Zo was er een keer een familie die met de fiets op vakantie was en per trein ging reizen. Op een gegeven moment zaten ze vast tussen de trein deuren toen ze uit wilden stappenquote:Op maandag 1 december 2008 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen met niet vouwbare fietsen in de trein![]()
Dat je er helemaal niet meer in of uit kan.
Goed idee.. wanneer?quote:Op maandag 1 december 2008 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Wanneer is de KLB SC DH meet dan?
*Meldtquote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef reetveter het volgende:
Alle autisten verzameleeuuhhh
quote:Op maandag 1 december 2008 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo was er een keer een familie die met de fiets op vakantie was en per trein ging reizen. Op een gegeven moment zaten ze vast tussen de trein deuren toen ze uit wilden stappen![]()
Ik stond er bij en keek er naar...
Dat is toch de dochter van mister Bean?quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Mocht Keeley een keer bezet zijn, dan stap ik graag over op Gemma Atkinson.
[ link | afbeelding ]
http://www.zv-magazine.be/sfw/gemma-atkinson-fotoshoot-2
Vrijdag. Gaan we in Moerwijk sinterklazen in elkaar slaan.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch de dochter van mister Bean?
OT: TS kan er niet mee omgaan
quote:Contrary to many internet hoaxes, she is not related to English comedian, actor and writer, Rowan Atkinson.
Idd, waarschijnlijk was het zo'n gezin die graag "groen" op vakantie gaat...quote:Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met de fiets op vakantie is al erg, maar om dan nog eerst met de trein te gaan...
Hoelang was er vertraging?
Verrassendquote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Verslapen.
jaquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, waarschijnlijk was het zo'n gezin die graag "groen" op vakantie gaat...![]()
De vertraging was maar 5 minuten, omdat er maar een gezinslid tussen de deuren zat en niet alle 4Dus het viel erg mee
De vaderquote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik zie nu m'n oom en tante voor me met hun kroost.
Om die visualisatie helemaal af te maken; wie van de 4 zat er vast?
Gister ben ik bevrijd door de geallieerden!quote:Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef BobbyB het volgende:
reetkever!![]()
![]()
![]()
sinds wanneer ben jij weer terug?
Dank je wel.quote:Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De vader![]()
(kinderen en vrouwen eerst....)
quote:Valse waarschuwingsmail lekt uit via politie
Uitgegeven: 28 november 2008 17:28
AMSTERDAM - Een oud broodje-aapverhaal zorgt wereldwijd voor onrust onder vrouwelijke internetgebruikers, nadat het via een Britse politieagent opnieuw in circulatie kwam.
Een 34-jarige politieagent van het politiekorps in Essex stuurde een waarschuwingsmailtje door naar een rechercheur om het op zijn waarheidsgehalte te laten onderzoeken. In de mail werd gewaarschuwd dat criminelen op tankstations met een verdovend middel geïmpregneerde visitekaartjes aan vrouwen zouden uitdelen. Slachtoffers zouden dan bedwelmd raken, waarna de dader ze zou kunnen misbruiken.
Onzin
Het verhaal doet al maanden de ronde, maar is onzin. De genoemde drug 'burundanga' bestaat weliswaar echt, maar het is niet mogelijk om via oppervlakkig huidcontact een noemenswaardige dosering binnen te krijgen.
Geloofwaardigheid
De doorgestuurde e-mail van de politieagent belandde op onduidelijke wijze op internet, waardoor de waarschuwing aan geloofwaardigheid won. Sindsdien krijgt de politie dagelijks honderden verontruste telefoontjes en e-mails. "Het is volstrekte onzin", zegt de betrokken agent echter tegen The Telegraph.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
DAGDAG! Jij bent hier bij betrokken he?
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Piew piew piew, jij bent doohood!
Beter tochquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Zotheid het volgende:
Hee, de huur is nog niet van mijn rekening!
Sinterklaas cadeautje van je huisbaasquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Zotheid het volgende:
Hee, de huur is nog niet van mijn rekening!
Dan mag ik het straks dubbel betalen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinterklaas cadeautje van je huisbaas
Was mijn bank maar zo gul
quote:Op maandag 1 december 2008 13:31 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb foto's van Remlof zijn familie~!!11
[
[img]http://www.celestialcasaalpacas.com/Images/alpacasforsale/2006forsalepage/chloe-cria.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zit er wel in jaquote:Op maandag 1 december 2008 13:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan mag ik het straks dubbel betalen.
Maar het blijft koudquote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Valt wel mee vergeleken met gister...
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef reetveter het volgende:
Met de volgende meet gaan we echt wel fappen!
quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar het blijft koudNL moet subtropisch worden
Dat weet ik.quote:
Maar straks maak ik het zelf over en gaat het er alsnog af. Dan ben ik ook gepwned.quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja![]()
Of nu snel zelf over maken.
Een hele maand.quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef reetveter het volgende:
Zullen we vast afscheid van Zotheid nemen
Larpen is net zoiets als sex hebben in baby kleertjesquote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef reetveter het volgende:
Met de volgende meet gaan we echt wel larpen!
Ieeehllll..quote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Larpen is net zoiets als sex hebben in baby kleertjes
Dan laat je de automatische incasso terugboeken, mafketel.quote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef Zotheid het volgende:
Maar straks maak ik het zelf over en gaat het er alsnog af. Dan ben ik ook gepwned.
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan laat je de automatische incasso terugboeken, mafketel.
WTF, ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Larpen is net zoiets als sex hebben in baby kleertjes
Toch wel met foto's he?quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
Ben bezig met klb meet verslag jongens
quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon even de huisbaas bellen.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
Ben bezig met klb meet verslag jongens
Inderdaad!quote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
nee dan krijg je ook apart ongedierte mee geleverd
quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WTF, ik wist niet eens dat dat bestond
Dat wil je niet weten, maar vooruit:quote:
Heb alleen geen idee wat dat nummer is en m'n huurcontract ligt bij m'n vaduuurrrr.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, maar vooruit:
Dat filmpje is legendarisch, zijn al meerdere topics over geweestquote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, maar vooruit:
Lekker toch, zoeen kk grote vieze kakkerlak in je bedquote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
nee dan krijg je ook apart ongedierte mee geleverd
Ik zie een vraagtegen.quote:
Dan moet je hem alsnog bellenquote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb alleen geen idee wat dat nummer is en m'n huurcontract ligt bij m'n vaduuurrrr.
Omdat ik enorm veel van mijn postrechten hou, lijkt het mij verstandig om hier niet verder op in te gaan.quote:
Je kan veel zeggen, die mensen komen in elk geval nog buiten ipv die WoWertjes.quote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat filmpje is legendarisch, zijn al meerdere topics over geweest
Nee liever nietquote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lekker toch, zoeen kk grote vieze kakkerlak in je bed
Misschien wil mijn vader wel bellen.quote:
Verstandig!quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik enorm veel van mijn postrechten hou, lijkt het mij verstandig om hier niet verder op in te gaan.
Eensch, ik moet zo weg en wil hem wel gelezen hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Vandaw het volgende:
jos: hoe lang nog voor je topic?
Ik verveel me namelijk op stage
*fapfap*quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Mocht Keeley een keer bezet zijn, dan stap ik graag over op Gemma Atkinson.
[ link | afbeelding ]
http://www.zv-magazine.be/sfw/gemma-atkinson-fotoshoot-2
Hoog Kelly-family gehalte...quote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Beautiful.
Wat een mormels.
Gelukkig dat ze most beautiful zeggen, dat geeft het niveau wel weer aan.
Rechts danquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij mag wel op me kamer larpen
20 minuutjes ofzoquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Vandaw het volgende:
jos: hoe lang nog voor je topic?
Ik verveel me namelijk op stage
Bwhehehe oja.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoog Kelly-family gehalte...
Dan wacht je maar op de volgendequote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he, over precies 20 minuten gaat mijn trein
foto's ftw!quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan moeten er wel pareltjes van paints bijzitten hoor![]()
Ik heb die [img] vandaag al 4 keer fout gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef reetveter het volgende:
zotheid kan geen pics postendouble fail
Die linksonderquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe oja.![]()
Nou je het zegt...
[ afbeelding ]
Bwhehehe, die weet het niveau juist te beoordelen.quote:
Waarom weet ik hier niks vanquote:Op maandag 1 december 2008 13:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehad van jou, jordy en jos op bed
quote:
zo ergquote:
De een gaat, de ander komt!quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je wisselt zo reetveter in![]()
Tot zo reetveter trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ruzie om hondendrol eindigt in smeerpartij
Uitgegeven: 1 december 2008 13:56
HILVERSUM - Een ruzie in Hilversum over hondenpoep is zaterdag geëindigd in een 'smeerpartij'. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.
Een 21-jarige Hilversummer liet samen met zijn vriendin de hond uit. Het dier poepte voor een garagebox waarvan de eigenaar op dat moment aan kwam rijden.
Deze 36-jarige Hilversummer werd boos op de eigenaar van de hond en eiste dat hij de uitwerpselen opruimde.
Drol
Het baasje van de hond had daarvoor niets bij zich en er ontstond een ruzie tussen de twee mannen. De 36-jarige man werd zo boos dat hij de drol van de hond oppakte en uitsmeerde in het gezicht van de ander. Daarna schopte hij het slachtoffer.
De politie moest tussenbeide komen. De dader werd aangehouden voor mishandeling en kreeg een boete van 280 euro.
\quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Wie van jullie woont er in Hilversum?![]()
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk wel, en ook tegelijkertijdquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij mag wel op me kamer larpen
Whehehequote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
hoop voor hem dan het niet zo natjes was
Zo je hebt deze hele pagina in gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk wel, en ook tegelijkertijd
Ik moest even werken tussen het fokken door en natuurlijk even teruglezenquote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo je hebt deze hele pagina in gelezen![]()
He bahquote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ook hekel aan mensen die die graf honden overal laten schijtenquote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He bah![]()
Maar anders neemt die eigenaar van die hond wat mee om de rommel van zijn huisdier op te ruimen
En volgens mij is dat donkere meisje stiekem ook heel lekker onder al die lagen sminkquote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo je hebt deze hele pagina in gelezen![]()
Ik loop stage in Hilversumquote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hey i could hit thatquote:
Ik neuk haar met schmink ook welquote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En volgens mij is dat donkere meisje stiekem ook heel lekker onder al die lagen smink
true , daar heb ik mijn mammie voorquote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een deuk in een pakje boter slaan
Eerst foto van jezelf maken voor bewijs, jeweetquote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, daarna douchen en dan is alles weg
quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eerst foto van jezelf maken voor bewijs, jeweet
Elende inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 14:33 schreef afcajos het volgende:
Elende met het OV, hoeren en een kale gers [KLB SC MEET]
Bel je zusje.quote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wil foto's van larpende meisjes met grote tetten
Ja, ik wil ook wel eens iets...quote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.tabutoys.com/subcategory/Sexy_Costumesquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
Jij hebt toch grote tetten?quote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel eens iets...
Zoiets inderdaad, maar dan meer. Veel meerquote:Op maandag 1 december 2008 14:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://www.tabutoys.com/subcategory/Sexy_Costumes
Hoe weet je dat?quote:
Goeie vraagquote:
En weten zij dat ook?quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had vrijdag mijn eigen meet met alle SC dames
Waarom kreeg ik geen uitnodiging?quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had vrijdag mijn eigen meet met alle SC dames
quote:
quote:
Een echt hosselaar vertelt zijn geheimpjesquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sssst, dat hoeft niet iedereen te weten
Nee, dat os een M. Hij valt wel wat groot inderdaad.quote:
Nu neemt Allure nooit meer een drankje van me aanquote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Een echt hosselaar vertelt zijn geheimpjes
quote:Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu neemt Allure nooit meer een drankje van me aan
Daarom zeg ik ook dat je stil moet zijnquote:Op maandag 1 december 2008 15:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit haar was ik vergeten hier zitten ook chicks natuurlijk
Mag alleen wel even gestreken wordenquote:
Goed planquote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon snel 2 delen volbaggeren. Ze gaan toch niet teruglezen.
Echt een top ideequote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon snel 2 delen volbaggeren. Ze gaan toch niet teruglezen.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Woon je ook in Wassenaar?
Dat kan ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag alleen wel even gestreken worden
Nee, in Den Haag.quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Echte mannen dragen dat soort kledingquote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
Dan komen er allemaal van die valse vouwen in.
[..]
http://www.freshcotton.com/ Dit is heul veel mooierquote:Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echte mannen dragen dat soort kleding![]()
Ik draag altijd colbertjes, overhemden en polo's
Beter dan zo'n vuige hoodie met tribals erop
Bwoh, een t-shirt onder een colbertje is ook wel okay idd.quote:Op maandag 1 december 2008 15:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://www.freshcotton.com/ Dit is heul veel mooier
Inderdaad. Ook als ik naar die meetfoto's kijk, wat een kleding.quote:Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij kwam wel van de stomerij volgens mij. Maar dan gaat het de kast weer in en dan zit het weer onder de kreukels.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://www.freshcotton.com/ Dit is heul veel mooier
Wij begrijpen wel waarom reetveter overal geweigerd isquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook als ik naar die meetfoto's kijk, wat een kleding.
Precies.quote:Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij begrijpen wel waarom reetveter overal geweigerd is!
Sorry, ik vind het niks.quote:Op maandag 1 december 2008 15:25 schreef Gupje het volgende:
Ten eerste mensen die ander mans kleding directvinden
Wat is er mis met nike's als dit?quote:Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
En vast ook allemaal van spijkerbroeken aan, samen met een sel "hippe" schoenen van nike.!
quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat is er mis met nike's als dit?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:25 schreef Gupje het volgende:
Ten eerste mensen die ander mans kleding directvinden
Ik draag altijd m'n overhemden onder m'n truiquote:Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus jij vindt deze broek niet direct ""?
quote:Op maandag 1 december 2008 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus jij vindt deze broek niet direct ""?
Ja kijk...quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verkondig alleen mijn mening.quote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee vind het lelijk maar ga daar niet anderen mee lastig vallen dat het lelijk is.
Kijk alleen ff een keer zo naar zo iemand
quote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik draag altijd m'n overhemden onder m'n trui
whehehehequote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kijk...
Dit is dus wel de reden dat ik geen leuke schoenen kan vinden.
Omdat er alleen maar van dit soort schoenen in de winkels te vinden zijn.
Qua kleur bedoel ik dan.
Ik vind het persoonlijk niet echt wat...
Ik vind dat mooie schoenenquote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is wel tof idd. Alleen niet deze kleur. Ik heb zwart en grijs
Truequote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]In de winkels waar ik kom zie ik dat soort schoenen niet hoor.
Ik ben van mening van wel. Maar goed, dat is ook alleen maar mijn mening.quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat mooie schoenenmoet ik me nu schamen?
Het liefst zie ik nike's zonder 'air' gedeelte maar dit kan er ook nog mee doen!
Ik wist wel dat er zo'n antwoord zou komenquote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]In de winkels waar ik kom zie ik dat soort schoenen niet hoor.
Meer dit?quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het liefst zie ik nike's zonder 'air' gedeelte maar dit kan er ook nog mee doen!
quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Meer dit?
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi
Ik wil niet veel zeggen, maar die vind ik ook kankerlelijkquote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe dan deze van Floris van Bommel ofzo
[ afbeelding ]
En dat vind ik weerquote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tennisschoenen...quote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wil de jeugd graag zienquote:Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Zulke kleurtjes zijn nu in...
Jaquote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Meer dit?
[ afbeelding ]
Vind ik ook mooi
pauperquote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren pakketpost
tevens een broek waarover ik 110 euro belsting betaalde
I get the message...quote:
een spijkerbroekquote:
HAHAHA, en prada schoenen, wat een pauper ben je danquote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef dagdag het volgende:
geen alleen 30 keer dezesmi erop
(dolce en klotebanna
quote:Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef dagdag het volgende:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef afcajos het volgende:
Jij ziet er trouwens best goed uitAls ik een vagina had zou jij mij mogen neuken
Ik vond ze superquote:Op maandag 1 december 2008 15:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vond die roze schoenen van reebok vorig seizoen trouwens echt om te kotsen.
Iewlquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond ze superwilde zelf die met die koeienprint hebben, maar kon ze nergens vinden.
Hahaha, nou ik vind ze leukquote:Op maandag 1 december 2008 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je er zelf nou uitzag als een koe, oke.
te veel pinkquote:Op maandag 1 december 2008 15:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij liever dan ik.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil deze hebben
[ afbeelding ]
Hulde voor je UIquote:
Gothics dragen niet zulke schoenen..quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Verwachte reacties: gothic.
Je weet het maar nooit met zoveel kakkers hier.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gothics dragen niet zulke schoenen..
Beetje saai qua kleur, maar Vansquote:Op maandag 1 december 2008 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil deze hebben
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Nee, die steken hun voeten zo *ploep* in een vleermuis en die gebruiken ze dan als schoenen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gothics dragen niet zulke schoenen..
Om vervolgens het bloed als schoensmeer te gebruikenquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die steken hun voeten zo *ploep* in een vleermuis en die gebruiken ze dan als schoenen.
Camillaquote:
\quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die steken hun voeten zo *ploep* in een vleermuis en die gebruiken ze dan als schoenen.
hey NB! Hoest met Mirre?quote:
Een mede fanquote:
Waarom lach ik om dit soort dingenquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slecht.quote:
Kisten en skate schoenenquote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij om maar met de deur in huis te vallen
Ik heb roze glitterveters om erin te doen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje saai qua kleur, maar Vans
quote:
Haha okay, dat helpt welquote:Op maandag 1 december 2008 16:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb roze glitterveters om erin te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |