Nou dat dus.quote:Op zondag 30 november 2008 21:16 schreef Noortje. het volgende:
iK vOorspel iTunes tIjd.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het je straks niet meer interesseert dat je geen leven meer hebt, en gewoon hele dagen hier zit
Ik wil niet bij jullie volk horen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niet
Feiten zijn het, iedereen die veel post heeft dit gehad![]()
Nou ben jij gemeenquote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jullie volk horen.
Hier zitten veel muziek- en basketballiefhebbers. Daar wil je niet bij horen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jullie volk horen.
Wel bij het 3fmvolk, niet bij de mensen zonder leven.quote:Op zondag 30 november 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier zitten veel muziek- en basketballiefhebbers. Daar wil je niet bij horen?
Fok is ook een levenquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel bij het 3fmvolk, niet bij de mensen zonder leven.
Ik heb wel eens alleen op basis van de 3FM-reeks 6e gestaan in de dagcijfersquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hmm... een leven. Dat heb ik wel ergens. Ik hoef er gelukkig nooit naar te zoeken, want het vindt mij meestal welquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook weleens op 1 van de hoogste plekken, tijdens de Serious Request-week vorig jaar...quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alleen op basis van de 3FM-reeks 6e gestaan in de dagcijfersEn dat terwijl ik toch echt een leven heb!
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... een leven. Dat heb ik wel ergens. Ik hoef er gelukkig nooit naar te zoeken, want het vindt mij meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |