Ik ga ervan uit dat ze nooit met zo'n instelling een wedstrijd ingaan, maar als supporter is het toch makkelijker om zo te denken. Het is gewoon een feit dat Groningen in Eindhoven een hele zware pot te wachten staat en met name met onze uit-vorm is niet denderend.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de spelers ook met die instelling hel veld op gaan, want dan win je daar echt nooit.
En Garcia erachter op 10. Dan zet ik die ¤20 net zo makkelijk op de FC.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En als Jans besluit 4-4-2 te spelen met Andersson en Berg in de spits?
Dat 4-3-3 zie ik ook niet echt zitten in Eindhoven inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als er weer 4-3-3 gespeeld wordt zie ik het gewoon heel somber in.
Hehe, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En Garcia erachter op 10. Dan zet ik die ¤20 net zo makkelijk op de FC.
quote:Veurbeschouwing PSV – FC Grunn (speelronde 14)
Wanneer wie aaltied tegen dai Grunnegers speeln, dan schrieven wie de veurbeschouwing ook aaltied int Grunnings. Vroag ons nait waorom, wie doun dat gewoon, althans wie pebaaiern dat, want zo makkelijk is dat nait. Gelukkig bestoat er een Grunnegs woordenbouk. Trouwens wel roar dat het woord 'woordenboek' nait in dat bouk stoat...
Aindelijk wist PSV weer eens een punt te pakkn in een oetwedstried. Afgeloopn zotterdag wist de ploug van Huub Stevens mit twij twij geliek te speulen in Vraislaand tegen Heerenveen, dankzij dei jonge Reimond Manco. Achterof mit een beetje geluk, moar dat dut er op dit moment nait tou. Het spel was, zoals al voaker dit seizoen, nait al te best. Het zal op den duur wel weer goud kommen, moar wie moakn ons wel een beetje drok. De Grunnergers hebben op dit moment gain kui of mui. Net als veurig joar doun ze het weer goud in de competitie, al hoewel ze de loatste twij wedstriedn wel hebben verloren. Afgeloopn vrijdag won AZ mit twij nul tegen de ploug van Ron Jaans, op zich gain schaande natuurlijk, want AZ heeft een verdomd goud elftal.
Blieft Berg in Grunn?...
Het liekt er op dat de topspits van Grunn, Marcus Berg, nait zo hail laang meer in Grunn blieft. Diverse clubs hebbn al verstoanboar moakt dat ze hem groag willn hebbn. En zoals altied, hebben dai verdomde schiet Amsterdammers ook interesse in hom. Dizze week werd bekend dat dai kut knien (KJH) van dai Amsterdammers mit Sinterkloas noar Madrid gait. Marcus Berg is ain van dei spelers dei hom mogelijk mot vergeetn. En doar binnen de supporters van Grunn nait zo bliede mit. Veurig joar gingen Rasmus Lindgren en Bruno $ilva in de winterstop noar dei snelkookpan. Zij kriegn dus mogelijk gezelschap van Marcus. Grunn is alvast op zuik noar een neie spits en het gerucht gait dat Serhat Koc van FC Eindhoven noar de Martinistad gait.
Ibi speult nog nait, Nordin keert terug...
Goud nais voor ons! Nordin Amrabat speult mogelijk zoaterdag weer in het elftal. Noadat hij een tiedje last had van sien bain of iets, is de kaans groot dat hij sien rentree moakt in het team. Wie kiekn al oet noar een aanval mit Reimond Manco en Amrabat! Heloas is onze Ibi Afellay nog nait beschikboar. Zoals altied hed dat jong weer last van iets. Tis altied wat mit Ibi. Hopelijk keert ie snel terug, want wie kennen hom goud bruukn!
(Bron: www.psvzuipsite.nl
quote:Luciano ontbreekt in doel tegen PSV
GRONINGEN- Luciano ontbreekt zaterdagavond in het doel van FC Groningen tijdens de uitwedstrijd tegen PSV.
Luciano heeft teveel last van zijn rug en zal daarom worden vervangen door Brian van Loo. Berry Powel is door trainer Ron Jans buiten de selectie gelaten, omdat Powel motivatieproblemen heeft.
Daarnaast ontbreekt Koen van de Laak vanwege een kuitblessure en zijn De Roover, Levchenko en Veldmate ook nog steeds niet inzetbaar vanwege blessures.
De opstelling:
Van Loo; Svejdik, Sankoh, Granqvist en Stenman; Andersson, Femi, Lovre en Holla; Berg en Garcia.
Nederlaag dus.quote:
Het is net FMquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Powel motivatie problemen.
Die bereid zich als voor om voor ADO te spelen zeker?
Allemaal waar (al vind ik hem persoonlijk tekort komen), maar als je niet gemotiveerd kunt raken om in een vol Philips stadion tegen PSV te mogen spelen weet ik het ook niet meer, nog even los van het dikke salaris wat meneer elke maand op zijn rekening krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef Grulez het volgende:
Het is geen topper, maar hij heeft altijd goed zn best gedaan. Op de flanken zie ik hem best spelen, alleen voor de spits komt hij gewoon te kort.
Tja...quote:Trainer Ron Jans heeft geen begrip voor zijn aanvaller. 'Berry zegt dat hij motivatieproblemen heeft, maar ik kan me daar moeilijk iets bij voorstellen.'
VI
Dit dus. HOOP IK. Want anders is er iets mis met de sfeer binnen de ploeg.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zal hem wel verteld zijn dat er in de winterstop wellicht een andere spits bijkomt en dat hij naar een andere club mag kijken.
Maak je daar maar geen zorgen over, dat zit wel goed. Heb daar jaren geleden wat gestort (50 euro) en heb daar een behoorlijk bedrag nu.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef The_Verve het volgende:
Hoeveel heb je nog op je Unibet-rekening staan?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef The_Verve het volgende:
Het zijn zeer zeker nette odds. Alleen die Van Loo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |