In scheveningenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
waar?
1 van de 2 penthouses op het T-mobile gebouw, zo'n mooi huis!quote:
Kom maar naar me toe, ik heb toch een partij zin om te drinken!!quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Be carefull what you wish for...
*werkloos is*
*werkloos is*
*werkloos is*
Waardeloos zeg. Ook geen stijl van die detacheerboer. Wat heb je op het oog?quote:
Fijn dat je in ieder geval wat gunstige perspectieven in het vooruitzicht hebt. Dat maakt het werkeloos thuiszitten wat minder spannend. Wat spreekt je niet aan bij die detacheerder? En waar zit het verschil tussen jou en een übernerd? Soms is het best handig om ook iemand te hebben die ook wat snapt van de buitenwereld in plaats van alleen de techniek, niet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef Yoni het volgende:
Heb op dit moment drie dingen lopen bij ICT-bedrijven. Eén echte detacheerder, één die meer projecten doet en eentje die groot is en er tussenin zit.
De detacheerder is héél enthousiast en daar heb ik eigenlijk al wel een baan. Ik ben daar alleen zelf het minst enthousiast over. Volgende week wel 2e gesprek.
Het bedrijf wat meer in de projecten zit is cool, hip, vernieuwend. Iets wat ik wel zie zitten. Zij twijfelen alleen een beetje over mij. Ze zijn erg 'techneut' gericht en ik ben geen übernerd. Ook daar wel volgende week ofzo 2e gesprek.
Bedrijf nummer drie heeft me eigenlijk voorlopig afgewezen, maar ook weer niet helemaal. Heb nog wel een positieve respons gekregen n.a.v. wat extra info van mij in een e-mail, maar ik reken nergens op daar.
Gaat weer lekker de laatste tijd....quote:Fietster (63) verongelukt na bij ongeval met tram
Den Haag – Een 63-jarige fietster uit Den Haag is zaterdagmiddag 6 december om 15.00 uur bij een ongeval om het leven gekomen. De vrouw botste op de kruising van de Zuiderparklaan met de Escamplaan tegen een tram. De GGD vervoerde het slachtoffer in kritieke toestand naar het ziekenhuis waar zij kort na aankomst aan haar verwondingen bezweek. De technische verkeersongevallen dienst stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval. De 58-jarige trambestuurder werd aan het politiebureau opgevangen.
quote:
Ik heb afgelopen week 4 keer bij Vlot gegeten jaquote:Op zondag 7 december 2008 13:29 schreef CaLeX het volgende:
Was dat die nieuwe show? Die vond ik ook erg tegenvallen
@ Ratmen, jij zit dus nu elke week standaard bij de buren in Xieje? ;p
de verwachting is hoog, en hij komt hem net niet na.quote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Ben ik dan de enige die de show wel leuk vond? Misschien ben ik makkelijk entertained.![]()
Was hier net een harde klap in de rijswijkseweg.quote:Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, klonk als richting Musschenbroekstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |