Vandaag, vanaf 0.00 uur zit je in 3FM en MWDL op ongeveer 240 posts geloof ikquote:Op zondag 30 november 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over de hele avond, mag ik hopen.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag, vanaf 0.00 uur zit je in 3FM en MWDL op ongeveer 240 posts geloof ik
quote:Op zondag 30 november 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn roel toch
1 Roel_Jewel - 458
2 oh-oh - 303
3 morpheus_at_work - 285
4 Susi - 284
5 santax - 272
6 MinderMutsig - 215
7 Piles - 209
8 marcodej - 203
9 Qunix - 197
10 Cee - 140
Duurde ff voordat mn laatste post er stond en in die tijd was ik ff weggelopen.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je had niet door dat je de lapo had?!. kan gebeuren.
Oohh op die manier. Dat is trouwens ook iets wat ik de laatste tijd wat vaker doe en ook bij het refreshen. Het duurt de laatste tijd dan ook wel erg lang (valt nu trouwens wel mee).quote:Op zondag 30 november 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Duurde ff voordat mn laatste post er stond en in die tijd was ik ff weggelopen.
wie?quote:Op zondag 30 november 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
Eerst maar eens aan het werk nu![]()
Veeleisende vrouwen ook altijd
lolquote:Op zondag 30 november 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
Eerst maar eens aan het werk nu![]()
Veeleisende vrouwen ook altijd
quote:
Shit, je let te goed opquote:Op zondag 30 november 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar schatje, pas geleden zei je nog dat als je het niet leuk vond om te doen je het ook niet zou doen
Die indruk heb ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
kommop Barb, die cd vind je gewoon stom en daarom geef je m weg
quote:Op zondag 30 november 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kroelt Piles in zn nek
je bent een schat
das wel erg vroegquote:Op zondag 30 november 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga aftaaien , keertje vroeg slapen
Wat is dat nou weer voor gelulquote:Your video "20081128" has been identified by YouTube's Content Identification program as containing copyrighted content which The Publisher claims is theirs.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga aftaaien , keertje vroeg slapen
tuurlijkquote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Kut YouTube![]()
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul
Hm, welke uitzending? Iets van 3FM?quote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Kut YouTube![]()
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul
quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
MaW en Roel worden een dagje ouder hè, die hebben slaap hard nodig
nieuwe Sandstorm natuurlijkquote:Op zondag 30 november 2008 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, welke uitzending? Iets van 3FM?
Ik had 'm ook al even gemute. Zometeen Klaas !quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een stomme plaat![]()
en ze zou een *stukje* laten horen
Belachelijk. Ja, daar zitten natuurlijk stukjes in die copyrighted zijnquote:
Google maakt een ID aan in het bestand ofzo, dus je hoort het gelijk met uploadenquote:Op zondag 30 november 2008 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk. Ja, daar zitten natuurlijk stukjes in die copyrighted zijn. Opvallend dat ze zelfs dat kunnen herkennen in een mix....
dan moeten we zoeken naar waar dit een herhaling van is...wedden dat je die wel heb?quote:Op zondag 30 november 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Google maakt een ID aan in het bestand ofzo, dus je hoort het gelijk met uploaden![]()
Google is eng
Oh, zou dat het zijnquote:Op zondag 30 november 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moeten we zoeken naar waar dit een herhaling van is...wedden dat je die wel heb?
euh je bedoelt dat joesoep m herkent en dat je m al heb ofzo? ik vind het ongelovelijk vaaaaaaaaagquote:
Hij controleert gewoon stukjes van de upload en probeert die te matchen aan copyrighted content. Dat zal ie hierin wel gevonden hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moeten we zoeken naar waar dit een herhaling van is...wedden dat je die wel heb?
Dat denk ik jaquote:Op zondag 30 november 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
euh je bedoelt dat joesoep m herkent en dat je m al heb ofzo? ik vind het ongelovelijk vaaaaaaaaag
quote:* muisje-eliza moet huilen
oke, maar vrijdag zeiden ze op de radio dat deze Sandstorm een herhaling was...dus we moeten m al ergens hebben misschien.. Als ik de playlist wist kon ik t nazoeken op zn site ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij controleert gewoon stukjes van de upload en probeert die te matchen aan copyrighted content. Dat zal ie hierin wel gevonden hebben.
Als je stofzuigt in je kast wel de stekkers er uit en de fans niet mee laten draaien hèquote:Op zondag 30 november 2008 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat over 10 minuutjes ofzo de peecee uitdoen
misschien kom ik nooit meer terugik ga m uit elkaar halen en afstoffen nl
ach wat lief!! ik zie nu pas dat het een link isquote:Op zondag 30 november 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat denk ik ja
Maar idd heel vaag
[..]
![]()
![]()
Hier, dit troost mss
quote:Op zondag 30 november 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je ook DwhN kijken? Hugo Borst is vanavond te gast.![]()
Tot laterquote:Op zondag 30 november 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dank je wel![]()
*gaat nu dr pc ritueel slachten*
ik hoop tot later vanavond
Oja, shit! dat is waar ook... Even gekeken maar de herhaling is op donderdagavond.. Dan skip ik toch maar Top Gear.quote:
Tsja, what's new?quote:Op zondag 30 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Kom op Klaas start die plaat dan niet als je te weinig tijd hebt. Op het mooiste gedeelte van de plaat werd 'ie afgekapt omdat het journaal begon..
Mwa, beetje verkouden/griep ofzo iets.quote:Op zondag 30 november 2008 21:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej allemaal, goed weekend gehad?
Nou dat dus.quote:Op zondag 30 november 2008 21:16 schreef Noortje. het volgende:
iK vOorspel iTunes tIjd.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het je straks niet meer interesseert dat je geen leven meer hebt, en gewoon hele dagen hier zit
Ik wil niet bij jullie volk horen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niet
Feiten zijn het, iedereen die veel post heeft dit gehad![]()
Nou ben jij gemeenquote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jullie volk horen.
Hier zitten veel muziek- en basketballiefhebbers. Daar wil je niet bij horen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jullie volk horen.
Wel bij het 3fmvolk, niet bij de mensen zonder leven.quote:Op zondag 30 november 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier zitten veel muziek- en basketballiefhebbers. Daar wil je niet bij horen?
Fok is ook een levenquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel bij het 3fmvolk, niet bij de mensen zonder leven.
Ik heb wel eens alleen op basis van de 3FM-reeks 6e gestaan in de dagcijfersquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hmm... een leven. Dat heb ik wel ergens. Ik hoef er gelukkig nooit naar te zoeken, want het vindt mij meestal welquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook weleens op 1 van de hoogste plekken, tijdens de Serious Request-week vorig jaar...quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alleen op basis van de 3FM-reeks 6e gestaan in de dagcijfersEn dat terwijl ik toch echt een leven heb!
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... een leven. Dat heb ik wel ergens. Ik hoef er gelukkig nooit naar te zoeken, want het vindt mij meestal wel
Ik vorige week of twee weken terug. Schandalig eigenlijk...quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook weleens op 1 van de hoogste plekken, tijdens de Serious Request-week vorig jaar...
quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:Olive
![]()
Van 08.15 tot 21.40 op pad geweest... Holy crap, wat heb ik een hoop op.
Ow, trustenquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vorige week of twee weken terug. Schandalig eigenlijk...
* Sersjee gaat naar z'n nest, dronken als ie is.
Klinkt leuk ! behalve dan het laatste.. Maar terustenquote:Op zondag 30 november 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans; Ja, vrijdagavond uit eten geweest met vrienden/moderators van een forum, was erg gezellig! Toen blijven slapen bij een vriendin, en gister naar mn vriendin geweest, gezellig kolonisten van catan gespeeld (niet gewonnen helaas...) en toch maar weer blijven slapen!
Vandaag viel alleen een beetje tegen, veel pech...
En nu ben k moe en ga ik slapen!!!
Truste allemaal!
Trustenquote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, mag de hele week weer om 5.00 op.
Zou eigenlijk wel moeten hèquote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Eens kijken of 't me lukt om nu naar bed te gaan.
Waar?quote:
Dat KomZelfInActie ding is puur om geld mee in te zamelen. De daadwerkelijke veiling van items is inderdaad iets totaal anders, wat via ebay zal verlopen vanaf een paar dagen voor aanvang van de actie op het plein.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik denk dat ik de veiling eindelijk een beetje begrijp.
Ik mag nu mn aktie promoten en er zoveel mogelijk geld mee ophalen, maar een aantal dagen voor dat de DJ's in het glazen huis gaan komt er dus een veiling op E-bay en dan mag er echt geboden worden...
denk ik![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat KomZelfInActie ding is puur om geld mee in te zamelen. De daadwerkelijke veiling van items is inderdaad iets totaal anders, wat via ebay zal verlopen vanaf een paar dagen voor aanvang van de actie op het plein.
Ja raar he!quote:
How you doin?quote:
Speciaal voor jouquote:
Perfect!. and you?quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
How you doin?![]()
ik ga 16 dec weer onder de naald voor me next tattoo
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Trusten!
Nergens intiemsquote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Perfect!. and you?
Cool ! op welke intieme plek zet je de tattoo?
Mja, op de 1 of andere manier is het op zondagnacht/maandagochtend altijd opvallend rustig hier, alsof iedereen op zondag op tijd naar bed gaat om weer fris met de werkweer te kunnen beginnen...quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
vd Velde DJ van dienst die ik nooit hoor.
Dan lig ik altijd te![]()
.
Hopelijk maak je in de laatste week van December wat overuren.
Tof ! ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 30 november 2008 23:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nergens intiemsbinnenkant onderarm, de godin die staat in een wervelwind van sterre
quote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op de 1 of andere manier is het op zondagnacht/maandagochtend altijd opvallend rustig hier, alsof iedereen op zondag op tijd naar bed gaat om weer fris met de werkweer studie te kunnen beginnen...
Studie is ook hard werken.quote:Op zondag 30 november 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan klopt het zeker wel ja. Vooral de komende weken met tentamens ga ik weer redelijk strak leven.
Ik ook, nog 2 wekenquote:Op zondag 30 november 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof ! ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik begin morgen om half 2, maar ik heb morgen nog redelijk wat te doen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Studie is ook hard werken.
Ik ben ook druk bezig met een project, maar die bijeenkomsten beginnen bijna nooit voor 11 uur, dus kan ik af en toe nog wel wat nachtradio meepikken.
Op de startdag van Serious Request (vrijdag 19 december) heb ik nog een lange dag projectwerk, maar daarna is het voor mij ook kerstvakantie en wordt het dus veel kijken en luisteren.quote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef borisz het volgende:
Ohja de knop gaat om naar vakantiemodus als SR begint. De laatste tentamen op de 19de vroeg en daarna kan ik heeeeel veeeel SR meepakken
Ja daarom dacht ik laat ik is wat eerder van me horen:)quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
vd Velde DJ van dienst die ik nooit hoor.
Dan lig ik altijd te![]()
.
Hopelijk maak je in de laatste week van December wat overuren.
nou vandaag wordt de tweede dj bekend gemaakt duss ik wacht in spanning af.... haha NOT:) Nee ik weet het nog niet precies maar het zal voornameljik achter de schermen zijn.. ach is ook leuk!quote:Op zondag 30 november 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Robert Jan, wat zullen jouw taken worden tijdens SR ? Is daar al iets over bekend ?
haaaiquote:
Op het werk heb ik geen internet ben ik nooit onlinequote:
Ah, gewoon vreemde werktijden dus.quote:Op maandag 1 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op het werk heb ik geen internet ben ik nooit online.
Nee moet om 15:00 beginnen vanmiddag.
Gewoon 3 ploegen dienst hoorquote:Op maandag 1 december 2008 01:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, gewoon vreemde werktijden dus.
Ik moet om 9 uur opstaan, 11 uur aanwezig op m'n opleiding, dus ik ga er maar weer eens vandoor. Truste alvast!
Yup. Valt me nog meequote:Op maandag 1 december 2008 08:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij ook weer een beetje bij het land van de levenden
nee, maar hij wil zelf te graagquote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
kHeb geen radio op staan, maar Giel nog niet weggeroepen?
Bij mij staat ie ook hoog in dat lijstjequote:Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef Sersjee het volgende:So lonely
![]()
M'n favoriete plaat van the Police
Dat dus (maar dan zuiver)quote:Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef Sirolf het volgende:Duhduhdup duhduhdup duhduhduhduhduhdup!
dan blijft er maar een optie over , paul rabberingquote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, Giel dus...
Nouja, het brengt idd publiciteit en ook wat leven in t huis..
wil Rob stenders ook niet?quote:Op maandag 1 december 2008 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan blijft er maar een optie over , paul rabbering
quote:WebHawkjuh zegt:
giel beelen in glazen huis
WebHawkjuh zegt:
zal je vast niet boeien
WebHawkjuh zegt:
maar het feit dat 'ie net uit zn programma geplukt en geblinddoekt 80km buiten de studio gedropt is vanwaar hij ongemotoriseerd terug moet komen warmt je vast op
James1988 zegt:
Hehehehe
James1988 zegt:
Hij zit nu op een booreiland in de Noordzee?
Rob was fantastisch vorig jaarquote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Rob... ik vond hem vorig jaar geen topper...
ja zullen gezellige eerste dagen worden , afkickkliniek het glazen huisquote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Rob... ik vond hem vorig jaar geen topper...
Maar tja... Giel mag dus niet roken in het huis. Dus voor hem niet alleen 6 dagen nie eten, maar ook nie roken nie!
Absoluut. Robbie is een held.quote:Op maandag 1 december 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob was fantastisch vorig jaar![]()
.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)elen_glazen_huis.xml
Leuk dat RTL het nieuws eerder meld dan de NOS
je punt?quote:Op maandag 1 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)nment/beelen_800.jpg
Jeetje, had dat zo gehouden...quote:Op maandag 1 december 2008 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wilde de foto spoileren, maar die wilde niet
ik zag in je spoiler alleen de URL staan, en niet dequote:Op maandag 1 december 2008 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je een smiley woordenboek ?
Ekdom voor de laatste 20 minutenquote:Op maandag 1 december 2008 10:10 schreef muisje-eliza het volgende:
zow dus Giel is pleite...wie heeft zn program overgenomen?
ook goedemorgen trouwens
Moet er inloggenquote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Giel Beelen geeft zich bloot
vrijdag 28 november 2008, door Teun Borst
Een paar honderd studenten en deelnemers aan de meeloopdag van Fontys Bedrijfshogeschool kregen gisteren les van Giel Beelen. Het was de tweede van vier seminars waarin de bekende radio-dj en tv-presentator de studenten vertelt over zichzelf en zijn vak. Daarbij ging hij niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk met de billen bloot.
Bron, met groter verhaal en meer foto's (...): https://www.fontys.nl/portal/nieuws.aspx?id=8701
ik moet inloggenquote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Een paar honderd studenten en deelnemers aan de meeloopdag van Fontys Bedrijfshogeschool kregen gisteren les van Giel Beelen. Het was de tweede van vier seminars waarin de bekende radio-dj en tv-presentator de studenten vertelt over zichzelf en zijn vak. Daarbij ging hij niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk met de billen bloot.
Bron, met groter verhaal en meer foto's (...): https://www.fontys.nl/portal/nieuws.aspx?id=8701
Ik krijg een inlogscherm voor m'n neus bij die link...quote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Jaquote:Op maandag 1 december 2008 10:24 schreef D.Rose het volgende:
Gaat iedereen vandaag alles 3 keer melden?
JAquote:Op maandag 1 december 2008 10:24 schreef D.Rose het volgende:
ik moet inloggenquote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow.quote:
Ow.quote:
Ow.quote:Op maandag 1 december 2008 10:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg een inlogscherm voor m'n neus bij die link...
Hoef je bijna geen badwater in bad te doenquote:Op maandag 1 december 2008 10:37 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG Gerarddie steeeem!!!
* muisje-eliza smelt
tossow allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |