heeft bol.com hem niet? Vandaag bestelt morgen in huisquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef zeemonster het volgende:
Het is niet echt een kinderboek. Er staan feitjes en verhalen in en allerlei vragen over je eigen jeugd.
Dat moet je dan later aan je kind geven en dan kan ze lezen over wat haar moeder of oma bezig hield zeg maar.
Ik dacht dat de Slegte altijd meer voor schoolboeken was enzo.
Alle tips zijn wel meegenomen en ik ga er zeker speuren van het weekend.
Wel zwaaien als je een zeemonster ziet zoeken door de stad he.
Kicke Spulle!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Op het westeinde zit een zaakje wat (volgens mij) wel aparte interieur dingetjes heeft. Weet alleen even de naam niet meer van die winkel, maar als je vanaf de torenstraat het westeinde inloopt zit het aan de rechterkant van de straat.
Ik wil eerst even precies zien wat het is . Anders kan ik het terugsturen en alsnog op zoek naar een ander sintkado.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft bol.com hem niet? Vandaag bestelt morgen in huis
Ik ben net terug uit de Sinterklaashel. Het was verrassend rustig in de stad met al die sneeuw!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:55 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eerst even precies zien wat het is . Anders kan ik het terugsturen en alsnog op zoek naar een ander sintkado.. Ik ga morgen vroeg naar de stad.
Elegy, het Fok!IJskonijnquote:
Ja oftewel natte slush. Geen goed moment om geen ruitenwisser te hebben en als je er dan 1 gekocht hebt om m dan erop geklikt te krijgen met van die rode ijsklauwtjes die totaal niet meer doen wat je wil dat ze doenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef becky27 het volgende:
sneeuw?????
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:36 schreef zeemonster het volgende:
Leuk liedje voor A_A :
Maar je blijft lief hoor.
Coolquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:12 schreef RATMEN het volgende:
. Mijn mama heeft zo'n tof huis gekocht in Den Haag
.
heggen schaar?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef zeemonster het volgende:
hallo terug. Myn zusje is nu lange nagels by my aan het zetten. Voor het eerst in myn leven lange nagels, ik doe het in myn broek van de tang waarmee ze knipt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |