Gouden dagen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:
In de modtijd van Juup stond er op kettingposten een ban.
Ik vind holocaust een betere verwoording.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 13:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind holocaust een betere verwoording.
Hoe wist je dat het spare-ribs waren ...quote:Op zondag 30 november 2008 13:07 schreef gers het volgende:
[..]
jij kan niet pinnen bij het ribkes restaurant
quote:Op zondag 30 november 2008 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
NB, fawaka swa foof mi paopo?
Morgenquote:Op zondag 30 november 2008 13:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Wtf ..quote:
Leuk weekend gehad 4EBE ?quote:
Ik schrok eerlijk gezegd een beetje van mijzelf.quote:Op zondag 30 november 2008 13:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wtf ..
Ben ik in een scheur tussen tijd en realiteit gevallen en in zulubulu land beland ?
Hmm okay.quote:Op zondag 30 november 2008 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik schrok eerlijk gezegd een beetje van mijzelf.
Ja primaquote:
Op en af.quote:
Succes verderquote:Op zondag 30 november 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op en af.
Maar over het algemeen zwakker met de dag.
Het is nu even afwachten of de medicijnen aanslaan.
Maar dat zien we pas in de loop van volgende week.
Maar ik ga naar Mirre toe
Fijne zondag nog !
Puicke stunt.quote:Op zondag 30 november 2008 14:49 schreef postmortum het volgende:
FOK! niet langer gratis
zoals al mensen hebben gehoord is FOK! niet langer meer gratis vanaf 1januari 2009 wel 20 euro per kwartaal wij zijn nu in opstand wij willen dat FOK! gratis moet blijven doe je ook mee met de opstand stuur dit bericht ook naar je andere vrienden op FOK! en zeg het ze
godver het is gotchicquote:
evenquote:Op zondag 30 november 2008 15:01 schreef Silentalarm het volgende:
Uhm even tellen.
We mogen het niet in de SC over Juup hebben. BAN!quote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:
In de modtijd van Juup stond er op kettingposten een ban.
Stemmen? Woar?quote:Op zondag 30 november 2008 14:58 schreef postmortum het volgende:
silentalarm hoeveel stemmen heb je binnen gekregen ? ik maar van 3 users
oh een nieuwe kaste , maak jij hem dan even ?quote:Op zondag 30 november 2008 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu nog de maandcijfers en dan de kaste.
Neuh. Volgende topic nog 1x goed duidelijk in de OP zetten, en dan maken we de uitslag morgen bekend?quote:Op zondag 30 november 2008 15:14 schreef postmortum het volgende:
dan is is het in totaal 10![]()
is dat voldoende ?
is goed pleur jij het in de op?quote:Op zondag 30 november 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neuh. Volgende topic nog 1x goed duidelijk in de OP zetten, en dan maken we de uitslag morgen bekend?
Is mijn naam Emimich?quote:Op zondag 30 november 2008 15:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh een nieuwe kaste , maak jij hem dan even ?
Morgen is de uitslag!quote:Op zondag 30 november 2008 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog steeds bezig met die kutawards?
Emimich heeft mij gevraagd de invulling van de nieuwe kaste te bepalen, dus binnenkort zal ik de decemberkaste posten.quote:Op zondag 30 november 2008 15:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh een nieuwe kaste , maak jij hem dan even ?
Haha, ik zou inderdaad een 5 vragen om het te doen!quote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Emimich heeft mij gevraagd de invulling van de nieuwe kaste te bepalen, dus binnenkort zal ik de decemberkaste posten.
Ach, zo vreemd zou het niet zijn. Een 4 heeft immers ook het stokje overgenomen van de_boswachter.quote:Op zondag 30 november 2008 15:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, ik zou inderdaad een 5 vragen om het te doen!
Laten we beginnen met die van november.quote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Emimich heeft mij gevraagd de invulling van de nieuwe kaste te bepalen, dus binnenkort zal ik de decemberkaste posten.
Nah, ik ben controversieel.quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
Ach, zo vreemd zou het niet zijn. Een 4 heeft immers ook het stokje overgenomen van de_boswachter.
In december, ik twijfel nog over het exacte tijdstip.quote:Op zondag 30 november 2008 16:01 schreef Silentalarm het volgende:
wanneer komt de kast?
maar dan ben ik er heul nietquote:Op zondag 30 november 2008 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou gewoon 1 januari doen dan.
Ik zou jou gewoon 1 januari doen dan.quote:
quote:
Geil hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zou jou gewoon 1 januari doen dan.
Neen geen beter nieuws.quote:Op zondag 30 november 2008 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja he![]()
Hoe gaat het met Mirre en je baby ? Al beter nieuws ?
ah ok , hou ons op de hoogtequote:Op zondag 30 november 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen geen beter nieuws.
Het gaat nog steeds iets slechter met de dag.
Maar ze heeft nu medicijnen dus het is hopen dat ze aanslaan
Op de meet? Nee.quote:Op zondag 30 november 2008 16:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geil hoor.
Is BT nou ook geweest trouwens. Nee, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |