Alsof het zo werkt.. Je hebt nou eenmaal meer te besteden, dan gaat een club echt niet met een schijntje akkoord voor een belangrijke speler.quote:Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem..Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
Snapte er ook niets van... Volgens mij hebben ze wat in de thee gehad.quote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef Prosac het volgende:
Net even de goals gezien.. man man man, wat krijgen we de goals triest tegen zeg. Alsof er in de rust is gezegd dat hun gezinnetjes uitgemoord worden als ze wel winnen. Te gemakkelijk, waar is die verdediging van de eerste 10 wedstrijden
Wel haalbaar maar ze willen het er niet voor neerleggen, dat is wel een verschilquote:Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Net een Ajax scout bij eredivisielive (Mühren). Berg staat wel op het lijstje, alleen moeten andere clubs nu niet denken dat ze veel geld voor spelers kunnen vragen nu ze Huntelaar voor veel geld hebben verkocht volgens hem..Kortom, ze willen niet veel geld voor een spits uitgeven, dus ik vraag me af of Berg haalbaar is voor Ajax.
Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.quote:Clubs in de rij voor Berry Powel
GRONINGEN - Berry Powel heeft over belangstelling niet te klagen. ADO Den Haag, Roda JC, Sparta en De Graafschap willen de aanvaller graag overnemen van FC Groningen.
Powel heeft moeite met zijn positie binnen de selectie van Ron Jans: hij is geen vaste basisspeler. Het nieuws dat Groningen op zoek is naar een nieuwe spits, is ook niet goed bij hem gevallen.
FC Groningen is bereid om Powel te verkopen. Volgens directeur Hans Nijland kunnen beide partijen het best uit elkaar gaan. De club wil wel het bedrag ontvangen dat voor Powel is betaald. Het zou gaan om 600.000 euro.
RTVNOORD
Wat een rare reactie van jou. Sorry hoor, maar wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?quote:Op zondag 7 december 2008 17:53 schreef achterop23 het volgende:
Wel handig dat vele concurrenten ook punten verspelen.
Wat ik op fansites lees dat sommige mensen direct zeggen: "Jans eruit, tijd voor nieuw bloed"
Dan zeg ik: "flikker op teletekst/succes supporter"
pfff verwende supporters...slapen onder ajax dekbed vrees ik
omdat ik die supporters die fcg alleen in goede tijden steunen en in slechtere tijden direct afkraken nogal kansloos vind.quote:Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat een rare reactie van jou. Sorry hoor, maar wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Van Loo in Oranjequote:Op zondag 7 december 2008 16:49 schreef venomsnake het volgende:
Verder zag V Loo er niet altijd even goed uit, blijft teveel op zijn lijn staan. Het is net Timmer.
Die zijn ook kansloos, maar in jouw post komt dat soort gedrag niet naar voren. Alleen dat het wellicht tijd is voor een andere kijk. Dat iemand een andere mening is toebedeeld of kritiek uit betekent niet meteen dat ze de ploeg niet steunen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef achterop23 het volgende:
[..]
omdat ik die supporters die fcg alleen in goede tijden steunen en in slechtere tijden direct afkraken nogal kansloos vind.
Wat dat ajax dekbed ermee te maken heeft is dat het ajax publiek dit fenomeen al jaren laat zien.
Deze opmerking was dus sarcastisch bedoeldmag dat?
Jij begrijpt ook niet dat er mensen zijn met een andere kijk op een situatie.quote:
ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die zijn ook kansloos, maar in jouw post komt dat soort gedrag niet naar voren. Alleen dat het wellicht tijd is voor een andere kijk. Dat iemand een andere mening is toebedeeld of kritiek uit betekent niet meteen dat ze de ploeg niet steunen.
Niet meteen zo oordelen.
Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.quote:Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Jij begrijpt weinig van de situatie bij Ajax de afgelopen jaren maar dat mag als FCG supporter.
Maar je praat iig veel bagger.
Ja, iedereen is gefrustreerd en sommigen roepen dan dingen die ze helemaal niet menen. Ik heb me daar gister ook schuldig aan gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 18:16 schreef achterop23 het volgende:
[..]
ik denk dat je temaken hebt met een teleurgestelde supporter die zich af reageerd op reacties uit fora.
Het mooie is dat we straks de meeste zware uitwedstrijden achter de rug hebben. Ajax uit, PSV uit, NEC uit, NAC uit, en niet te vergeten WillemII uit.quote:Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Kerol het volgende:
Gelukkig is de schade beperkt gebleven, 3 wedstrijden op rij verloren en nog 6e. Maar aan die 30 punten voor de winterstop komen we niet iig.
Er wordt alleen nog gewonnen van Twente denk ik.
Is van Groningen..quote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Is die Garcia helemaal van jullie of huren jullie hem van ons.
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaarquote:Op zondag 7 december 2008 18:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het fenomeen succes-supporters wordt met Ajax geassocieerd.
In de jaren '90 ontstaan denk ik.
Ik denk nu bij dat woord ook meer aan AZ ja.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het grootse gedeelte daarvan zit tegenwoordig in Eindhoven of Alkmaar
Doe dat maar niet inderdaad...quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Over de tweede helft zal ik het niet meer hebben...
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...quote:Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet in een deal betrekken met Meeuwis.![]()
Je vergeet Meerdinkquote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Powel en Matthijs. Misschien nog ¤500.000 erbij van Groningen...
Verder ben ik wel benieuwd wat er met de aflopende contracten van Van Loo en Levchenko gaat gebeuren. Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper? Of toch weer een tweede keeper met veel ervaring.
Enige probleem met Lev is dat hij zo vaak geblesseerd is..quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Prosac het volgende:
van loo mag weg. Lev zou ik nog met een jaartje verlengen. Ik denk dat die man best belangrijk is. Verder eens om tafel met sankoh en lovre

Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.quote:Wordt Koopmans bijvoorbeeld tweede keeper, of halen we een andere talentvolle keeper?
Van Loo moet inderdaad worden vervangen. Maar wat mij betreft niet door Koopmans. Die zit een beetje op het niveau Jeroen Lambers, alleen dan met minder uitstraling.quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Geen idee hoe goed Koopmans is, maar V Loo moet echt vervangen worden hoor.
Sankoh?quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
Ik vind die donkere jongen achterin goed geworden. Hij is rustig aan de bal en zoekt voetballend een uitweg.
Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Maar wie moet V Loo dan op gaan volgen? Ik zou hem dit seizoen sowieso nog als 2e keeper gebruiken en de centjes in de winter besteden voor andere posities. Maar als er komende zomer misschien wat geld vrijkomt door transfers zal er een ander moeten komen.
Loopt er in Zweden geen leuke keepert rond?.
(sportweek)quote:Sankoh is geslaagd voor zijn inburgeringsexamen. Hij hoopt binnen nu en drie maand zijn Nederlands paspoort te hebben. Na in het bezit te zijn van het paspoort wil hij voor een plek in oranje gaan.
Heb maar niet de illusie dat "die Fin" beter is dan Van Loo.quote:Op maandag 8 december 2008 16:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Die Fin van Den Bosch heeft een contract tot medio 2009. Hoeft dus niet al te duur zijn.
Ik ben het volledig met je eens. En dan is Powel nog niet eens transfervrij...quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Blawh het volgende:
Snap niet wat iedereen (veel clubs) in Powel ziet. Ik heb het nog nooit wat gevonden.
Ho ho!quote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Gaat ook één of ander (enorm) vaag gerucht dat Groningen interesse zou hebben in ene Marvell Wynne.
RUN Marvell RUN !!![]()
quote:Marvell Wynne II
Haha, verrek ja..quote:
quote:Jesper Rasmussen nieuwe scout in Denemarken
Opvolger
“Na het plotselinge overlijden van scout Ole Fritsen, in mei van dit jaar, zijn wij in Denemarken op zoek gegaan naar een vervanger voor hem. Wij hebben een opvolger gevonden in de persoon van de 52-jarige Jesper Rasmussen. Hij speelde tussen 1978 en 1980 vijftig duels voor PEC Zwolle in de Eredivisie en heeft in die periode nog samengespeeld met Ron Jans en Ben Hendriks, die eveneens scoutingwerkzaamheden voor FC Groningen verricht. Rasmussen speelde ook voor het Deense FC Köge. Hij zal namens FC Groningen wekelijks bij wedstrijden in de Deense competitie aanwezig zijn en is reeds met zijn werkzaamheden begonnen.”
Nieuwsbrief FC Gronngen
quote:“Inmiddels hebben wij een antwoord gehad op onze brief aan de burgemeester van Tilburg naar aanleiding van de gebeurtenissen rond de competitiewedstrijd Willem II – FC Groningen. Samengevat komt het erop neer dat burgemeester Vreeman vindt dat hij op basis van de hem beschikbare harde informatie een zwaarwegend besluit heeft genomen door een trein met onder andere FC Groningen-supporters bij aankomst in Tilburg direct terug te sturen naar Groningen. Dat antwoord stelt ons nog niet tevreden en wij hebben dan ook gevraagd om een onderhoud zodat we één en ander nog eens met elkaar kunnen bespreken.”
Nieuwsbrief FC Groningen
Einde verhaal Powel dus.quote:'Powel toont te weinig motivatie'
Groningen-trainer Ron Jans en Berry Powel. De twee hebben dinsdagmorgen een gesprek gehad over de ontstane situatie.
De spits werd afgelopen zaterdag buiten de selectie gelaten voor de wedstrijd tegen PSV. Powel verwijt de trainer dat hij hem daar niet als eerste over heeft geïnformeerd.
Volgens de trainer toont Powel te weinig motivatie. Jans kreeg in het gesprek niet de indruk dat Powel de intentie heeft om de kwestie bij te leggen. Powel zelf zei in een reactie geen goed gevoel aan het gesprek over te hebben gehouden.
De trainer wil geen uitspraken doen of Powel aanstaande zondag wel of niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen FC Twente.
rtvnoord
quote:FC Groningen akkoord met Eindhoven over Koç
FC Groningen heeft overeenstemming bereikt met Eindhoven over de transfer van Serhat Koç. Met de 18-jarige aanvaller heeft de club nog geen akkoord, maar Koç heeft eerder al aangegeven graag de overstap naar de Euroborg te willen maken. Koç maakt het seizoen af bij Eindhoven en stapt medio 2009 over naar FC Groningen.
DVHN
Serieus? Dat is lomp beleid... en Eindhoven heeft al bijna geen geld, dus ik denk zo'n 150.000?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
Volgens mij stond Koç bij Eindhoven nog op een jeugdcontract. Koopje dus...
Nou ja, door toedoen van de KNVB mogen er geen contracten worden opengebroken, dus ja, hij zal wel voor een prikkie weg gaan. Volgens mij heeft hij overigens wel een gewoon contact. Heb nog geen bedrag vernomen...... Dit stond iig op de website van fcequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Serieus? Dat is lomp beleid... en Eindhoven heeft al bijna geen geld, dus ik denk zo'n 150.000?
quote:FC Eindhoven en FC Groningen bereiken principe-akkoord over Koç
FC Eindhoven en FC Groningen hebben een principe-akkoord bereikt over een mogelijke overgang van Serhat Koç. De 18-jarige aanvaller zal een dezer dagen om de tafel zitten met vertegenwoordigers van de club uit Noord-Nederland.
Het contract van Serhat Koç loopt nog tot de zomer van 2010. De topscorer van FC Eindhoven maakt het seizoen af bij zijn huidige werkgever en stapt per 1 juli over naar het Euroborg Stadion.
Op 17-jarige leeftijd debuteerde Serhat Koç op 11 januari op in een officiële wedstrijd voor FC Eindhoven. Hij kwam vorig seizoen tot 11 wedstrijden, waarin hij eenmaal scoorde.
Dit seizoen verloopt voor Serhat Koç uitermate productief. Hij scoorde in de Jupiler League dertien doelpunten (in negentien wedstrijden) en in twee bekerwedstrijden driemaal (waaronder tegen FC Twente)waardoor hij de interesse aanwakkerde van diverse clubs.
Serhat Koç is een puur product uit de eigen jeugdopleiding. Via Eindhoven av kwam hij bij de D-junioren terecht. Hij doorloop alle teams en belandde vorig jaar versneld via de A-jeugd en het Beloftenteam bij het eerste elftal.
Waarom uitroeptekens achter 150?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Oeh, Zondag!!!
Ik zal er bij zijn, voor het eerst in de Euroborg...
Samen met 150(!!!) anderen..
Nou, Groningen - Twente heeft een groot verleden en is een beladen duel... Tenminste dat was het.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom uitroeptekens achter 150?
Is toch niet zo veel? Of is dat voor Twente begrippen wel veel?
Volgens mij was dit hier nog niet geplaatst.quote:Stenman in belangstelling van diverse Engelse clubs
Frederik Stenman vertrekt aankomende winter wellicht bij FC Groningen. V-bal meldt dat de linkervleugelverdediger van de Groningers in belangstelling staat van diverse Engelse clubs.
De 25-jarige Stenman speelt vanaf de zomer van 2007 voor FC Groningen. Hij speelde in zijn eerste seizoen 28 wedstrijden in het shirt van de Trots van het Noorden. Dit seizoen kwam hij, tot nu toe, elf wedstrijden in actie.
Voor de periode bij FC Groningen was de international actief voor Västerås SK, IF Elfsborg, Djurgårdens IF en Bayer Leverkusen.
Ondanks dat Groningen bij jullie nog wel met veel man komt, merk ik dat ook hier de beladenheid afneemt. De rivaliteit is er toch vooral één voor de oudere generatie en veel van de huidige bezoekers van FCG hebben geen idee van de historie. Ajax en vooral Heereveen zijn Twente in dat opzicht gepasseerd. Ik verwacht dat we dit seizoen in Enschede wederom goed vertegenwoordigt zijn, maar dat is naast de rivaliteit ook duidelijk op het conto van jullie uitbreiding (van het stadion) te schrijven.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Nou, Groningen - Twente heeft een groot verleden en is een beladen duel... Tenminste dat was het.
De haat voor het uitvak van de Euroborg + Trouwerij iemand van de vaste groep uitsupporters + beladenheid ontneming zorgt ervoor dat er gewoon bijna niemand meegaat.
Ado uit op zaterdag zorgde zelfs voor 200+ man...
Aan de ene kant wel jammer, Groningen komt ook altijd met 800 man onze kant op.
Zou wel opzich wel lekker zijn, maar dan moet je wel een ander systeem gaan spelen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Kerol het volgende:
Doe maar aan Roda, en dan Meeuwis +1 mil van Grunn ofcourse. Meeuwis mag toch weg bij Roda in de winterstop dus dan maar naar ons.
Alweer?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef MaxPower het volgende:
Ben er ook bij zondag maar dit vind ik wel jammer.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef The_Verve het volgende:
Laten we niet vergeten: Martin van Geel zit tegenwoordig bij Roda JC. Die heeft de dag van zijn leven wanneer hij 3 FCG-spelers uit een selectie van bijvoorbeeld Van Loo, Svejdik, Matthijs, Meerdink en Powel mag kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |