Ik ben SCH niet, maar ik ben wél een meisje en ik vind Arie Boomsma bijzonder griezelig.quote:Op zondag 30 november 2008 02:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg SCH, wat vind jij eigenlijk van Arie Boomsma? De heteromannen hier waren het er over eens dat het wel een lekker snoepje was maar het merendeel van de heterovrouwen dacht hier toch heel anders over.
Nee okay, Brigitte is aardiger idd.quote:Op zondag 30 november 2008 02:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Bedoel Birgitte
quote:Op zondag 30 november 2008 02:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben SCH niet, maar ik ben wél een meisje en ik vind Arie Boomsma bijzonder griezelig.
Het is alsof alle zondagsschool-voorgangers, theologiestudenten en EO-jongerendag-proppers uit mijn calvinistische dorpsjeugd verstopt zitten achter dat aalgladde Wehkampcatalogusgezicht. Brr. Ik heb doorgaans geen probleem met christenen, maar Arie Boomsma is er eentje van het weeïge soort, zó vrolijk, vredig vroom dat ik er onpasselijk van word.
Erg onaantrekkelijk.
Heb je veel gemistquote:Op zondag 30 november 2008 02:36 schreef Kreupeldicht het volgende:
kom je net thuis en dan zie je dit op tv![]()
verkapt-kijk-mij-thuis-kunnen-komen postquote:Op zondag 30 november 2008 02:36 schreef Kreupeldicht het volgende:
kom je net thuis en dan zie je dit op tv![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-thuis-kunnen-komen post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |