Ik ben SCH niet, maar ik ben wél een meisje en ik vind Arie Boomsma bijzonder griezelig.quote:Op zondag 30 november 2008 02:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg SCH, wat vind jij eigenlijk van Arie Boomsma? De heteromannen hier waren het er over eens dat het wel een lekker snoepje was maar het merendeel van de heterovrouwen dacht hier toch heel anders over.
Nee okay, Brigitte is aardiger idd.quote:Op zondag 30 november 2008 02:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Bedoel Birgitte
quote:Op zondag 30 november 2008 02:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben SCH niet, maar ik ben wél een meisje en ik vind Arie Boomsma bijzonder griezelig.
Het is alsof alle zondagsschool-voorgangers, theologiestudenten en EO-jongerendag-proppers uit mijn calvinistische dorpsjeugd verstopt zitten achter dat aalgladde Wehkampcatalogusgezicht. Brr. Ik heb doorgaans geen probleem met christenen, maar Arie Boomsma is er eentje van het weeïge soort, zó vrolijk, vredig vroom dat ik er onpasselijk van word.
Erg onaantrekkelijk.
Heb je veel gemistquote:Op zondag 30 november 2008 02:36 schreef Kreupeldicht het volgende:
kom je net thuis en dan zie je dit op tv![]()
verkapt-kijk-mij-thuis-kunnen-komen postquote:Op zondag 30 november 2008 02:36 schreef Kreupeldicht het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-thuis-kunnen-komen post
Deze uitzending wordt elk uur herhaald.quote:Op zondag 30 november 2008 02:36 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik zei niets over lekker snoepje, ik zei alleen dat ik hem zou doenquote:Op zondag 30 november 2008 02:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg SCH, wat vind jij eigenlijk van Arie Boomsma? De heteromannen hier waren het er over eens dat het wel een lekker snoepje was maar het merendeel van de heterovrouwen dacht hier toch heel anders over.
Neuhquote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef oh-oh het volgende:Hebben we nu al een hetero vrouw gevonden die Arie WEL lekker vindt?
quote:Wie is deze Bernhard?
Laterzquote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef marcodej het volgende:
Ik ga ff met mn bakje snert voor de tv hangen. Later
Dat is de beste oplossingquote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef minilot het volgende:
Mooi Weer de Leeuw, FOK! én een artikel schrijven gaan niet samen. Zucht. Gehaktballetjes eten en verder televisiekijken dan maar.
Ikea gehaktballetjesquote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef minilot het volgende:
Mooi Weer de Leeuw, FOK! én een artikel schrijven gaan niet samen. Zucht. Gehaktballetjes eten en verder televisiekijken dan maar.
Hij kan er alleen maar beter van worden. Dus als dienst aan de mensheid zeg ik Go for it.quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zei niets over lekker snoepje, ik zei alleen dat ik hem zou doen
ik heb ook al de hele avond mn essay voor me staan op mn laptop. ben het voorkantje maar gaan maken.quote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef minilot het volgende:
Waar schrijf je voor?quote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef minilot het volgende:
Alsof er heteromeisjes bestaan.quote:
Voor een beperkt publiek van attractieparkliefhebbers.quote:
quote:
Trustenquote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
Ik loop hier een beetje de bikkel uit te hangen maar moet wel vrolijk om 8 uur op..
Kutzooi.
Enfin, fijne nacht allemaal en geniet ervan..
[X] ongeschikt.
tot zoquote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
Ik loop hier een beetje de bikkel uit te hangen maar moet wel vrolijk om 8 uur op..
Kutzooi.
[X] ongeschikt.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
Kutzooi.
[X] ongeschikt.
Praatjesquote:Op zondag 30 november 2008 02:43 schreef santax het volgende:
ik ben daarna aan het neuken geslagen, damn baas
Niemand? Kom, ik neem het niet zo nauwquote:Op zondag 30 november 2008 02:45 schreef santax het volgende:
Hij zegt het inderdaad vaker dan ik doe
Best een prestatie!
Neuken iemand?
Oja!quote:Op zondag 30 november 2008 02:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah het jongetje in pyjama gaat zo wakker gemaakt worden
Eerst mijn tanden uit het bakje halenquote:
Zonde. Theo & co hadden wel 1x mogen terugkomen. Zeker nu Adje vanaf volgende week nieuwe theatershow heeft met ze.quote:
Nou... ik kan me wel een standje voor de geest halen dat je die tandjes best in het bakje mag laten liggenquote:Op zondag 30 november 2008 02:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst mijn tanden uit het bakje halen
*Is op weg naar Volendam.quote:Op zondag 30 november 2008 02:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jolante heeft vannacht een leeg bedje
quote:Op zondag 30 november 2008 02:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is ze wel representatief voor de gemiddelde Heerenveen supporter.
Ze is thuis want toen ik er vanavond langsfietste, brandde er wel licht!!quote:
die zijn gemiddeld wel wat rustigerquote:Op zondag 30 november 2008 02:50 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:50 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vragen we bij jou toch ook niet limbo
Mooiquote:
Bij mij zul je dat accent niet zo snel horenquote:Op zondag 30 november 2008 02:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vragen we bij jou toch ook niet limbo
Eigenlijk horen die wel erbij, na de keren dat ze bij de schreeuw hebben opgetredenquote:Op zondag 30 november 2008 02:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou de echte josti band nog komen
Piles verstond jij nou wat roel hierboven zegtquote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij zul je dat accent niet zo snel horen.
Je zegt gewoon tegen die triangel jostis dat ze mogen optreden en ze zitten al in de bus voordat je kan zeggen , het is pas morgen.quote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef santax het volgende:
[..]
Eigenlijk horen die wel erbij, na de keren dat ze bij de schreeuw hebben opgetreden
Maar op dit uur nog? Ik betwijfel het
quote:Op zondag 30 november 2008 02:55 schreef minilot het volgende:
Oh buuh! Jan Smit. Net nu ik gehaktballen heb. Ik ben altijd heel associatief na twee uur 's nachts, dus nu is het verdorie alsof ik Jan Smit's hoofd met ketchup eet.
Ik ben wel wat gewend hier in Zeelandquote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles verstond jij nou wat roel hierboven zegt
Yta was toch ook nog wakker?quote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef santax het volgende:
[..]
Eigenlijk horen die wel erbij, na de keren dat ze bij de schreeuw hebben opgetreden
Maar op dit uur nog? Ik betwijfel het
Dit zijn poppers.quote:Op zondag 30 november 2008 02:55 schreef oh-oh het volgende:
Deze toppers vind ik stukken leuker dan de echte!
quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef rene90 het volgende:
Dat shirt van danny; ik heb er de lengte niet voor
quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hier in Zeeland![]()
Ja maar das een mongooltje met een paardquote:
Die lag ook gewoon boven te slapenquote:
komt ook omdat Paul zijn microfoon niet werktquote:Op zondag 30 november 2008 02:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die Danny hoor je er - ondanks z'n lengte - weer bovenuit met z'n kutstem.
Vast een lieve jongen, maar als ik hem hoor of zie dan ruik ik verse vis. Ik kan het niet helpen.quote:
met rood en vis associeer ik toch echt meer jolante.quote:Op zondag 30 november 2008 02:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Vast een lieve jongen, maar als ik hem hoor of zie dan ruik ik verse vis. Ik kan het niet helpen.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met rood en vis associeer ik toch echt meer jolante.
Woon je naast Susi?quote:Op zondag 30 november 2008 03:03 schreef minilot het volgende:
Haha, ik hoor door de muur heen de buurvrouw meezingen!
Goed planquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze moeten deze 3 maar naar het songfestival sturen
Al sla je me dood - ik weet niet hoe ze heet! Alleen hoe ze eruit ziet.quote:
Je maakt een grapjequote:Op zondag 30 november 2008 03:03 schreef minilot het volgende:
Haha, ik hoor door de muur heen de buurvrouw meezingen!
Carnaval in Limburg danquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef santax het volgende:
dit is nederland op zijn best, nouja op carnaval na dan
Yolanthequote:Op zondag 30 november 2008 02:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met rood en vis associeer ik toch echt meer jolante.
Nee, serieus. Dunne muren. Echt blèren is het. Ik vind het wel gezellig. Ik ga zo wel even zwaaien op het balkon.quote:
Deze Limbo distancieert zich!quote:
Ik ben het niet. Ik hoor jou namelijk niet !quote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Al sla je me dood - ik weet niet hoe ze heet! Alleen hoe ze eruit ziet.
Dan woon je niet bij mij in de straatquote:Op zondag 30 november 2008 03:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo te zien ben ik nog de enige in de straat die aan 't kijken is.
Ja die hoort er ook wel bij op het feestje van Paulquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef Wup het volgende:
waar is Ilse de Lange gebleven?
De broer van Danny Rook toch.quote:Op zondag 30 november 2008 03:06 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit leuk, maar die drie toyboys erachter hoefden voor mij niet zo. Volgens mij hadden die hun eigen feestje... (en die blonde maar schalks in de camera kijken...)
Halfbroertje geloof ik. Royquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan woon je niet bij mij in de straat
Nee, ik mot m hier niet meer!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan, ga maar weer lekker terug naar de palingdorp.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Qunix het volgende:
Dit klapvee krijgt wel waar voor zijn 15 euro.... Vorige had wat gesprekken gehoord en niet meer.
ach er zijn zulke lange wachttijden om een uitzending bij te wonen , je moet maar net mazzell hebben om er bij te kunnen zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Qunix het volgende:
Dit klapvee krijgt wel waar voor zijn 15 euro.... Vorige had wat gesprekken gehoord en niet meer.
Komt denk ik nog wel.quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef Qunix het volgende:
Hij had zijn nummer moeten doen.... " Ik voel me zo verdomd alleen"
Calimerio , hiep hiep hoi, hij is groot ik ben klein , dat is niet eerlijk hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef Qunix het volgende:
Hij had zijn nummer moeten doen.... " Ik voel me zo verdomd alleen"
Jup...quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
kost dat ook nog 15 euro om binnen te mogen komen
Trustequote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef tong80 het volgende:
Mag ik nog een keer trusten zeggen.
Dit wordt me emotioneeel te veel.
Trusten Fokkers enjoy
Tot zoquote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten Fokkers enjoy
Hij schreeuwt het dan wel eruit...quote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Calimerio , hiep hiep hoi, hij is groot ik ben klein , dat is niet eerlijk hoor.
Hij begint net weerquote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef rene90 het volgende:
Paul is nog wel steeds een bom energie zeg.
Trusten en tot achter een half uur, als je weer opstaatquote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten Fokkers enjoy
Truste!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten Fokkers enjoy
Tot later, tongquote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten Fokkers enjoy
quote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef santax het volgende:
Nu mag ik die danny niet zo, maar ere wie eer toekomt. Hij kan best zingen. Beter dan paul en jan eigenlijk... Groter bereik, meer op de toon en een veel vollere stem.
Nee joh die hadden toch wel Ranking the Stars?quote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Qunix het volgende:
Met dat verschrikkelijke kutaccent van 'm.quote:Op zondag 30 november 2008 03:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heeft die microfoon niet eens nodig, enorme kracht in zijn stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |