeuwis te laag in? Wat mij betreft kopen ze hem liever niet namelijk.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63912479
    Nou ja, Meeuwis is wel een goede voetballer. Vooral ballen afpakken en het spel controleren beheerst hij aardig goed. Bovendien pikt ie zo nu en dan een goaltje mee. Ik denk alleen niet dat Roda hem echt goedkoop laat gaan, hoewel ze daar wel aardig in de financiele problemen zitten. Ik schat dat Roda een miljoen of 3 voor hem wil hebben.

    Maar het was meer een beetje dagdromen van mijn kant.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63912678
    Niet alleen van jou, zijn naam duikt hier regelmatig op.

    Ik vind Meeuwis wel een nuttige speler, maar het lijkt me op de lange termijn niet echt een versterking.
    Dan heb ik liever dat Holla speelt, hoewel die (nog) wisselvallig is (en Groningen dat miljoen - of wat ook - bewaart voor een echte versterking).

    Levchenko kan ook uiteraard.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63912911
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef MaxPower het volgende:
    Ben er ook bij zondag maar dit vind ik wel jammer.
    Alweer?
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      woensdag 10 december 2008 @ 19:22:43 #299
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63912951
    Laten we niet vergeten: Martin van Geel zit tegenwoordig bij Roda JC. Die heeft de dag van zijn leven wanneer hij 3 FCG-spelers uit een selectie van bijvoorbeeld Van Loo, Svejdik, Matthijs, Meerdink en Powel mag kiezen.

    Meeuwis is een klasbak.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63913132
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef The_Verve het volgende:
    Laten we niet vergeten: Martin van Geel zit tegenwoordig bij Roda JC. Die heeft de dag van zijn leven wanneer hij 3 FCG-spelers uit een selectie van bijvoorbeeld Van Loo, Svejdik, Matthijs, Meerdink en Powel mag kiezen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63913153
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')