quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het je straks niet meer interesseert dat je geen leven meer hebt, en gewoon hele dagen hier zit
Ik wil niet bij jullie volk horen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niet
Feiten zijn het, iedereen die veel post heeft dit gehad![]()
Nou ben jij gemeenquote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jullie volk horen.
Hier zitten veel muziek- en basketballiefhebbers. Daar wil je niet bij horen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jullie volk horen.
Wel bij het 3fmvolk, niet bij de mensen zonder leven.quote:Op zondag 30 november 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier zitten veel muziek- en basketballiefhebbers. Daar wil je niet bij horen?
Fok is ook een levenquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel bij het 3fmvolk, niet bij de mensen zonder leven.
Ik heb wel eens alleen op basis van de 3FM-reeks 6e gestaan in de dagcijfersquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hmm... een leven. Dat heb ik wel ergens. Ik hoef er gelukkig nooit naar te zoeken, want het vindt mij meestal welquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook weleens op 1 van de hoogste plekken, tijdens de Serious Request-week vorig jaar...quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alleen op basis van de 3FM-reeks 6e gestaan in de dagcijfersEn dat terwijl ik toch echt een leven heb!
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... een leven. Dat heb ik wel ergens. Ik hoef er gelukkig nooit naar te zoeken, want het vindt mij meestal wel
Ik vorige week of twee weken terug. Schandalig eigenlijk...quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook weleens op 1 van de hoogste plekken, tijdens de Serious Request-week vorig jaar...
quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:Olive
![]()
Van 08.15 tot 21.40 op pad geweest... Holy crap, wat heb ik een hoop op.
Ow, trustenquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vorige week of twee weken terug. Schandalig eigenlijk...
* Sersjee gaat naar z'n nest, dronken als ie is.
Klinkt leuk ! behalve dan het laatste.. Maar terustenquote:Op zondag 30 november 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans; Ja, vrijdagavond uit eten geweest met vrienden/moderators van een forum, was erg gezellig! Toen blijven slapen bij een vriendin, en gister naar mn vriendin geweest, gezellig kolonisten van catan gespeeld (niet gewonnen helaas...) en toch maar weer blijven slapen!
Vandaag viel alleen een beetje tegen, veel pech...
En nu ben k moe en ga ik slapen!!!
Truste allemaal!
Trustenquote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, mag de hele week weer om 5.00 op.
Zou eigenlijk wel moeten hèquote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Eens kijken of 't me lukt om nu naar bed te gaan.
Waar?quote:
Dat KomZelfInActie ding is puur om geld mee in te zamelen. De daadwerkelijke veiling van items is inderdaad iets totaal anders, wat via ebay zal verlopen vanaf een paar dagen voor aanvang van de actie op het plein.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik denk dat ik de veiling eindelijk een beetje begrijp.
Ik mag nu mn aktie promoten en er zoveel mogelijk geld mee ophalen, maar een aantal dagen voor dat de DJ's in het glazen huis gaan komt er dus een veiling op E-bay en dan mag er echt geboden worden...
denk ik![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat KomZelfInActie ding is puur om geld mee in te zamelen. De daadwerkelijke veiling van items is inderdaad iets totaal anders, wat via ebay zal verlopen vanaf een paar dagen voor aanvang van de actie op het plein.
Ja raar he!quote:
How you doin?quote:
Speciaal voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |