De broer van Danny Rook toch.quote:Op zondag 30 november 2008 03:06 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit leuk, maar die drie toyboys erachter hoefden voor mij niet zo. Volgens mij hadden die hun eigen feestje... (en die blonde maar schalks in de camera kijken...)
Halfbroertje geloof ik. Royquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan woon je niet bij mij in de straat
Nee, ik mot m hier niet meer!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan, ga maar weer lekker terug naar de palingdorp.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Qunix het volgende:
Dit klapvee krijgt wel waar voor zijn 15 euro.... Vorige had wat gesprekken gehoord en niet meer.
ach er zijn zulke lange wachttijden om een uitzending bij te wonen , je moet maar net mazzell hebben om er bij te kunnen zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Qunix het volgende:
Dit klapvee krijgt wel waar voor zijn 15 euro.... Vorige had wat gesprekken gehoord en niet meer.
Komt denk ik nog wel.quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef Qunix het volgende:
Hij had zijn nummer moeten doen.... " Ik voel me zo verdomd alleen"
Calimerio , hiep hiep hoi, hij is groot ik ben klein , dat is niet eerlijk hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef Qunix het volgende:
Hij had zijn nummer moeten doen.... " Ik voel me zo verdomd alleen"
Jup...quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
kost dat ook nog 15 euro om binnen te mogen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |