quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Eens.quote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Zo ziet mijn ideale OP eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[INSERT THEMA-PLAATJES]
[ afbeelding ]
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Poll: Veel beter?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Zo ziet mijn ideale OP eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[INSERT THEMA-PLAATJES]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Ja, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
Of moeten we dat aan remlof vragen?![]()
![]()
Och.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef IQM het volgende:
Die IQM is me toch een constructieve user.
Ik denk dat 't 'm wel gaat worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet.Laten we afwachten wat merendeel van KLB-SC ervan vindt.
Ja doeiquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen.
DOEIIII!!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja.
Hedde ik in ieder geval gebatst men.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef maar toe. Je zou stiekem ook zo willen zijn.
quote:
Dat is maar het topje van de ijsberg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hedde ik in ieder geval gebatst men.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hedde ik in ieder geval gebatst men.
neequote:Op zaterdag 29 november 2008 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
Paaskonijn post met z'n telefoon.
Oh?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is maar het topje van de ijsberg.
Ganouweheegquote:
Ik heb nog een maand stage.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:05 schreef IQM het volgende:
Ik ga ook maar eens. Pijn aan m'n ogen. Heb al de hele dag achter de pc gezeten. Maar ik ben nu wel klaar met m'n stage.8 als eindcijfer.
Dag, schatjes.
Ik denk al, geen pm's meer...quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Emimich het volgende:
De inbox van 4everblackeyed is vol
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Door al die achterlijke groepsPM's.
Hoeveel heb je er? 1000?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk al, geen pm's meer...
Ff fixen...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk al, geen pm's meer...
Ff fixen...
neequote:
Uhhhm... ik verwijder ze, maar hij blijft op 100 % gebruikt staanquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
IK WIL FOTO'S VAN NEP DRONKEN MEET MENSEN
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
NG belde me net en ze schreeuwden veelquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
Check je prullenbak anders.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhhm... ik verwijder ze, maar hij blijft op 100 % gebruikt staan
Daar ging het juist fout.quote:
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar ging het juist fout.![]()
Ga eens slapen jij.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NG belde me net en ze schreeuwden veel.
Jij eerst!!1quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging slapen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NG belde me net en ze schreeuwden veel.
Ranja he.quote:
Ok.quote:
quote:
quote:
thx, hoi heroine!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:17 schreef xminator het volgende:
Volgende week een KLB-meetje dan maar
new business?quote:
Vlijmscherp.quote:
Waar woonde gij?!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoi!
NG is mijn chick en ik kom ook uit Helmond.
In Helmond, dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:17 schreef xminator het volgende:
Volgende week een KLB-meetje dan maar
dat is een horizontale vluim in combinatie met een oorvijg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is een vlijm eigk?
RIJPELBERG IN DA HOUSE!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar woonde gij?!
HELMOND REPRESENT!
Iew.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is een horizontale vluim in combinatie met een oorvijg.
nee. wel een flink formaat penis.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. wel een flink formaat penis.
De mods kunnen er weer niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Emimich het volgende:
Ik zit nu op het tempo van 1 note per 3 dagen, dat gaat niet lang meer goed gaan!
Oranjebuurt!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
RIJPELBERG IN DA HOUSE!
En jij?
Vandaag.quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe maar duur. Daar heb ik post rondgebracht.
Berta Gallenstein, ben jij het?!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe maar duur. Daar heb ik post rondgebracht.
Kanker, ik zou bijna 4,50 betalen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb 126 notes, ben ik nu een stoute jongen?
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Berta Gallenstein, ben jij het?!
Het oranje deel.quote:
Slechte trol.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
wat zitten er hier toch veel kansloze kutventjes. hoop dat fok! daar snel korte metten mee maakt.
Ik niet. Maar je mag wel voor mij betalen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, ik zou bijna 4,50 betalen.
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De mods kunnen er weer niet mee omgaan.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Maar je mag wel voor mij betalen.
Duh.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb 126 notes, ben ik nu een stoute jongen?
Lief van je.quote:
Ja. Nee zeg maar ja. Bij de Wilhelmina School ongeveer.quote:
Zegt me niksquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Nee zeg maar ja. Bij de Wilhelmina School ongeveer.
Wat doede gij hier dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden hier niet mensen gaan slapen ofzo..
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen wordt er sneeuw verwacht..
Want?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was gestopt met school ja.
wie is u? stel je eerst eens netjes voor en post dan de foto's van je zusje.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik betaal niet voor anderen.
Ik dacht "andere" mensen...quote:
Hij is Emimich. Kaste enzo?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is u? stel je eerst eens netjes voor en post dan de foto's van je zusje.
PRECIES!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zegt me niks. Is dat bij het ziekenhuis in de buurt of de Pres. Roosevelt daar?
"mensen"quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht "andere" mensen...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jwz. Stond daar altijd met mijn pipa enzo die oude mensjes te bedreigen.
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja best. Ik wil alleen geen leraar worden.
quote:
Stoer men.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef xminator het volgende:
Heb een note erbij.
Teller staat nu op 7
feliquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef xminator het volgende:
Heb een note erbij.
Teller staat nu op 7
kaste? kaste wattes?quote:
Maar je wilt geen leraar worden?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leraar maatschappijleer. Maar ik wil naar de uni, maar met HAVO gaat dat niet lukken.
Nee, asjeblieft niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je wilt geen leraar worden?
rot op noob. en hou je bekquote:
Maatschappijleer is boeiend + ik ben ontzettend slecht in economie, dus kom je op vrij weinig opleiding uit op HBO.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom doe je dan die opleiding?
Maar je moet toch wat gaan doen "later" als in werk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maatschappijleer is boeiend + ik ben ontzettend slecht in economie, dus kom je op vrij weinig opleiding uit op HBO.
quote:
npquote:
Inderdaad, daarom wil ik mijn P halen en op de uni verder studeren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je moet toch wat gaan doen "later" als in werk.
who fucking cares about notes! lafnek!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef xminator het volgende:
Je krijgt automagisch een note als je hier post!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef xminator het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
nou ok. succes met je naamtopic. ik probeerde het nog tot hoger niveau te stuwen, maar tevergeefs.
Shut up.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares about notes! lafnek!
Wat wil je dan op de uni doen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Maatschappijleer is boeiend + ik ben ontzettend slecht in economie, dus kom je op vrij weinig opleiding uit op HBO.
Aha, maar dat word dus aanpoten?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom wil ik mijn P halen en op de uni verder studeren.
fuck u.quote:
Hmm, daar zit ik nog een beetje tussen te twijfelen, dus binnenkort open dagen.quote:
Bronvermelding ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef xminator het volgende:
Dies nog in volle gang...quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef remlof het volgende:
En, hoe was de meet? Waar zijn de foto's?
Op HBO of uni? HBO valt mee, het is niet moeilijk en ik vind het wel boeiend, alleen er schuilt geen leraartype in mij. Daar ben ik te ongeduldig voor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, maar dat word dus aanpoten?
Nog niemand heeft zich gemeld.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef remlof het volgende:
foto's, foto's, foto's etc. vooral de foto's waar je een slipje ziet, maar dat zo scheef zit dat je een kut kan zien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog niemand heeft zich gemeld.
Oeh, muziek.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hmm, daar zit ik nog een beetje tussen te twijfelen, dus binnenkort open dagen.
Maar ik twijfel tussen kunstgeschiedenis, criminologie, literatuurwetenschappen en muziekwetenschappen.
Ja, ik vind het echt retemoeilijk om te kiezen.
Als die ouders maar geen TMF kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:39 schreef Emimich het volgende:
BOH GEK!
http://www.dumpert.nl/med(...)_shake_that_ass.html
Ik wilde eerst Rockacademie gaan doen en daar muziek op zich studerenquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, muziek.Ik wil over 2 jaar Audio/visuele opleiding doen. En daarna verder met muziek.
Anti-climaxquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, muziek.Ik wil over 2 jaar Audio/visuele opleiding doen. En daarna verder met muziek.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dies nog in volle gang...
Ah dat klinkt goed, dan zullen ze wel op de wallen zijn nuquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
foto's, foto's, foto's etc. vooral de foto's waar je een slipje ziet, maar dat zo scheef zit dat je een kut kan zien.
Er snel voorbij rennen al giechelend zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ah dat klinkt goed, dan zullen ze wel op de wallen zijn nu
Nee de Gieter, ik heb al telefoon gehadquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
had BP toch moeten gaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Oeh zonde.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Rockacademie gaan doen en daar muziek op zich studeren. Maar ik bespeel verder geen instrument, dus werd niet aangenomen
.
Maar denk wel dat het muziekwetenschappen of kunstgeschiedenis wordt. Muziek is liefde
.
En wie waren/zijn er?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee de Gieter, ik heb al telefoon gehad.
Ik wil ook gitaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh zonde.Zelf speel ik gitaar. En een beetje drum, bas, keyboard enzo.
lol. ik ben universtair gepokt en gemazeld. ik heb mijn taak er op zitten. nu jij nogquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pauper, jij doet geen opleiding.
Uh, ik heb alleen NG aan de telefoon gehad, maar ik hoorde schreeuwende mensen op de achtergrond waar die tegen aan het lullen is, dus ik neem aan meerderenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er snel voorbij rennen al giechelend zeker.
wat? niet geil?quote:
Klinkt positief iig, ik wacht de verhalen/foto's wel afquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uh, ik heb alleen NG aan de telefoon gehad, maar ik hoorde schreeuwende mensen op de achtergrond waar die tegen aan het lullen is, dus ik neem aan meerderen. Maar verder geen namen genoemd.
quote:
grote jongen!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt positief iig, ik wacht de verhalen/foto's wel af
quote:
Ben benieuwd, idd..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt positief iig, ik wacht de verhalen/foto's wel af
Gitaor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil ook gitaar. Skaff-a moet het me leren ^^.
alsof jij met koude voeten neukt... je schijnt volgens 23 fok!users je sokken aan te houden tijdens de daad.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof jij met koude voeten neukt... je schijnt volgens 23 fok!users je sokken aan te houden tijdens de daad.
is het ook.quote:
maar wat hebben we stiekem weer veel geleerd en gelachen, ondertussen.quote:
Da's wel relax. Mijn familie is a-muzikaal. Maar ik kan wel noten lezenquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
is het ook.
Maar ik pak een heleboel instrumenten heel makkelijk op. Muziek zit in m'n familie. Dus na even priegelen kan ik al wat spelen.
Nee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wat hebben we stiekem weer veel geleerd en gelachen, ondertussen.
JA, maar die hadden alle 23 een sokken-fetish, hadden ze je zeker niet verteld heh, de schijnheilenquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof jij met koude voeten neukt... je schijnt volgens 23 fok!users je sokken aan te houden tijdens de daad.
Van bands weet ik veel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's wel relax. Mijn familie is a-muzikaal. Maar ik kan wel noten lezen.
Maar ik weet meer van bands en achtergronden en ontstaan van muziek. Niet van de noten etc.
Ik heb geen sokkenfetish.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, maar die hadden alle 23 een sokken-fetish, hadden ze je zeker niet verteld heh, de schijnheilen![]()
![]()
Hahaha, ja, ik krijg het echt mee vanuit thuis.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van bands weet ik veel.
Wat noten vrij weinig.![]()
Maargoed, menig artiest kan geen noten lezen.
Ja, maar jij was nog m....quote:
Ga slapen zoals ieder normaal mensquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik twijfel nu om de pc uit te zetten.
Heb je echt al 23 fok!kers gedaan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, maar die hadden alle 23 een sokken-fetish, hadden ze je zeker niet verteld heh, de schijnheilen![]()
![]()
Ja, dat ben ik. Maar dan mag ik toch geen sokken fetish hebben?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij was nog m....
Laat maar weer
En jij dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga slapen zoals ieder normaal mens
Je hoort iedereen zeiken over mij met m'n postcount en de SC, maar dat lijstje ho maar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je echt al 23 fok!kers gedaan?
En dan niet in de "wie-neukt-wie" lijst staan
quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je echt al 23 fok!kers gedaan?
En dan niet in de "wie-neukt-wie" lijst staan
Ik ben niet normaal en heb daarom vrijstellingquote:
Post maar gewoon: Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
__________________________________________________________ !!!!
Je wil dat ik hier op reageer?
Ja men.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
__________________________________________________________ !!!!
Je wil dat ik hier op reageer?
Zelfkennis is ok.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal en heb daarom vrijstelling
Hoe toevallig, deel 23!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Post maar gewoon: Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
gmtaquote:
Dat zeg ik ook altijdquote:
Ze heeft toch 23 fokkers tot zich genomen?quote:
magisch sokkengetal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
Wat is er met drieëntwintig?
wedden dat jij in de pimel top tien op de 9e plaats komt. geeft niet hoor, maar wel flink blijven beffenquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft toch 23 fokkers tot zich genomen?
En dan posten in del 23.
Hihi.
dagdag? MiVer?quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wedden dat jij in de pimel top tien op de 9e plaats komt. geeft niet hoor, maar wel flink blijven beffen
Hahahaha, je zei 'del'.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan posten in del 23.
Hihi.
ga daar maar eens hard over nadenken in je slaap. welterusten.quote:
Ow ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan posten in del 23.
Hihi.
Ik kan er niets aan doen, maar:quote:
Tot morgenquote:
Kan je ook 23 keer klaarkomen in 23 uur?quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar:![]()
Mijn leeftijd is ook 23... Noessss!
Nog niet uitgeprobeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je ook 23 keer klaarkomen in 23 uur?
Vanmiddag bedoel je.quote:
Nou gelukkig maar, iemand moet de fipo's huntenquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanmiddag bedoel je.
Mocht mijn pc niet starten heb ik net als nu een aaifoon of een laptop tot mijner beschikking.
Anyhoe, trusten.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar:![]()
Mijn leeftijd is ook 23... Noessss!
Nee, al geprobeerdquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd eigenlijk.
Jij wel?
Duidelijkquote:
Niet? Normaal gesproken loopt dit in de nacht altijd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:32 schreef Emimich het volgende:
Nah.
Jaaa! Meetpics.quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
Komen er nog pics?
We missen onze Noor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:32 schreef zarGon het volgende:
Niet? Normaal gesproken loopt dit in de nacht altijd.
Stond in de OP toch?quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:37 schreef MASD het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal in A'dam op dit moment.
Afwezig idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:35 schreef zarGon het volgende:
'Missen'? Is ie weg? Noorsbloed bedoel je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |