quote:Op maandag 1 december 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk!
Echt waar lekker uitslapen
Okaay, later en hooi baasquote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey gila
ik ben weg tot later op de middag
heb sinaasappel gedaan mijn lieveling smaakquote:
ik zie het nu ook pas, mijn foutquote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik mist een reply
Of ben ik mongool genoeg om vergeten op verzenden te drukken
Mongoolquote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie het nu ook pas, mijn fout
Dork! Hahahaha, zo maar ff douchen en klanten zoekenquote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie het nu ook pas, mijn fout
Waar sta je meestal?quote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dork! Hahahaha, zo maar ff douchen en klanten zoeken
ik ga vanmiddag ff die shit makne denk ik .. nu helemaal geen zin in, plus dat ik om kwart voor 1 ff weg moetquote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
heb sinaasappel gedaan mijn lieveling smaakdie was heel goed , hij werkte perfect , en de kolen waren ook zeer goed geen nare smaak net als de vorige kolen.
toch maar een dagje plannen om even te roken met de jongenseen avond bij mij
quote:
stoep en hekserijquote:
ik heb ook geen zin en heb niks te doen maar ik maak het nu wel ben ik er vanafquote:Op maandag 1 december 2008 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag ff die shit makne denk ik .. nu helemaal geen zin in, plus dat ik om kwart voor 1 ff weg moet
Daar faal je ook want het is al middagquote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oooh, ja pfft het is ochtend joh.. ben niet zo scherp
word ftwquote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin en heb niks te doen maar ik maak het nu wel ben ik er vanaf
straks even template opzoeken voor website
quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar faal je ook want het is al middag
kan ookquote:
dus eigenlijk voor jou normaal verhaaltje typen ?quote:Op maandag 1 december 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
kan ookmaar er schijnt een makkelijke programma te zijn op sites te maken
anders broncode van tui site beetje aan passen , spelfouten in zetten klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |