ze is een vriendinnetje van vrienden van mijn vriend, snappie het nog?quote:Op woensdag 3 december 2008 05:48 schreef Charisma het volgende:
[..]
meen je dat nou? waarvandaan ken je haar ?
eerste kleine " discussie " al gehad met haar, de boxen !!!ze heeft altijd muziek aanstaan en ik hoor alleen maar boemboemboem
![]()
Waar ken ik dat toch vanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Bah wordt helemaal gek hier,
elke keer als ik denk mijn werk onder controle te hebben gaat er ergenss een beerput open waar nog wat veranderigen / dingen die niet goed uitgelegd zijn / TERINGZOOI uitkomt
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef knnth het volgende:
Hey, een DH-topic.
Import hierAlweer vier jaar ... als het aan mij ligt komen er nog vele jaren bij.
Op het westeinde zit een zaakje wat (volgens mij) wel aparte interieur dingetjes heeft. Weet alleen even de naam niet meer van die winkel, maar als je vanaf de torenstraat het westeinde inloopt zit het aan de rechterkant van de straat.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef zeemonster het volgende:
Waar ergens in Den Haag kan je leuke fotolijsten halen . Met leuk bedoel ik aparte fotolijstjes of een grote lijst waar je allemaal verschillende foto's in kan doen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk maar ik heb ergens in de stad eens een soort klok gezien met daarom heen alllemaal fotolijstjes, zoiets zoek ik dus.
Probeer De Slegte (of het heet nu anders geloof ik), of die zaak in de Passage eens. Geen idee of die ook kinderboeken verkopen, maar de kans is groot.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
Daar van het weekend maar eens kijken dusen dat zaakje wat jij beschreef ook maar meteen zoeken
.
Oeh en nu ik toch bezig ben , alhoewel hier zitten niet veel mensen met kinderen he?
Ik ben namelijk ook op zoek naar het boek : Mam, vertel 's en Oma vertel 's .
Ik kan ze op internet bestellen maar dat wil ik niet want die heb ik dan nooit met dit weekend in huis..
Oma vertel eens en Mam vertel eens kan je bij de Paagman sowieso halen... en bij Verwijs in de Passage kan je ze ook halenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
Daar van het weekend maar eens kijken dusen dat zaakje wat jij beschreef ook maar meteen zoeken
.
Oeh en nu ik toch bezig ben , alhoewel hier zitten niet veel mensen met kinderen he?
Ik kan ze op internet bestellen maar dat wil ik niet want die heb ik dan nooit met dit weekend in huis..
Paagman op de Frederik Hendriklaan heeft ze volgens hun sitequote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Ah, Verwijs heet die zaak in de Passage. Al staat er groot Selexyz op tegenwoordig, grote zaak, vast kans dat ze het hebben.
Edit: Admiraal, je steelt m'n moment van bezinning!![]()
Ja ? Nou ja goed , dit soort boeken blader ik liever even door alvorens ik besluit het te kopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Paagman op de Frederik Hendriklaan heeft ze volgens hun siteAls ik bij bol bestel heb ik t altijd de volgende dag in huis overigens.
heeft bol.com hem niet? Vandaag bestelt morgen in huisquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef zeemonster het volgende:
Het is niet echt een kinderboek. Er staan feitjes en verhalen in en allerlei vragen over je eigen jeugd.
Dat moet je dan later aan je kind geven en dan kan ze lezen over wat haar moeder of oma bezig hield zeg maar.
Ik dacht dat de Slegte altijd meer voor schoolboeken was enzo.
Alle tips zijn wel meegenomen en ik ga er zeker speuren van het weekend.
Wel zwaaien als je een zeemonster ziet zoeken door de stad he.
Kicke Spulle!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Op het westeinde zit een zaakje wat (volgens mij) wel aparte interieur dingetjes heeft. Weet alleen even de naam niet meer van die winkel, maar als je vanaf de torenstraat het westeinde inloopt zit het aan de rechterkant van de straat.
Ik wil eerst even precies zien wat het is . Anders kan ik het terugsturen en alsnog op zoek naar een ander sintkado.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft bol.com hem niet? Vandaag bestelt morgen in huis
Ik ben net terug uit de Sinterklaashel. Het was verrassend rustig in de stad met al die sneeuw!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:55 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eerst even precies zien wat het is . Anders kan ik het terugsturen en alsnog op zoek naar een ander sintkado.. Ik ga morgen vroeg naar de stad.
Elegy, het Fok!IJskonijnquote:
Ja oftewel natte slush. Geen goed moment om geen ruitenwisser te hebben en als je er dan 1 gekocht hebt om m dan erop geklikt te krijgen met van die rode ijsklauwtjes die totaal niet meer doen wat je wil dat ze doenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef becky27 het volgende:
sneeuw?????
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:36 schreef zeemonster het volgende:
Leuk liedje voor A_A :
Maar je blijft lief hoor.
Coolquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:12 schreef RATMEN het volgende:
. Mijn mama heeft zo'n tof huis gekocht in Den Haag
.
heggen schaar?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef zeemonster het volgende:
hallo terug. Myn zusje is nu lange nagels by my aan het zetten. Voor het eerst in myn leven lange nagels, ik doe het in myn broek van de tang waarmee ze knipt!
In scheveningenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
waar?
1 van de 2 penthouses op het T-mobile gebouw, zo'n mooi huis!quote:
Kom maar naar me toe, ik heb toch een partij zin om te drinken!!quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Be carefull what you wish for...
*werkloos is*
*werkloos is*
*werkloos is*
Waardeloos zeg. Ook geen stijl van die detacheerboer. Wat heb je op het oog?quote:
Fijn dat je in ieder geval wat gunstige perspectieven in het vooruitzicht hebt. Dat maakt het werkeloos thuiszitten wat minder spannend. Wat spreekt je niet aan bij die detacheerder? En waar zit het verschil tussen jou en een übernerd? Soms is het best handig om ook iemand te hebben die ook wat snapt van de buitenwereld in plaats van alleen de techniek, niet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef Yoni het volgende:
Heb op dit moment drie dingen lopen bij ICT-bedrijven. Eén echte detacheerder, één die meer projecten doet en eentje die groot is en er tussenin zit.
De detacheerder is héél enthousiast en daar heb ik eigenlijk al wel een baan. Ik ben daar alleen zelf het minst enthousiast over. Volgende week wel 2e gesprek.
Het bedrijf wat meer in de projecten zit is cool, hip, vernieuwend. Iets wat ik wel zie zitten. Zij twijfelen alleen een beetje over mij. Ze zijn erg 'techneut' gericht en ik ben geen übernerd. Ook daar wel volgende week ofzo 2e gesprek.
Bedrijf nummer drie heeft me eigenlijk voorlopig afgewezen, maar ook weer niet helemaal. Heb nog wel een positieve respons gekregen n.a.v. wat extra info van mij in een e-mail, maar ik reken nergens op daar.
Gaat weer lekker de laatste tijd....quote:Fietster (63) verongelukt na bij ongeval met tram
Den Haag – Een 63-jarige fietster uit Den Haag is zaterdagmiddag 6 december om 15.00 uur bij een ongeval om het leven gekomen. De vrouw botste op de kruising van de Zuiderparklaan met de Escamplaan tegen een tram. De GGD vervoerde het slachtoffer in kritieke toestand naar het ziekenhuis waar zij kort na aankomst aan haar verwondingen bezweek. De technische verkeersongevallen dienst stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval. De 58-jarige trambestuurder werd aan het politiebureau opgevangen.
quote:
Ik heb afgelopen week 4 keer bij Vlot gegeten jaquote:Op zondag 7 december 2008 13:29 schreef CaLeX het volgende:
Was dat die nieuwe show? Die vond ik ook erg tegenvallen
@ Ratmen, jij zit dus nu elke week standaard bij de buren in Xieje? ;p
de verwachting is hoog, en hij komt hem net niet na.quote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Ben ik dan de enige die de show wel leuk vond? Misschien ben ik makkelijk entertained.![]()
Was hier net een harde klap in de rijswijkseweg.quote:Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, klonk als richting Musschenbroekstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |