2-0. Miralem en Suarez.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag schijt ik gewoon op je, trouwens..
Hij is met zn hoofd natuurlijk alweer in Spanje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Geel Neger.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
PSV'ers mogen nooit meer iets over Suarez zeggen
Bedanktquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Sankoh heeft trouwens geel gekregen. Dat is vast nog niet gemeld.
qftquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Sankoh heeft trouwens geel gekregen. Dat is vast nog niet gemeld.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef Grulez het volgende:
Heerlijke overtreding.
Nee, allemaal geschorst na het schelden van vorige x.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef Stofje het volgende:
Zijn al die mensen die in dat stadion zitten geblesseerd aan hun stembanden ofzo?
same herequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Grulez je stream doet het niet meer.![]()
![]()
Ja ik merk hetquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Grulez je stream doet het niet meer.![]()
![]()
Zijn ontroerende verhalen, grappige anekdotes, waanzinnige muzikaliteit en gevoel voor timing. Dat zijn de ingrediënten die weer zullen zorgen voor een oer-Hollands en humorvol avondje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef Superheld het volgende:
Straks maar najib kijken want dit is tot nu toe niks.
Ah mooi is het lekker rustig hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Kijktip : Najib Amhali's nieuwe show om 20:25
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
Die PSVer in het publiek met zijn biertje
overstreamtquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Grulez het volgende:
Volgens mij had ik de stream gewoon niet moeten melden, nu issie vast overbelast
Nope.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog bij je ouders?
Een 'tip'? Betekent dit dat hij daadwerkelijk een keer grapjes gaat maken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Jij geniet zeker van Herman Finkers? Of Bert Visscher...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een 'tip'? Betekent dit dat hij daadwerkelijk een keer grapjes gaat maken?
Die was, geheel op zijn manier, niet blij met de 4e official.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Ja dat heb ik dus gemist... wat was er met jans?
Je hoorde hem bitch fighten met de 4de official...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Jans echt een toffe coach!
gaf de 4e man een low kickquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Herman Finkers _0_quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij geniet zeker van Herman Finkers? Of Bert Visscher...
zozoquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hoorde hem bitch fighten met de 4de official...
Tegen 4de man "oh, heeft dat consequenties?! nou leuk dat je je zo opstelt!"quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
Herman Finkers is grappig, Bert Visscher niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij geniet zeker van Herman Finkers? Of Bert Visscher...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |