huh geen komkommer?quote:
3D was idd geen moer aan, gewoon ouwe school 2D FTW!quote:Op maandag 1 december 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Worms was geniaal in z'n 2d vorm... daarna niet meer
quote:
success!!!quote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
mensen ik ga ervandoor..ik heb om half 3 een orienterend gesprek voor een vacaturetot l aters
Pimp, je hebt een jetlag...quote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij was het een Worms geluidje toch?
hehe ik was aan het werk toen zag ik jullie gesprek over worms en daar wou ik mijn mening over geven , woms 2d was echt te vet en te veel gespeeld , ik heb 2 nog origineel liggen , toen 3d kwam verneukte het voor mij echt alles. ik vond het ook een van de weinige spellen waar het nederlandse taal in leuk was om te horen bijvoobeeld : dag mooie wereld boemquote:Op maandag 1 december 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3D was idd geen moer aan, gewoon ouwe school 2D FTW!![]()
Trouwens, nog een beetje met je PS3 bezig? Het is weer tijd om dubbel te liggen met GTA
Jah die super bananenbomquote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe ik was aan het werk toen zag ik jullie gesprek over worms en daar wou ik mijn mening over geven , woms 2d was echt te vet en te veel gespeeld , ik heb 2 nog origineel liggen , toen 3d kwam verneukte het voor mij echt alles. ik vond het ook een van de weinige spellen waar het nederlandse taal in leuk was om te horen bijvoobeeld : dag mooie wereld boem![]()
superschaap was altijd echt een leuke wapen en die superbanana
toch maar s vrienden zoeken met snelle FTP servers danquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef crazy987 het volgende:
daar gaat de vrijheid
http://tweakers.net/nieuw(...)-strikes-wet-af.html
Succes dr'meequote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
mensen ik ga ervandoor..ik heb om half 3 een orienterend gesprek voor een vacaturetot l aters
Tegenwoordig hebben de nieuwsgroepen en torrents toch SSL,quote:Op maandag 1 december 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch maar s vrienden zoeken met snelle FTP servers dan![]()
torrents vaak nog niet hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben de nieuwsgroepen en torrents toch SSL,
waar maak je je druk om?
Ik ben (gelukkig) ook geen torrents gebruikerquote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
torrents vaak nog niet hoor wegens de P2P verbinding.
en als deze beveiligt zijn is dit geen SSL
dat is wel SSL, zijn zelfs aparte linkjesquote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
torrents vaak nog niet hoor.
en als deze beveiligt zijn is dit geen SSL
ja idd , en die lucht aanvallen wat je kon doen , en moest je rekening houden met de wind etc . dat was echt te leuk.quote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jah die super bananenbom
Of dat ouwe vrouwtje met die stok hahahaha
1 van de weinige spellen die 2d veel leuker was ja,
3d heb ik even gedaan... daarna nooit meer worm aangeraakt eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |