abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63829255
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Jij begrijpt weinig van de situatie bij Ajax de afgelopen jaren maar dat mag als FCG supporter.

Maar je praat iig veel bagger.
Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
In de jaren '90 ontstaan denk ik.

Nu gaat het veel minder op, al was het maar omdat Ajax minder wint de laatste jaren.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 7 december 2008 @ 18:23:00 #227
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63829261
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:16 schreef achterop23 het volgende:

[..]

ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.
Ja, iedereen is gefrustreerd en sommigen roepen dan dingen die ze helemaal niet menen. Ik heb me daar gister ook schuldig aan gemaakt.
Van Loo kreeg er het meest van langs en ik weet niet eens of dat terecht is, maar na zo'n wedstrijd moet je je even afreageren.

Nu is het volgende week echt alles of niets en wat mij betreft wordt het alles.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63829287
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Kerol het volgende:
Gelukkig is de schade beperkt gebleven, 3 wedstrijden op rij verloren en nog 6e. Maar aan die 30 punten voor de winterstop komen we niet iig.
Er wordt alleen nog gewonnen van Twente denk ik.
Het mooie is dat we straks de meeste zware uitwedstrijden achter de rug hebben. Ajax uit, PSV uit, NEC uit, NAC uit, en niet te vergeten WillemII uit.
Verder heb je thuis al AZ en Feyenoord gehad. De competitie duurt nog lang, en alles zit gewoon erg dicht bij elkaar.
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Is die Garcia helemaal van jullie of huren jullie hem van ons.
Is van Groningen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63829288
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:22 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
In de jaren '90 ontstaan denk ik.
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63829314
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
Ik denk nu bij dat woord ook meer aan AZ ja.
  zondag 7 december 2008 @ 20:15:40 #231
231801 Sef
Karnemelk
pi_63831853
Denk niet dat een club 600.000 neertikt voor Powel.
pi_63833901
Eerste helft dacht ik echt: we gaan een dikke, vette jas krijgen. Jullie waren zoveel beter.

Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_63834981
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Dylan Dog het volgende:

Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
Doe dat maar niet inderdaad...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 december 2008 @ 22:12:47 #234
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63835595
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...

Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 7 december 2008 @ 22:41:30 #235
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63836660
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...

Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
Je vergeet Meerdink
  zondag 7 december 2008 @ 22:45:25 #236
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63836797
Omdat het wel duidelijk is dat Meerdink niet zal verlengen.
  zondag 7 december 2008 @ 22:51:46 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63837019
van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre
pi_63837303
Ik vind dat er sowieso nog een centrale verdediger bij moet komen in de winterstop.

Luciano
van loo/nienhuis?
De Roover Sankoh Granqvist Stenman
Hiariej Svejdik Svejdik Metaj

Probleem is dat er maar 1 back up is voor de CV, Svejdik. Raakt Svejdik geblesseerd moet je Veldmate er al in zetten, en hij is (nog) geen Eredivisie niveau.
Ik hoorde laatst ook dat die Nienhuis van de A1 (?) een gigantisch keeper talent is.. Slechter dan Van Loo kan toch haast niet dus zet die Nienhuis maar als tweede keeper, anders Koopmans.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63837440
Berg is goed maar niet geweldig goed. Als je ziet hoe hij de 3-3 op de schoen had en dat verprutste...
pi_63837491
Berg had ook 2 100% kansen in de eerste helft, die hij mistte..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63837640
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Prosac het volgende:
van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre
Enige probleem met Lev is dat hij zo vaak geblesseerd is..
quote:
Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper?
Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
pi_63837780
Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
  zondag 7 december 2008 @ 23:27:37 #243
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63838285
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
Van Loo moet inderdaad worden vervangen. Maar wat mij betreft niet door Koopmans. Die zit een beetje op het niveau Jeroen Lambers, alleen dan met minder uitstraling.
pi_63840625
Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.

Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond? .
pi_63840745
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
Sankoh?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63846844
Sankoh stond weer twee keer te pitten bij goals, maar het lag niet niet alleen aan hem zaterdag. Collectieve wanprestatie. Maar ach, liever groots en meeslepend ten onder dan zoals vorig jaar met een kleurloze wedstrijd in een superkoud eindhoven. En die goal van Garcia --> Berg zal ik niet snel vergeten
"That rug really tied the room together".
pi_63846889
Ik vond Granqvist ook niet overtuigend.
pi_63850047
Mijn god wat een aanfluiting die 2e helft . Eerste helft opperbeste stemming, hossana hossana, ik dacht nou als dat zo doorgaat wordt het nog een fijn avondje. Toen begon de 2e helft en was het snel voorbij. Wat is er in godsnaam gebeurd in de rust zeg .
Bij de 3-2 was ik in staat de afstandsbediening door de tv heen te smijten, wat was ik kwaad zeg. Hoe kun je een wedstrijd in godsnaam zo eenvoudig weggeven? En dat lag echt niet alleen aan de dubbele wissel bakkal/amrabat. De motivatie was compleet verdwenen. Bah, bah, bah, ze zouden zich diep moeten schamen, geen enkele speler uitgezonderd. Ik had ze allemaal persoonlijk wel een schop onder de kont willen geven . Ik heb hier echt geen goed woord voor over
En dat die vieze, vieze, vieze, gore, smerige lazovic dan ook nog 2keer moet scoren is nog wel het ergste
pi_63851454
  maandag 8 december 2008 @ 16:03:19 #250
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63853590
quote:
Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.

Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond? .
Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')