Piles verstond jij nou wat roel hierboven zegtquote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij zul je dat accent niet zo snel horen.
Je zegt gewoon tegen die triangel jostis dat ze mogen optreden en ze zitten al in de bus voordat je kan zeggen , het is pas morgen.quote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef santax het volgende:
[..]
Eigenlijk horen die wel erbij, na de keren dat ze bij de schreeuw hebben opgetreden
Maar op dit uur nog? Ik betwijfel het
quote:Op zondag 30 november 2008 02:55 schreef minilot het volgende:
Oh buuh! Jan Smit. Net nu ik gehaktballen heb. Ik ben altijd heel associatief na twee uur 's nachts, dus nu is het verdorie alsof ik Jan Smit's hoofd met ketchup eet.
Ik ben wel wat gewend hier in Zeelandquote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles verstond jij nou wat roel hierboven zegt
Yta was toch ook nog wakker?quote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef santax het volgende:
[..]
Eigenlijk horen die wel erbij, na de keren dat ze bij de schreeuw hebben opgetreden
Maar op dit uur nog? Ik betwijfel het
Dit zijn poppers.quote:Op zondag 30 november 2008 02:55 schreef oh-oh het volgende:
Deze toppers vind ik stukken leuker dan de echte!
quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef rene90 het volgende:
Dat shirt van danny; ik heb er de lengte niet voor
quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hier in Zeeland![]()
Ja maar das een mongooltje met een paardquote:
Die lag ook gewoon boven te slapenquote:
komt ook omdat Paul zijn microfoon niet werktquote:Op zondag 30 november 2008 02:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die Danny hoor je er - ondanks z'n lengte - weer bovenuit met z'n kutstem.
Vast een lieve jongen, maar als ik hem hoor of zie dan ruik ik verse vis. Ik kan het niet helpen.quote:
met rood en vis associeer ik toch echt meer jolante.quote:Op zondag 30 november 2008 02:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Vast een lieve jongen, maar als ik hem hoor of zie dan ruik ik verse vis. Ik kan het niet helpen.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met rood en vis associeer ik toch echt meer jolante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |