Zeiksnuitquote:
Mot je pomper? /madquote:
Dank je wel frutsquote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Frits _O _
(en aarti nog)
vol topic, die vorige
best snel
behalve fok danTraag
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 @ 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, gaat het wel met je? Je ziet er wat rot uit
[afbeelding]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, gaat het wel met je? Je ziet er wat rot uit
[ afbeelding ]
Hoi, thanxquote:
Je houdt het wel volquote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een koppie instant noodles![]()
Om half negen ga ik naar het zwembad
wehehehe goeie stok achter de deur welquote:Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
goed he?![]()
Moet ook wel, heb al 253 euro betaald tot eind april en ik moet echt minstens 2 keer per week, maar liever 3. Om het geld eruit te halen zeg maar
Dan weet je wat je te doen hebtquote:Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
goed he?![]()
Moet ook wel, heb al 253 euro betaald tot eind april en ik moet echt minstens 2 keer per week, maar liever 3. Om het geld eruit te halen zeg maar
Hij doet niet laden willen nietquote:
Ik krijg een error paginaquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt me hier niet eens meer op
Hoe durven ze jou een error pagina te laten zienquote:Op maandag 1 december 2008 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg een error paginadus dat valt me wel op haha
F5 F5 F5.. krijg er kramp van
Ja weeniequote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durven ze jou een error pagina te laten zien
quote:
quote:
Oh jummmquote:Op maandag 1 december 2008 20:03 schreef Ladylike het volgende:
@ Frits: samen thuis
[..]loempia enzow
Jaaaaahquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh jummmook bami (nasi/witte rijst/alle andere opties) tot het niet meer past?
Is dat die met garnaal of kip?quote:
Kipquote:
quote:
Kou Lou Yuk? Gebakken gepaneerd vlees.quote:
quote:
In ieder geval.. Die heb ik ook altijdquote:
Ik vaak ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval.. Die heb ik ook altijd![]()
![]()
Ik dacht er nu pas aanquote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
leuk
Zeg dat dan alleen van te voren he
Die waar je 500 euro minder gaat verdienen en anderhalf jaar vast zit aan een tijdelijk contract, in ruil voor 38 uur per week ipv 40 en "promotiekansen"? Als je een hypotheek probeert rond te krijgen zou ik zeggen: Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Twijfellllllllllllll, moet ik die sollicitatie versturen of niet
Minder verdienen zal vast niet, werk nu in de gezondheidszorgquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waar je 500 euro minder gaat verdienen en anderhalf jaar vast zit aan een tijdelijk contract, in ruil voor 38 uur per week ipv 40 en "promotiekansen"? Als je een hypotheek probeert rond te krijgen zou ik zeggen: Nee.
Als jij denkt dat je er op vooruit zal gaan in werkplezier, salaris en andere arbeidsvoorwaarden, kun je het altijd proberen natuurlijk. Een sollicitatie versturen betekent nog niet dat je de baan hebt en aanneemt, natuurlijk.quote:
Phaalhazenquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gek topic om te achterhalen of Brandx een lekker wijf is
Geod tpoic
ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |