quote:Op maandag 1 december 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk!
Echt waar lekker uitslapen
Okaay, later en hooi baasquote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey gila
ik ben weg tot later op de middag
heb sinaasappel gedaan mijn lieveling smaakquote:
ik zie het nu ook pas, mijn foutquote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik mist een reply
Of ben ik mongool genoeg om vergeten op verzenden te drukken
Mongoolquote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie het nu ook pas, mijn fout
Dork! Hahahaha, zo maar ff douchen en klanten zoekenquote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie het nu ook pas, mijn fout
Waar sta je meestal?quote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dork! Hahahaha, zo maar ff douchen en klanten zoeken
ik ga vanmiddag ff die shit makne denk ik .. nu helemaal geen zin in, plus dat ik om kwart voor 1 ff weg moetquote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
heb sinaasappel gedaan mijn lieveling smaakdie was heel goed , hij werkte perfect , en de kolen waren ook zeer goed geen nare smaak net als de vorige kolen.
toch maar een dagje plannen om even te roken met de jongenseen avond bij mij
quote:
stoep en hekserijquote:
ik heb ook geen zin en heb niks te doen maar ik maak het nu wel ben ik er vanafquote:Op maandag 1 december 2008 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag ff die shit makne denk ik .. nu helemaal geen zin in, plus dat ik om kwart voor 1 ff weg moet
Daar faal je ook want het is al middagquote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oooh, ja pfft het is ochtend joh.. ben niet zo scherp
word ftwquote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin en heb niks te doen maar ik maak het nu wel ben ik er vanaf
straks even template opzoeken voor website
quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar faal je ook want het is al middag
kan ookquote:
dus eigenlijk voor jou normaal verhaaltje typen ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
kan ookmaar er schijnt een makkelijke programma te zijn op sites te maken
anders broncode van tui site beetje aan passen , spelfouten in zetten klaar
quote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
ik ga misschien 5 dec naar Dublinmoet ff wat dingen regelen vandaar misschien
Shaddawp, voor mij is het nog ochtend.quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar faal je ook want het is al middag
hoe de fok dat ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2008 12:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shaddawp, voor mij is het nog ochtend.
Doe is lief, bent jaloers omdat ik vrij ben
trakteer eensquote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
gewoon weekendje wegquote:
sorryquote:
alleen ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
gewoon weekendje wegmaar weet niet of het door gaat moet ff alles bereken en kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen en aangezien ik door situatie met me oma paar dagen er niet was zal dat moeilijk zijn en vrijdag een standaard vergadering hebben
ok je mag z keer met mijn vriendin (schaap) nakken okquote:
ik moet je wat vertellen...quote:Op maandag 1 december 2008 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ok je mag z keer met mijn vriendin (schaap) nakken ok
hoe kan dat manquote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb die whateva pic van debs niet meer!
ik ga wel met jouw zusquote:
thank godquote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb die whateva pic van debs niet meer!
lekkuh dus binnenkort gangbangquote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet je wat vertellen...
ik zag jouw schaap met 3 zwarte schapen een steegje in gaan..ik wist niet hoe ik het je moest vertellen
dan neuk ik je moeder ok ?quote:
Kan zo een nieuwe maken hoor als ik zin heb hahaha!quote:Op maandag 1 december 2008 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe kan dat manslechte zaak jongen
die was vet
![]()
neequote:
ik bel je zus wel ff.. komt goed...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |