Over een kwartiertje weer op TVWest geloof ikquote:Op maandag 8 december 2008 00:11 schreef zeemonster het volgende:
Oh shit dat was vandaag! Ik heb geen zin om te werken morgenEn slapen lukt ook al niet .
Dat belooft weer wat voor mijn ochtendhumeur...
Rijd er even heen en vertel het daarna aan onsquote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef knnth het volgende:
wtf is er aan de hand
Hele centrum vol met politieauto's en agenten, vooral bij Spuimarkt/Grote Marktstraat. Echt minstens 30 wagens.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:24 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb volgende week trouwens een ladiesparty bij een vriendin . Een soort tupperware party maar dan met erotische artikelen . Ben benieuwd.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef knnth het volgende:
wtf is er aan de hand
Hele centrum vol met politieauto's en agenten, vooral bij Spuimarkt/Grote Marktstraat. Echt minstens 30 wagens.
Ik zou wel even een rol duck tape en 5 minuten willen hebben met de persoon die dit geflikt heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef zeemonster het volgende:
Zielig he ! Waarom neem je dan verdorie een hond!
Je kan ook gewoon mijn 2 honden (nou ja 1 van mijn ouders) meenemen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zou wel even een rol duck tape en 5 minuten willen hebben met de persoon die dit geflikt heeft.
Ik zat eigenlijk met het idee om hem zijn ledematen vast te tapen en in scheveningen van de pier te flikkeren.quote:Op maandag 8 december 2008 00:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon mijn 2 honden (nou ja 1 van mijn ouders) meenemen.
Bij die 2 kriijgt de dader geen tape om hun snuit hoor
tss ik vond mijn idee om hem door twee rottweilers achterna te laten zitten toch leukerquote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk met het idee om hem zijn ledematen vast te tapen en in scheveningen van de pier te flikkeren.
Of ben ik nou weer niet correct bezig?
ook leukquote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
tss ik vond mijn idee om hem door twee rottweilers achterna te laten zitten toch leuker.
Wel eerst zijn enkels aan elkaar tapen en wat tennisballen aan hem hangen, dat vinden mijn honden leuk.
Mooi dan doen we dat in combinatie vlak bij de pier , wie weet springt ie er uit zichzelf dan wel afquote:
28 toch?quote:Op maandag 8 december 2008 07:59 schreef Elegy het volgende:
En uiteraard vragen we niet hoe OUD ze is geworden
Hoeveel jaartjes jong zeemonster?quote:Op maandag 8 december 2008 07:59 schreef Elegy het volgende:
En uiteraard vragen we niet hoe OUD ze is geworden
Kansloosquote:Een bezoeker van een groot feest in een discotheek aan het Spui kreeg zondag 7 december rond 23.45 uur last van hyperventilatie. Bezorgde mensen belden de hulpdiensten om zich over het slachtoffer te ontfermen. Op het moment dat de politie arriveerde kwamen groepen feestgangers de disco uit die zich agressief richting de politie opstelden. Na een kort optreden wist de politie de rust te herstellen Een van de feestgangers begreep het optreden van de politie niet en sloeg een agent in het gezicht. Agenten hielden deze 21-jarige Hagenaar aan. Het ambulancepersoneel kon uiteindelijk goed voor het hyperventilerende slachtoffer zorgen.
http://www.politie.nl/haaglanden/nieuws/0801feestvoorbij.asp
Welnee, meteen een kogel door de knie. Opzouten!quote:Op maandag 8 december 2008 11:11 schreef Elegy het volgende:
Sommige mensen hè...
Stroomstokken inzetten!
Ik heb wel een briefje gekregen met allemaal krabbels erop wat een brief moest zijn .quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef Qrious het volgende:
Gefeliciteerd monstertje!![]()
Nog een mooie tekenng van de kleine gekregen?
Gefeliciteerd schoonheidquote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef zeemonster het volgende:
29 ben ik geworden en bedankt allemaal O*
quote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb wel een briefje gekregen met allemaal krabbels erop wat een brief moest zijn .
Het kwam erop neer dat ze van mij houdt en dat ik veel kaarsjes mag uitblazen.
Later op de avond werd ze ietwat boos, mijn verjaardag is maar saai want er waren alleen grote mensen (vrienden en vriendinnen en wat familie) en die mochten alles en zij niets..
Ze kwam tot de conclusie dat ze volgend jaar lelijke slingers voor me ophangt.
goedeavond vanuit ht hoge noorden........quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:39 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen vanuit ht hoge noorden...........
Den Haag juicht!quote:
jep, heb hem zelf gekapt, is er een van 2,5 meter, meegenomen in de trein en op mijn minivouwfiets. sta hem nu op te tuigen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Qrious het volgende:
Wat heb je nou weer in t hoge noorden te zoeken, zelf een kerstboom uit de bossen halen?![]()
I know, heb t gelezen van de week)
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Zie niets bij de politieberichten over de Binckhorst.
On other great news today, twee banden lek gestoken vannacht van mn auto. Dacht eerst dat het alleen rechtsvoor was, kom ik bij de garage bleek ook rechtsachter dood. Rarara pindakaas laat nou net mn rechterkant aan de stoepzijde geparkeerd hebben gestaan. Stelletje teringhufters, kost me weer 200 euro....alsof het op mn rug groeit echt.
En nee geen groene jas. Heb een licht grijze wat langere jas.
Mn moeder belde net. Ik had even gevraagd of ze wilde kijken of er meer auto's in de straat iets aan de banden hadden. De buren van verderop hebben een zwarte Peugeot 206 en die heeft aan de straatzijde dus ook twee lekke banden. Gerichte actie dus tegen de 206'squote:Op woensdag 10 december 2008 11:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]Meer auto's die t hadden, of zijn t "bekenden" van je? Je had laatst toch ook al hommeles met je auto, en toen had je de aso-doorrijder gevonden om de hoek?
Abosluut niet....ik geloof dat ik de "auto-vloek" van mn pa heb geerfd. Die had ook altijd van die rare vreemde dingen, zoals bijvoorbeeld kapotte achterruit omdat er een meeuw een steen had laten vallen toen ie dus juist over de auto vloog.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Het zit je niet mee met auto's he.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Abosluut niet....ik geloof dat ik de "auto-vloek" van mn pa heb geerfd. Die had ook altijd van die rare vreemde dingen, zoals bijvoorbeeld kapotte achterruit omdat er een meeuw een steen had laten vallen toen ie dus juist over de auto vloog.
racistische autohaterquote:Op woensdag 10 december 2008 12:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Het zit je niet mee met auto's he.
Hier wel eens een gek gehad die met een groot slagersmes echt alleen maar pikzwarte auto's uitpikte en finaal bekrastte met enorm diepe halen.
Waarom zou hij?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Atreidez het volgende:
Kijk jij weleens verder op internet dan alleen Fok!
http://www.tv.com/house/show/22374/episode_guide.html
Die van afgelopen dinsdag was de 11de van het seizoen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef ook_gek het volgende:
Jill-RMC hoe veel afleveringen heeft house season 5?
ja maar hoe veel komen er nog dit seizoen?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die van afgelopen dinsdag was de 11de van het seizoen.
Gefeliciteerd Elegy met je neefje!
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:54 schreef zeemonster het volgende:
goedemiddag , wat is patat van de Burger King toch ontzettend smerig!
Volgens mij is het exacte aantal nog niet bekend. Maar meestal zijn het er 22 of 23.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar hoe veel komen er nog dit seizoen?
heb er nog geen 1 gezienquote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Volgens mij is het exacte aantal nog niet bekend. Maar meestal zijn het er 22 of 23.
Leuk hoor!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef RATMEN het volgende:
Aflevering 7 van Pauwen en Reigers staat online. En ja, die dikke twat ben ikke
.
Hier dus! En dan ergens na minuut 18.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef Qrious het volgende:
Feli met je neefjeZal ik voorlopig niet zijn als enigs kind
![]()
Trouwens nog meer mensen last van Nissan Micra rijders? Is hier een randdebiel die het weet te presteren keer op keer twee plaatsen in te nemen met dat miniscule ding waardoor ik niet bij huis kan parkeren en door die hoosbuien moet gaan lopen
Tofquote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Leuk hoor!!
Ik heb gekeken
Dat dus!quote:
Inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |