quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij er ook?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef remlof het volgende:
Die meetfoto's
Ow en sterkte met je vriendin NB
Dank je Remlof !quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef remlof het volgende:
Die meetfoto's
Video.xnxx.com men.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:06 schreef Vandaw het volgende:
Vraagje tussendoor: weet iemand waar ik een filmpje kan uploaden zonder dat jan en alleman het kan zien? Dus een soort afgeschermde YouTube?
Whehehequote:
Waar zijn meetfoto'squote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef remlof het volgende:
Die meetfoto's
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef Broekpaling het volgende:
Kotm er dus op neer dat ik niet mijn OV voor 2009 gehaald heb omdat wij zo hard falen.
Waarom?
Nou, wij openen de post meestal aan het eind van de maand.![]()
Meestal vis ik mijn post alvast van de deurmat maar er glipt er wel eens eentje door.
Verdomme.![]()
Smoes bedenken gaat*
Kotm er dus op neer dat ik niet mijn OV voor 2009 gehaald heb omdat wij zo hard falen.
Waarom?
Meestal vis ik mijn post alvast van de deurmat maar er glipt er wel eens eentje door.
Verdomme.![]()
Smoes bedenken gaat*
Nee, ik had om 22:30 al terug gemoeten en had geen zin in nog een nacht doorgaan tot de eerste treinquote:
Ze gaan meestal niet zo zeiken hoor maar dat doen ze alleen dat er niet op 1 dag 1500 mensen staanquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom?
Verdomme.![]()
Smoes bedenken gaat*
Per maand inderdaad. En soms zit er een herinnering tussen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
![]()
Hoe doen jullie dat dan met rekeningen ?
Of hebben jullie alleen aan het eind van de maand rekeningen enzo
Die heeft geen ban.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
hoelang heeft reetkever eigenlijke en ban?
Beetje aftaaierig hoor, zeggen dat je komt en niet komenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik had om 22:30 al terug gemoeten en had geen zin in nog een nacht doorgaan tot de eerste trein
De truc om de rest wel te laten komen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Beetje aftaaierig hoor, zeggen dat je komt en niet komen
Kut, dan had ik wel kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik had om 22:30 al terug gemoeten en had geen zin in nog een nacht doorgaan tot de eerste trein
Whehehehehequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Per maand inderdaad. En soms zit er een herinnering tussen.![]()
Heel soms vergeten we UPC wel eens. Maar die stuurt een herinnering in de vorm van geen internet tot je betaald hebt.
Waarom?
Verdomme.![]()
Smoes bedenken gaat*
Inderdaad.quote:
LAten jullie me alleen ik KLB achter...quote:
* Noorsbloed knuffelt Zotheidquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LAten jullie me alleen ik KLB achter...
Ja. MUWHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LAten jullie me alleen ik KLB achter...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed knuffelt Zotheid
Dan vertel ik jou nooit meer over vrouwen met voeten in geslachtsorganen van andere vrouwen.quote:
Als 'ie een lekker wijf was, boh meng.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hier gaan mensen jaloers om worden.![]()
interwebzquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan vertel ik jou nooit meer over vrouwen met voeten in geslachtsorganen van andere vrouwen.
WIJ ZIJN NIET TE BREKUH !quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hier gaan mensen jaloers om worden.![]()
ikvintbestquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
MENSEN VAN HET GOEDE LEVEN, WIE STEMT VOOR DE NIEUWE OP?
TE ZIEN IN DEZER LINK.
[KLB Bagger SC #505] Waar Broekpaling blijft baggeren!
DIE AUWE KAN ERUIT VINDEN WIJ.
JaHw HarTjUh ZagT KlOpPuNt iiN mIIjn,, H4nDuh~11!1quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET TE BREKUH !
HVJ ! WJNMK !! FOREVAH TOGETAAAAH
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JaHw HarTjUh ZagT KlOpPuNt iiN mIIjn,, H4nDuh~11!1
Gedichten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
SCHATJUUUH
Ne!m M1jn HarTJUh !
NIET TE BREKEN HOOR JE DAT SCHAT
VOOR ALTIJD
SAMUHHH
NEVER een AndER!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gedichten.
3 gedichten over een klootzak
vandaag is kut omdat ik jouw zag
vandaag is kut omdat je aan me zus zat
vandaag is kut omdat je deed alsof er niets was gebeurt
vandaag is kut omdat ik je haat
vandaag is kut omdat je met me moeder uit gaat
vandaag is kut omdat ik jouw zag
omdat door jouw mijn ouders zijn gescheiden
klootzak...
ik moet huilen door jouw
omdat jij in mijn buurt ben
ik raak zo overstuur
ik kan geen ademhalen
ik ren naar huis
ben boos overstuur verdrietig
jij gaat mijn avond niet verpesten
jij heb al zoveel verpest
deze keer gaat het je niet lukken
ik voel me sterk
ik trek me niets van je aan
deze keer niet nooit meer
ik zal dansen op je graf
zingen tot diep in de nacht
ik haat je zo
ooit dachten we dat je te vertrouwen was
de beste vriend van mijn pa
het was altijd leuk
tot die ene avond die ik nooit meer wil herinneren
door jouw haat ik mijn moeders verjaardag
het zal nooit meer het zelfde zijn
mijn vader werd gek
wou zelfmoord plegen
dat is allemaal jouw schuld
ik zal dansen op je graf
zingen tot diep in de nacht
ik haat je zie je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zotheid ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff een gedichtje voor een meisje die niet met de gore poten van me vriendje af kon blijven het is nie egt een gedichtje maar meer een battle!!!
i'm gonna kill ya with this battle
i'll grab a snake and i make it ratlle
you cheap ass toy
put ya hands of ma boy
you punk ass bitch
you nothin' but a inocent itch
pretendin' to be rich
pretendin' to be cool
you're just showin' you're a fool
what ya gonna do
now i've come 4 you
oh yeah i will
it's you i kill
with these final words i say anyplace anytime anywhere
FUCK YOU BITCH About you i don't care.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje eng.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahaha Noorsbloedik moest zoooo hard lachen!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahaha Noorsbloedik moest zoooo hard lachen!
Bij ongestelde vrouwen welquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje eng.
Bonkjes en sliertjes bestaan toch niet echt he?
Boh men, ik wist dat het zo erg was.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bij ongestelde vrouwen wel![]()
Geloof mij dat weet ik zeker
Ooh wat ben je naiefquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje eng.
Bonkjes en sliertjes bestaan toch niet echt he?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bij ongestelde vrouwen wel![]()
Geloof mij dat weet ik zeker
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]ZOTHEID !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff een gedichtje voor een meisje die niet met de gore poten van me vriendje af kon blijven het is nie egt een gedichtje maar meer een battle!!!
i'm gonna kill ya with this battle
i'll grab a snake and i make it ratlle
you cheap ass toy
put ya hands of ma boy
you punk ass bitch
you nothin' but a inocent itch
pretendin' to be rich
pretendin' to be cool
you're just showin' you're a fool
what ya gonna do
now i've come 4 you
oh yeah i will
it's you i kill
with these final words i say anyplace anytime anywhere
FUCK YOU BITCH About you i don't care.
SCHEUR MIJN ARMEN VAN MIJN LIJF EN FISTFUCK MIJN AARS ERMEE
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Sick mindsquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Ik lijk onschuldig he ?
Wel wacht .. nee![]()
Toch niet![]()
Sick mind ftw !
Tampon zuigt alleen het bloed op.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
HOE DE FUCK ZUIGT DAN EEN TAMPON ALLE BONKJES OP?
OP PLEUREN DIE ERUIT ALS JE TAMP ERUIT HAALT?
Maar goed dat wij geen relatie hebben danquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sick minds!
Ik ben ook trotste eigenaresse van eentje.
Fruityquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ZOTHEID !
SCHEUR MIJN ARMEN VAN MIJN LIJF EN FISTFUCK MIJN AARS ERMEE
Mijn verhaal, wat doe je.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tampon zuigt alleen het bloed op.
Maar er komen allemaal stukjes troep uitzetten als ze de tampon verwijderd.
Dus als je dat in bed doet en je neukt haar heb je daarna een zachte kleffe ballenbak in je bed![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh men.
Ik dacht serieus dat het een fok! grap was.
Mijn grapje, wat doe je!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ben met een uurtje terug![]()
Het was mij een waar genoegen![]()
Zotheid je bent geweldig
BT SICKMINDS FOREVAH !![]()
Broekpaling ..
Succes met het nadenken over je eerste keer !
Haha okay ciaooo!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ben met een uurtje terug![]()
Het was mij een waar genoegen![]()
Zotheid je bent geweldig
BT SICKMINDS FOREVAH !![]()
Broekpaling ..
Succes met het nadenken over je eerste keer !
Ik maakte geen grapje hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn grapje, wat doe je!
Ik ga ook wel. Dag hoor!
Hahahaha, props voor dit verhaalquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus als je dat in bed doet en je neukt haar heb je daarna een zachte kleffe ballenbak in je bed![]()
IQM, als mensen dood neervallen is dat géén compliment..quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:52 schreef IQM het volgende:
Gebeurt ook iedere keer als ik een kroeg of club binnenloop.
Ben je weer bezig vandaag?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Epic memmen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:53 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
MEMMEN OP JE BEELDSCHERM!~!11
What can I say? I'm literally breathtaking.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM, als mensen dood neervallen is dat géén compliment..
Sorry maar er ligt een copyright op mijn usernamequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
What can I say? I'm literally breathtaking.
Die van mij blijft anders ook gewoon toepasselijk, hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar er ligt een copyright op mijn username
Ouwe sc-hooliganquote:
quote:
Heavyweight is nog tofferquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Dit vind ik echt een kankervet nummer
Wel afluisteren kinders !
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:01 schreef Skaff-a het volgende:
* Skaff-a gaat NG z`n nest uit sleuren
hey eff WHO THE FUCK BEN JIJquote:
quote:
VIEZE NEUS!!!11quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hello!!!!!!!!!!!![]()
![]()
WAAR STAAN DE FOTOO'S@!21@!!@@!@!!@@
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:58 schreef afcajos het volgende:
Nou even wat situaties die zich gister voordeden
- ik gooide 4 bier om in ananas zn kamer
- jordeeeh wilde een serieus aesprek aan gaan met een hoer
- bijna kroeg uitgezet omdat we met stoelen boven ons hoofd zwaaiden op "schatje mag ik je foto"
- 5 uur 's ochtends op t station belanden om vervolgens nog bijna 2 uur op de trein te wachten
- door allemaal openbaar vervoer gekanker pas 11 uur thuis zijn
- reetveter en skaffa struinen de hele studentenflat van ananas af opzoek naar een tondeuse om gers zn kop kaal te schren
- tiquila bende voor 1 euro. succes was dat!
- ik pwn mijzelf door een wc deur niet open te krijgen een een smaatje lukt het in 1 soepele beweging
- ehmm veel bier drinken en veel ouwehoeren.
- losgaan op beegees - staying alive
Ik zou kunnen zeggen dat het wel een geslaagde meet was![]()
Ik heb nog geen minuut geslapen en aangezien ik vanavond de bob ben moest ik zo toch maar eens mn bedje opzoeken
kent u woordhusel van mbquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef McFearless het volgende:
Heey, hallo, ik ben best benieuwd echt wanhopig. naar die verhalen van er aan kan die meet. Iemand die mij helpen? Ik ben
Groetjes,
Onrustige weegschaal.
Noobquote:
Kan jij het voor me doen, ik snap dat nietquote:
Heldenquote:- bijna kroeg uitgezet omdat we met stoelen boven ons hoofd zwaaiden op "schatje mag ik je foto"
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi topic in onzin is dichtthank god.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je wordt aangesproken met god remlof!
neequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:38 schreef bhm het volgende:
En belangrijkste heeft afcajos gehosseld?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:38 schreef Fascination het volgende:
gers what have you done?
Kon je de groepsdruk niet aan?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Skaff-a: HAHAHAHAHAHA KOALE GERS!!!!!
HELD
Toen Gers nog geen kalende jongen was leek hij op Bob Dylanquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:46 schreef dagdag het volgende:
als het goed is staat avatar erin
Heb je nog chicks geplayedquote:
WAAR WAS JIJ!!!11!!!1!!!________quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog chicks geplayed?
Zo da's een beledigingquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen Gers nog geen kalende jongen was leek hij op Bob Dylan
neequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog chicks geplayed?
Ja alsof ik op een meet ga komen waar alleen jongens zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ!!!11!!!1!!!________![]()
![]()
![]()
(Skaff-a)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Zo, paar uurtjes geslapen en ik kan er weer tegenaan
quote:
Wiezo moet je nuchter blijven?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:04 schreef afcajos het volgende:
Vanavond nuchter blijven
Ow en bt, sorry voor de stalktelefoontjes
Als het goed is ben ik bob vanavondquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo moet je nuchter blijven?
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:04 schreef afcajos het volgende:
Vanavond nuchter blijven
Ow en bt, sorry voor de stalktelefoontjes
Die vond ik vermakelijker dan dit jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zonder die voeten en bonkjes en sliertjes chat ja?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik bob vanavond
Ik eigenlijk een beetje schokkend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die vond ik vermakelijker dan dit ja!
Maar jij kan heul niet goed rijden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik bob vanavond
Wie is er dan ook zo schattig om te denken dat het verzonnen wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik eigenlijk een beetje schokkend.
Ik dacht serieus dat het door een aantal fokkers verzonnen was.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is er dan ook zo schattig om te denken dat het verzonnen was?
Zoiets verzin je toch niet!
DUS JIJ ZO NAAR JE WERK DOOR HET POEPWEER?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
Heuj ik moest heul niet werken ik had verkeerd op de planning gekeken.
Het is hier best lekker weer. Alleen koud. Maarja, ik heul naar mijn werk, 400 meter verderop, en daarna heul weer terug.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DUS JIJ ZO NAAR JE WERK DOOR HET POEPWEER?
Joah joah gaat welquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Met mij is het goed. En met jou Fas?
idd, iedereen heeft hier een leven of slaapt ofzo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah joah gaat wel.
Wat een saaie boel hier.
sorryquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah joah gaat wel.
Wat een saaie boel hier.
Haha mijn godquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het door een aantal fokkers verzonnen was.![]()
![]()
omg fucking cool hip stoer.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:28 schreef Fascination het volgende:
Omg over een maand ben ik jarig.
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omg fucking cool hip stoer.
Ik over 1 maand en 21 nachtjes.
Omg ben je auch ein steenbokkiequote:Op zaterdag 29 november 2008 17:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omg fucking cool hip stoer.
Ik over 1 maand en 21 nachtjes.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
Ook zo mooi he, aan het eind van de avond toen de muziek uitging en de lampen aan gingen wij met zn allen schreeuwen 'schatje mag ik je fotoooo!!!"
Bob Dylanquote:
ouwequote:Op zaterdag 29 november 2008 17:28 schreef Fascination het volgende:
Omg over een maand ben ik jarig.
Jaa,quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg ben je auch ein steenbokkie?
Oh en dat berichtje op je last.fm is van mij.
dat was mênnusquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
Ook zo mooi he, aan het eind van de avond toen de muziek uitging en de lampen aan gingen wij met zn allen schreeuwen 'schatje mag ik je fotoooo!!!"
Heb je foto's van koning Ananas?quote:
A-haquote:
Ik vind van wel!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof ..
Mijn topique in onzin was wel een klein succes toch ?![]()
Of in ieder geval ranzig en vermakelijk ?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jaa,
haha ik zie het, je luistert ook hele andere muziek als mij. Radiohead![]()
Volgens mij houd jij wel van goede muziekquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:11 schreef n0r het volgende:
De tt dwingt me hier even te posten![]()
[..]![]()
Neuh totaal niet eigenlijk. Ik heb 0 onderzeas broeken, shirts of wat dan ook. Ik geen band shirts of andere dingen. Het enige waar aan je aan mij kan zien dat ik van rock is is mijn hard rock cafe shirt uit hong kong en mij shirt met zo'n rockhandje erop. Voorderest niet eigenlijk.quote:
Dag NB! het zelfde.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ga wat nuttigs doen.
Hier is het ook saai![]()
![]()
Fijne avond nog enzulks
FAS IK HOU VAN JEWEETS !!![]()
Hihiquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ga wat nuttigs doen.
Hier is het ook saai![]()
![]()
Fijne avond nog enzulks
FAS IK HOU VAN JEWEETS !!![]()
NIEMAND VINDT DIT BLIJKBAAR LEUK!?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Vrouwen die hun inkijk misbruiken! Deel 2
Alsjullieblieft!
Ik wel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NIEMAND VINDT DIT BLIJKBAAR LEUK!?
IK BEN ER AL HEURquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:29 schreef Silentalarm het volgende:
het gemiddelde post tempo van 1 post per 5 minuten?
Dankje Bt, opperbiatch for life!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NIEMAND VINDT DIT BLIJKBAAR LEUK!?
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat nou niet leuk vinden.
Je mag me ook wel gewoon trixy noemen hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje Bt, opperbiatch for life!
Dat vind ik zo niet grappigquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag me ook wel gewoon trixy noemen hoor!
Hij lurkt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:40 schreef Silentalarm het volgende:
Als king of pop hier was, had ik hem nu kunnen vertellen dat ik Michael jackson luister!
Jij weet niet wat mannelijk schoon isquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik zo niet grappig.
Zal ik als dank wat mannelijk schoon posten?
Nou...quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
weet ik, hij pmde me laatst nog. Maar ik denk niet dat hij dehele dag lurkt.
Ohhh jawel, watch mequote:Op zaterdag 29 november 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mannelijk schoon is!
Maar vooruit, doe nog maar een laatste poging?
Okay, deels goedgekeurdquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohhh jawel, watch me.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet z'n piem0l ein bisschen.
[ afbeelding ]
Zo! Take it or leave it.
Wat is er niet goed danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja bloedlink, hij had zomaar zn stuur de woonwijk in gegooid
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef IQM het volgende:
Jude mag het bed opmaken waar ik even daarvoor Bt in gebatst heb. Hij moet z'n plaats kennen. Ik vind 'm alleen aantrekkelijk (no homo), voor de rest hoef ik niks van hem.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
Ohh oke. Ik zal 't goed maken
.
[ afbeelding ]
"Ohh Ilse, I find you so attractive, would you euuhhhmmmmm, would you go to bed with me?"HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest heel hard lachen.
Sorry Jude, I was just posting some boobie-images for a girl named Fascination
but ofcourse I'll sleep with you!
Big smile.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
Is dit het 'lekkere mannen'-topic?
Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Niet, Jude Law is PUUR pornoquote:
Babysitters.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet, Jude Law is PUUR porno. Het idee alleen al dat hij is vreemdgegaan met een babysitter is gewoon bijna too much voor me
.
Ik zou willen dat ik die babysitter was geweestquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet, Jude Law is PUUR porno. Het idee alleen al dat hij is vreemdgegaan met een babysitter is gewoon bijna too much voor me
.
Zo ging het ongeveer jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |