haha jah: "OH OHHH"quote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja leuk die gratis sms, maar ik weet zeker dat dat geluidje , van als je een berichtje kreeg, in je geheugen gegrift staat.
oh ohhh
of zoiets.... grr lol
Was zo'n 'WORMS' geluidjequote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja leuk die gratis sms, maar ik weet zeker dat dat geluidje , van als je een berichtje kreeg, in je geheugen gegrift staat.
oh ohhh
of zoiets.... grr lol
Nee? Doe eens voor danquote:Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
Die debielen komen gewoon de airco maken das niet zo erg, maar nu staat dus al een 10 minuten die airco hier aan OMG weet je hoe koud
Inderdaad, WORMS FTW!quote:
idd Worms geluidjequote:
haha hoorde je dat.quote:Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
whehehe ze zijn weer aan het bellen WL
Worms was geniaal, wat ik je brom!quote:
Whahaha en het zijn meestal ouwe mensjesquote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha hoorde je dat.
geweldig vindt ik dat..
Vooral die zelfmoord schapenquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Worms was geniaal, wat ik je brom!
quote:
Worms was geniaal in z'n 2d vorm... daarna niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooral die zelfmoord schapen
Ninja rope... ga zo maar door hahaha.
De laatste versie's vond ik eigenlijk helemaal niet meer leuk
huh geen komkommer?quote:
3D was idd geen moer aan, gewoon ouwe school 2D FTW!quote:Op maandag 1 december 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Worms was geniaal in z'n 2d vorm... daarna niet meer
quote:
success!!!quote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
mensen ik ga ervandoor..ik heb om half 3 een orienterend gesprek voor een vacaturetot l aters
Pimp, je hebt een jetlag...quote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij was het een Worms geluidje toch?
hehe ik was aan het werk toen zag ik jullie gesprek over worms en daar wou ik mijn mening over geven , woms 2d was echt te vet en te veel gespeeld , ik heb 2 nog origineel liggen , toen 3d kwam verneukte het voor mij echt alles. ik vond het ook een van de weinige spellen waar het nederlandse taal in leuk was om te horen bijvoobeeld : dag mooie wereld boemquote:Op maandag 1 december 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3D was idd geen moer aan, gewoon ouwe school 2D FTW!![]()
Trouwens, nog een beetje met je PS3 bezig? Het is weer tijd om dubbel te liggen met GTA
Jah die super bananenbomquote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe ik was aan het werk toen zag ik jullie gesprek over worms en daar wou ik mijn mening over geven , woms 2d was echt te vet en te veel gespeeld , ik heb 2 nog origineel liggen , toen 3d kwam verneukte het voor mij echt alles. ik vond het ook een van de weinige spellen waar het nederlandse taal in leuk was om te horen bijvoobeeld : dag mooie wereld boem![]()
superschaap was altijd echt een leuke wapen en die superbanana
toch maar s vrienden zoeken met snelle FTP servers danquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef crazy987 het volgende:
daar gaat de vrijheid
http://tweakers.net/nieuw(...)-strikes-wet-af.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |