Gouden dagen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:
In de modtijd van Juup stond er op kettingposten een ban.
Ik vind holocaust een betere verwoording.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 13:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind holocaust een betere verwoording.
Hoe wist je dat het spare-ribs waren ...quote:Op zondag 30 november 2008 13:07 schreef gers het volgende:
[..]
jij kan niet pinnen bij het ribkes restaurant
quote:Op zondag 30 november 2008 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
NB, fawaka swa foof mi paopo?
Morgenquote:Op zondag 30 november 2008 13:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Wtf ..quote:
Leuk weekend gehad 4EBE ?quote:
Ik schrok eerlijk gezegd een beetje van mijzelf.quote:Op zondag 30 november 2008 13:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wtf ..
Ben ik in een scheur tussen tijd en realiteit gevallen en in zulubulu land beland ?
Hmm okay.quote:Op zondag 30 november 2008 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik schrok eerlijk gezegd een beetje van mijzelf.
Ja primaquote:
Op en af.quote:
Succes verderquote:Op zondag 30 november 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op en af.
Maar over het algemeen zwakker met de dag.
Het is nu even afwachten of de medicijnen aanslaan.
Maar dat zien we pas in de loop van volgende week.
Maar ik ga naar Mirre toe
Fijne zondag nog !
Puicke stunt.quote:Op zondag 30 november 2008 14:49 schreef postmortum het volgende:
FOK! niet langer gratis
zoals al mensen hebben gehoord is FOK! niet langer meer gratis vanaf 1januari 2009 wel 20 euro per kwartaal wij zijn nu in opstand wij willen dat FOK! gratis moet blijven doe je ook mee met de opstand stuur dit bericht ook naar je andere vrienden op FOK! en zeg het ze
godver het is gotchicquote:
evenquote:Op zondag 30 november 2008 15:01 schreef Silentalarm het volgende:
Uhm even tellen.
We mogen het niet in de SC over Juup hebben. BAN!quote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:
In de modtijd van Juup stond er op kettingposten een ban.
Stemmen? Woar?quote:Op zondag 30 november 2008 14:58 schreef postmortum het volgende:
silentalarm hoeveel stemmen heb je binnen gekregen ? ik maar van 3 users
oh een nieuwe kaste , maak jij hem dan even ?quote:Op zondag 30 november 2008 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu nog de maandcijfers en dan de kaste.
Neuh. Volgende topic nog 1x goed duidelijk in de OP zetten, en dan maken we de uitslag morgen bekend?quote:Op zondag 30 november 2008 15:14 schreef postmortum het volgende:
dan is is het in totaal 10![]()
is dat voldoende ?
is goed pleur jij het in de op?quote:Op zondag 30 november 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neuh. Volgende topic nog 1x goed duidelijk in de OP zetten, en dan maken we de uitslag morgen bekend?
Is mijn naam Emimich?quote:Op zondag 30 november 2008 15:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh een nieuwe kaste , maak jij hem dan even ?
Morgen is de uitslag!quote:Op zondag 30 november 2008 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog steeds bezig met die kutawards?
Emimich heeft mij gevraagd de invulling van de nieuwe kaste te bepalen, dus binnenkort zal ik de decemberkaste posten.quote:Op zondag 30 november 2008 15:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh een nieuwe kaste , maak jij hem dan even ?
Haha, ik zou inderdaad een 5 vragen om het te doen!quote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Emimich heeft mij gevraagd de invulling van de nieuwe kaste te bepalen, dus binnenkort zal ik de decemberkaste posten.
Ach, zo vreemd zou het niet zijn. Een 4 heeft immers ook het stokje overgenomen van de_boswachter.quote:Op zondag 30 november 2008 15:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, ik zou inderdaad een 5 vragen om het te doen!
Laten we beginnen met die van november.quote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Emimich heeft mij gevraagd de invulling van de nieuwe kaste te bepalen, dus binnenkort zal ik de decemberkaste posten.
Nah, ik ben controversieel.quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
Ach, zo vreemd zou het niet zijn. Een 4 heeft immers ook het stokje overgenomen van de_boswachter.
In december, ik twijfel nog over het exacte tijdstip.quote:Op zondag 30 november 2008 16:01 schreef Silentalarm het volgende:
wanneer komt de kast?
maar dan ben ik er heul nietquote:Op zondag 30 november 2008 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou gewoon 1 januari doen dan.
Ik zou jou gewoon 1 januari doen dan.quote:
quote:
Geil hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zou jou gewoon 1 januari doen dan.
Neen geen beter nieuws.quote:Op zondag 30 november 2008 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja he![]()
Hoe gaat het met Mirre en je baby ? Al beter nieuws ?
ah ok , hou ons op de hoogtequote:Op zondag 30 november 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen geen beter nieuws.
Het gaat nog steeds iets slechter met de dag.
Maar ze heeft nu medicijnen dus het is hopen dat ze aanslaan
Op de meet? Nee.quote:Op zondag 30 november 2008 16:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geil hoor.
Is BT nou ook geweest trouwens. Nee, of wel?
quote:
Wat een mooie codequote:Op zondag 30 november 2008 16:33 schreef Broekpaling het volgende:
qwertyuiop
asdfghjkl
zxcvbnm
Aldus de letterindeling op mijn keyboard.
Hey NB, hoe is het?quote:
Ga eten halen en doe de kachel aan.quote:Op zondag 30 november 2008 16:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is koud.
Ik heb honger
ENTERTAIN MIJ
Drie dingen:quote:
Daar zeg je wat eerst wat te eten pakkenquote:Op zondag 30 november 2008 16:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is koud.
Ik heb honger
ENTERTAIN MIJ
Sneeuw? ik heb hier alleen maar drek en waterquote:
Doe ik meteenquote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Drie dingen:Waarom heb jij nog niet op mij gestemd? Hoe is het met je? En waarom heb ik geen PM met alle vunzige details van de meet?
Echt alles is hier witquote:Op zondag 30 november 2008 16:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Sneeuw? ik heb hier alleen maar drek en water
Hier ook als ik niet oppas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Te gek, dank je wel.quote:Op zondag 30 november 2008 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ik meteen
Ja, goed
Doe ik meteen
quote:Op zondag 30 november 2008 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook als ik niet oppas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Blub
Whole town is on XTCquote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
Everybody must be on drugs, in this town
Or maybe there's a strange new bug that's been going round
'Cause people are all smiling and waving as I go by
Everybody loves me but I don't know why
[..]
Hier ook als ik niet oppas.Dat kan ook niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
Jij bent net een priester !
Die leven ook celibatair
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
[..]
Hier ook als ik niet oppas.ik snapte de opmerking eerst nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Huh?quote:Op zondag 30 november 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders![]()
Jij bent net een priester !
Die leven ook celibatair
quote:Op zondag 30 november 2008 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn gebeden zijn geheurd.
We gaan zometeen uit eten.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van je ouders een hoer kreeg
quote:Op zondag 30 november 2008 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap er heulegaar niks van.![]()
Donkerquote:Op zondag 30 november 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
Tralallalaa. Hoe was jullie nacht?
Aldus een echte viking.quote:
Omdat in veel kerken seksuele handelingen enkel binnen het huwelijk toegelaten zijn, houdt het celibaat dus ook volledige seksuele onthouding in.quote:
Verjaardag van het broertje van m'n beste vriend, toen uitgeweest.quote:Op zondag 30 november 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
Tralallalaa. Hoe was jullie nacht?
Dat zou ik trouwens nooit trekken.quote:Op zondag 30 november 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat in veel kerken seksuele handelingen enkel binnen het huwelijk toegelaten zijn, houdt het celibaat dus ook volledige seksuele onthouding in.
Boh men.
Ooooookay. Je wist niet dat bonkjes en sliertjes echt bestondenquote:Op zondag 30 november 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat in veel kerken seksuele handelingen enkel binnen het huwelijk toegelaten zijn, houdt het celibaat dus ook volledige seksuele onthouding in.
Boh men.
En, gezelligquote:Op zondag 30 november 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verjaardag van het broertje van m'n beste vriend, toen uitgeweest.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooooookay. Je wist niet dat bonkjes en sliertjes echt bestondenen nu weet je ook niet wat celibatair is
hahahahaha.
Ik voel me hier met de dag dommer.quote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooooookay. Je wist niet dat bonkjes en sliertjes echt bestondenen nu weet je ook niet wat celibatair is
hahahahaha.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
hahahahaha.
Zo vroegquote:Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was mênnus gezellig, was kwart over 3 thuis ofzo, wel mênnus druk.
Iedereen ging, en de vorige nacht heb ik doorgehaald.quote:
Ohjaquote:Op zondag 30 november 2008 17:13 schreef dagdag het volgende:
goh noodles pakken kaar niet gezien weg gevraagd wel soep
Jep, 17 jaartjes op gewacht, maar het was het wachten zeker waard hoor!!!1quote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen ging, en de vorige nacht heb ik doorgehaald.
Jij kwam zeker ook voor het eerst buiten?
Al 8x hier.quote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef Cyberzone het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Whehe, kiddoquote:Op zondag 30 november 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jep, 17 jaartjes op gewacht, maar het was het wachten zeker waard hoor!!!1
In soep zitten vaan bonkjes en sliertjes men.quote:Op zondag 30 november 2008 17:13 schreef dagdag het volgende:
goh noodles pakken kaar niet gezien weg gevraagd wel soep
Wahahahahahahquote:Op zondag 30 november 2008 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In soep zitten vaan bonkjes en sliertjes men.
Had ik ook al last vanquote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef Cyberzone het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Kanker wat voel ik me oudquote:Op zondag 30 november 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jep, 17 jaartjes op gewacht, maar het was het wachten zeker waard hoor!!!1
Ouwe lul, hihiquote:
En vanochtend naar opa toe in Mestreech. Of hoe ze het daar noemen.quote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, 17, mmquote:Op zondag 30 november 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
Zeventien!
Wij hadden gister ipv 2-2 terugkomen voor rust (onterecht afgekeurde buitenspel eigengoalquote:Op zondag 30 november 2008 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had 4-0 verloren met voetballen, het was echt een geweldige wedstrijd.
Die scheids was een vette held.
ROT OP, IK BEN JE OPA NIET!quote:
Haha, wat braaf van je!quote:Op zondag 30 november 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En vanochtend naar opa toe in Mestreech. Of hoe ze het daar noemen.
Dan heb je gewoon een pauperbaan.quote:Op zondag 30 november 2008 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet gewoon werken op zondag, dat is toch niet goed?
Ik moest.quote:
haha, kut.quote:Op zondag 30 november 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij hadden gister ipv 2-2 terugkomen voor rust (onterecht afgekeurde buitenspel eigengoal) een 3-1 achterstand na een buitenspel goal van hen!
We verloren daarna wel met 8-1. Maar het was wel grappig.quote:Op zondag 30 november 2008 17:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, kut.
Die scheids bij ons was gewoon grappig, op begeven moment stond de tegenstander al een muurtje te maken voor een vrije trap van ons, zegt die scheids, maar die vrije trap is voor jullie hoor, jullie hoeven geen muurtje te maken. Waren nog wel meer van dat soort dingen.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een pauperbaan.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Je mag nu gerust masturberen hoor op dat idee
Haha, wtf. Wij hadden ook een opa scheids vandaag dus. Hij leek een beetje op de blinde homo aflevering van all stars!quote:Op zondag 30 november 2008 17:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We verloren daarna wel met 8-1. Maar het was wel grappig.
Eerst hadden wij echt een opa scheids die echt raar was. Kregen we een vrije trap op eigen zestien, zegt hij; als je hem ineens scoort krijg je een kratje cola. En dat soort dingen steeds.
Ook toen iemand scoorde, schreeuwde hij zo van; Dat is geen doelpunt! Dus wij allemaal van wtf?![]()
![]()
Zegt hij; dat is een juweeltje! [ afbeelding ]
quote:
Zit op me buikquote:Op zondag 30 november 2008 17:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ik voel de kleverigheid tussen ons
quote:Op zondag 30 november 2008 17:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, wtf. Wij hadden ook een opa scheids vandaag dus. Hij leek een beetje op de blinde homo aflevering van all stars!
Eet smakelijk en doe de groeten aan je oudersquote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naar de Krokodil.
Tot lateur.![]()
UIT ETEN MEN![]()
Met die lekkere vriendin?quote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naar de Krokodil.
Tot lateur.![]()
UIT ETEN MEN![]()
* Noorsbloed speelt met het klamme zaad op jouw buikquote:
VIEL SPASS MAN JWT!quote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naar de Krokodil.
Tot lateur.![]()
UIT ETEN MEN![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed speelt met het klamme zaad op jouw buik
quote:Op zondag 30 november 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed speelt met het klamme zaad op jouw buik
Sorryquote:
Ik geloof het ook nog.quote:Op zondag 30 november 2008 17:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik word ook nog opgewonden dat is het ergste
http://www.dekrokodil.nl Naar dit?quote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naar de Krokodil.
Tot lateur.![]()
UIT ETEN MEN![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 17:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik word ook nog opgewonden dat is het ergste
Je komt uit Urkquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja jij daagt me uitnu niet terug krabbelen
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je komt uit Urk
Dus het zou mij niets verbazen
Door mensen die echt foot fetisj hebben?quote:Op zondag 30 november 2008 17:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug.
Dat Fetisj topique was niet voor niets een succes
BT werd opeens lastig gevallen
quote:Op zondag 30 november 2008 17:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug.
Dat Fetisj topique was niet voor niets een succes
BT werd opeens lastig gevallen
Jupsquote:Op zondag 30 november 2008 17:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Door mensen die echt foot fetisj hebben?
Je hebt dan ook wel kankergeile voetjesquote:
Nee, familie. Zij word al aangeduwd.quote:
Pas op voor de tafelmeisjesquote:Op zondag 30 november 2008 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, familie. Zij word al aangeduwd.
De krokodil vlak bij krommenie.
Ben in de auto men.
Hihiquote:Op zondag 30 november 2008 17:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel kankergeile voetjes
echt!?quote:Op zondag 30 november 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pas op voor de tafelmeisjes![]()
Ze ruiken het als je maagd bent
Ik kreeg nog een foto van jouquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pas op voor de tafelmeisjes![]()
Ze ruiken het als je maagd bent
quote:Op zondag 30 november 2008 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik geef ook geweldige footjobs.
Jaquote:
Klopt, ben even eten aan het maken, als ik gegeten heb pm ik er wel een, goed?quote:
Uiteraard is dat primaquote:Op zondag 30 november 2008 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ben even eten aan het maken, als ik gegeten heb pm ik er wel een, goed?
Geef ons even onze eigen NG terugquote:Op zondag 30 november 2008 17:48 schreef NoelGallagher het volgende:
flikker godver eens op met de gekanker en zielige gemekker man, godverdomme zeg
NGquote:Op zondag 30 november 2008 17:48 schreef NoelGallagher het volgende:
?quote:Op zondag 30 november 2008 17:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor gemekkerquote:Op zondag 30 november 2008 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik erger mezelf alleen helemaal dood aan dat kinderachtige gemekker van NB en BT
Ja jij wil BT he net als menig mensen hier maar NB doet het gewoon tactischquote:Op zondag 30 november 2008 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik erger mezelf alleen helemaal dood aan dat kinderachtige gemekker van NB en BT
Nee, totaal niet. Erger me er helemaal dood aan.quote:Op zondag 30 november 2008 17:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat voor gemekker![]()
Jij ben jaloers dat wij van voeten houden
quote:Op zondag 30 november 2008 17:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja jij wil BT he net als menig mensen hier maar NB doet het gewoon tactisch
ik check wel je hyves voor foto'squote:Op zondag 30 november 2008 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ben even eten aan het maken, als ik gegeten heb pm ik er wel een, goed?
Wij willen alleen maar sex, maar je moet BT gewoon op haar fetisj pakken heeft ze een zwak voorquote:Op zondag 30 november 2008 17:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar is je gevoel voor humor geblevenquote:Op zondag 30 november 2008 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Erger me er helemaal dood aan.
Neuh, vind het een leuke meid om te zien, maar dat was het ook welquote:Op zondag 30 november 2008 17:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
ik heb heul nog nooit pics van haar gezien , post die eensquote:Op zondag 30 november 2008 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, vind het een leuke meid om te zien, maar dat was het ook wel
Achtergebleven in de woning van De_Ananasquote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar is je gevoel voor humor gebleven
Ah okayquote:Op zondag 30 november 2008 17:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achtergebleven in de woning van De_Ananas
en zijn stone islan truiquote:Op zondag 30 november 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ah okay![]()
Dan snap ik dat wel ..
Net zoals Gers daar zijn haar heeft gelaten
whehehehequote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef postmortum het volgende:
de kamer van de_ananas is het zwarte gat van de sc
Wat een kanker tekenfilm is dat zegquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat een kanker tekenfilm is dat zeg
Wie kijkt er nu voor zijn plezier naar een huilende neger met een ei op zijn hoofd ?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu voor zijn plezier naar een huilende neger met een ei op zijn hoofd ?
Ik bedoel dan kan ik net zo goed nederland 3 opzetten met het nieuws![]()
Alleen hebben die geen ei op hun hoofd
schimpie de schimmelnagel , verblijft op veel voetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |