abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:55:19 #1
158452 IQM
I am the one
pi_63612465

Noorsbloed heeft zich verloofd en gaat trouwen met zijn Noorse Schone en wordt ook nog eens pappa!
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg Het is gefrituurde aardappelreepjes
Elfzesendertig post foto's van z'n moeder en z'n zusje en post niet meer in cursief.
Onur Torko - Hoe het is om KLB SC held te zijn: [KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Jordeeeh opent het Jubileum topic.
Als Little Big Planet een kutspel blijkt te zijn post Maisnon een pic van haar jetsers.
Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
Breathtaking heeft GODVERDOMME eindelijk de lapo.
Van Broekpaling weten we niet zeker of het een man of een vrouw is, het is hoe dan ook B-Seksueel!
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord. Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je. Ik geil niet op haar.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.

KLB_SC VERKIEZING: !!1!1!1!!1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:55:26 #2
158452 IQM
I am the one
pi_63612467
Lapo en tevens fipo.
Scio Melius
Gelul.
pi_63612470
0 topics op naam. 14.gif
pi_63612473
sepo
pi_63612475
bijna fipo
pi_63612479
Ongelooflijk dat fok! bij de SC blijft hangen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63612482
We worden geboycot.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63612486
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:52 schreef RacerDKB het volgende:
Kankertopic.
Eens.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63612489
Kanker PM's Flikkert op.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63612501
De meet thema kan uit de OP. De babes kunnen weer terug.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63612507
Wanneer de volgende meet? Waar meer dan 3 personen komen?
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:57:54 #12
158452 IQM
I am the one
pi_63612512
Die SC Helden hebben we ook niet nodig.
Scio Melius
Gelul.
pi_63612530
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:57 schreef IQM het volgende:
Die SC Helden hebben we ook niet nodig.
Drastische aanpassingen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63612540
Ik ga slapen.
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:59:14 #15
158452 IQM
I am the one
pi_63612549
Zo ziet mijn ideale OP eruit:

[INSERT THEMA-PLAATJES]

De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
  • Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
    Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
  • Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
    Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
    Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
  • Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612558
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
    Ik ga slapen.
    Dag heur.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612563
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[INSERT THEMA-PLAATJES]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  • Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
  • Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar

• Wat let je?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612567
    Die quotes kunnen er ook wel uit.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:00:01 #19
    158452 IQM
    I am the one
    pi_63612568
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[INSERT THEMA-PLAATJES]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

• Poll: Veel beter?
  • Ja!
  • Nee!
    Tussenstand:
  • Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612576
    Ik pleit voor de OP van IQM.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612588
    IQM, ik zeg we gebruiken jouw OP.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612596
    Of moeten we dat aan remlof vragen?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:01:19 #23
    158452 IQM
    I am the one
    pi_63612598
    Die IQM is me toch een constructieve user.
    Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612609
    Ja.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:01:43 #25
    158452 IQM
    I am the one
    pi_63612610
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
    Of moeten we dat aan remlof vragen?
    Ja, dat weet ik niet. Laten we afwachten wat merendeel van KLB-SC ervan vindt.
    Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612614
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef IQM het volgende:
    Die IQM is me toch een constructieve user.
    Och.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612619
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik niet. Laten we afwachten wat merendeel van KLB-SC ervan vindt.
    Ik denk dat 't 'm wel gaat worden.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:02:21 #28
    158452 IQM
    I am the one
    pi_63612623
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Och.
    Geef maar toe. Je zou stiekem ook zo willen zijn.
    Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612627
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
    Ik ga slapen.
    Ja doei
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_63612630
    Naamtopic trouwens, heul niet gezien.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612633
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef Paaskonijn het volgende:
    Ja.
    DOEIIII!!!!!
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_63612638
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef IQM het volgende:

[..]

Geef maar toe. Je zou stiekem ook zo willen zijn.
    Hedde ik in ieder geval gebatst men.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612642
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

DOEIIII!!!!!
    pi_63612653
    Paaskonijn post met z'n telefoon.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:04:50 #35
    158452 IQM
    I am the one
    pi_63612654
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:03 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dat is maar het topje van de ijsberg.
    Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612666
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:03 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

zaterdag 29 november 2008 @ 01:05:22 #37
    158452 IQM
    I am the one
    pi_63612668
    Ik ga ook maar eens. Pijn aan m'n ogen. Heb al de hele dag achter de pc gezeten. Maar ik ben nu wel klaar met m'n stage. 8 als eindcijfer.

Dag, schatjes.
    Scio Melius
    Gelul.
    pi_63612669
    Misschien moeten we eerst bij Adelante informeren of er geen gebrek aan respect uitgaat van zowel de oude als nieuwe OP van de SC nu er 'Adelol' in staat!
    pi_63612691
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
    Paaskonijn post met z'n telefoon.
    nee
    pi_63612693
    pi_63612698
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:04 schreef IQM het volgende:

[..]

Dat is maar het topje van de ijsberg.
    Oh?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612700
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

nee
    Je slaapwandelt?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612705
    De inbox van 4everblackeyed is vol
    pi_63612706
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

nee
    Ganouweheeg
    pi_63612710
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:05 schreef IQM het volgende:
    Ik ga ook maar eens. Pijn aan m'n ogen. Heb al de hele dag achter de pc gezeten. Maar ik ben nu wel klaar met m'n stage. 8 als eindcijfer.

Dag, schatjes.
    Ik heb nog een maand stage.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612715
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Emimich het volgende:
    Door al die achterlijke groepsPM's.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612717
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Emimich het volgende:
    Ik denk al, geen pm's meer...

Ff fixen...
    pi_63612724
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Niet dan?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612725
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Door al die achterlijke groepsPM's.
    pi_63612727
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ff fixen...
    Hoeveel heb je er? 1000?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612744
    echte doei
    pi_63612749
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ff fixen...
    pi_63612756
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:06 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Je slaapwandelt?
    nee
    pi_63612757
    Ik f5de een volle pagina.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612758
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

nee
    Oh.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612761
    Slaapkruipt?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612764
    Matig men.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612770
    IK WIL FOTO'S VAN NEP DRONKEN MEET MENSEN
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612771
    Mijn telefoon is dood
    pi_63612772
    Jij f5de een volle pagina .
    pi_63612775
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:08 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er? 1000?
    Uhhhm... ik verwijder ze, maar hij blijft op 100 % gebruikt staan
    pi_63612790
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
    pi_63612793
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Paaskonijn het volgende:
    Mijn telefoon is dood
    CLEAR!!

SHOCK*
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612799
    quote:
    pi_63612801
    quote:
    NG belde me net en ze schreeuwden veel .
    pi_63612802
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uhhhm... ik verwijder ze, maar hij blijft op 100 % gebruikt staan
    Check je prullenbak anders.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612805
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

CLEAR!!

SHOCK*
    Daar ging het juist fout.

Ga eens slapen jij.
    pi_63612806
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
    Jij f5de een volle pagina .
    Ja men.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612810
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Daar ging het juist fout.

Ga eens slapen jij.
    Ik dacht dat jij ging slapen?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612815
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612826
    Avond!
    Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
    [..]
    pi_63612827
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij ging slapen?
    Jij eerst!!1
    pi_63612831
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Maar hij klonk niet dronken.
    pi_63612835
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

wie ben jij?
    pi_63612837
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Jij eerst!!1
    Kan je lang wachten.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612840
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Maar hij klonk niet dronken.
    Ranja he.
    pi_63612846
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Kan je lang wachten.
    Ok.
    pi_63612847
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

wie ben jij?
    Heroinjunk
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612849
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Check je prullenbak anders.
    Yup...
    pi_63612850
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ok.
    Stoer.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612852
    Ik ga morgen zo slecht voetballen denk ik.
    pi_63612857
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Yup...
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612858
    Nou dan niet.
    Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
    [..]
    pi_63612860
    Ik ga slapen.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:16:04 #85
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63612861
    "leave broekpaling alone!"
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_63612865
    GRAPJE
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612869
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:15 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Stoer.
    pi_63612872
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Broekpaling het volgende:
    GRAPJE
    pi_63612874
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
    "leave broekpaling alone!"
    NB?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612880
    quote:

[..]

Heroinjunk
    Scherp.

pi_63612881
    quote:

[..]

Heroinjunk
    thx, hoi heroine!
    pi_63612883
    Hoi!

NG is mijn chick en ik kom ook uit Helmond .
    pi_63612887
    Volgende week een KLB-meetje dan maar
    pi_63612907
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:17 schreef xminator het volgende:
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:18:18 #95
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63612908
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

NB?
    new business?
    pi_63612911
    quote:
    Vlijmscherp.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612914
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
    Hoi!

NG is mijn chick en ik kom ook uit Helmond .
    Waar woonde gij?!

HELMOND REPRESENT!
    pi_63612915
    Wat is een vlijm eigk?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612917
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:17 schreef xminator het volgende:
    In Helmond, dan kom ik ook!
    pi_63612919
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Vlijmscherp.
    Niet te overtreffen.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:18:56 #101
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612921
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

new business?
    Noorsbloed.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:19:25 #102
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63612928
    quote:
    Wat is een vlijm eigk?
    dat is een horizontale vluim in combinatie met een oorvijg.
    pi_63612929
    +/- 300 posts ikkes!
    pi_63612932
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Waar woonde gij?!

HELMOND REPRESENT!
    RIJPELBERG IN DA HOUSE!

En jij?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:19:43 #105
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612933
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is een horizontale vluim in combinatie met een oorvijg.
    Iew.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:19:58 #106
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63612939
    quote:

[..]

Noorsbloed.
    nee. wel een flink formaat penis.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:20:05 #107
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612941
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
    +/- 300 posts ikkes!
    Op welke dag?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612942
    Ik zit nu op het tempo van 1 note per 3 dagen, dat gaat niet lang meer goed gaan!
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:20:18 #109
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612950
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee. wel een flink formaat penis.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:20:35 #110
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612952
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Emimich het volgende:
    Ik zit nu op het tempo van 1 note per 3 dagen, dat gaat niet lang meer goed gaan!
    De mods kunnen er weer niet mee omgaan.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612953
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

RIJPELBERG IN DA HOUSE!

En jij?
    Oranjebuurt!
    pi_63612959
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Op welke dag?
    Vandaag.
    pi_63612962
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Oranjebuurt!
    Doe maar duur. Daar heb ik post rondgebracht.
    pi_63612964
    Ik heb 126 notes, ben ik nu een stoute jongen?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:21:42 #115
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612968
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Wauw.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612969
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Berta Gallenstein, ben jij het?!
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:21:59 #117
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63612972
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
    Kanker, ik zou bijna 4,50 betalen.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63612976
    quote:

[..]

Berta Gallenstein, ben jij het?!
    Ja .
    Welk deel woon je?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:22:31 #119
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63612983
    wat zitten er hier toch veel kansloze kutventjes. hoop dat fok! daar snel korte metten mee maakt.
    pi_63612989
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja .
    Welk deel woon je?
    Het oranje deel.
    pi_63612990
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Wauw.
    Ik was gestopt met school ja .
    pi_63612996
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
    wat zitten er hier toch veel kansloze kutventjes. hoop dat fok! daar snel korte metten mee maakt.
    Slechte trol.
    pi_63612997
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Kanker, ik zou bijna 4,50 betalen.
    Ik niet. Maar je mag wel voor mij betalen.
    pi_63613000
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:22 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Het oranje deel.
    Je meent het?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:23:27 #125
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613003
    quote:

[..]

Ja .
    Welk deel woon je?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613006
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

De mods kunnen er weer niet mee omgaan.
    Eens.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:23:41 #127
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613007
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik niet. Maar je mag wel voor mij betalen.
    Wat denk je zelf?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613011
    quote:
    Duh.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:24:00 #129
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613016
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Eens.
    Neuh, wel meer dan 1 keer.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613018
    Doe eens rustig aan zeg.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:24:46 #131
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613022
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:24 schreef xminator het volgende:
    Doe eens rustig aan zeg.
    Neem een XTC en je bent er weer bij.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613024
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:23 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
    Lief van je.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:24:58 #133
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613025
    Wie ben jij trouwens?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:25:16 #134
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613030
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Lief van je.
    Inderdaad. Ik betaal niet voor anderen.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613031
    Zouden hier niet mensen gaan slapen ofzo..
    pi_63613033
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je meent het?
    Ja. Nee zeg maar ja. Bij de Wilhelmina School ongeveer.
    pi_63613037
    Morgen wordt er sneeuw verwacht..
    pi_63613044
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja. Nee zeg maar ja. Bij de Wilhelmina School ongeveer.
    Zegt me niks . Is dat bij het ziekenhuis in de buurt of de Pres. Roosevelt daar?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:26:05 #139
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613045
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
    Zouden hier niet mensen gaan slapen ofzo..
    Wat doede gij hier dan?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:26:19 #140
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613048
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
    Morgen wordt er sneeuw verwacht..
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:26:32 #141
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613052
    quote:

[..]

Ik was gestopt met school ja .
    Want?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613058
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:26 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Want?
    Stomme studie gekozen.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:27:10 #143
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613059
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Slechte trol.
    wie is u? stel je eerst eens netjes voor en post dan de foto's van je zusje.
    pi_63613060
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik betaal niet voor anderen.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:27:20 #145
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613062
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Stomme studie gekozen.
    En nu?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613063
    quote:

[..]

Stomme studie gekozen.
    pi_63613066
    quote:

[..]

Wat doede gij hier dan?
    Ik dacht "andere" mensen...
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:27:41 #148
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613067
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wie is u? stel je eerst eens netjes voor en post dan de foto's van je zusje.
    Hij is Emimich. Kaste enzo?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613068
    quote:

[..]

Zegt me niks . Is dat bij het ziekenhuis in de buurt of de Pres. Roosevelt daar?
    PRECIES!
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:27:55 #150
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613070
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik dacht "andere" mensen...
    "mensen"
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613075
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

En nu?
    Nieuwe studie .
    pi_63613077
    quote:

[..]

Natte sneeuw...
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:28:15 #153
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613081
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef xminator het volgende:

[..]

HAHA, MEN
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613082
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

PRECIES!
    Dat was mijn wijk .
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:28:29 #155
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613083
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Natte sneeuw...
    Boh, nat.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:28:44 #156
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613087
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:28 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat was mijn wijk .
    Je bent gangster?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:28:57 #157
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613092
    quote:

[..]

Nieuwe studie .
    Leuk?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613098
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:28 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Je bent gangster?
    Jwz. Stond daar altijd met mijn pipa enzo die oude mensjes te bedreigen.
    pi_63613100
    Heb een note erbij .

Teller staat nu op 7
    pi_63613101
    quote:

[..]

Leuk?
    Ja best. Ik wil alleen geen leraar worden.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:30:30 #161
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613107
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Jwz. Stond daar altijd met mijn pipa enzo die oude mensjes te bedreigen.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:30:50 #162
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613108
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja best. Ik wil alleen geen leraar worden.
    Wat doe je dan?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613110
    quote:

[..]

Boh, nat.
    __!
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:31:01 #164
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613113
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef xminator het volgende:
    Heb een note erbij .

Teller staat nu op 7
    Stoer men.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613115
    quote:

[..]

Dat was mijn wijk .
    feli
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:31:12 #166
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613116
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

__!
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613119
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef xminator het volgende:
    Heb een note erbij .

Teller staat nu op 7
    pi_63613120
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:30 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Wat doe je dan?
    Leraar maatschappijleer. Maar ik wil naar de uni, maar met HAVO gaat dat niet lukken .
    pi_63613121
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:31 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Stoer men.
    Je bent jaloers, ik weet het
    pi_63613127
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

feli
    Joah, bedankt hè.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:32:09 #171
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613137
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Hij is Emimich. Kaste enzo?
    kaste? kaste wattes?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:32:42 #172
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613145
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:31 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Leraar maatschappijleer. Maar ik wil naar de uni, maar met HAVO gaat dat niet lukken .
    Maar je wilt geen leraar worden?
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613149
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Maar je wilt geen leraar worden?
    Nee, asjeblieft niet.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:32:58 #174
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613151
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kaste? kaste wattes?
    NOOB.

En gebruik je PI.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:33:17 #175
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613155
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, asjeblieft niet.
    Waarom doe je dan die opleiding?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:33:34 #176
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613159
    quote:

[..]

Joah, bedankt hè.
    Ik las Joran.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:33:35 #177
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613160
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

NOOB.

En gebruik je PI.
    rot op noob. en hou je bek
    pi_63613166
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Waarom doe je dan die opleiding?
    Maatschappijleer is boeiend + ik ben ontzettend slecht in economie, dus kom je op vrij weinig opleiding uit op HBO.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:34:15 #179
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613171
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

rot op noob. en hou je bek
    NOOB, MET JE BEK
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:34:42 #180
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613178
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Maatschappijleer is boeiend + ik ben ontzettend slecht in economie, dus kom je op vrij weinig opleiding uit op HBO.
    Maar je moet toch wat gaan doen "later" als in werk.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613181
    Je krijgt automagisch een note als je hier post!
    pi_63613184
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik las Joran.
    Joran heeft me vrouwen verkocht uit Thailand. Dûh.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:35:12 #183
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613186
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

NOOB, MET JE BEK

nou ok. succes met je naamtopic. ik probeerde het nog tot hoger niveau te stuwen, maar tevergeefs.
    pi_63613195
    quote:

[..]

Joah, bedankt hè.
    np
    pi_63613196
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Maar je moet toch wat gaan doen "later" als in werk.
    Inderdaad, daarom wil ik mijn P halen en op de uni verder studeren.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:35:52 #186
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613200
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef xminator het volgende:
    who fucking cares about notes! lafnek!
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:36:07 #187
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613203
    quote:
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:36:20 #188
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613205
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ok. succes met je naamtopic. ik probeerde het nog tot hoger niveau te stuwen, maar tevergeefs.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613206
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

who fucking cares about notes! lafnek!
    Shut up.
    pi_63613210
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Heroinjunk het volgende:
    Wat wil je dan op de uni doen?
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:36:48 #191
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613214
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:35 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Inderdaad, daarom wil ik mijn P halen en op de uni verder studeren.
    Aha, maar dat word dus aanpoten?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:37:00 #192
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613217
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Shut up.
    fuck u.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:37:08 #193
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613221
    En, hoe was de meet? Waar zijn de foto's?
    pi_63613223
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:36 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wat wil je dan op de uni doen?
    Hmm, daar zit ik nog een beetje tussen te twijfelen, dus binnenkort open dagen.
    Maar ik twijfel tussen kunstgeschiedenis, criminologie, literatuurwetenschappen en muziekwetenschappen.

Ja, ik vind het echt retemoeilijk om te kiezen .
    pi_63613226
    quote:
    Bronvermelding ?
    pi_63613236
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef remlof het volgende:
    Dies nog in volle gang...
    pi_63613239
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

fuck u.
    Het is nog altijd; 'Fuck you'

Maar ik houd niet van buttsex, dus ik sla je aanbod over.
    pi_63613240
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:36 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Aha, maar dat word dus aanpoten?
    Op HBO of uni? HBO valt mee, het is niet moeilijk en ik vind het wel boeiend, alleen er schuilt geen leraartype in mij. Daar ben ik te ongeduldig voor.

Uni kan ik niet over oordelen.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:38:32 #199
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613242
    quote:
    Nog niemand heeft zich gemeld.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613246
    doei
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:38:59 #201
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613247
    quote:
    foto's, foto's, foto's etc. vooral de foto's waar je een slipje ziet, maar dat zo scheef zit dat je een kut kan zien.
    pi_63613248
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

pi_63613254
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bronvermelding ?
    Ikzelf.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:39:38 #205
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613258
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Hmm, daar zit ik nog een beetje tussen te twijfelen, dus binnenkort open dagen.
    Maar ik twijfel tussen kunstgeschiedenis, criminologie, literatuurwetenschappen en muziekwetenschappen.

Ja, ik vind het echt retemoeilijk om te kiezen .
    Oeh, muziek. Ik wil over 2 jaar Audio/visuele opleiding doen. En daarna verder met muziek.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:40:08 #206
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613266
    quote:
    Als die ouders maar geen TMF kijken.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613269
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Oeh, muziek. Ik wil over 2 jaar Audio/visuele opleiding doen. En daarna verder met muziek.
    Ik wilde eerst Rockacademie gaan doen en daar muziek op zich studeren . Maar ik bespeel verder geen instrument, dus werd niet aangenomen .
    Maar denk wel dat het muziekwetenschappen of kunstgeschiedenis wordt . Muziek is liefde .
    pi_63613270
    quote:

[..]

Anti-climax
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:40:56 #209
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613274
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

zaterdag 29 november 2008 @ 01:41:15 #210
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613277
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dies nog in volle gang...
    quote:

[..]

Ah dat klinkt goed, dan zullen ze wel op de wallen zijn nu
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:41:26 #211
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613279
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

foto's, foto's, foto's etc. vooral de foto's waar je een slipje ziet, maar dat zo scheef zit dat je een kut kan zien.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:41:46 #212
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613283
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Er snel voorbij rennen al giechelend zeker.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613285
    quote:

[..]

[..]

Nee de Gieter, ik heb al telefoon gehad .
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:42:02 #214
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613287
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Pauper, jij doet geen opleiding.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613295
    quote:

[..]

[..]

had BP toch moeten gaan
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:42:53 #216
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613299
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:40 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik wilde eerst Rockacademie gaan doen en daar muziek op zich studeren . Maar ik bespeel verder geen instrument, dus werd niet aangenomen .
    Maar denk wel dat het muziekwetenschappen of kunstgeschiedenis wordt . Muziek is liefde .
    Oeh zonde. Zelf speel ik gitaar. En een beetje drum, bas, keyboard enzo.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:43:04 #217
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613300
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

had BP toch moeten gaan
    Nee.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:43:06 #218
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613301
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee de Gieter, ik heb al telefoon gehad .
    En wie waren/zijn er?
    pi_63613306
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Oeh zonde. Zelf speel ik gitaar. En een beetje drum, bas, keyboard enzo.
    Ik wil ook gitaar . Skaff-a moet het me leren ^^.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:43:32 #220
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613307
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Pauper, jij doet geen opleiding.
    lol. ik ben universtair gepokt en gemazeld. ik heb mijn taak er op zitten. nu jij nog
    pi_63613310
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:43 schreef remlof het volgende:

[..]

En wie waren/zijn er?
    Uh, ik heb alleen NG aan de telefoon gehad, maar ik hoorde schreeuwende mensen op de achtergrond waar die tegen aan het lullen is, dus ik neem aan meerderen . Maar verder geen namen genoemd.
    pi_63613313
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Er snel voorbij rennen al giechelend zeker.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:44:34 #223
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613314
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

wat? niet geil?
    pi_63613326
    KOUDE VOETEN x 9484
    pi_63613347
    eckte doei
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:47:30 #226
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613348
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Uh, ik heb alleen NG aan de telefoon gehad, maar ik hoorde schreeuwende mensen op de achtergrond waar die tegen aan het lullen is, dus ik neem aan meerderen . Maar verder geen namen genoemd.
    Klinkt positief iig, ik wacht de verhalen/foto's wel af
    pi_63613350
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
    KOUDE VOETEN x 9484
    pi_63613351
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:47 schreef remlof het volgende:

[..]

grote jongen!
    pi_63613356
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:47 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

pi_63613362
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Ben benieuwd, idd..
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:50:05 #231
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613373
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik wil ook gitaar . Skaff-a moet het me leren ^^.
    Gitaor.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:50:22 #232
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613375
    quote:
    KOUDE VOETEN x 9484
    Hier ook.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:50:54 #233
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613386
    quote:
    KOUDE VOETEN x 9484
    alsof jij met koude voeten neukt... je schijnt volgens 23 fok!users je sokken aan te houden tijdens de daad.
    pi_63613387
    Sokken!
    Verwarming!
    pi_63613389
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:50 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Gitaor.
    Piano lijkt me ook dope.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:51:17 #236
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613391
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:50 schreef xminator het volgende:
    Sokken!
    Verwarming!
    Heb ik beide.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:51:29 #237
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613393
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alsof jij met koude voeten neukt... je schijnt volgens 23 fok!users je sokken aan te houden tijdens de daad.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:52:22 #238
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613402
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:51 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Piano lijkt me ook dope.
    is het ook.

Maar ik pak een heleboel instrumenten heel makkelijk op. Muziek zit in m'n familie. Dus na even priegelen kan ik al wat spelen.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:52:42 #239
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613405
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:51 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

maar wat hebben we stiekem weer veel geleerd en gelachen, ondertussen.
    pi_63613411
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

is het ook.

Maar ik pak een heleboel instrumenten heel makkelijk op. Muziek zit in m'n familie. Dus na even priegelen kan ik al wat spelen.
    Da's wel relax. Mijn familie is a-muzikaal. Maar ik kan wel noten lezen .
    Maar ik weet meer van bands en achtergronden en ontstaan van muziek. Niet van de noten etc.
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:53:19 #241
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613412
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar wat hebben we stiekem weer veel geleerd en gelachen, ondertussen.
    Nee.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613417
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

JA, maar die hadden alle 23 een sokken-fetish, hadden ze je zeker niet verteld heh, de schijnheilen
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:54:06 #243
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613424
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Da's wel relax. Mijn familie is a-muzikaal. Maar ik kan wel noten lezen .
    Maar ik weet meer van bands en achtergronden en ontstaan van muziek. Niet van de noten etc.
    Van bands weet ik veel.
    Wat noten vrij weinig.

Maargoed, menig artiest kan geen noten lezen.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:54:27 #244
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613429
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

JA, maar die hadden alle 23 een sokken-fetish, hadden ze je zeker niet verteld heh, de schijnheilen
    Ik heb geen sokkenfetish.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:55:13 #245
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613435
    Ik twijfel nu om de pc uit te zetten.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613437
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:54 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Van bands weet ik veel.
    Wat noten vrij weinig.

Maargoed, menig artiest kan geen noten lezen.
    Hahaha, ja, ik krijg het echt mee vanuit thuis.

Maar ik heb het geleerd bij muziek. Best makkelijk op zich, je moet het even doorhebben (alhoewel ik het nu ook niet 1 2 3 zou kunnen , alweer 6 jaar geleden)
    pi_63613438
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:54 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik heb geen sokkenfetish.
    Ja, maar jij was nog m....

Laat maar weer
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:55:36 #248
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613440
    Ben bang dat 'ie het morgen ook na 5 uur klooien het niet doet.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613445
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
    Ik twijfel nu om de pc uit te zetten.
    Ga slapen zoals ieder normaal mens
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:55:53 #250
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613446
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb je echt al 23 fok!kers gedaan?
    En dan niet in de "wie-neukt-wie" lijst staan
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:56:11 #251
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613449
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, maar jij was nog m....

Laat maar weer
    Ja, dat ben ik. Maar dan mag ik toch geen sokken fetish hebben?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:56:44 #252
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613456
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ga slapen zoals ieder normaal mens
    En jij dan?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:57:23 #253
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613463
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Je hoort iedereen zeiken over mij met m'n postcount en de SC, maar dat lijstje ho maar.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613466
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef remlof het volgende:

[..]

__________________________________________________________ !!!!

Je wil dat ik hier op reageer?
    pi_63613472
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:56 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

En jij dan?
    Ik ben niet normaal en heb daarom vrijstelling
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:58:17 #256
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613475
    Kan niet wachten tot de opgepompte stoere verhalen.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:58:18 #257
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613476
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Post maar gewoon: Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:58:29 #258
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613477
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja men.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:58:45 #259
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613480
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben niet normaal en heb daarom vrijstelling
    Zelfkennis is ok.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 01:59:09 #260
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613483
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Post maar gewoon: Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
    Hoe toevallig, deel 23!!!!
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613494
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:59 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Hoe toevallig, deel 23!!!!
    gmta
    pi_63613499
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:58 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Zelfkennis is ok.
    Dat zeg ik ook altijd
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:00:57 #263
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613502
    Wat is er met drieëntwintig?
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:01:25 #264
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613508
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

gmta
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:01:56 #265
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613510
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
    Ze heeft toch 23 fokkers tot zich genomen?
    En dan posten in del 23.

Hihi.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:02:12 #266
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613513
    remlof zit zeker weer aan het bier?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:02:34 #267
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613521
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
    magisch sokkengetal.
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:03:10 #268
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613526
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

magisch sokkengetal.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:03:31 #269
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613532
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:01 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

En dan posten in del 23.

Hihi.
    wedden dat jij in de pimel top tien op de 9e plaats komt. geeft niet hoor, maar wel flink blijven beffen
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:03:54 #270
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613539
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wedden dat jij in de pimel top tien op de 9e plaats komt. geeft niet hoor, maar wel flink blijven beffen
    dagdag? MiVer?
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:04:32 #271
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613554
    Ik zet m'n pc maar uit, ik denk dat 'ie morgen helemaal niet meer aan wilt.
    Maargoed, dan maar naar de pc boer.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613555
    quote:

[..]

En dan posten in del 23.

Hihi.
    Hahahaha, je zei 'del'.
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:04:50 #273
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613558
    * Broekpaling zegt de groetjes!
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:05:01 #274
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613562
    De groetjes!
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:05:18 #275
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613564
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hahahaha, je zei 'del'.

Oeps.
    0 topics op naam. 14.gif
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:06:50 #276
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613579
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:05 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Oeps.
    ga daar maar eens hard over nadenken in je slaap. welterusten.
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:07:00 #277
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613581
    quote:

[..]

En dan posten in del 23.

Hihi.
    Ow ja.
    Hihi
    pi_63613605
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

magisch sokkengetal.
    Ik kan er niets aan doen, maar:

Mijn leeftijd is ook 23... Noessss!
    pi_63613612
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:04 schreef Broekpaling het volgende:
    * Broekpaling zegt de groetjes!
    Tot morgen
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:10:26 #280
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613613
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Kan je ook 23 keer klaarkomen in 23 uur?
    pi_63613620
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Kan je ook 23 keer klaarkomen in 23 uur?
    Nog niet uitgeprobeerd eigenlijk.

Jij wel?
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:11:52 #282
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_63613627
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tot morgen
    Vanmiddag bedoel je.

Mocht mijn pc niet starten heb ik net als nu een aaifoon of een laptop tot mijner beschikking.

Anyhoe, trusten.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_63613636
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:11 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Vanmiddag bedoel je.

Mocht mijn pc niet starten heb ik net als nu een aaifoon of een laptop tot mijner beschikking.

Anyhoe, trusten.
    Nou gelukkig maar, iemand moet de fipo's hunten

Weltroesten
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:12:56 #284
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_63613638
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

slaap lekker
      zaterdag 29 november 2008 @ 02:14:46 #285
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_63613655
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nog niet uitgeprobeerd eigenlijk.

Jij wel?
    Nee, al geprobeerd
    pi_63613657
    Ik ga nog niet slapen

Maar als jij gaat slapen: Weltrusten
    pi_63613662
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 02:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, al geprobeerd
    Duidelijk
    pi_63613682
    BT
    pi_63614111
    Zonder de mensen op de meet is het hier opeens best stil.
    pi_63614117
    Nah.
      zaterdag 29 november 2008 @ 03:32:13 #291
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_63614118
    Best wel ja.
    Long live music.
      zaterdag 29 november 2008 @ 03:32:23 #292
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_63614120
    Komen er nog pics?
    Long live music.
    pi_63614122
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:32 schreef Emimich het volgende:
    Nah.
    Niet? Normaal gesproken loopt dit in de nacht altijd.
    pi_63614124
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
    Komen er nog pics?
    Jaaa! Meetpics.
    pi_63614129
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:32 schreef zarGon het volgende:
    Niet? Normaal gesproken loopt dit in de nacht altijd.
    We missen onze Noor.
      zaterdag 29 november 2008 @ 03:34:52 #296
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_63614133
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jaaa! Meetpics.
    ben best benieuwd naar de quantiteit versierde chicks.
    Long live music.
    pi_63614135
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

We missen onze Noor.
    'Missen'? Is ie weg? Noorsbloed bedoel je toch?
      zaterdag 29 november 2008 @ 03:37:26 #298
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_63614140
    Wie zijn er eigenlijk allemaal in A'dam op dit moment.
    Long live music.
    pi_63614143
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:37 schreef MASD het volgende:
    Wie zijn er eigenlijk allemaal in A'dam op dit moment.
    Stond in de OP toch?
    pi_63614145
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:35 schreef zarGon het volgende:
    'Missen'? Is ie weg? Noorsbloed bedoel je toch?
    Afwezig idd.
    pi_63614148
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 03:38 schreef Emimich het volgende:

[..]

Afwezig idd.
    Hoezo?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')