Eensch, ik moet zo weg en wil hem wel gelezen hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Vandaw het volgende:
jos: hoe lang nog voor je topic?
Ik verveel me namelijk op stage
*fapfap*quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Mocht Keeley een keer bezet zijn, dan stap ik graag over op Gemma Atkinson.
[ link | afbeelding ]
http://www.zv-magazine.be/sfw/gemma-atkinson-fotoshoot-2
Hoog Kelly-family gehalte...quote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Beautiful.
Wat een mormels.
Gelukkig dat ze most beautiful zeggen, dat geeft het niveau wel weer aan.
Rechts danquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij mag wel op me kamer larpen
20 minuutjes ofzoquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Vandaw het volgende:
jos: hoe lang nog voor je topic?
Ik verveel me namelijk op stage
Bwhehehe oja.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoog Kelly-family gehalte...
Dan wacht je maar op de volgendequote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he, over precies 20 minuten gaat mijn trein
foto's ftw!quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan moeten er wel pareltjes van paints bijzitten hoor![]()
Ik heb die [img] vandaag al 4 keer fout gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef reetveter het volgende:
zotheid kan geen pics postendouble fail
Die linksonderquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe oja.![]()
Nou je het zegt...
[ afbeelding ]
Bwhehehe, die weet het niveau juist te beoordelen.quote:
Waarom weet ik hier niks vanquote:Op maandag 1 december 2008 13:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehad van jou, jordy en jos op bed
quote:
zo ergquote:
De een gaat, de ander komt!quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je wisselt zo reetveter in![]()
Tot zo reetveter trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ruzie om hondendrol eindigt in smeerpartij
Uitgegeven: 1 december 2008 13:56
HILVERSUM - Een ruzie in Hilversum over hondenpoep is zaterdag geëindigd in een 'smeerpartij'. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.
Een 21-jarige Hilversummer liet samen met zijn vriendin de hond uit. Het dier poepte voor een garagebox waarvan de eigenaar op dat moment aan kwam rijden.
Deze 36-jarige Hilversummer werd boos op de eigenaar van de hond en eiste dat hij de uitwerpselen opruimde.
Drol
Het baasje van de hond had daarvoor niets bij zich en er ontstond een ruzie tussen de twee mannen. De 36-jarige man werd zo boos dat hij de drol van de hond oppakte en uitsmeerde in het gezicht van de ander. Daarna schopte hij het slachtoffer.
De politie moest tussenbeide komen. De dader werd aangehouden voor mishandeling en kreeg een boete van 280 euro.
\quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Wie van jullie woont er in Hilversum?![]()
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk wel, en ook tegelijkertijdquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij mag wel op me kamer larpen
Whehehequote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
hoop voor hem dan het niet zo natjes was
Zo je hebt deze hele pagina in gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk wel, en ook tegelijkertijd
Ik moest even werken tussen het fokken door en natuurlijk even teruglezenquote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo je hebt deze hele pagina in gelezen![]()
He bahquote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ook hekel aan mensen die die graf honden overal laten schijtenquote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He bah![]()
Maar anders neemt die eigenaar van die hond wat mee om de rommel van zijn huisdier op te ruimen
En volgens mij is dat donkere meisje stiekem ook heel lekker onder al die lagen sminkquote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo je hebt deze hele pagina in gelezen![]()
Ik loop stage in Hilversumquote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hey i could hit thatquote:
Ik neuk haar met schmink ook welquote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En volgens mij is dat donkere meisje stiekem ook heel lekker onder al die lagen smink
true , daar heb ik mijn mammie voorquote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een deuk in een pakje boter slaan
Eerst foto van jezelf maken voor bewijs, jeweetquote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, daarna douchen en dan is alles weg
quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eerst foto van jezelf maken voor bewijs, jeweet
Elende inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 14:33 schreef afcajos het volgende:
Elende met het OV, hoeren en een kale gers [KLB SC MEET]
Bel je zusje.quote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wil foto's van larpende meisjes met grote tetten
Ja, ik wil ook wel eens iets...quote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.tabutoys.com/subcategory/Sexy_Costumesquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
Jij hebt toch grote tetten?quote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel eens iets...
Zoiets inderdaad, maar dan meer. Veel meerquote:Op maandag 1 december 2008 14:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://www.tabutoys.com/subcategory/Sexy_Costumes
Hoe weet je dat?quote:
Goeie vraagquote:
En weten zij dat ook?quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had vrijdag mijn eigen meet met alle SC dames
Waarom kreeg ik geen uitnodiging?quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had vrijdag mijn eigen meet met alle SC dames
quote:
quote:
Een echt hosselaar vertelt zijn geheimpjesquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sssst, dat hoeft niet iedereen te weten
Nee, dat os een M. Hij valt wel wat groot inderdaad.quote:
Nu neemt Allure nooit meer een drankje van me aanquote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Een echt hosselaar vertelt zijn geheimpjes
quote:Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu neemt Allure nooit meer een drankje van me aan
Daarom zeg ik ook dat je stil moet zijnquote:Op maandag 1 december 2008 15:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit haar was ik vergeten hier zitten ook chicks natuurlijk
Mag alleen wel even gestreken wordenquote:
Goed planquote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon snel 2 delen volbaggeren. Ze gaan toch niet teruglezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |