Wat is dat nou weer voor gelulquote:Your video "20081128" has been identified by YouTube's Content Identification program as containing copyrighted content which The Publisher claims is theirs.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga aftaaien , keertje vroeg slapen
tuurlijkquote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Kut YouTube![]()
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul
Hm, welke uitzending? Iets van 3FM?quote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Kut YouTube![]()
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul
quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
MaW en Roel worden een dagje ouder hè, die hebben slaap hard nodig
nieuwe Sandstorm natuurlijkquote:Op zondag 30 november 2008 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, welke uitzending? Iets van 3FM?
Ik had 'm ook al even gemute. Zometeen Klaas !quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een stomme plaat![]()
en ze zou een *stukje* laten horen
Belachelijk. Ja, daar zitten natuurlijk stukjes in die copyrighted zijnquote:
Google maakt een ID aan in het bestand ofzo, dus je hoort het gelijk met uploadenquote:Op zondag 30 november 2008 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk. Ja, daar zitten natuurlijk stukjes in die copyrighted zijn. Opvallend dat ze zelfs dat kunnen herkennen in een mix....
dan moeten we zoeken naar waar dit een herhaling van is...wedden dat je die wel heb?quote:Op zondag 30 november 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Google maakt een ID aan in het bestand ofzo, dus je hoort het gelijk met uploaden![]()
Google is eng
Oh, zou dat het zijnquote:Op zondag 30 november 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moeten we zoeken naar waar dit een herhaling van is...wedden dat je die wel heb?
euh je bedoelt dat joesoep m herkent en dat je m al heb ofzo? ik vind het ongelovelijk vaaaaaaaaagquote:
Hij controleert gewoon stukjes van de upload en probeert die te matchen aan copyrighted content. Dat zal ie hierin wel gevonden hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moeten we zoeken naar waar dit een herhaling van is...wedden dat je die wel heb?
Dat denk ik jaquote:Op zondag 30 november 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
euh je bedoelt dat joesoep m herkent en dat je m al heb ofzo? ik vind het ongelovelijk vaaaaaaaaag
quote:* muisje-eliza moet huilen
oke, maar vrijdag zeiden ze op de radio dat deze Sandstorm een herhaling was...dus we moeten m al ergens hebben misschien.. Als ik de playlist wist kon ik t nazoeken op zn site ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij controleert gewoon stukjes van de upload en probeert die te matchen aan copyrighted content. Dat zal ie hierin wel gevonden hebben.
Als je stofzuigt in je kast wel de stekkers er uit en de fans niet mee laten draaien hèquote:Op zondag 30 november 2008 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat over 10 minuutjes ofzo de peecee uitdoen
misschien kom ik nooit meer terugik ga m uit elkaar halen en afstoffen nl
ach wat lief!! ik zie nu pas dat het een link isquote:Op zondag 30 november 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat denk ik ja
Maar idd heel vaag
[..]
![]()
![]()
Hier, dit troost mss
quote:Op zondag 30 november 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je ook DwhN kijken? Hugo Borst is vanavond te gast.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |