Kansloosquote:Een bezoeker van een groot feest in een discotheek aan het Spui kreeg zondag 7 december rond 23.45 uur last van hyperventilatie. Bezorgde mensen belden de hulpdiensten om zich over het slachtoffer te ontfermen. Op het moment dat de politie arriveerde kwamen groepen feestgangers de disco uit die zich agressief richting de politie opstelden. Na een kort optreden wist de politie de rust te herstellen Een van de feestgangers begreep het optreden van de politie niet en sloeg een agent in het gezicht. Agenten hielden deze 21-jarige Hagenaar aan. Het ambulancepersoneel kon uiteindelijk goed voor het hyperventilerende slachtoffer zorgen.
http://www.politie.nl/haaglanden/nieuws/0801feestvoorbij.asp
Welnee, meteen een kogel door de knie. Opzouten!quote:Op maandag 8 december 2008 11:11 schreef Elegy het volgende:
Sommige mensen hè...
Stroomstokken inzetten!
Ik heb wel een briefje gekregen met allemaal krabbels erop wat een brief moest zijn .quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef Qrious het volgende:
Gefeliciteerd monstertje!![]()
Nog een mooie tekenng van de kleine gekregen?
Gefeliciteerd schoonheidquote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef zeemonster het volgende:
29 ben ik geworden en bedankt allemaal O*
quote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb wel een briefje gekregen met allemaal krabbels erop wat een brief moest zijn .
Het kwam erop neer dat ze van mij houdt en dat ik veel kaarsjes mag uitblazen.
Later op de avond werd ze ietwat boos, mijn verjaardag is maar saai want er waren alleen grote mensen (vrienden en vriendinnen en wat familie) en die mochten alles en zij niets..
Ze kwam tot de conclusie dat ze volgend jaar lelijke slingers voor me ophangt.
goedeavond vanuit ht hoge noorden........quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:39 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen vanuit ht hoge noorden...........
Den Haag juicht!quote:
jep, heb hem zelf gekapt, is er een van 2,5 meter, meegenomen in de trein en op mijn minivouwfiets. sta hem nu op te tuigen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Qrious het volgende:
Wat heb je nou weer in t hoge noorden te zoeken, zelf een kerstboom uit de bossen halen?![]()
I know, heb t gelezen van de week)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |