Het zijn dan ook meisjes/mietjes.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom hebben jullie jongens allemaal in je profiel staan dat jullie wijven zijn?
Met zn 2en in een eenpersoonsbed slapen is echt zoooooooo ruk. Eerste keer dat ik dat deed heb ik om 4 uur 's natchs een luchtbed op staan pompen omdat we dus echt niet in slaap konden komenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
VS
[..]
Blijkbaar lig je niet zo lekker.
Luchtbed oppompen, noemen ze het tegenwoordig zo....quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met zn 2en in een eenpersoonsbed slapen is echt zoooooooo ruk. Eerste keer dat ik dat deed heb ik om 4 uur 's natchs een luchtbed op staan pompen omdat we dus echt niet in slaap konden komen
en de nieuwe van donna!!!!quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wat is de betekenis?
Ik zie enkel de M van Kali-Misti
Ik hedde het nog nooit gedaan men.quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met zn 2en in een eenpersoonsbed slapen is echt zoooooooo ruk. Eerste keer dat ik dat deed heb ik om 4 uur 's natchs een luchtbed op staan pompen omdat we dus echt niet in slaap konden komen
Oh, op een luchtbed staan pompen, verkeerde zinsindeling!quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Luchtbed oppompen, noemen ze het tegenwoordig zo....
quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Luchtbed oppompen, noemen ze het tegenwoordig zo....
Ik kan niet wachten tot ik er woon.quote:
-1 baasheid voor jou.quote:
Het is echt kut.quote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hedde het nog nooit gedaan men.
HARHAR, DUBBEL INTERPRETEERBAAR
Haha, 'tent'.quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Met z'n 9'en in een 3 persoons tent slapen is pas ruk.
Ik ken een Canadees die niet kan wachten tot hij in Europa kan wonen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er woon.
quote:
Sackboyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |