Sinterklaas cadeautje van je huisbaasquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Zotheid het volgende:
Hee, de huur is nog niet van mijn rekening!
Dan mag ik het straks dubbel betalen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinterklaas cadeautje van je huisbaas
Was mijn bank maar zo gul
quote:Op maandag 1 december 2008 13:31 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb foto's van Remlof zijn familie~!!11
[
[img]http://www.celestialcasaalpacas.com/Images/alpacasforsale/2006forsalepage/chloe-cria.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zit er wel in jaquote:Op maandag 1 december 2008 13:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan mag ik het straks dubbel betalen.
Maar het blijft koudquote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Valt wel mee vergeleken met gister...
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef reetveter het volgende:
Met de volgende meet gaan we echt wel fappen!
quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar het blijft koudNL moet subtropisch worden
Dat weet ik.quote:
Maar straks maak ik het zelf over en gaat het er alsnog af. Dan ben ik ook gepwned.quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja![]()
Of nu snel zelf over maken.
Een hele maand.quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef reetveter het volgende:
Zullen we vast afscheid van Zotheid nemen
Larpen is net zoiets als sex hebben in baby kleertjesquote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef reetveter het volgende:
Met de volgende meet gaan we echt wel larpen!
Ieeehllll..quote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Larpen is net zoiets als sex hebben in baby kleertjes
Dan laat je de automatische incasso terugboeken, mafketel.quote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef Zotheid het volgende:
Maar straks maak ik het zelf over en gaat het er alsnog af. Dan ben ik ook gepwned.
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan laat je de automatische incasso terugboeken, mafketel.
WTF, ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Larpen is net zoiets als sex hebben in baby kleertjes
Toch wel met foto's he?quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
Ben bezig met klb meet verslag jongens
quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon even de huisbaas bellen.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
Ben bezig met klb meet verslag jongens
Inderdaad!quote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
nee dan krijg je ook apart ongedierte mee geleverd
quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WTF, ik wist niet eens dat dat bestond
Dat wil je niet weten, maar vooruit:quote:
Heb alleen geen idee wat dat nummer is en m'n huurcontract ligt bij m'n vaduuurrrr.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, maar vooruit:
Dat filmpje is legendarisch, zijn al meerdere topics over geweestquote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, maar vooruit:
Lekker toch, zoeen kk grote vieze kakkerlak in je bedquote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
nee dan krijg je ook apart ongedierte mee geleverd
Ik zie een vraagtegen.quote:
Dan moet je hem alsnog bellenquote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb alleen geen idee wat dat nummer is en m'n huurcontract ligt bij m'n vaduuurrrr.
Omdat ik enorm veel van mijn postrechten hou, lijkt het mij verstandig om hier niet verder op in te gaan.quote:
Je kan veel zeggen, die mensen komen in elk geval nog buiten ipv die WoWertjes.quote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat filmpje is legendarisch, zijn al meerdere topics over geweest
Nee liever nietquote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lekker toch, zoeen kk grote vieze kakkerlak in je bed
Misschien wil mijn vader wel bellen.quote:
Verstandig!quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik enorm veel van mijn postrechten hou, lijkt het mij verstandig om hier niet verder op in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |