Hij kan er alleen maar beter van worden. Dus als dienst aan de mensheid zeg ik Go for it.quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zei niets over lekker snoepje, ik zei alleen dat ik hem zou doen
ik heb ook al de hele avond mn essay voor me staan op mn laptop. ben het voorkantje maar gaan maken.quote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef minilot het volgende:
Mooi Weer de Leeuw, FOK! én een artikel schrijven gaan niet samen. Zucht. Gehaktballetjes eten en verder televisiekijken dan maar.
Waar schrijf je voor?quote:Op zondag 30 november 2008 02:39 schreef minilot het volgende:
Mooi Weer de Leeuw, FOK! én een artikel schrijven gaan niet samen. Zucht. Gehaktballetjes eten en verder televisiekijken dan maar.
Alsof er heteromeisjes bestaan.quote:
Voor een beperkt publiek van attractieparkliefhebbers.quote:
quote:
Trustenquote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
Ik loop hier een beetje de bikkel uit te hangen maar moet wel vrolijk om 8 uur op..
Kutzooi.
Enfin, fijne nacht allemaal en geniet ervan..
[X] ongeschikt.
tot zoquote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
Ik loop hier een beetje de bikkel uit te hangen maar moet wel vrolijk om 8 uur op..
Kutzooi.
[X] ongeschikt.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
Kutzooi.
[X] ongeschikt.
Praatjesquote:Op zondag 30 november 2008 02:43 schreef santax het volgende:
ik ben daarna aan het neuken geslagen, damn baas
Niemand? Kom, ik neem het niet zo nauwquote:Op zondag 30 november 2008 02:45 schreef santax het volgende:
Hij zegt het inderdaad vaker dan ik doe
Best een prestatie!
Neuken iemand?
Oja!quote:Op zondag 30 november 2008 02:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah het jongetje in pyjama gaat zo wakker gemaakt worden
Eerst mijn tanden uit het bakje halenquote:
Zonde. Theo & co hadden wel 1x mogen terugkomen. Zeker nu Adje vanaf volgende week nieuwe theatershow heeft met ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |