GEBRUIK JE BED DAN WAAR HET VOOR GEMAAKT IS!quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT IS GEMAAKT OM OP ELKAAR TE LIGGEN
BWEHEHEHEHE, SNAP JE EM?
Ja.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:33 schreef Florian_ het volgende:
Gvd, deze aap kan het beter als ikMet zn voetbalshirt
![]()
Moet je wel een mede persoon hebben men.quote:Op maandag 1 december 2008 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GEBRUIK JE BED DAN WAAR HET VOOR GEMAAKT IS!
[..]
Ja.![]()
En mijn kleding ook.
Ik PM straks wel.quote:
Je mama?quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je wel een mede persoon hebben men.
Ik heb lekker de hele box.quote:
Al vanaf 50 euro.quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je wel een mede persoon hebben men.
VSquote:
Blijkbaar lig je niet zo lekker.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT IS GEMAAKT OM OP ELKAAR TE LIGGEN
BWEHEHEHEHE, SNAP JE EM?
Ik dacht dat je de ava van BT ging doen!quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb lekker de hele box.
[..]
Al vanaf 50 euro.
Het zijn dan ook meisjes/mietjes.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom hebben jullie jongens allemaal in je profiel staan dat jullie wijven zijn?
Met zn 2en in een eenpersoonsbed slapen is echt zoooooooo ruk. Eerste keer dat ik dat deed heb ik om 4 uur 's natchs een luchtbed op staan pompen omdat we dus echt niet in slaap konden komenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
VS
[..]
Blijkbaar lig je niet zo lekker.
Luchtbed oppompen, noemen ze het tegenwoordig zo....quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met zn 2en in een eenpersoonsbed slapen is echt zoooooooo ruk. Eerste keer dat ik dat deed heb ik om 4 uur 's natchs een luchtbed op staan pompen omdat we dus echt niet in slaap konden komen
en de nieuwe van donna!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wat is de betekenis?
Ik zie enkel de M van Kali-Misti
Ik hedde het nog nooit gedaan men.quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met zn 2en in een eenpersoonsbed slapen is echt zoooooooo ruk. Eerste keer dat ik dat deed heb ik om 4 uur 's natchs een luchtbed op staan pompen omdat we dus echt niet in slaap konden komen
Oh, op een luchtbed staan pompen, verkeerde zinsindeling!quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Luchtbed oppompen, noemen ze het tegenwoordig zo....
quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Luchtbed oppompen, noemen ze het tegenwoordig zo....
Ik kan niet wachten tot ik er woon.quote:
-1 baasheid voor jou.quote:
Het is echt kut.quote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hedde het nog nooit gedaan men.
HARHAR, DUBBEL INTERPRETEERBAAR
Haha, 'tent'.quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Met z'n 9'en in een 3 persoons tent slapen is pas ruk.
Ik ken een Canadees die niet kan wachten tot hij in Europa kan wonen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er woon.
quote:
Sackboyquote:
Waarom? En welk gedeelte?quote:Op maandag 1 december 2008 19:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken een Canadees die niet kan wachten tot hij in Europa kan wonen.[ afbeelding ]
Ik ken een Nederlander die voor z'n vriendin naar de VS gaat verhuizen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken een Canadees die niet kan wachten tot hij in Europa kan wonen.[ afbeelding ]
Winnipeg.quote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom? En welk gedeelte?
Mijn ex komt ook uit Canada. Wat een geweldig land.
BWHEHEH vast omdat je iets te vaak teen fuckfest hebt gezien en denkt dat het er daar altijd zo aan toe gaatquote:Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk naar Amerika emigreren
Dat deed ie toch niet meer ivm met Ome Remlof?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWHEHEH vast omdat je iets te vaak teen fuckfest hebt gezien en denkt dat het er daar altijd zo aan toe gaat![]()
!11 Met die rooie drinkbekers en rugbybazen die geblondeerde sletjes uitwonen
![]()
!11
Zo gaat het ook echt volgens mij (die rooie bekers wel iig![]()
Ik ken hetquote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geil man, als ik daar woon ga ik al die geile California bitches uitwonen!quote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWHEHEH vast omdat je iets te vaak teen fuckfest hebt gezien en denkt dat het er daar altijd zo aan toe gaat![]()
![]()
!11
Ziet er pijnlijk uit.quote:
Ach ja, ieder zijn mening.quote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Winnipeg.
Waarom? Omdat er geen reet te doen is.
quote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken hetde waarheid is dat zo die vaas uiteindelijk op mn hoofd terecht was gekomen
!
Hoe is het met je snee trouwens?quote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken hetde waarheid is dat zo die vaas uiteindelijk op mn hoofd terecht was gekomen
!
quote:
Ah, bij ons moest ik gewoon opstaan, de bitch bleef in het warme knusse bed liggenquote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik heb een jaar in Amerika gewoont, en ik heb een brunette uitgewoond, oh en een blondequote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
!11
Noorwegen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom ik wel naar Canada zou gaan.
Jagen met kruisboog () en natuur.
Ik vraag toch ook niet hoe het met jouw worst is.quote:Op maandag 1 december 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met je snee trouwens?
I wish.quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet hoe het met jouw worst is.
Warm knus bed.quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, bij ons moest ik gewoon opstaan, de bitch bleef in het warme knusse bed liggen
Man je durft nog niet eens met een geweer een vogeltje neer te schieten laat staan kruisboog...quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vriendin van me zit een jaar in Amerika en ze hebben echt van die rooie bekers toch?quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Amerika gewoont, en ik heb een brunette uitgewoond, oh en een blonde
Ps het is geen rugby maar American football...
Ben ik geweest.quote:
Ja, dat kan ik bevestigen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vriendin van me zit een jaar in Amerika en ze hebben echt van die rooie bekers toch?
Zeg dat nog maar een keer als je net zoals ik in een tuinhuis zonder verwarming zitquote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
dus ik wil nog een keertje naar het echte koude Noorwegen gaan.
Ik heb op boogschieten gezeten.quote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Man je durft nog niet eens met een geweer een vogeltje neer te schieten laat staan kruisboog...
Waar in Canada wil je gaan wonen dan?quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het echte leven.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar een keer als je net zoals ik in een tuinhuis zonder verwarming zit![]()
Weet je wat ze ook hebben daar? Negers.quote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vriendin van me zit een jaar in Amerika en ze hebben echt van die rooie bekers toch?
quote:
Deed het zeer?quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb op boogschieten gezeten.
Liefst niet zo heel ver van een grote stad.quote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar in Canada wil je gaan wonen dan?
Ik in een buitenwijk van Toronto.
Daarom zit er ook een KFC op elke hoek van de straatquote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je wat ze ook hebben daar? Negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |