Zeiksnuitquote:
Mot je pomper? /madquote:
Dank je wel frutsquote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Frits _O _
(en aarti nog)
vol topic, die vorige
best snel
behalve fok danTraag
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 @ 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, gaat het wel met je? Je ziet er wat rot uit
[afbeelding]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, gaat het wel met je? Je ziet er wat rot uit
[ afbeelding ]
Hoi, thanxquote:
Je houdt het wel volquote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een koppie instant noodles![]()
Om half negen ga ik naar het zwembad
wehehehe goeie stok achter de deur welquote:Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
goed he?![]()
Moet ook wel, heb al 253 euro betaald tot eind april en ik moet echt minstens 2 keer per week, maar liever 3. Om het geld eruit te halen zeg maar
Dan weet je wat je te doen hebtquote:Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
goed he?![]()
Moet ook wel, heb al 253 euro betaald tot eind april en ik moet echt minstens 2 keer per week, maar liever 3. Om het geld eruit te halen zeg maar
Hij doet niet laden willen nietquote:
Ik krijg een error paginaquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt me hier niet eens meer op
Hoe durven ze jou een error pagina te laten zienquote:Op maandag 1 december 2008 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg een error paginadus dat valt me wel op haha
F5 F5 F5.. krijg er kramp van
Ja weeniequote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durven ze jou een error pagina te laten zien
quote:
quote:
Oh jummmquote:Op maandag 1 december 2008 20:03 schreef Ladylike het volgende:
@ Frits: samen thuis
[..]loempia enzow
Jaaaaahquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh jummmook bami (nasi/witte rijst/alle andere opties) tot het niet meer past?
Is dat die met garnaal of kip?quote:
Kipquote:
quote:
Kou Lou Yuk? Gebakken gepaneerd vlees.quote:
quote:
In ieder geval.. Die heb ik ook altijdquote:
Ik vaak ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval.. Die heb ik ook altijd![]()
![]()
Ik dacht er nu pas aanquote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
leuk
Zeg dat dan alleen van te voren he
Die waar je 500 euro minder gaat verdienen en anderhalf jaar vast zit aan een tijdelijk contract, in ruil voor 38 uur per week ipv 40 en "promotiekansen"? Als je een hypotheek probeert rond te krijgen zou ik zeggen: Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Twijfellllllllllllll, moet ik die sollicitatie versturen of niet
Minder verdienen zal vast niet, werk nu in de gezondheidszorgquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waar je 500 euro minder gaat verdienen en anderhalf jaar vast zit aan een tijdelijk contract, in ruil voor 38 uur per week ipv 40 en "promotiekansen"? Als je een hypotheek probeert rond te krijgen zou ik zeggen: Nee.
Als jij denkt dat je er op vooruit zal gaan in werkplezier, salaris en andere arbeidsvoorwaarden, kun je het altijd proberen natuurlijk. Een sollicitatie versturen betekent nog niet dat je de baan hebt en aanneemt, natuurlijk.quote:
Phaalhazenquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gek topic om te achterhalen of Brandx een lekker wijf is
Geod tpoic
ook goedquote:
* indahnesia.com geeft Jort mep tegen het oor.quote:
Dat klinkt alsof je lenig bent.quote:
Ik heb weinig zin in fok. maar dat heb je al in de maandcijfers van november gezienquote:
Ik werk thuis vandaag dus dit is de kansquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin in fok. maar dat heb je al in de maandcijfers van november gezien
En je wilt zelf vandaag maar weer eens postpostpost?
Oh zo. Na, vandaag een keer niet thuis, misschien vanmiddag. Maar dan nog zal ik niet in de top 5 staanquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag dus dit is de kans
Je gaat broekpaling spankiespankiespankie?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag dus dit is de kans
Je bent met je sporen bezig enzulks?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh zo. Na, vandaag een keer niet thuis, misschien vanmiddag. Maar dan nog zal ik niet in de top 5 staan
Broekpalingquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat broekpaling spankiespankiespankie?
Ook weer een tijdelijke newbiequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat broekpaling spankiespankiespankie?
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent met je sporen bezig enzulks?
Valt nu op zich wel weer mee eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon geen zin door de traagheid zeker?
Traagheid?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon geen zin door de traagheid zeker?
Ook dat klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge. Slecht geslapen, ben benieuwd hoe ik de dag doorkom..
Marcquote:
gaat goed zo te horenquote:
Gaat het zo mis dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik loop me nogal op te winden geloof ik
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb van me klus een laptop gehad, maar dat ding is zo gaar als wat.
quote:
Dat mocht ik niet van jouw vriendinquote:
Die jaquote:
quote:
Tijd voor een nieuwe laptop dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb van me klus een laptop gehad, maar dat ding is zo gaar als wat.
Nieuwe werkgever?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:20 schreef Ladylike het volgende:
of een nieuwe klus
Dat kan ook altijdquote:
Overstappen kan altijdquote:
Ik heb er weleens 1300 ofzo op een dag gemaaktquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
25ste in de maandlijst![]()
Hoe krijgt iemand het trouwens voor elkaar om meer dan 10.000 posts in een maand te maken
![]()
o en een goedemorgen vanaf de oude mac![]()
Geen leven hebben, simpel zat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
25ste in de maandlijst![]()
Hoe krijgt iemand het trouwens voor elkaar om meer dan 10.000 posts in een maand te maken
![]()
o en een goedemorgen vanaf de oude mac![]()
ik wil ook iets te happen hebbenquote:
quote:
Niet als ik mn tanden op het nachtkastje laat liggenquote:
Ik ga kijkenquote:
Bijna schatquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als ik mn tanden op het nachtkastje laat liggen
Hey dat kan lekker zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jij? geluksvogelquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
lunchpauze van half 12 tot kwart over drie
dat merk ikquote:
Het zou niet echt iemand opvallen als ik dat idd eens gewoon deedquote:
Ik ook.quote:
Go for it!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou niet echt iemand opvallen als ik dat idd eens gewoon deed
zelfs je punt-posts mis ik af en toequote:
bijna 4 uur is wel erg langquote:
Best welquote:
gezelligquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bijna 4 uur is wel erg langmaar het is al eens gebeurd dat we in de lunchpauze uitgebreid bij de Wokboer zijn gaan eten en aansluitend een waterfiets gehuurd hebben en een uurtje door de gracht gepeddeld
Leuk hoor
yepsquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Slappy het volgende:
Oh verspeelbaar Telegraaf vind natuurlijk dat 100% meisje moet winnen
heb jij mn sms gisteren avond nog gehad?quote:
Niet gisteravond, wel eentje vannacht om 03.06quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij mn sms gisteren avond nog gehad?
die heb ik dus om 10 uur gestuurd gisteravondquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet gisteravond, wel eentje vannacht om 03.06![]()
Werd er wakker vanVanochtend niet meer gezien
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heb ik dus om 10 uur gestuurd gisteravond
gaat lekker met mn smsjes
kewlquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef BrandX het volgende:
terug van de tandarts
ik heb nu een heel mooi nieuw voortandje
Was je op je snuit geslagen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef BrandX het volgende:
terug van de tandarts
ik heb nu een heel mooi nieuw voortandje
quote:
Oeh een Jan de Bouvrie tandjequote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]ben helemaal blij! Ben er vijf keer voor teruggeweest, maar de kleur is nu echt perfect
lastig hoor, een tand met wit, geel, grijs en rode tinten
WTFquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
Nja iig instelling veranderd van geldigheidsduur.. naar minimaal...
weet iemand of het nou maximaal (stond ie eerst op) of minimaal moet zijn?
Mocht het iig problematisch blijven dan moet ik weer bellen
eerste muts zei ook dat ik hem op maximaal moet zetten,quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTFDie moet je gewoon op maximaal houden
(= 72 uur). ZEKER als je provider dit soort problemen heeft. Dat is namelijk de tijd dat ie het " blijft proberen". Als je die op minimaal zet dan loop je de grootste kans dat berichtjes helemaal ins Blaue hinein verdwijnen
![]()
Wat hebben ze daar voor spaghettiwafels op die helpdesk zitten joh
ja, maar ALS die storing er is, hebben wel AL je ontvangers er last van. Toeval? Ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Ladylike het volgende:
eerste muts zei ook dat ik hem op maximaal moet zetten,
2e muts zei minimaal en wilde meteen testen en dat ik de ontvanger ging bellen om te kijken of ie aangekomen was.
Maar het probleem is ook soms en niet altijd. Sommige smsjes komen wel op tijd aan
Nja heb het in heerlen en in maastricht gehad dus ligt niet aan de mastquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar ALS die storing er is, hebben wel AL je ontvangers er last van. Toeval? Ik denk het nietDit ligt duidelijk aan hun kant. Het hoeft niet per se centraal te zijn, als jij bijvoorbeeld steeds op dezelfde plaats bent als het probleem optreedt kan het ook zijn dat de lokale BTS (de "GSM-mast") staat te klapperen (of de verbinding van die ene BTS naar het BSC).
thuis maar eens bekijken, filmpjes openen hier nietquote:
ohw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Mag het hier ook niet openen als het een filmpje is
hier opent het filmpje gewoonweg nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw.Het namelijk gewoon op de weblog hier, het speelt in de pagina zelf af, het opent geen andere progs ofzo.
Hij speelt het flimpje hier dus ook niet afquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw.Het namelijk gewoon op de weblog hier, het speelt in de pagina zelf af, het opent geen andere progs ofzo.
nu, live, 1980. uhuh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:01 schreef BrandX het volgende:DVD van Genesis, speelt nu, liveregistratie uit 1980 in london
Ja, want aanzetten zou piraterij zijn, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Le-zen lieverd. Er staat een 'liveregistratie uit'
kijk, jij snaptum.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, want aanzetten zou piraterij zijn, toch?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Kon het niet laten om een frikandel speciaal te kopen
Met mn kont is niets misquote:
Het was nog voor werk ookquote:
Ik hoor het volgende week welquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar oordeel ik later nog wel over
quote:
We hebben idd geen bootquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Al was ik eigenlijk op zoek naar een toepasselijker plaatje![]()
Ik ga hem naaktfoto's sturenquote:
En daarna gaan we meetenquote:
Je hebt gelijkquote:
Kusje eropquote:
Jij kan neuken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarna gaan we meeten
en neuken
en allerlei nog veel viezere dingen doen
Fotoquote:
Dat zou je wel willen hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Omdat jij er allemaal vieze dingen in hebt staan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
Waarom krijg ik mn gmail hier niet geopend?
stom bedrijf
Zoals mijn naaktfoto'squote:Op dinsdag 2 december 2008 14:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jij er allemaal vieze dingen in hebt staan.
niettusquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jij er allemaal vieze dingen in hebt staan.
quote:
Die zijn niet viesquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof uitgeput KSC binnen kruipt..
Gefeliciteerd met je forum BX![]()
Alweer? Waarnaartoe dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Pier nou moet je ook je avatar updaten dus he
naar eentje met kort haar natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alweer? Waarnaartoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |