Wat is er dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een grap is Stevens, eerst Lazovic nu Salcido
Je kijkt pas een half jaar voetbal?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:28 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Je kijkt pas een half jaar voetbal?
Mij niet hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:28 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Je kijkt pas een half jaar voetbal?
Geloof me, daarna begint het echt je strot uit te komen.
Lazovic scheld tijdens Ajax - PSV zijn moeder verrot-->Week daarop basis.quote:
Je kan het juist óók sterk vinden. Stevens voelt zich niet op z'n ego getrapt en denkt aan het teambelang en vindt Lazovic en Salcido basisspelers. Ergens is het juist wel knap.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lazovic scheld tijdens Ajax - PSV zijn moeder verrot-->Week daarop basis.
Salcido verteld in een artikel dat hij slecht speelt door Stevens, alleen al naar zijn kop kijken zou genoeg zijn om slecht te spelen-->Vandaag basis plaats.
En hoho wat was het een harde coach die niets van zijn spelers pikte
Als hij alleen slecht zou spelen zou dat niet gebeuren hoor, hij maakt het er zelf naar met z'n uitspraken...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef NoizEkick het volgende:
Salcido uitgefloten door eigen publiek in eigen stadion....
Ja, dat is logisch. Maar ik, als Ajacied, kan daar geen traan om laten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als hij alleen slecht zou spelen zou dat niet gebeuren hoor, hij maakt het er zelf naar met z'n uitspraken...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Al die Ajacieden hier die Groningen komen aanmoedigen
Jij doet het zelfs in het FC-topicquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Al die Ajacieden hier die Groningen komen aanmoedigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Absoluut terecht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef NoizEkick het volgende:
Salcido uitgefloten door eigen publiek in eigen stadion....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |