Woon je naast Susi?quote:Op zondag 30 november 2008 03:03 schreef minilot het volgende:
Haha, ik hoor door de muur heen de buurvrouw meezingen!
Goed planquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze moeten deze 3 maar naar het songfestival sturen
Al sla je me dood - ik weet niet hoe ze heet! Alleen hoe ze eruit ziet.quote:
Je maakt een grapjequote:Op zondag 30 november 2008 03:03 schreef minilot het volgende:
Haha, ik hoor door de muur heen de buurvrouw meezingen!
Carnaval in Limburg danquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef santax het volgende:
dit is nederland op zijn best, nouja op carnaval na dan
Yolanthequote:Op zondag 30 november 2008 02:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met rood en vis associeer ik toch echt meer jolante.
Nee, serieus. Dunne muren. Echt blèren is het. Ik vind het wel gezellig. Ik ga zo wel even zwaaien op het balkon.quote:
Deze Limbo distancieert zich!quote:
Ik ben het niet. Ik hoor jou namelijk niet !quote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Al sla je me dood - ik weet niet hoe ze heet! Alleen hoe ze eruit ziet.
Dan woon je niet bij mij in de straatquote:Op zondag 30 november 2008 03:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo te zien ben ik nog de enige in de straat die aan 't kijken is.
Ja die hoort er ook wel bij op het feestje van Paulquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef Wup het volgende:
waar is Ilse de Lange gebleven?
De broer van Danny Rook toch.quote:Op zondag 30 november 2008 03:06 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit leuk, maar die drie toyboys erachter hoefden voor mij niet zo. Volgens mij hadden die hun eigen feestje... (en die blonde maar schalks in de camera kijken...)
Halfbroertje geloof ik. Royquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan woon je niet bij mij in de straat
Nee, ik mot m hier niet meer!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan, ga maar weer lekker terug naar de palingdorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |