daarquote:
jawel hequote:Op maandag 1 december 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
leuke ondertitel heb je olep , zie ik nu pas
quote:Op maandag 1 december 2008 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen
Me vriendin vraagt zich ook regelmatig af waarom je mijn vriendin is
jaja lul d'r maar overheenquote:
BELLLLLLLLLER!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
In de bijstand.quote:Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Runx het volgende:
ik heb het gehad met werkenkut opdrachten van school wat je mee krijgt voor je stage
slaat nergens op , ik doe toch genoeg
heheheeeee meneer Droxzquote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLER!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker weekend gehad?
Drooooooooooooooooooooooxz ouwe melkboer dat je er bent!!quote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLER!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker weekend gehad?
Ik moet je toch onder de duim houdenquote:Op maandag 1 december 2008 11:42 schreef Runx het volgende:
[..]
i know , had ik ook niet anders verwacht
quote:Waar Crazy987 zn nieuwe cam gaat testen op zn ex.
Ik heb een GEWELDIG weekend gehad!quote:Op maandag 1 december 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
heheheeeee meneer Droxz![]()
alles goed , leuk weekend gehad ?
GEWELDIG weekend gehad, echt... toppie! kan niets anders zeggen!quote:Op maandag 1 december 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Drooooooooooooooooooooooxz ouwe melkboer dat je er bent!!
Ja super manJij dan? Wat is de status wat betreft je pols?
Hey runxquote:Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Runx het volgende:
ik heb het gehad met werkenkut opdrachten van school wat je mee krijgt voor je stage
slaat nergens op , ik doe toch genoeg
Ik voel me genaaidquote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik ben over een uurtje terug. Tot straks
geneukt vriend?quote:Op maandag 1 december 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb een GEWELDIG weekend gehad!![]()
Hoest me Runx, ook een lekker weekend gehad?
neu nu niet zo hoorquote:
de beste vraag natuurlijk want neuken is zeker het hoogste goed of neit?quote:
in het afgelopen half uur dan... ben ik even aan het werk... gelijk weer een nieuw deel...quote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neu nu niet zo hoor
Godverdomme kut collega'smoet ik de uren boeken kan ik weer niet verder (opslaan etc.) in dat klote programma omdat er nog iemand in zit te klooien.
![]()
STUPID ASS BITCHES
![]()
Ja het ging inderdaad wel even snelquote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in het afgelopen half uur dan... ben ik even aan het werk... gelijk weer een nieuw deel...
Alsof een leuk weekend alleen om neuken zou moeten draaienquote:
nu weer even niet... volgens mij zijn we even de enigen... naja nog half uur voor lunch...quote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja het ging inderdaad wel even snel
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 1 december 2008 11:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GEWELDIG weekend gehad, echt... toppie! kan niets anders zeggen!
Pols? Vanmiddag weer fysio, ik ga met kleine stapjes de goede kant op.
Wel veel pijn met werk enzo, maar gewoon even (nog 8 maanden) doorbijten
ja dat klopt..ze zijn actief hier voor de maandagquote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in het afgelopen half uur dan... ben ik even aan het werk... gelijk weer een nieuw deel...
droxz failquote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof een leuk weekend alleen om neuken zou moeten draaien
Is dat *fail* maandagtaal ofzo? ik nie snap nie...quote:
msn op het werk? die combi ken ik nie...quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat *fail* maandagtaal ofzo? ik nie snap nie...
Blijkbaar...we worden weer buitengesloten WLquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Blijkbaar...we worden weer buitengesloten WL
Stel je niet aan jijquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
staat gewoon aan op de achtergrondquote:
sorry ik zie het nie... zie alleen het bekende rode kruis...quote:
idd, ik ga gelijk maar etenquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 12:01 schreef Moozzie het volgende:
Omg het alarm gaat af en me collega is nog niet eens naar de wc geweest
Zeker weten, ik stuur je vanmiddag wel ff een PMquote:Op maandag 1 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn berichtenHad het nog een speciale reden?
Kleine stapjes die juiste richting op zijn wel stapjes he
Meer last dan voorheen of wat?
quote:Op maandag 1 december 2008 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry ik zie het nie... zie alleen het bekende rode kruis...
blabla zorg jij nou maar dat jij een verjaardags kado voor me hebt vrijdag! Een Les Paul will doquote:
eetse!quote:Op maandag 1 december 2008 12:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik ga gelijk maar eten
Dat haal je allemaal uit mijn tekst, goed man!quote:
Ja is goed kerelquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten, ik stuur je vanmiddag wel ff een PM
Mijn werkdag zit er weer op, vanmiddag Fysio enzo... beuh!!!
Inderdaad, kleine stapjes... het is meer dan niets... kan al veel meer als voor de operatie
ja maar ja maar...ik dacht dat sinterklaas altijd cadeau'tjes aan ons gafquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
blabla zorg jij nou maar dat jij een verjaardags kado voor me hebt vrijdag! Een Les Paul will do
quote:Op maandag 1 december 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
staat gewoon aan op de achtergrond
dat dacht ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar ja maar...ik dacht dat sinterklaas altijd cadeau'tjes aan ons gaf
Zie ik eruit als Sinterklaas danquote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
stop je daar ook al je leuter in ?quote:
nee, wel in WL z`n moederquote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stop je daar ook al je leuter in ?![]()
Moet ik daar echt antwoord op geven?quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Sinterklaas dan
hahahahahaha!quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stop je daar ook al je leuter in ?![]()
Mogguh Gila!quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh,
Hoe gaat et met iedereen.
Ik zag dat ik door ben naar de finale voor de kerst rijm.
Dus straks ff al die zooi lezen.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat haal je allemaal uit mijn tekst, goed man!
middag Gilaquote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet ik daar echt antwoord op geven?
Dat doet hij toch ookquote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sorry voor het late antwoord was(ben) aan het werk.quote:Op maandag 1 december 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb een GEWELDIG weekend gehad!![]()
Hoest me Runx, ook een lekker weekend gehad?
quote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh Debsie, poop, mad, Moozzie
GILAAAAAAAAAquote:
Hoe is het dan als eerste dag vrij man?quote:
als je er zelf zo vaak grapjes over maakt is het niet meer zo grappig eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
GILAAAAAAAAAik dacht dat ik je nooit meer zal zien
oja ik zag je ook nooit ik ben blind
![]()
maar vet dat je weer post![]()
alles goed ?
nee maar kan een weekend ook echt geweldig zijn zonder te neuken?quote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof een leuk weekend alleen om neuken zou moeten draaien
Haha, je bent nog niet van me af!quote:Op maandag 1 december 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
GILAAAAAAAAAik dacht dat ik je nooit meer zal zien
oja ik zag je ook nooit ik ben blind
![]()
maar vet dat je weer post![]()
alles goed ?
quote:Op maandag 1 december 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je er zelf zo vaak grapjes over maakt is het niet meer zo grappig eigenlijk
Heeeeeeeeeerlijk!quote:Op maandag 1 december 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe is het dan als eerste dag vrij man?
ik probeer het tenminstequote:
gelukkig maarquote:Op maandag 1 december 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha, je bent nog niet van me af!
Pm disserquote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik probeer het tenminste![]()
niemand anders neemt de moeite
que?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig maarwe houden je in je kooi met een pc
en laten je niet gaan
een aap die wil studeren hou toch op man
nee omdat het irritant isquote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik probeer het tenminste![]()
niemand anders neemt de moeite
quote:Op maandag 1 december 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk!
Echt waar lekker uitslapen
Okaay, later en hooi baasquote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey gila
ik ben weg tot later op de middag
heb sinaasappel gedaan mijn lieveling smaakquote:
ik zie het nu ook pas, mijn foutquote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik mist een reply
Of ben ik mongool genoeg om vergeten op verzenden te drukken
Mongoolquote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie het nu ook pas, mijn fout
Dork! Hahahaha, zo maar ff douchen en klanten zoekenquote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie het nu ook pas, mijn fout
Waar sta je meestal?quote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dork! Hahahaha, zo maar ff douchen en klanten zoeken
ik ga vanmiddag ff die shit makne denk ik .. nu helemaal geen zin in, plus dat ik om kwart voor 1 ff weg moetquote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
heb sinaasappel gedaan mijn lieveling smaakdie was heel goed , hij werkte perfect , en de kolen waren ook zeer goed geen nare smaak net als de vorige kolen.
toch maar een dagje plannen om even te roken met de jongenseen avond bij mij
quote:
stoep en hekserijquote:
ik heb ook geen zin en heb niks te doen maar ik maak het nu wel ben ik er vanafquote:Op maandag 1 december 2008 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag ff die shit makne denk ik .. nu helemaal geen zin in, plus dat ik om kwart voor 1 ff weg moet
Daar faal je ook want het is al middagquote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oooh, ja pfft het is ochtend joh.. ben niet zo scherp
word ftwquote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin en heb niks te doen maar ik maak het nu wel ben ik er vanaf
straks even template opzoeken voor website
quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar faal je ook want het is al middag
kan ookquote:
dus eigenlijk voor jou normaal verhaaltje typen ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
kan ookmaar er schijnt een makkelijke programma te zijn op sites te maken
anders broncode van tui site beetje aan passen , spelfouten in zetten klaar
quote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
ik ga misschien 5 dec naar Dublinmoet ff wat dingen regelen vandaar misschien
Shaddawp, voor mij is het nog ochtend.quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar faal je ook want het is al middag
hoe de fok dat ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2008 12:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shaddawp, voor mij is het nog ochtend.
Doe is lief, bent jaloers omdat ik vrij ben
trakteer eensquote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
gewoon weekendje wegquote:
sorryquote:
alleen ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
gewoon weekendje wegmaar weet niet of het door gaat moet ff alles bereken en kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen en aangezien ik door situatie met me oma paar dagen er niet was zal dat moeilijk zijn en vrijdag een standaard vergadering hebben
ok je mag z keer met mijn vriendin (schaap) nakken okquote:
ik moet je wat vertellen...quote:Op maandag 1 december 2008 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ok je mag z keer met mijn vriendin (schaap) nakken ok
hoe kan dat manquote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb die whateva pic van debs niet meer!
ik ga wel met jouw zusquote:
thank godquote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb die whateva pic van debs niet meer!
lekkuh dus binnenkort gangbangquote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet je wat vertellen...
ik zag jouw schaap met 3 zwarte schapen een steegje in gaan..ik wist niet hoe ik het je moest vertellen
dan neuk ik je moeder ok ?quote:
Kan zo een nieuwe maken hoor als ik zin heb hahaha!quote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe kan dat manslechte zaak jongen
die was vet
![]()
neequote:
ik bel je zus wel ff.. komt goed...quote:
hiihih dan neuk ik je moederquote:Op maandag 1 december 2008 12:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik bel je zus wel ff.. komt goed...
ik moet gaan mensen
prettige voortzetting verder.
Wat lieg je, Renedis batst al met ze buurmeisjequote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hiihih dan neuk ik je moederen je buurmeisje
pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hiihih dan neuk ik je moederen je buurmeisje
zal me camera meenemen ok , dan laat ik hun wel filmen anders krijg je rare dingen te zien als ik ga filmenquote:
uhhhh, misschien wordt ze door ons allebei genomenquote:Op maandag 1 december 2008 12:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat lieg je, Renedis batst al met ze buurmeisje
Spitsoasting of eiffeltoren?quote:Op maandag 1 december 2008 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
uhhhh, misschien wordt ze door ons allebei genomen
quote:Op maandag 1 december 2008 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
uhhhh, misschien wordt ze door ons allebei genomen
dan weet je alvast, nooit bij p00pbox in slaap vallenquote:
neej indeed ik blijf nu wel wakkerquote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan weet je alvast, nooit bij p00pbox in slaap vallen![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geniaalquote:
Whehehequote:
quote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat? Over die 9 onthoofde lijken?quote:Op maandag 1 december 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
jezus debbie hoor je dat op het nieuws van die moord ????
Daar moet op gedronken wordenquote:Op maandag 1 december 2008 13:07 schreef Olep het volgende:
en terug
nee over die snelkookpanmoordquote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat? Over die 9 onthoofde lijken?
quote:Op maandag 1 december 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
sorry...geen inspiratie vandaag
quote:Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee over die snelkookpanmoord
is ook al in '97 gebeurd...quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]snelkookpanmoord? neej die heb ik ff gemist
Thx, nu eerst ff uurtje relaxen dan fysio.quote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goed kerel
En succes bij de fysio![]()
En daar gaat het toch omDat je al meer kan dan voorheen, zorgt er tenminste ook voor dat je dan het gevoel hebt dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
poepie, poopbox...it's all the samequote:
Wat een luxe... *zucht*quote:
Rustig weekend op zijn tijd is toch juist lekker?quote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry voor het late antwoord was(ben) aan het werk.
Mooi dat je een goed weekend hebt gehad jongen![]()
![]()
met mij gaat het goedja beetje rustig weekend gehad
Nu net trugquote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
is iedereen aan het lunchen ofzo?
Addictquote:
tyquote:
sounds familiar to me...quote:
True that isquote:
zollang er nog geen irc met diverse servers ,yahoo msg, icq,gmail chat, bij zit, valt het nog wel meequote:
ik heb geen gmail chat vriendjesquote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zollang er nog geen irc met diverse servers ,yahoo msg, icq,gmail chat, bij zit, valt het nog wel mee
woei aan de tijd te zien van deze post, ben ik w33r l337
ja leuk die gratis sms, maar ik weet zeker dat dat geluidje , van als je een berichtje kreeg, in je geheugen gegrift staat.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik heb geen gmail chat vriendjes![]()
En ICQ was heeendig toen je nog gratis kon smsen
Uh ooh zo irriquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja leuk die gratis sms, maar ik weet zeker dat dat geluidje , van als je een berichtje kreeg, in je geheugen gegrift staat.
oh ohhh
of zoiets.... grr lol
haha jah: "OH OHHH"quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja leuk die gratis sms, maar ik weet zeker dat dat geluidje , van als je een berichtje kreeg, in je geheugen gegrift staat.
oh ohhh
of zoiets.... grr lol
Was zo'n 'WORMS' geluidjequote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ohhh
of zoiets.... grr lol
Nee? Doe eens voor danquote:Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
Die debielen komen gewoon de airco maken das niet zo erg, maar nu staat dus al een 10 minuten die airco hier aan OMG weet je hoe koud
Inderdaad, WORMS FTW!quote:
idd Worms geluidjequote:
haha hoorde je dat.quote:Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
whehehe ze zijn weer aan het bellen WL
Worms was geniaal, wat ik je brom!quote:
Whahaha en het zijn meestal ouwe mensjesquote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha hoorde je dat.
geweldig vindt ik dat..
Vooral die zelfmoord schapenquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Worms was geniaal, wat ik je brom!
quote:
Worms was geniaal in z'n 2d vorm... daarna niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooral die zelfmoord schapen
Ninja rope... ga zo maar door hahaha.
De laatste versie's vond ik eigenlijk helemaal niet meer leuk
huh geen komkommer?quote:
3D was idd geen moer aan, gewoon ouwe school 2D FTW!quote:Op maandag 1 december 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Worms was geniaal in z'n 2d vorm... daarna niet meer
quote:
success!!!quote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
mensen ik ga ervandoor..ik heb om half 3 een orienterend gesprek voor een vacaturetot l aters
Pimp, je hebt een jetlag...quote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij was het een Worms geluidje toch?
hehe ik was aan het werk toen zag ik jullie gesprek over worms en daar wou ik mijn mening over geven , woms 2d was echt te vet en te veel gespeeld , ik heb 2 nog origineel liggen , toen 3d kwam verneukte het voor mij echt alles. ik vond het ook een van de weinige spellen waar het nederlandse taal in leuk was om te horen bijvoobeeld : dag mooie wereld boemquote:Op maandag 1 december 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3D was idd geen moer aan, gewoon ouwe school 2D FTW!![]()
Trouwens, nog een beetje met je PS3 bezig? Het is weer tijd om dubbel te liggen met GTA
Jah die super bananenbomquote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe ik was aan het werk toen zag ik jullie gesprek over worms en daar wou ik mijn mening over geven , woms 2d was echt te vet en te veel gespeeld , ik heb 2 nog origineel liggen , toen 3d kwam verneukte het voor mij echt alles. ik vond het ook een van de weinige spellen waar het nederlandse taal in leuk was om te horen bijvoobeeld : dag mooie wereld boem![]()
superschaap was altijd echt een leuke wapen en die superbanana
toch maar s vrienden zoeken met snelle FTP servers danquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef crazy987 het volgende:
daar gaat de vrijheid
http://tweakers.net/nieuw(...)-strikes-wet-af.html
Succes dr'meequote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
mensen ik ga ervandoor..ik heb om half 3 een orienterend gesprek voor een vacaturetot l aters
Tegenwoordig hebben de nieuwsgroepen en torrents toch SSL,quote:Op maandag 1 december 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch maar s vrienden zoeken met snelle FTP servers dan![]()
torrents vaak nog niet hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben de nieuwsgroepen en torrents toch SSL,
waar maak je je druk om?
Ik ben (gelukkig) ook geen torrents gebruikerquote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
torrents vaak nog niet hoor wegens de P2P verbinding.
en als deze beveiligt zijn is dit geen SSL
dat is wel SSL, zijn zelfs aparte linkjesquote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
torrents vaak nog niet hoor.
en als deze beveiligt zijn is dit geen SSL
ja idd , en die lucht aanvallen wat je kon doen , en moest je rekening houden met de wind etc . dat was echt te leuk.quote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jah die super bananenbom
Of dat ouwe vrouwtje met die stok hahahaha
1 van de weinige spellen die 2d veel leuker was ja,
3d heb ik even gedaan... daarna nooit meer worm aangeraakt eigenlijk.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Feck, de vermoeidheid slaat nu hard en genadeloos toe
ja man dat heb ik ook smiddags , de man met de hamerquote:Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
lol nu al..quote:Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
volgens mij als jij stopt met redbull drinken dat het jou ook wel een keer luktquote:Op maandag 1 december 2008 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol nu al....
jij hebt iig nog geslapen afgelopen nacht
heb het hele weekend geen redbull gehadquote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij als jij stopt met redbull drinken dat het jou ook wel een keer lukt![]()
dingding..1-0quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij als jij stopt met redbull drinken dat het jou ook wel een keer lukt![]()
Moozzquote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Aho het volgende:
zoo eindelijk klaar..stomme php![]()
ff in het kort hebben we hier wat PHP specialisten?
zo niet dan zoek ik wel verder
misschien moet een keer de man met de hamer bij je langs komenquote:Op maandag 1 december 2008 14:35 schreef Crazy-p het volgende:
maar goed.. ook zonder redbull slaap ik voor geen meter.. is al uitgetest..
is dat jouw manier om te zeggen dat je een php specialist bent?quote:
hij wil gewoon aandachtquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Aho het volgende:
[..]
is dat jouw manier om te zeggen dat je een php specialist bent?
*hoopvol*
ghehequote:
Jaquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Aho het volgende:
[..]
is dat jouw manier om te zeggen dat je een php specialist bent?
*hoopvol*
PHP Expert meld zichquote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Aho het volgende:
WBquote:Op maandag 1 december 2008 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bent ik weer
godver, mag je geen PM sturen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Aho het volgende:
ja, eerder vrij gevraagd, moet nog het een en ander voor me opa en oma doenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, eerder vrij gevraagd, moet nog het een en ander voor me opa en oma doen
quote:
en dat mocht zomaar , sjonge sjongequote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, eerder vrij gevraagd, moet nog het een en ander voor me opa en oma doen
je mag me geen om sturen?hmmquote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
godver, mag je geen PM sturen.
maar waar heb je moeite mee ?
php.netquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Aho het volgende:
[..]
je mag me geen om sturen?hmm
nou ja:..ik heb dusgeen kennis over PHP maar ik moet dus een site gaan ontwikkelen. Maar zoek een andere programma dan dreamweaver: ken wel andere talen html css, javascript en java..maar php heb ik dus geen kaas van gegeten..verdiep me er wel in maar..ik moet dus een site maken met een forum log in etc
zoek eigenlijk een goed boek/ site..heb wel gezocht op internet..maar niet echt waar ik wijzer van wordt
dus waar zou ik mee beginnen?
Heb je hier al eens gekeken?quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Aho het volgende:
[..]
nou ja:..ik heb dusgeen kennis over PHP maar ik moet dus een site gaan ontwikkelen. Maar zoek een andere programma dan dreamweaver: ken wel andere talen html css, javascript en java..maar php heb ik dus geen kaas van gegeten..verdiep me er wel in maar..ik moet dus een site maken met een forum log in etc
zoek eigenlijk een goed boek/ site..heb wel gezocht op internet..maar niet echt waar ik wijzer van wordt
Dudequote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
ik ga binnenkort een chocolade fontein kopen![]()
![]()
![]()
hmmmquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Aho het volgende:
[..]
nou ja:..ik heb dusgeen kennis over PHP maar ik moet dus een site gaan ontwikkelen. Maar zoek een andere programma dan dreamweaver: ken wel andere talen html css, javascript en soort van java
..maar php heb ik dus geen kaas van gegeten..verdiep me er wel in maar..ik moet dus een site maken met een forum log in etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar www.php.net is wel een goeie resource. maar alleen als naslagwerk.
www.w3schools.com kan je gebruiken, maar is niet voor het nette codeerwerk zoals OOP (object oriented programming)
het beste (en hoe ik het geleert heb) is door gewoon te doen & te proberen.
kost veel tijd, maar je hebt er wel wat aan
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Np, ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb er zelf ook geen verstand vanquote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef Aho het volgende:
thnx Mooz en PoopBox
ik ga hiermee wel verder:D
ja lijkt me zo lekker he , ik ga er in douchen gekquote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude
Player, daar vallen de dames voor
Jullie hebben geen van beide nog wat klaargemaakt vandaagquote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog 1 minuut, moozzie ik denk dat jij het werk vandaag moet afmaken
Aha op die fietsquote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is wel SSL, zijn zelfs aparte linkjesalleen moet de site het wel ondersteunen
quote:Op maandag 1 december 2008 15:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hmmm
leuke eerste opdracht.
vooral die forum
zou zeggen stuur me eens een mailtjevind je het gek dat jij zo oversekst bent ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar www.php.net is wel een goeie resource. maar alleen als naslagwerk.
www.w3schools.com kan je gebruiken, maar is niet voor het nette codeerwerk zoals OOP (object oriented programming)
het beste (en hoe ik het geleert heb) is door gewoon te doen & te proberen.
kost veel tijd, maar je hebt er wel wat aan
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
omdat ik daadwerkelijk aan het werk benquote:Op maandag 1 december 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jullie hebben geen van beide nog wat klaargemaakt vandaag
quote:Op maandag 1 december 2008 15:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vind je het gek dat jij zo oversekst bent ?
JAAAAAAAA!quote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , en die lucht aanvallen wat je kon doen , en moest je rekening houden met de wind etc . dat was echt te leuk.
en dat stink dier die je ziek kon maken of dat het water om hoog kwam
wij gingen altijd bunkers maken dan spraken we af geen aanvallen maar bunkers bouwenen dan pas aanvallen
ja ik heb 3d heel even gespeeld en meteen eraf gegooid. te slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |