* indahnesia.com geeft Jort mep tegen het oor.quote:
Dat klinkt alsof je lenig bent.quote:
Ik heb weinig zin in fok. maar dat heb je al in de maandcijfers van november gezienquote:
Ik werk thuis vandaag dus dit is de kansquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin in fok. maar dat heb je al in de maandcijfers van november gezien
En je wilt zelf vandaag maar weer eens postpostpost?
Oh zo. Na, vandaag een keer niet thuis, misschien vanmiddag. Maar dan nog zal ik niet in de top 5 staanquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag dus dit is de kans
Je gaat broekpaling spankiespankiespankie?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag dus dit is de kans
Je bent met je sporen bezig enzulks?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh zo. Na, vandaag een keer niet thuis, misschien vanmiddag. Maar dan nog zal ik niet in de top 5 staan
Broekpalingquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat broekpaling spankiespankiespankie?
Ook weer een tijdelijke newbiequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat broekpaling spankiespankiespankie?
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent met je sporen bezig enzulks?
Valt nu op zich wel weer mee eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon geen zin door de traagheid zeker?
Traagheid?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon geen zin door de traagheid zeker?
Ook dat klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge. Slecht geslapen, ben benieuwd hoe ik de dag doorkom..
Marcquote:
gaat goed zo te horenquote:
Gaat het zo mis dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik loop me nogal op te winden geloof ik
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb van me klus een laptop gehad, maar dat ding is zo gaar als wat.
quote:
Dat mocht ik niet van jouw vriendinquote:
Die jaquote:
quote:
Tijd voor een nieuwe laptop dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb van me klus een laptop gehad, maar dat ding is zo gaar als wat.
Nieuwe werkgever?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:20 schreef Ladylike het volgende:
of een nieuwe klus
Dat kan ook altijdquote:
Overstappen kan altijdquote:
Ik heb er weleens 1300 ofzo op een dag gemaaktquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
25ste in de maandlijst![]()
Hoe krijgt iemand het trouwens voor elkaar om meer dan 10.000 posts in een maand te maken
![]()
o en een goedemorgen vanaf de oude mac![]()
Geen leven hebben, simpel zat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
25ste in de maandlijst![]()
Hoe krijgt iemand het trouwens voor elkaar om meer dan 10.000 posts in een maand te maken
![]()
o en een goedemorgen vanaf de oude mac![]()
ik wil ook iets te happen hebbenquote:
quote:
Niet als ik mn tanden op het nachtkastje laat liggenquote:
Ik ga kijkenquote:
Bijna schatquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als ik mn tanden op het nachtkastje laat liggen
Hey dat kan lekker zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |