Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.quote:Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Jij begrijpt weinig van de situatie bij Ajax de afgelopen jaren maar dat mag als FCG supporter.
Maar je praat iig veel bagger.
Ja, iedereen is gefrustreerd en sommigen roepen dan dingen die ze helemaal niet menen. Ik heb me daar gister ook schuldig aan gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 18:16 schreef achterop23 het volgende:
[..]
ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.
Het mooie is dat we straks de meeste zware uitwedstrijden achter de rug hebben. Ajax uit, PSV uit, NEC uit, NAC uit, en niet te vergeten WillemII uit.quote:Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Kerol het volgende:
Gelukkig is de schade beperkt gebleven, 3 wedstrijden op rij verloren en nog 6e. Maar aan die 30 punten voor de winterstop komen we niet iig.
Er wordt alleen nog gewonnen van Twente denk ik.
Is van Groningen..quote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Is die Garcia helemaal van jullie of huren jullie hem van ons.
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaarquote:Op zondag 7 december 2008 18:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
In de jaren '90 ontstaan denk ik.
Ik denk nu bij dat woord ook meer aan AZ ja.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
Doe dat maar niet inderdaad...quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...quote:Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.![]()
Je vergeet Meerdinkquote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...
Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
Enige probleem met Lev is dat hij zo vaak geblesseerd is..quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Prosac het volgende:
van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre

Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.quote:Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper?
Van Loo moet inderdaad worden vervangen. Maar wat mij betreft niet door Koopmans. Die zit een beetje op het niveau Jeroen Lambers, alleen dan met minder uitstraling.quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
Sankoh?quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.
Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |