Over een kwartiertje weer op TVWest geloof ikquote:Op maandag 8 december 2008 00:11 schreef zeemonster het volgende:
Oh shit dat was vandaag! Ik heb geen zin om te werken morgenEn slapen lukt ook al niet .
Dat belooft weer wat voor mijn ochtendhumeur...
Rijd er even heen en vertel het daarna aan onsquote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef knnth het volgende:
wtf is er aan de hand
Hele centrum vol met politieauto's en agenten, vooral bij Spuimarkt/Grote Marktstraat. Echt minstens 30 wagens.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:24 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb volgende week trouwens een ladiesparty bij een vriendin . Een soort tupperware party maar dan met erotische artikelen . Ben benieuwd.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef knnth het volgende:
wtf is er aan de hand
Hele centrum vol met politieauto's en agenten, vooral bij Spuimarkt/Grote Marktstraat. Echt minstens 30 wagens.
Ik zou wel even een rol duck tape en 5 minuten willen hebben met de persoon die dit geflikt heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef zeemonster het volgende:
Zielig he ! Waarom neem je dan verdorie een hond!
Je kan ook gewoon mijn 2 honden (nou ja 1 van mijn ouders) meenemen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zou wel even een rol duck tape en 5 minuten willen hebben met de persoon die dit geflikt heeft.
Ik zat eigenlijk met het idee om hem zijn ledematen vast te tapen en in scheveningen van de pier te flikkeren.quote:Op maandag 8 december 2008 00:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon mijn 2 honden (nou ja 1 van mijn ouders) meenemen.
Bij die 2 kriijgt de dader geen tape om hun snuit hoor
tss ik vond mijn idee om hem door twee rottweilers achterna te laten zitten toch leukerquote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk met het idee om hem zijn ledematen vast te tapen en in scheveningen van de pier te flikkeren.
Of ben ik nou weer niet correct bezig?
ook leukquote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
tss ik vond mijn idee om hem door twee rottweilers achterna te laten zitten toch leuker.
Wel eerst zijn enkels aan elkaar tapen en wat tennisballen aan hem hangen, dat vinden mijn honden leuk.
Mooi dan doen we dat in combinatie vlak bij de pier , wie weet springt ie er uit zichzelf dan wel afquote:
28 toch?quote:Op maandag 8 december 2008 07:59 schreef Elegy het volgende:
En uiteraard vragen we niet hoe OUD ze is geworden
Hoeveel jaartjes jong zeemonster?quote:Op maandag 8 december 2008 07:59 schreef Elegy het volgende:
En uiteraard vragen we niet hoe OUD ze is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |