quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Herman Finkers is grappig, Bert Visscher niet.
Bert Visscher en Najib Amhali maken namelijk nooit grappen. Simpele VMBO-humor.
Neh, goal van Bergquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Chadi het volgende:
Eigen goal geloof ik.
Ze hebben allebei het VMBO niet gedaan (dat was er toen nog niet). Dus denk niet dat ze het dan daar vandaan kunnen hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef TC03 het volgende:
Bert Visscher en Najib Amhali maken namelijk nooit grappen. Simpele VMBO-humor.
Van de straat weet je.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ze hebben allebei het VMBO niet gedaan (dat was er toen nog niet). Dus denk niet dat ze het dan daar vandaan kunnen hebben.
Want de wedstrijd is natuurlijk bijna afgelopen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij gaat vandaag rijk worden venomsake!
Die heeft een beetje auw... Amrabat, iemand?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Manco, iemand?
Tis nog niet afgelopen hequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij gaat vandaag rijk worden venomsake!
Net, goal N'Kufoquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Twente 2-0... nu net of al tijdje?
Ik heb er nu meer vertrouwen in dan een half uur terug.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want de wedstrijd is natuurlijk bijna afgelopen...
een beetje euforie.. het is al een paar weken terug dat ik vrolijk werd van de FCquote:
Die scoort voorlopig niet hoor. Wat een duikelaar zegquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
OMFG NIJLAND WAT DOE JE MIEN JONGGGGG
Dat tweede.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Putdeksels het volgende:
Beschouwen de Ajacieden hier PSV nog serieus als een medetitelkandidaat of vinden ze het gewoon leuk dat die boertjes klop krijgen?
Mwah, ik weet het niet echt PSV is een rare ploeg. Maar dat ze klop krijgen is altijd leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Putdeksels het volgende:
Beschouwen de Ajacieden hier PSV nog serieus als een medetitelkandidaat of vinden ze het gewoon leuk dat die boertjes klop krijgen?
Ik hou ze niet echt meer in de gaten. AZ is me al een stuk meer een doorn in het oog.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef Putdeksels het volgende:
Ik moet nog zien of Affelay Nijland uit de basis kan spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:24 schreef Chadi het volgende:
PSV moet je serieus nemen ..zodra Amrabat terug is en Affelay hebben ze gewoon potentie hoor.
Ah die is mooi voor dat ene topic...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:24 schreef Putdeksels het volgende:
Ik wou net zeggen, als PSV dit jaar kampioen wordt stop ik voorgoed met voetbal kijken.
Mwoh, ik vind het gejammer buiten de lijnen over Stevens nog veel leuker. Wat een soap is het daar dit jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Wooldoor het volgende:
Dan nog is het heerlijk hoe psv eigenlijk wordt weggespeeld
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Plasterk het volgende:
Twente is ook een serieuze titelkandidaat vind ik
Dat ook zeker, vooral na voorgaande seizoenen toen er altijd werd geriepen dat psv zo warme club is en Ajax zo killquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het gejammer buiten de lijnen over Stevens nog veel leuker. Wat een soap is het daar dit jaar.
Dat eerste is nooit waar geweest. Dat tweede wel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat ook zeker, vooral na voorgaande seizoenen toen er altijd werd geriepen dat psv zo warme club is en Ajax zo kill
Volgens mij wel wel hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:29 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Dat eerste is nooit waar geweest. Dat tweede wel.
quote:
Voetbalclubs zijn gewoon bedrijven. Ik geloof niet in warme, familiaire voetbalclubs.quote:
Beetje paradoxaal i.v.m. sig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn gewoon bedrijven. Ik geloof niet in warme, familiaire voetbalclubs.
Dat lijkt me nogal wiedes. Al ligt ie op het spoor met een intercity op de loer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:31 schreef detulp050 het volgende:
Lazovic moet je altijd laten liggen, zelfs als er ledematen op de andere helft liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |