abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63718083
Overwinteren in Spanje en themafeestjes in Duitsland, ik begin bijna te denken dat t gewoon pensioen is

Welkom terug Charisma
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 3 december 2008 @ 09:55:02 #102
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_63718553
Hier ook net een weekje naar de zon geweest en over 3 weken alweer twee weekjes vrij. Zucht, wat een rotleven toch
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 3 december 2008 @ 10:20:05 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_63719049
quote:
Op woensdag 3 december 2008 05:48 schreef Charisma het volgende:

[..]

meen je dat nou? waarvandaan ken je haar ?
eerste kleine " discussie " al gehad met haar, de boxen !!! ze heeft altijd muziek aanstaan en ik hoor alleen maar boemboemboem
ze is een vriendinnetje van vrienden van mijn vriend, snappie het nog?
pi_63719220
Bah wordt helemaal gek hier,

elke keer als ik denk mijn werk onder controle te hebben gaat er ergenss een beerput open waar nog wat veranderigen / dingen die niet goed uitgelegd zijn / TERINGZOOI uitkomt
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_63728562
Hey, een DH-topic.

Import hier Alweer vier jaar ... als het aan mij ligt komen er nog vele jaren bij.
pi_63729891
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Bah wordt helemaal gek hier,

elke keer als ik denk mijn werk onder controle te hebben gaat er ergenss een beerput open waar nog wat veranderigen / dingen die niet goed uitgelegd zijn / TERINGZOOI uitkomt
Waar ken ik dat toch van Elke keer weer meer- en minderwerk, wijzigingen van plannen en eisen van opdrachtgever enz.. Maja je hebt iig genoeg te doen dus hoef je niet in te zitten of er wel genoeg werk is

Enneehh, welkom knnth
Just being curious.. ofzo
pi_63736651
En als het werk eens goed gaat, naaien je collega's je wel
Deze week gewoon weer een fout, die voorkomen had kunnen worden als mn collega niet zo overhaastig was geweest...voor de derde week op rij
pi_63737681
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef knnth het volgende:
Hey, een DH-topic.

Import hier Alweer vier jaar ... als het aan mij ligt komen er nog vele jaren bij.
Hallo nieuwert.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_63737934
Ik hou van mijn stage!!!
En ik begin al te wennen in den haag.
Mijzelf binnenkort maar eens inschrijven bij het koorenhuis want die studenten ooievaarspas waar ik meer dan 100 euro korting mee krijg schiet ook niet op.. dan maar de volle pond, heb wel al voor die kaart betaald maargoed
Voices tell me I'm the shit.
pi_63740352
Waar ergens in Den Haag kan je leuke fotolijsten halen . Met leuk bedoel ik aparte fotolijstjes of een grote lijst waar je allemaal verschillende foto's in kan doen.

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk maar ik heb ergens in de stad eens een soort klok gezien met daarom heen alllemaal fotolijstjes, zoiets zoek ik dus .
pi_63740432
Expo???
  woensdag 3 december 2008 @ 22:48:47 #112
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63740713
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef zeemonster het volgende:
Waar ergens in Den Haag kan je leuke fotolijsten halen . Met leuk bedoel ik aparte fotolijstjes of een grote lijst waar je allemaal verschillende foto's in kan doen.

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk maar ik heb ergens in de stad eens een soort klok gezien met daarom heen alllemaal fotolijstjes, zoiets zoek ik dus .
Op het westeinde zit een zaakje wat (volgens mij) wel aparte interieur dingetjes heeft. Weet alleen even de naam niet meer van die winkel, maar als je vanaf de torenstraat het westeinde inloopt zit het aan de rechterkant van de straat.
Jawel, je keek.
pi_63740725
Expo.. waar zit dat ?
  woensdag 3 december 2008 @ 22:54:04 #114
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63740891
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:49 schreef zeemonster het volgende:
Expo.. waar zit dat ?
Spuistraat
Jawel, je keek.
pi_63741597
Daar van het weekend maar eens kijken dus en dat zaakje wat jij beschreef ook maar meteen zoeken .
Oeh en nu ik toch bezig ben , alhoewel hier zitten niet veel mensen met kinderen he?

Ik ben namelijk ook op zoek naar het boek : Mam, vertel 's en Oma vertel 's .
Ik kan ze op internet bestellen maar dat wil ik niet want die heb ik dan nooit met dit weekend in huis. .
pi_63741682
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
Daar van het weekend maar eens kijken dus en dat zaakje wat jij beschreef ook maar meteen zoeken .
Oeh en nu ik toch bezig ben , alhoewel hier zitten niet veel mensen met kinderen he?

Ik kan ze op internet bestellen maar dat wil ik niet want die heb ik dan nooit met dit weekend in huis. .
Probeer De Slegte (of het heet nu anders geloof ik), of die zaak in de Passage eens. Geen idee of die ook kinderboeken verkopen, maar de kans is groot.
pi_63741803
Het is niet echt een kinderboek. Er staan feitjes en verhalen in en allerlei vragen over je eigen jeugd.
Dat moet je dan later aan je kind geven en dan kan ze lezen over wat haar moeder of oma bezig hield zeg maar .

Ik dacht dat de Slegte altijd meer voor schoolboeken was enzo .
Alle tips zijn wel meegenomen en ik ga er zeker speuren van het weekend.

Wel zwaaien als je een zeemonster ziet zoeken door de stad he .
pi_63741883
quote:

Oma vertel eens en Mam vertel eens kan je bij de Paagman sowieso halen... en bij Verwijs in de Passage kan je ze ook halen
pi_63741916
Ah, Verwijs heet die zaak in de Passage. Al staat er groot Selexyz op tegenwoordig, grote zaak, vast kans dat ze het hebben.

Edit: Admiraal, je steelt m'n moment van bezinning!
pi_63741939
Hallo!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_63741972
quote:
Paagman op de Frederik Hendriklaan heeft ze volgens hun site Als ik bij bol bestel heb ik t altijd de volgende dag in huis overigens.
Where facts are few, experts are many.
pi_63742068
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Ah, Verwijs heet die zaak in de Passage. Al staat er groot Selexyz op tegenwoordig, grote zaak, vast kans dat ze het hebben.

Edit: Admiraal, je steelt m'n moment van bezinning!
sorry
pi_63742138
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:25 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Paagman op de Frederik Hendriklaan heeft ze volgens hun site Als ik bij bol bestel heb ik t altijd de volgende dag in huis overigens.
Ja ? Nou ja goed , dit soort boeken blader ik liever even door alvorens ik besluit het te kopen.
Wat betreft Oma vertel's moet ik er 2 kopen dus dan zie ik het eerst liever .

Thanks allemaal !
pi_63746409
Ik heb die oma vertel s ook.
Die kan je gewoon kopen bij selexyz ofzo in de passage
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 4 december 2008 @ 08:02:22 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63746654
Hoi allemaal
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')