Alsof het zo werkt.. Je hebt nou eenmaal meer te besteden, dan gaat een club echt niet met een schijntje akkoord voor een belangrijke speler.quote:Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem..Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
Snapte er ook niets van... Volgens mij hebben ze wat in de thee gehad.quote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef Prosac het volgende:
Net even de goals gezien.. man man man, wat krijgen we de goals triest tegen zeg. Alsof er in de rust is gezegd dat hun gezinnetjes uitgemoord worden als ze wel winnen. Te gemakkelijk, waar is die verdediging van de eerste 10 wedstrijden
Wel haalbaar maar ze willen het er niet voor neerleggen, dat is wel een verschilquote:Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem..Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.quote:Clubs in de rij voor Berry Powel
GRONINGEN - Berry Powel heeft over belangstelling niet te klagen. ADO Den Haag, Roda JC, Sparta en De Graafschap willen de aanvaller graag overnemen van FC Groningen.
Powel heeft moeite met zijn positie binnen de selectie van Ron Jans: hij is geen vaste basisspeler. Het nieuws dat Groningen op zoek is naar een nieuwe spits, is ook niet goed bij hem gevallen.
FC Groningen is bereid om Powel te verkopen. Volgens directeur Hans Nijland kunnen beide partijen het best uit elkaar gaan. De club wil wel het bedrag ontvangen dat voor Powel is betaald. Het zou gaan om 600.000 euro.
RTVNOORD
Wat een rare reactie van jou. Sorry hoor, maar wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?quote:Op zondag 7 december 2008 17:53 schreef achterop23 het volgende:
Wel handig dat vele concurrenten ook punten verspelen.
Wat ik op fansites lees dat sommige mensen direct zeggen: "Jans eruit, tijd voor nieuw bloed"
Dan zeg ik: "flikker op teletekst/succes supporter"
pfff verwende supporters...slapen onder ajax dekbed vrees ik
omdat ik die supporters die fcg alleen in goede tijden steunen en in slechtere tijden direct afkraken nogal kansloos vind.quote:Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat een rare reactie van jou. Sorry hoor, maar wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Van Loo in Oranjequote:Op zondag 7 december 2008 16:49 schreef venomsnake het volgende:
Verder zag V Loo er niet altijd even goed uit, blijft teveel op zijn lijn staan. Het is net Timmer.
Die zijn ook kansloos, maar in jouw post komt dat soort gedrag niet naar voren. Alleen dat het wellicht tijd is voor een andere kijk. Dat iemand een andere mening is toebedeeld of kritiek uit betekent niet meteen dat ze de ploeg niet steunen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef achterop23 het volgende:
[..]
omdat ik die supporters die fcg alleen in goede tijden steunen en in slechtere tijden direct afkraken nogal kansloos vind.
Wat dat ajax dekbed ermee te maken heeft is dat het ajax publiek dit fenomeen al jaren laat zien.
Deze opmerking was dus sarcastisch bedoeldmag dat?
Jij begrijpt ook niet dat er mensen zijn met een andere kijk op een situatie.quote:
ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die zijn ook kansloos, maar in jouw post komt dat soort gedrag niet naar voren. Alleen dat het wellicht tijd is voor een andere kijk. Dat iemand een andere mening is toebedeeld of kritiek uit betekent niet meteen dat ze de ploeg niet steunen.
Niet meteen zo oordelen.
Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.quote:Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Jij begrijpt weinig van de situatie bij Ajax de afgelopen jaren maar dat mag als FCG supporter.
Maar je praat iig veel bagger.
Ja, iedereen is gefrustreerd en sommigen roepen dan dingen die ze helemaal niet menen. Ik heb me daar gister ook schuldig aan gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 18:16 schreef achterop23 het volgende:
[..]
ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.
Het mooie is dat we straks de meeste zware uitwedstrijden achter de rug hebben. Ajax uit, PSV uit, NEC uit, NAC uit, en niet te vergeten WillemII uit.quote:Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Kerol het volgende:
Gelukkig is de schade beperkt gebleven, 3 wedstrijden op rij verloren en nog 6e. Maar aan die 30 punten voor de winterstop komen we niet iig.
Er wordt alleen nog gewonnen van Twente denk ik.
Is van Groningen..quote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Is die Garcia helemaal van jullie of huren jullie hem van ons.
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaarquote:Op zondag 7 december 2008 18:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
In de jaren '90 ontstaan denk ik.
Ik denk nu bij dat woord ook meer aan AZ ja.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
Doe dat maar niet inderdaad...quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...quote:Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.![]()
Je vergeet Meerdinkquote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...
Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
Enige probleem met Lev is dat hij zo vaak geblesseerd is..quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Prosac het volgende:
van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre

Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.quote:Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper?
Van Loo moet inderdaad worden vervangen. Maar wat mij betreft niet door Koopmans. Die zit een beetje op het niveau Jeroen Lambers, alleen dan met minder uitstraling.quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
Sankoh?quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.
Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |