ze is een vriendinnetje van vrienden van mijn vriend, snappie het nog?quote:Op woensdag 3 december 2008 05:48 schreef Charisma het volgende:
[..]
meen je dat nou? waarvandaan ken je haar ?
eerste kleine " discussie " al gehad met haar, de boxen !!!ze heeft altijd muziek aanstaan en ik hoor alleen maar boemboemboem
![]()
Waar ken ik dat toch vanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Bah wordt helemaal gek hier,
elke keer als ik denk mijn werk onder controle te hebben gaat er ergenss een beerput open waar nog wat veranderigen / dingen die niet goed uitgelegd zijn / TERINGZOOI uitkomt
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef knnth het volgende:
Hey, een DH-topic.
Import hierAlweer vier jaar ... als het aan mij ligt komen er nog vele jaren bij.
Op het westeinde zit een zaakje wat (volgens mij) wel aparte interieur dingetjes heeft. Weet alleen even de naam niet meer van die winkel, maar als je vanaf de torenstraat het westeinde inloopt zit het aan de rechterkant van de straat.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef zeemonster het volgende:
Waar ergens in Den Haag kan je leuke fotolijsten halen . Met leuk bedoel ik aparte fotolijstjes of een grote lijst waar je allemaal verschillende foto's in kan doen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk maar ik heb ergens in de stad eens een soort klok gezien met daarom heen alllemaal fotolijstjes, zoiets zoek ik dus.
Probeer De Slegte (of het heet nu anders geloof ik), of die zaak in de Passage eens. Geen idee of die ook kinderboeken verkopen, maar de kans is groot.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
Daar van het weekend maar eens kijken dusen dat zaakje wat jij beschreef ook maar meteen zoeken
.
Oeh en nu ik toch bezig ben , alhoewel hier zitten niet veel mensen met kinderen he?
Ik ben namelijk ook op zoek naar het boek : Mam, vertel 's en Oma vertel 's .
Ik kan ze op internet bestellen maar dat wil ik niet want die heb ik dan nooit met dit weekend in huis..
Oma vertel eens en Mam vertel eens kan je bij de Paagman sowieso halen... en bij Verwijs in de Passage kan je ze ook halenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
Daar van het weekend maar eens kijken dusen dat zaakje wat jij beschreef ook maar meteen zoeken
.
Oeh en nu ik toch bezig ben , alhoewel hier zitten niet veel mensen met kinderen he?
Ik kan ze op internet bestellen maar dat wil ik niet want die heb ik dan nooit met dit weekend in huis..
Paagman op de Frederik Hendriklaan heeft ze volgens hun sitequote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef zeemonster het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Ah, Verwijs heet die zaak in de Passage. Al staat er groot Selexyz op tegenwoordig, grote zaak, vast kans dat ze het hebben.
Edit: Admiraal, je steelt m'n moment van bezinning!![]()
Ja ? Nou ja goed , dit soort boeken blader ik liever even door alvorens ik besluit het te kopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Paagman op de Frederik Hendriklaan heeft ze volgens hun siteAls ik bij bol bestel heb ik t altijd de volgende dag in huis overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |