Op de startdag van Serious Request (vrijdag 19 december) heb ik nog een lange dag projectwerk, maar daarna is het voor mij ook kerstvakantie en wordt het dus veel kijken en luisteren.quote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef borisz het volgende:
Ohja de knop gaat om naar vakantiemodus als SR begint. De laatste tentamen op de 19de vroeg en daarna kan ik heeeeel veeeel SR meepakken
Ja daarom dacht ik laat ik is wat eerder van me horen:)quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
vd Velde DJ van dienst die ik nooit hoor.
Dan lig ik altijd te![]()
.
Hopelijk maak je in de laatste week van December wat overuren.
nou vandaag wordt de tweede dj bekend gemaakt duss ik wacht in spanning af.... haha NOT:) Nee ik weet het nog niet precies maar het zal voornameljik achter de schermen zijn.. ach is ook leuk!quote:Op zondag 30 november 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Robert Jan, wat zullen jouw taken worden tijdens SR ? Is daar al iets over bekend ?
haaaiquote:
Op het werk heb ik geen internet ben ik nooit onlinequote:
Ah, gewoon vreemde werktijden dus.quote:Op maandag 1 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op het werk heb ik geen internet ben ik nooit online.
Nee moet om 15:00 beginnen vanmiddag.
Gewoon 3 ploegen dienst hoorquote:Op maandag 1 december 2008 01:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, gewoon vreemde werktijden dus.
Ik moet om 9 uur opstaan, 11 uur aanwezig op m'n opleiding, dus ik ga er maar weer eens vandoor. Truste alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |