DEZE WAS EERDER!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Kerol het volgende:
3 topicsIk was laatste dus laat mij 1 aanmaken
jammer johquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Kerol het volgende:
Volgens mij zing je nog echt mee ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef venomsnake het volgende:
Jaaaaalalala, jalalalalaaaa COME ON GREENE WHITE ARMY, COME ON GRONINGEN!
idd... maak jij even een nieuwe..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Kerol het volgende:
Was vorige week toch precies hetzelfde..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
AZ is echt triest bezig zodra ze voorstaan doen ze niets anders dan zuigen..
Tja, dat is geen Berg he..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Kerol het volgende:
Haal Powel er ook maar uit.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
idd... maak jij even een nieuwe..kunne de modjes deze even sluiten?
Als ik wil dat slecht spelende spelers van FCG eruit moeten ben ik AZ supporter? Als ik AZ supporter was had ik wel gezegd dat hij staan moet blijven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ben jij az-supporter in disguise ofzo?
Mwah, de enige die ik eruit wil zijn Powel en Matthijs, heb je nog 1 wissel over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen trainer bent. Anders houden ze er weinig over.
En wie moet er dan in de spits? Vd Laak?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als ik wil dat slecht spelende spelers van FCG eruit moeten ben ik AZ supporter? Als ik AZ supporter was had ik wel gezegd dat hij staan moet blijven.
Garciaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En wie moet er dan in de spits? Vd Laak?
Kluinquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met jouw kan ik praten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Nou jans. Powel eruit, Matthijs en Svejdik eruit.
De Roover, Garcia en Femi erin en 4-4-2 spelen
Matthijs zal nog wel 27 minuten mogen voetballen denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Nou jans. Powel eruit, Matthijs en Svejdik eruit.
De Roover, Garcia en Femi erin en 4-4-2 spelen
Andersson en Garcia.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die maakt in z'n eentje weinig klaar ben ik bang. Zet hem 'm er maar liever bij.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Matthijs zal nog wel 27 minuten mogen voetballen denk ik.
Zo slecht vind ik Groningen niet. AZ speelt gewoon heel gedegen en geeft weinig weg. Die techniek van Groningen slaat ook helemaal nergens op, want ik zie hier spelers rondlopen met een betere techniek als menig ploeg in de Franse en Duitse competitie. En dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef zjroentje het volgende:
Er is wel een erg groot verschil in techniek tussen beide ploegen. Erg pover elftal, dit Groningen.
Niet?quote:
Dat valt me dit seizoen wel op idd, AZ rekt al heel vroeg tijd elke keer... en ook de manieren waarop zijn tenenkrommend; het oude bal bij de cornervlag enzo constant....quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
AZ is echt triest bezig zodra ze voorstaan doen ze niets anders dan zuigen..
Als we nou voor stonden en op de counter konden spelen, ok.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Andersson en Garcia.
Powel speelt kut.
Tuurlijk kunnen ze beter, dat weet ik ook best. Maar om nu direct te zeggen dat ze slecht spelen, nee dat is overdreven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet?
Kom op man, Groningen speelt echt niet best.
Kan veel beter.
Groningen speelt bijna alleen maar lange ballen, en dan lopen er ook nog vaak 2 of 3 mensen in hetzelfde gebied. Lekker makkelijk verdedigen voor AZ dit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Groningen niet. AZ speelt gewoon heel gedegen en geeft weinig weg.
Ik zie de relevantie van jouw vergelijking met de techniek van Groningen niet echt. In de kleine ruimte is AZ echt superieur aan Groningen. Het is toch eigenlijk treurig om te zien dat Granquist bijna elk duel van Ari verliest?quote:Die techniek van Groningen slaat ook helemaal nergens op, want ik zie hier spelers rondlopen met een betere techniek als menig ploeg in de Franse en Duitse competitie. En dat meen ik serieus.
Garcia kan tenminste wat forceren met een individuele actie. Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als we nou voor stonden en op de counter konden spelen, ok.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben ...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Prosac het volgende:
AZ gaat dit zakelijk uitcounteren. Zakken ver terug. Powel kan het gewoon niet alleen tegen 2 man. AZ laat ons gewoon komen. Worden kampioen zo.
vd laak ook niet gezienquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Garcia kan tenminste wat forceren met een individuele actie. Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.
Zingt dat AZ volk dat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef Prosac het volgende:
alle boeren zijn homo is ook al meermalen langsgekomen.
Precies. Net of Powell zo balvast is. Meer een speler die hard moet werken op een flank, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Garcia kan tenminste wat forceren met een individuele actie. Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.
Aan zichzelf nog welquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Groningen speelt bijna alleen maar lange ballen, en dan lopen er ook nog vaak 2 of 3 mensen in hetzelfde gebied. Lekker makkelijk verdedigen voor AZ dit.
[..]
Ik zie de relevantie van jouw vergelijking met de techniek van Groningen niet echt. In de kleine ruimte is AZ echt superieur aan Groningen. Het is toch eigenlijk treurig om te zien dat Granquist bijna elk duel van Ari verliest?
Als Berg een helft onzichtbaar haal je hem er toch ook niet uit? Gewoon laten staan die jongen gaat scoren vandaag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.
Jup. Daarvoor kregen ze dan van ons ook een welgemeend applaus. De homo achter mij riep. 'dat zijn zeker geen leugens'quote:
Berg is ongeveer 10 klassen beter dan Powel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als Berg een helft onzichtbaar haal je hem er toch ook niet uit? Gewoon laten staan die jongen gaat scoren vandaag.
9quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg is ongeveer 10 klassen beter dan Powel.
Ik zeg ook nergens dat Groningen geen technische spelers heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan zichzelf nog wel![]()
AZ heeft een ploeg met technisch fantastische spelers, maar dat houdt niet direct in dat Groningen technisch geen goede spelers heeft. Sterker nog, dat vind ik dus totaal niet. En Granqvist heeft de laatste zoveel duels van Ari allemaal gewonnen. Hij verloor gewoon een paar duels in de openingsfase waaronder die kans op de paal en dat is wel evident natuurlijk.
8.5quote:
Tjah, het viel me tegen Ajax ook al op dat bijna alle lange ballen van AZ voor Ari zijn. En ook nu weer pikt hij heel veel lange ballen op.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Groningen geen technische spelers heeft.Het verschil met AZ is alleen erg groot, en dat had ik niet verwacht. Qua creativiteit zit er momenteel ook niet veel in.
Op het laatst stond Granqvist idd beter te verdedigen, maar het moet toch niet kunnen dat hij met zijn postuur zoveel duels na een lange bal van AZ verliest. Is natuurlijk ook een beetje techniek.
Ze zouden zo'n studio in het stadion moeten maken. Net als bij CL-wedstrijden in Nederland.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze maken er wel werk van zeg, interviews in de stadions enzo
Dit is gewoon ZDF style.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze zouden zo'n studio in het stadion moeten maken. Net als bij CL-wedstrijden in Nederland.
Hij vind 14/15 miljoen eigenlijk te veel geld en wil er niet aan denken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Kerol het volgende:
Ik dacht nog even en Humberto vraagt of Berg naar Ajax wil.
teveelquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:51 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Hij vind 14/15 miljoen eigenlijk te veel geld en wil er niet aan denken.
Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Nou het ligt gewoon aan Grunn hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Tyfus AZ.
Drent heeft het te druk met Sinterklaas spelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Ook zo bizar, Powel is groot en sterk maar kan van geen meter koppen.
Drent zou het hem leren.
Dat zou wel fijn zijn.quote:
Hij verneukt ongeveer elke aanvalquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deed Powel voor doms? miste het even
Verdiende een vrije trap door goed z'n lichaam te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deed Powel voor doms? miste het even
Ik begrijp echt niet dat ie Femi op de bank laatquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef Kerol het volgende:
Matthijs en Powel eruit!! Femi en Garcia erin! TOP WISSELS
Had ie voor de wedstrijd ook even moeten doen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef Kerol het volgende:
Jans keek even hier op het forum voor onze instructies, venom
18 om 11 stond er net in beeldquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef TheArt het volgende:
Ik wil die statistieken van het aantal overtreding van AZ wel eens zien.
Yup dat blijft elke wedstrijd onbestraft...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Schaars mag ook wel een gele kaart hebben inmiddels met al zijn kleine overtredingen.
Doet ie slim blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Schaars mag ook wel een gele kaart hebben inmiddels met al zijn kleine overtredingen.
Dat is niet z'n ding hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef Blawh het volgende:
Anders verneuk je Garcia even als diepste spits.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef Fiskus het volgende:
Ondanks dat een gelijkspel gunstig is voor Ajax, bedien ik me niet van het raar soort opportunisme wat ik hier veel zie. Voor mij is en blijft FC Groningen evenveel waard als een stukje hondestront, dus hoop ik dat AZ wint.Ajax kampioen op eigen kracht
Jij ook hierquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef Fiskus het volgende:
Ondanks dat een gelijkspel gunstig is voor Ajax, bedien ik me niet van het raar soort opportunisme wat ik hier veel zie. Voor mij is en blijft FC Groningen evenveel waard als een stukje hondestront, dus hoop ik dat AZ wint.Ajax kampioen op eigen kracht
Garcia heeft nog geen bal gehad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Spits wisselen, werkt altijd
Hier ook, een aantal pagina's doet het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://teletekst.nos.nl/ is hier grijs
aan het eind van de wedstrijd waarschijnlijk nog nietquote:
Hij is een ADO fan hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
awww.. een paniekerige ajax-fan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:20 schreef Fiskus het volgende:
Jans = een dik, vies, vet varken.
quote:
Dan is paniek gerechtvaardigd. En iedereen een varken noemen ook.quote:
Ach, Ajax heeft hij er maar "bij" genomen omdat ADO toch nooit iets wintquote:
Inkopper: Ajax wel danquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft hij er maar "bij" genomen omdat ADO toch nooit iets wint
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:20 schreef Fiskus het volgende:
Jans = een dik, vies, vet varken.
Word het dit jaar ADO en AZ?quote:
Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn BMI is vele malen gezonder.
AZ ook niet de tweede helft..quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe jammer het ook is, het is natuurlijk wel dik verdiend.
Groningen heeft vrijwel niks weten te creëren.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
online teletekst doet het weer
AZ verspeeld liever punten tegen clubs als Vitesse/Sparta enzquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie goal.
Jammer, hoopte toch wel dat az hier punten zou verspelen.
Nu maar hopen dat ze snel een dipje krijgen.
Nee, dus is het verdiend.quote:
Groningen denk ik.quote:
Het uitvakquote:
Andrélon???quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Anderon zie ik wel vertrekken naar Ajax/Az, goede speler.²
We genieten des te meer als ze op de laatste speelronde bibberend ten onder gaan. Al ben ik niet anti-AZ, ik vond het in de periode van de Alkmaarderhout een leuke club, nu een stuk minder ondanks dat ze beter voetballen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:34 schreef xFriendx het volgende:
Mooi hoe straks alle anti-AZ personen zich weer gaan roeren met het programma.
Eerst was het: ja, wacht eerst maar af hoe ze het doen tegen die en die. Die wint AZ. Vervolgens 'wacht eerst maar af hoe ze het doen tegen Ajax en zo'. Die winnen ze, dan komt Groningen. Ondertussen is de 1e moeilijke periode van AZ allang achter de rug en gaat men straks Feyenoord noemen als volgende 'wacht maar af...' clubje.
Het aura van Mounir waarde duidelijk over het veld, wat jijquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Anderon zie ik wel vertrekken naar Ajax/Az, goede speler.²
Kom je nu klaar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat hebben wij er nou weer mee te maken?
Overal, maar dan ook echt overal gaat het over Ajax
quote:weet tijd niet meer schreef Kerol het volgende:
[..]
Matthijs speelt. AZ wint. 0-2
Dat je het woord 'kampioen' uberhaupt in de mond durft te nemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Kerol het volgende:
Ach ik kan er mee leven.. Kampioen worden we over 10 jaar maar !
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh nu ben je er wel? Gister durfde je niet meer te posten na de nederlaag van jou Hamburg?
quote:
Die ontbrak juist, Az speelde catanachió.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het aura van Mounir waarde duidelijk over het veld, wat jij?
Ja daar ben ik het wel eens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend? Groningen-AZ en ik hoor alleen maar spreekkoren over Ajax aan het einde
Ik kijk liever naar de vloeiende combinaties tussen Mounir en Graziano, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die ontbrak juist, Az speelde catanachió.
Je kijkt toch ook veel liever naar Mounir dan Ari?²
AZ verdiend gewonnen, niet met het meest aantrekkelijke spel helaas maar op deze manier maken ze wel zeer goede kans om kampioen te worden. Groningen maakte net als tegen Willem II weinig waar... alleen laatste kwartier wat dreiging.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat hebben wij er nou weer mee te maken?
Overal, maar dan ook echt overal gaat het over Ajax
Waarom Kuch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwheid bij Groningen publiek KUCH KUCH
Heb ik niet gehoord hoor. Het ging over joden. Niet over ajax. Echt ajacieden willen ook alles graag op zichzelf betrekken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend? Groningen-AZ en ik hoor alleen maar spreekkoren over Ajax aan het einde
Whehequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord hoor. Het ging over joden. Niet over ajax. Echt ajacieden willen ook alles graag op zichzelf betrekken.
Tuurlijk. Zag je ze niet zingen na FT?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De helft zat al thuis na de 0-2.
Ja ik ook. Ik vind Pelle een hele toffe speler, die speelt echt in dienst van het elftal, en Mounir is een raspingelaar maar geeft veel assists. Maar die lassiehond van een Ari gaat ALTIJD voor zichzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de vloeiende combinaties tussen Mounir en Graziano, inderdaad.
Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in mee gaan. Sorry.quote:Maar ik vind het guitige apenhoofdje van Ari zo lief.
Wat een onzin man, er gingen inderdaad wat mensen eerder weg maar dat gebeurt overalquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O?Naja de supporters bleven in ieder geval zingen, zelfs na de 0-2. Dat is wel trouw.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Reitsma eraan mee doet vind ik nog slechterquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die texaco reclame blijft zo slecht he
Net als de sponsorbingoloterij. Welke retards zouden in godsnaam de doelgroep zijn? Feyenoordsupporters?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die texaco reclame blijft zo slecht he
Bij Feyenoord, Anderlecht, Manchester United, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en AC Milan (en waar jorien nog meer 'fan' van is) niet hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat een onzin man, er gingen inderdaad wat mensen eerder weg maar dat gebeurt overal
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij Feyenoord, Anderlecht, Manchester United, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en AC Milan (en waar jorien nog meer 'fan' van is) niet hoor.
Lange zijde, allemaal lege plekken,quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zag je ze niet zingen na FT?
Uhuh, er zijn veel combinaties mogelijk, maar Hamdaoui en Ari samen in de voorhoede zorgt in ieder geval voor het minste rendement.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik vind Pelle een hele toffe speler, die speelt echt in dienst van het elftal, en Mounir is een raspingelaar maar geeft veel assists. Maar die lassiehond van een Ari gaat ALTIJD voor zichzelf.
quote:Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in mee gaan. Sorry.²
Mensen met een laag iq.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Net als de sponsorbingoloterij. Welke retards zouden in godsnaam de doelgroep zijn? Feyenoordsupporters?
Zeker, omdat Ari nooit ééns een bal afgeeft. El Hamdaoui geeft en neemt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhuh, er zijn veel combinaties mogelijk, maar Hamdaoui en Ari samen in de voorhoede zorgt in ieder geval voor het minste rendement.
Nogmaals, zeik niet zo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lange zijde, allemaal lege plekken,
Idd, alsof dat bij Feyenoord nooit gebeurdquote:
Wat ze deden was niet slim, maar trouw zijn ze wel. Hun club speelt al jaren kut, ze moeten (geloof ik) 70 euro voor een kaartje betalen, maar het uitvak is wel uitverkocht. Ondanks dat het feyenoord is, heb ik daar wel respect voor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
Idd, alsof dat bij Feyenoord nooit gebeurd
Gister waren er trouwens ook trouwe supporters daar te vinden in Coruna
Respect hebben om helemaal naar Spanje te reizen, daar een vermogen voor uit te geven terwijl je weet dat je er niks te zoeken hebt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat ze deden was niet slim, maar trouw zijn ze wel. Hun club speelt al jaren kut, ze moeten (geloof ik) 70 euro voor een kaartje betalen, maar het uitvak is wel uitverkocht. Ondanks dat het feyenoord is, heb ik daar wel respect voor.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in meegaan. Sorry.
Clubliefde!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Respect hebben om helemaal naar Spanje te reizen, daar een vermogen voor uit te geven terwijl je weet dat je er niks te zoeken hebt?
Ik vind het eerder gebrek aan overige sociale contacten en interesses.
Ja, was je maar hetero hé?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in meegaan. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |