Lekker toch, zoeen kk grote vieze kakkerlak in je bedquote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
nee dan krijg je ook apart ongedierte mee geleverd
Ik zie een vraagtegen.quote:
Dan moet je hem alsnog bellenquote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb alleen geen idee wat dat nummer is en m'n huurcontract ligt bij m'n vaduuurrrr.
Omdat ik enorm veel van mijn postrechten hou, lijkt het mij verstandig om hier niet verder op in te gaan.quote:
Je kan veel zeggen, die mensen komen in elk geval nog buiten ipv die WoWertjes.quote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat filmpje is legendarisch, zijn al meerdere topics over geweest
Nee liever nietquote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lekker toch, zoeen kk grote vieze kakkerlak in je bed
Misschien wil mijn vader wel bellen.quote:
Verstandig!quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik enorm veel van mijn postrechten hou, lijkt het mij verstandig om hier niet verder op in te gaan.
Eensch, ik moet zo weg en wil hem wel gelezen hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Vandaw het volgende:
jos: hoe lang nog voor je topic?
Ik verveel me namelijk op stage
*fapfap*quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Mocht Keeley een keer bezet zijn, dan stap ik graag over op Gemma Atkinson.
[ link | afbeelding ]
http://www.zv-magazine.be/sfw/gemma-atkinson-fotoshoot-2
Hoog Kelly-family gehalte...quote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Beautiful.
Wat een mormels.
Gelukkig dat ze most beautiful zeggen, dat geeft het niveau wel weer aan.
Rechts danquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij mag wel op me kamer larpen
20 minuutjes ofzoquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef Vandaw het volgende:
jos: hoe lang nog voor je topic?
Ik verveel me namelijk op stage
Bwhehehe oja.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoog Kelly-family gehalte...
Dan wacht je maar op de volgendequote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he, over precies 20 minuten gaat mijn trein
foto's ftw!quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan moeten er wel pareltjes van paints bijzitten hoor![]()
Ik heb die [img] vandaag al 4 keer fout gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef reetveter het volgende:
zotheid kan geen pics postendouble fail
Die linksonderquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe oja.![]()
Nou je het zegt...
[ afbeelding ]
Bwhehehe, die weet het niveau juist te beoordelen.quote:
Waarom weet ik hier niks vanquote:Op maandag 1 december 2008 13:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb er al één gehad van jou, jordy en jos op bed
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |