AZ zou ook niet levend uit die zware periode komen. We zien het wel.quote:Op zondag 30 november 2008 16:57 schreef DeTolk het volgende:
AZ krijgt wel een dip na de winter.
show me the money!quote:Op zondag 30 november 2008 15:30 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Als een club bij rust met 5-0 voorstaat doen ze het altijd rustig aan in de 2e helft. 6-1 oid zal het worden.
as ze wint waquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:23 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag weer naar de Veste, heerlijke dagen zo
Jij bent voor Ajax én Ado?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:56 schreef Fiskus het volgende:
AZ is een concurrent van Ajax, Heracles weer van ADO, gevalletje gelijkspel + slachtveld hoop ik
Ja.quote:
Ik vond het ook al zoooeeen prachtige combinatiequote:
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een grap is Stevens, eerst Lazovic nu Salcido
Je kijkt pas een half jaar voetbal?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:28 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Je kijkt pas een half jaar voetbal?
Mij niet hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:28 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Je kijkt pas een half jaar voetbal?
Geloof me, daarna begint het echt je strot uit te komen.
Lazovic scheld tijdens Ajax - PSV zijn moeder verrot-->Week daarop basis.quote:
Je kan het juist óók sterk vinden. Stevens voelt zich niet op z'n ego getrapt en denkt aan het teambelang en vindt Lazovic en Salcido basisspelers. Ergens is het juist wel knap.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lazovic scheld tijdens Ajax - PSV zijn moeder verrot-->Week daarop basis.
Salcido verteld in een artikel dat hij slecht speelt door Stevens, alleen al naar zijn kop kijken zou genoeg zijn om slecht te spelen-->Vandaag basis plaats.
En hoho wat was het een harde coach die niets van zijn spelers pikte
Als hij alleen slecht zou spelen zou dat niet gebeuren hoor, hij maakt het er zelf naar met z'n uitspraken...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef NoizEkick het volgende:
Salcido uitgefloten door eigen publiek in eigen stadion....
Ja, dat is logisch. Maar ik, als Ajacied, kan daar geen traan om laten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als hij alleen slecht zou spelen zou dat niet gebeuren hoor, hij maakt het er zelf naar met z'n uitspraken...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Al die Ajacieden hier die Groningen komen aanmoedigen
Jij doet het zelfs in het FC-topicquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Al die Ajacieden hier die Groningen komen aanmoedigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Absoluut terecht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef NoizEkick het volgende:
Salcido uitgefloten door eigen publiek in eigen stadion....
Waarom zit jij niet in het stadion, nep supporterquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup PSV.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij doet het zelfs in het FC-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is die idioot trouwens (Crane)![]()
Ik zie helemaal niks door die rot UPC dinges.quote:
http://voetbal.hole1988.nl/quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks door die rot UPC dinges.
Geen idee, is dat ook een Groninger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Waar is die idioot trouwens (Crane)
Danku.quote:
Ja echt he :Squote:Op zaterdag 6 december 2008 19:58 schreef Kerol het volgende:
Garcia geblesseerd :S
Nee dat niet. Maar hij begint altijd te janken dat om dit soort acties (aanmoedigen dat een van je concurrenten onderuit gaat) . Of meneer spreekt van een Ajax forum...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen idee, is dat ook een Groninger?
Klopt. Nu trouwens strafcorner na de time out.quote:
Het warme PSVquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft Salcido dat gezegt? Tering, het wordt steeds gekker daar in Eindhoven.
Dat word ik al jaren van ze.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word heel verdrietig van PSV.
2-0. Miralem en Suarez.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag schijt ik gewoon op je, trouwens..
Hij is met zn hoofd natuurlijk alweer in Spanje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Geel Neger.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
PSV'ers mogen nooit meer iets over Suarez zeggen
Bedanktquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Sankoh heeft trouwens geel gekregen. Dat is vast nog niet gemeld.
qftquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Sankoh heeft trouwens geel gekregen. Dat is vast nog niet gemeld.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef Grulez het volgende:
Heerlijke overtreding.
Nee, allemaal geschorst na het schelden van vorige x.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef Stofje het volgende:
Zijn al die mensen die in dat stadion zitten geblesseerd aan hun stembanden ofzo?
same herequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Grulez je stream doet het niet meer.![]()
![]()
Ja ik merk hetquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Grulez je stream doet het niet meer.![]()
![]()
Zijn ontroerende verhalen, grappige anekdotes, waanzinnige muzikaliteit en gevoel voor timing. Dat zijn de ingrediënten die weer zullen zorgen voor een oer-Hollands en humorvol avondje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef Superheld het volgende:
Straks maar najib kijken want dit is tot nu toe niks.
Ah mooi is het lekker rustig hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Kijktip : Najib Amhali's nieuwe show om 20:25
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
Die PSVer in het publiek met zijn biertje
overstreamtquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Grulez het volgende:
Volgens mij had ik de stream gewoon niet moeten melden, nu issie vast overbelast
Nope.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog bij je ouders?
Een 'tip'? Betekent dit dat hij daadwerkelijk een keer grapjes gaat maken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Jij geniet zeker van Herman Finkers? Of Bert Visscher...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een 'tip'? Betekent dit dat hij daadwerkelijk een keer grapjes gaat maken?
Die was, geheel op zijn manier, niet blij met de 4e official.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Ja dat heb ik dus gemist... wat was er met jans?
Je hoorde hem bitch fighten met de 4de official...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Jans echt een toffe coach!
gaf de 4e man een low kickquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Herman Finkers _0_quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij geniet zeker van Herman Finkers? Of Bert Visscher...
zozoquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hoorde hem bitch fighten met de 4de official...
Tegen 4de man "oh, heeft dat consequenties?! nou leuk dat je je zo opstelt!"quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Herman Finkers is grappig, Bert Visscher niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij geniet zeker van Herman Finkers? Of Bert Visscher...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Herman Finkers is grappig, Bert Visscher niet.
Bert Visscher en Najib Amhali maken namelijk nooit grappen. Simpele VMBO-humor.
Neh, goal van Bergquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Chadi het volgende:
Eigen goal geloof ik.
Ze hebben allebei het VMBO niet gedaan (dat was er toen nog niet). Dus denk niet dat ze het dan daar vandaan kunnen hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef TC03 het volgende:
Bert Visscher en Najib Amhali maken namelijk nooit grappen. Simpele VMBO-humor.
Van de straat weet je.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ze hebben allebei het VMBO niet gedaan (dat was er toen nog niet). Dus denk niet dat ze het dan daar vandaan kunnen hebben.
Want de wedstrijd is natuurlijk bijna afgelopen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij gaat vandaag rijk worden venomsake!
Die heeft een beetje auw... Amrabat, iemand?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Manco, iemand?
Tis nog niet afgelopen hequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij gaat vandaag rijk worden venomsake!
Net, goal N'Kufoquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Twente 2-0... nu net of al tijdje?
Ik heb er nu meer vertrouwen in dan een half uur terug.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want de wedstrijd is natuurlijk bijna afgelopen...
een beetje euforie.. het is al een paar weken terug dat ik vrolijk werd van de FCquote:
Die scoort voorlopig niet hoor. Wat een duikelaar zegquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
OMFG NIJLAND WAT DOE JE MIEN JONGGGGG
Dat tweede.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Putdeksels het volgende:
Beschouwen de Ajacieden hier PSV nog serieus als een medetitelkandidaat of vinden ze het gewoon leuk dat die boertjes klop krijgen?
Mwah, ik weet het niet echt PSV is een rare ploeg. Maar dat ze klop krijgen is altijd leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Putdeksels het volgende:
Beschouwen de Ajacieden hier PSV nog serieus als een medetitelkandidaat of vinden ze het gewoon leuk dat die boertjes klop krijgen?
Ik hou ze niet echt meer in de gaten. AZ is me al een stuk meer een doorn in het oog.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Putdeksels het volgende:
Ik moet nog zien of Affelay Nijland uit de basis kan spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:24 schreef Chadi het volgende:
PSV moet je serieus nemen ..zodra Amrabat terug is en Affelay hebben ze gewoon potentie hoor.
Ah die is mooi voor dat ene topic...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:24 schreef Putdeksels het volgende:
Ik wou net zeggen, als PSV dit jaar kampioen wordt stop ik voorgoed met voetbal kijken.
Mwoh, ik vind het gejammer buiten de lijnen over Stevens nog veel leuker. Wat een soap is het daar dit jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Wooldoor het volgende:
Dan nog is het heerlijk hoe psv eigenlijk wordt weggespeeld
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Plasterk het volgende:
Twente is ook een serieuze titelkandidaat vind ik
Dat ook zeker, vooral na voorgaande seizoenen toen er altijd werd geriepen dat psv zo warme club is en Ajax zo killquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het gejammer buiten de lijnen over Stevens nog veel leuker. Wat een soap is het daar dit jaar.
Dat eerste is nooit waar geweest. Dat tweede wel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat ook zeker, vooral na voorgaande seizoenen toen er altijd werd geriepen dat psv zo warme club is en Ajax zo kill
Volgens mij wel wel hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:29 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Dat eerste is nooit waar geweest. Dat tweede wel.
quote:
Voetbalclubs zijn gewoon bedrijven. Ik geloof niet in warme, familiaire voetbalclubs.quote:
Beetje paradoxaal i.v.m. sig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn gewoon bedrijven. Ik geloof niet in warme, familiaire voetbalclubs.
Dat lijkt me nogal wiedes. Al ligt ie op het spoor met een intercity op de loer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:31 schreef detulp050 het volgende:
Lazovic moet je altijd laten liggen, zelfs als er ledematen op de andere helft liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |