Waarom zit jij niet in het stadion, nep supporterquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup PSV.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij doet het zelfs in het FC-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is die idioot trouwens (Crane)![]()
Ik zie helemaal niks door die rot UPC dinges.quote:
http://voetbal.hole1988.nl/quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks door die rot UPC dinges.
Geen idee, is dat ook een Groninger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Waar is die idioot trouwens (Crane)
Danku.quote:
Ja echt he :Squote:Op zaterdag 6 december 2008 19:58 schreef Kerol het volgende:
Garcia geblesseerd :S
Nee dat niet. Maar hij begint altijd te janken dat om dit soort acties (aanmoedigen dat een van je concurrenten onderuit gaat) . Of meneer spreekt van een Ajax forum...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen idee, is dat ook een Groninger?
Klopt. Nu trouwens strafcorner na de time out.quote:
Het warme PSVquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft Salcido dat gezegt? Tering, het wordt steeds gekker daar in Eindhoven.
Dat word ik al jaren van ze.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word heel verdrietig van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |